Мінфін - Курси валют України

Встановити

Лояльність служби підтримки банку до клієнтів у питаннях зарахування незарахованого кешбеку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Tutmos90 12 березня 2021, 13:52
Хочу відзначити лояльність служби підтримки банку до клієнтів у питаннях зарахування незарахованого кешбеку. За час користування карткою (рік) я мав 3 історії, коли робив витрату у категорії обраного кешбеку, та не отримував його, але після звернення — мені його нарахували. Якщо все по правилах — банк на стороні клієнта.

Історія перша: АЗС ОККО, програма лояльності Фішка, розрахунок через QRкод на колонці (fishka-pay). У програмі Фішка потрібно зазначити кількість літрів для заправки, перед заправкою. Мав кешбек на АЗС. Скільки у баку точного пустого місця ти не знаєш, і тому вказуєш приблизну кількість, наприклад 25 л. Карта підключена до Фішки через гаманець мастерпас. Сталося наступне — при оплаті карткою замовленої кількості літрів кешбек мені нарахували, але два літри не влізло, і тут же робиться повернення частини коштів, на суму цих двох літрів. І через повернення увесь кешбек на АЗС скасовується. Звертався у службу підтримки, пояснював ситуацію, що з 25 літрів купив 23, і через пару днів кешбек таки нарахували. Я попросив перемонтувати цей глюк, щоб при повернені частини платежу не скасовували увесь кешбек, не знаю, чи зроблять вони… бо незручно.

Друга Історія. Категорія кешбеку Краса. У нас є магазини мережі Prostor, це магазини косметики і побутової хімії, і тд. Має підпадати під красу, як і Ватсонс. Купував пральний порошок, розрахувався карткою а-банку, з увімкнутим кешбеком і …ніякого кешбеку. Виявилось, що мсс-код терміналу не відповідає вказаним для категорії Краса, а інший, якийсь про продаж хімічних речовин (не косметика).Добре, що завжди зберігаю чек, звертався у службу підтримки, пояснив що простор це косметичний магазин, і за тиждень повернули мій кешбек, чи точніше нарахували.

Третя історія відбулась зовсім на днях. У нас в Житомирі зараз «червона зона» карантину. Я купив техніку у магазині Мойо, і ви знаєте, у а-банку є партнерський кешбек з Мойо — 5%. Я замовив на сайті інтернет-магазину замовлення, прийшов його забирати, магазин працює тільки на видачу. І отримав облом — працівники магазину переналаштували термінал з «магазин електроніки» на «точка видачі». У транзакції вказано «Кур'єрські і поштові послуги». І знову мені довелося звернутись у техпідтримку банку, бо якось несправедливо, акція є, купив у мойо — а кешбек не дали :-(. Знову попросили сфоткати чеки. І через пару днів кешбек нарахували.

Нарахування приходить у розділі кешбек від банку, сповіщень немає, але через день дзвонить оператор і каже, що по вашій заявці кешбек нараховано.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 12 березня 2021, 15:55
Доброго дня!
Дякуємо за приділений час, відгук та високу оцінку. Ми завжди знаходимось на стороні Клієнтів та залюбки допомагаємо у вирішенні усіх питань. Ми дуже цінуємо Ваш вибір і продовжуємо натхнено працювати для Вас😊💚🍏

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.6
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.6
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝 / Лояльність служби підтримки банку до клієнтів у питаннях зарахування незарахованого кешбеку