Мінфін - Курси валют України

Встановити

.........

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AnnaLeMa 26 жовтня 2020, 23:05
Моя мати при оформленні кредиту у магазині погодилась сплачувати його на карту «А-Банку». І протягом 2років їй постійно «підкидували» кредитні гроші. Кілька разів просила не підвищувати і взагалі не давати кредитні кошти. Спочатку сказали, що «не можна відмовитися», потім вмовли не відмовлятися, потім сказали «хай буде, вона ж вам не заважає». В результаті мінус майже 30 тис. Коли картка стала обєктом шахрайських дій, гроші зняла і чере годину поклала знову. НА НОВИЙ ВІДКРИТИЙ ТУТ ЖЕ У БАНКУ КАРТКОВИЙ РАХУНОК З НОВИМ ПАРОЛЕМ І ЗМІНИЛА ПІД ПАСПОРТ НОМЕР ТЕЛЕФОНУ, який і призязали до цього рахунку(зі слів працівників банку)
Проходить місяць, вона телефонує на гарячу лінію «А-Банку» дізнатися, чому не приходять смс-повідомлення про надходження грошей на карту і отримала відповідь, що карта не прив’язана до нового номера і заблокована.
Наступного дня у відділенні банку з’ясувалося, що з рахунку знято гроші через 2хвилини! після того, як їх поклали на рахунок (клали не аби де, а у відділенні банку через касу), тобто вона навіть з приміщення не вийшла.
Прийняти заяву про шахрайські дії щодо грошових коштів відмовилися посилаючись на те, що службове розслідування буде проведено і без цього. ЦІкаво, на якій підставі? Чере 2 дні їде знову-заяву не приймають. Кажуть, «не треба писати»
Скористалися тим, що літня людина мало чого розуміє у цьому і спровадили????
Служба безпеки зателефонувала 1раз наступного дня після того, як зняли кошти. і не повідомила, що кошти зняті, а дівчина невдоволено спитала чи знімали гроші. Отримала відповідь і навіть не спромоглася повідомити про зняття коштів і блокування картки.
Вважаю, що до цього причетні працівники банку особисто або через 3х осіб. Інкше, ЯК шахраї дізналися дані НОВОГО рахунку протягом якихось 15-20хв?
Або якась біда з службою безпеки
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 27 жовтня 2020, 10:56
Доброго дня!
Банк дійсно може встановлювати самостійно суму кредитного ліміту по карті згідно Умов та Правил Банку 2.1.7.4. https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-345/?lang=uk.
Ми робимо все можливе для протидії шахрайству. Ми рекомендуємо не оголошувати особисті данні та данні по картці в цілях збереження коштів.
Щоб у нас була можливість розглянути Ваше питання детальніше та допомогти надайте, будь ласка, нам відповідь в особистому повідомленні.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.6
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.6
USD 40.9 41.5
Всі курси банку