Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк не прислуховується до зауважень клієнтів та до сих пір не видає готівку з катрки без мобільного телефонув касі

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ivanfl 7 травня 2021, 12:36
Початок історії тут: https://minfin.com.ua/ua/company/a-bank/review/224767/
Сьогодні я звернувся на гарячу лінію із питанням, чи врахували моє зауваження стосовно процесу зняття готівки з картки (раніше обіцяли врахувати моє зауваження), на що мені відповіли, що процедура видачі готівки так і не змінилась. Дуже шкода, що А-банк на рівному місці так і продовжує створювати незручності та перешкоди своїм клієнтам, як і не виконує свої обіцянки. До речі, по моїм особистим каналам я дізнався, що технічно в касі все-таки можливо знімати готівку через POS-термінал як з карток А-банку, так і з карток Visa i MasterCard будь-якого банку світу. Теперішня процедура зняття (за допомогою підтвердження операції через телефон, тобто напряму з рахунку) налаштована таким чином для того, щоб банк не сплачував interchange платіжним системам та комісійні ПЦ TasLink, який обслуговує А-банк.
Так як банк не виконав своє слово і не врегулював конфліктну ситуацію, мною прийнято рішення підготувати позов до суду з приводу порушення А-банком моїх прав як споживача фін.послуг шляхом встановлення ним штучних перешкод (додаткових умов, а саме обов’язкову наявність мобільного телефону) для виконання банківської касової операції, а також обмеження мого права вільно розпоряджатись своїми коштами на власний розсуд.
Надіюсь, що все-таки у А-банку одумаються і повернуть можливість зняття з картки через pos-термінал, хоч мені це з трудом віриться))
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 7 травня 2021, 15:48
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та Ваші зауваження. Раніше ми отримували від Вас побажання стосовно вдосконалення процесу по видачі готівки, ми прислухались до Вас, відтепер для зняття готівки в POS-терміналі достатньо ввести пін-код. Сподіваємось, Ви надалі будете отримувати лише позитивні емоції від співпраці з нами. Завжди поруч 🍏💚

Коментарі - 1

+
0
ivanfl
ivanfl
7 травня 2021, 15:01
#
UPD! У банку прислухались до мого зауваження, процес удосконалено та повернуто можливість зняття коштів через pos-термінал, але поки що для карток А-Банку та ПриватБанку. Всім дякую.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.6
USD 40.9 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.6
USD 40.9 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝 / Банк не прислуховується до зауважень клієнтів та до сих пір не видає готівку з катрки без мобільного телефонув касі