Мінфін - Курси валют України

Встановити

Запросив детальну виписку по рахунку і уточнення деяких транзакцій — відмовили у подальшому обслуговуванні

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ivanfl 27 травня 2021, 15:12
20 травня звернувся на підтримку для того, щоб мені сформували та надіслали нестандартну виписку по картці. Нестандарність полягала в тому, щоб мені було надано більш детальний опис транзакцій за зразком: «Операція з карткою АТ „А-БАНК“ у терміналах інших банків №TERMINAL_ID, MERCHANT_ID, MERCHANT_NAME, TRANS_LOCATION (адреса), CITY, COUNTRY, MCC, ACQ_NAME (банк еквайер), ТИП операції (Купівля, зняття готівки тощо)», попередньо дізнавшись по своїм каналам, що це технічно можливо зробити (банк обслуговується на процесінгу платфоми TranzWare в TasLink). Також зауважу, що наведена на зразку інформація опису транзакції є відкритою для клієнта (ну як мінімум, це все відображається у термінальних чеках).
У мене банк прийняв запит і на наступний день мені було надано виписку. На моє розчарування, банк у виписці не надав повний опис транзакції, по деяким тільки було відображено TERMINAL_ID і все (не було вказано не місто, ні адреси, mcc). Після мого зауваження повторно надіслали виписку, де лише доповнили назву країни і mcc код. Потім я знову пишу на підтримку, що мені така виписка не підходить, так як не вказано місто і адресу операції та банк еквайер. Мені дали відповідь, що запитувана мною інформація в банку не відображається, що звісно було неправдою.
Через декілька годин я знову написав у підтримку і просив надати уточнення по деяким транзакціям по наведеному мною зразку, на що мені дали відповідь, що банк ЗУПИНИВ моє обслуговування і порадили для уточнення писати письмовий запит на Батумську 11. Після цього всі мої спроби написати у підтримку (в т.ч. запитати виписки за інші періоди) та звернення у відділення завершувались словами, що банк відмовив мені в обслуговуванні і порадою писати письмовий запит. Зауважу, що кредитний ліміт мені залишили і операції за рахунками не обмежували, лише не обслуговують.
Наголошу, що проблем в плані кредитів та підозрілих транзакціях у мене з цим банком за 10 років обслуговування ніколи не було, всі операції і мої запити до банку були лише в межах Законодавства та «Умов і правил». Вважаю, що причиною відмови в обслуговуванні є вираження особистої думки та негативної оцінки про процеси в банку та якості обслуговування, які я неодноразово опубліковував на МінФін.

До речі, згідно Умов і правил А-банку (https://a-bank.com.ua/terms):
1.1. Клієнт має право:
1.1.2. Отримувати інформацію про проведені з використанням Платіжної картки операції через Дистанційне обслуговування, після проведення Банком процедури ідентифікації та аутентифікації Клієнта.
1.1.6. Повідомляти Банк про всi виявлені неточності або помилки у виписках з поточного рахунку Клієнта та інших документах або про невизнання (непiдтвердження) підсумкового сальдо за поточним рахунком Клієнта не пізніше наступного дня з дня їх отримання.
4.4. Банк зобов’язується:
4.4.1. Інформувати Клієнта про вчинення кожної операції за Договором з використанням Платіжної картки шляхом направлення відповідного повідомлення Клієнту в рамках Дистанційного обслуговування.

Отже, А-банк в односторонньому порядку грубо порушив умови договору (тобто не надав повної інформації про операції за платіжною карткою), що є підставою мені розірвати з ними всі ділові відносини (тобто закрити рахунки) та залишаю право повідомити НБУ про факт неприйнятної поведінки з боку А-банку (порушення умов договору та по відмові в обслуговуванні за вираження особистої думки та негативної оцінки стосовно роботи банку). Також залишаю залишаю за собою право:
— звернутись до суду щодо визнання факту дискримінації щодо мене як клієнта по особистим мотивам
— висвітлювати свою позицію щодо низької якості обслуговування в А-банку через ЗМІ.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 27 травня 2021, 17:22
Доброго дня!
Ми завжди йдемо на зустріч та готові допомагати всім Клієнтам.
Ми завжди прислуховувались до Вас та вирішували всі Ваші питання, так і в цей раз, вся інформація яка є в Банку про запитувані Вами операції була Вам надана в нестандартній та індивідуально сформованій виписці, на жаль по деяким операціям відсутня інформація по містах.
Ваші запити та активна участь в покращенні процесів Банку не є причиною у припиненні обслуговування.
Рекомендації були надані при комунікації з Вами.

Коментарі - 2

+
0
ivanfl
ivanfl
27 травня 2021, 17:41
#
Нешановний представник А-Банку!
1. Не потрібно вводити мене та інших клієнтів в оману, все у вас відображається, так як процесинг який ви використовуєте дає змогу сформувати виписку саме за тим зразком, який надав. Не порушуйте умови договору, у вас є остання можливість надати мені саме таку виписку, яку я запитав (у несудовому порядку).
2. Моя активна позиція щодо висвітлювання недоліків у процесах банку та їх критика саме і є тою причиною відмови в обслуговуванні, це мені так повідомив неформально один з співробітників (його дані називати не буду з міркувань безпеки) і він готовий виступати на моїй стороні у суді, але формальна причина та, те що я часто знімаю готівку в невеликих сумах у відділеннях А-банку і те, що я заробляю максимальний кешбек (500 грн) останні декілька місяців, а А-Банку це не подобається, бо він на мені в такому випадку не заробляє.
Повторюсь, всі мої дії та операції по рахунках лише в межах законодавства!
На відміну від вас мені нічого приховувати
+
0
ivanfl
ivanfl
28 травня 2021, 11:44
#
Ахахахахах, як сьогодні А-Банк на мене образився за критику в їх сторону, що аж надіслали повідомлення про розірвання укладени зі мною договорів та закриття поточні рахунки, на підставі абзацу третього част. 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а саме у зв’язку із встановленням неприйнятно високого ризику за результатами переоцінки ризику клієнта.
Це помста мені і вона дуже примітивна) Наголошу, що всі мої операції по рахунках відбувались лише в межах законодавства і я готовий надати всі документи, які це підтверджують.
Сижу, аж плачу від сміху)))
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.6
USD 40.9 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.6
USD 40.9 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝 / Запросив детальну виписку по рахунку і уточнення деяких транзакцій — відмовили у подальшому обслуговуванні