Мінфін - Курси валют України

Встановити

Кинули на копійчаний приз

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Volodymyr Murashkin 30 серпня 2021, 11:53
У липні банк оголосив про акцію, виконавши одним з перших в серпні чотири простих дії якої, можна було отримати футболку.

Дорогим з мого кола близьким вона чомусь дуже була потрібна і вони поставили мене перед фактом, що я повинен її виграти.

Нічого не поробиш. Треба то треба. Рівно об 00:00 першого серпня почав «змагатися».

Виконав все приблизно за 4 хвилини. Десь за 15 хвилин передивляючись баланс побачив, що оплати почали повертатися.

Написав про це в підтримку. Потім ще раз, потім ще раз.

Сенс такий — у правилах не написано, що гравець вибуває з розіграшу, якщо платіж був повернутий з технічних причин. Потрібно було тільки зробити його вчасно, що мною й було виконано.

Вже майже за місяць знайшов таблицю з результатами, де був час останнього платіжа (https://a-bank.com.ua/static/offers/result_apple_summer_ua.pdf) і у 100го клієнта це майже чотири години ранку, що набагато пізніше, ніж мої операції.

Підтримка (чотири рази до них звертався) каже — технічні проблеми були у банку, тому платежі повернулися, але це не їх проблеми и копійчаний приз вони віддавати не збираються.

Сором та ганьба.

За потреби надам скріншоти з часом платежів та спілкування з підтримкою.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 30 серпня 2021, 14:09
Доброго дня, Володимир!
Дякуємо Вам за прийнятий від нас дзвінок. У вказаний Вами проміжок часу труднощів з платежами на стороні Банку не було. Ми розуміємо, що Ви робили все можливе для отримання бажаного призу, тому всупереч оголошеним списком переможців ми відправимо Вам футболку додатково.😊

Коментарі - 2

+
0
Volodymyr Murashkin
Volodymyr Murashkin
30 серпня 2021, 14:06
#
Не знаю, чому Мінфін не зарахував мій відгук, хоча в мене були десятки скринів листування на підтримку моїх слів, але то вже не так важливо. Висловлюю велике дякую ресурсу minfin.com.ua. Один негативний пост на сторінці тут вирішує проблему швидше, ніж години беззмістовного спілкування із підтримкою. Так було і цього разу. Вистачило всього п’яти хвилин телефонної розмови, аби Банк погодився із тим, що була технічна помилка і свій приз я маю отримати. Дуже шкода, що найчастіше до більшості Установ можна достукатися тільки таким чином. Але банку авжеж те ж дякую за те, що виконав свою обіцянку, хоч й таким, дещо складним шляхом.
+
0
Консультант порталу «Мінфін»
Консультант порталу «Мінфін»
30 серпня 2021, 14:31
#
Доброго дня, Володимир!
Ваша ситуація з банком переглянута модераторами порталу та оцінка по відгуку була схвалена.
Бажаємо якнайшвидшого вирішення вашого питання.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.6
USD 40.9 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.6
USD 40.9 41.6
Всі курси банку