Мінфін - Курси валют України

Встановити

Кешбек

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zorro7676 7 жовтня 2020, 21:04
Оформила через запрошення друга картку. Обіцяний кешбек автоматично не прийшов. Через гарячу лінію все-таки добилась кешу. Зробила покупку в інтернет-магазині. Кешбек не прийшов. Зверталась декілька раз на гарячу лінію (дами працюють зовсім не компетентні)- кожен раз підтримка висувала різні версії:
1. Банк отримувача спише з рахунка кошти, лише після цього можливо буде кеш через місяць.
2. А-банк не бачить ММС код терміналу — тому кешбек не нарахується. Порадили звертатись до магазину за роз'ясненнями.
3. Після півгодинного спілкування підтримка все-таки склала заявку до своєї тех. служби.
Через декілька днів зателефонували з банку та сказали, що кешбек не зарахують. Оплата пройшла, ММС код термінала правильний, але сума кешбека досить велика для банка (200грн), тому А-банк вирішив просто не нараховувати кешбек. Інші банки ( з чорною карткою) з аналогічною оплатою кешбек нараховують зразу та автоматично. ТОМУ, НА МОЮ ДУМКУ, НЕ РАДЖУ КОРИСТУВАТИСЬ ПОСЛУГАМИ ЦЬОГО А-БАНКУ — БАНК ЗМІНЮЄ УМОВИ КОРИСТУВАННЯ ЯК І КОЛИ ЗАХОЧЕ ЗАДНІМ ЧИСЛОМ. закриваю картку.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 8 жовтня 2020, 11:41
Доброго дня!
Розуміємо, що ситуація, що склалася, може бути хибною, і кешбек, можливо, мав би бути нарахований. Наш банк при виникненні спірних ситуацій завжди вирішує подібні питання індивідуально з клієнтом, і ми завжди працюємо над тим, щоб подібних помилок не виникало.
Будемо раді розглянути Ваше питання детальніше, надайте нам, будь ласка, відповідь у приватному повідомленні.
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 жовтня 2020, 15:20
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 09.10.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.6
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.6
USD 40.9 41.5
Всі курси банку