Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не дають конкретних відповідей на запитання

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
ksysha95 12 червня 2020, 13:24
Було зроблено переказ коштів за кордон (4.06.2020).Через не правильно вказане ім'я отримувача (по моїй вині) була змушена звернутися до відділення для коригування імені отримувача (5.06.2020). Мене попередили, що дана заявка опрацьовується 1-3 робочих дні. Звернулася до банку ще раз (9.06.2020) для уточнення статусу обробки заявки, мене проінформували, що були вихідні, тому заявка ще не опрацьована, але вона подана на прискорення. Телефоную наступного дня, це уже четвертий робочий день, з моменту подання заявки — у відповідь чую тіж самі слова «заявка подана на прискорення, очікуйте дзвінка оператора». На питання який термін вирішення даної проблеми, теж не дають ніяких конкретних відповідей. На питання в чому проблема затримки обробки заявки, говорять тому що були вихідні. Сьогодні п'ятий робочий день з моменту відправлення, кошти досі не має змоги отримати.
Намагалася повернути кошти назад, для того щоб зробити переказ через інший банк. Виявляється також потрібно робити заявку, і термін її опрацювання не відомий.
В чому проблема затримки обробки завки, до цього часу мені не зрозуміло. Знову починаються вихідні, і я не знаю на що мені розраховувати далі.
Дуже розчарована такою ситуацією. Перше враження про банк було дуже позитивне, зараз все змінилося, нікому не порекомендую користуватися послугами даного банку.

Єдине що сподобалось — це обслуговування у відділенні та відсутність черги, низьку оцінку ставлю за те, що працівники як відділення так і гарячої лінії, не дають конкретних відповідей на запитання, а тільки обмежуються загальними фразами: « нажаль ми не можемо сказати строки вирішення питання», «можливо є якісь технічні причини», і улюблена фраза « заявка подана на прискорення».
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 12 червня 2020, 18:31
Доброго вечора, Ксенія. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію, і наші Фахівці зв'яжуться з Вами за результатами вирішення питання.
Приносимо Вам свої вибачення за незручності у цій ситуації.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.6
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.6
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝 / Не дають конкретних відповідей на запитання