Відмова в SWIFT платежі
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Ніякої інформації про призупинення даних платежів (дата від коли, на який термін і причину) так і не отримав. Самостійно такої новини в інтернеті теж не знайшов. Подав заявку на поверння грошей без комісії в вз'язку з тим, що гроші вносив з метою проведення SWIFT-платежу і не був проінформований про його неможливість. Точніше був повідомлений про його можливість. Чекаю на відповідь.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Спокусився на низьку комісію: фіксовані $20. Відкрив рахунок у валюті, надав всі необхідні документи (походження грошей, інформацію про платіж і брокера) і вніс гроші на рахунок. Платіж хотів провести на рахунок у великій відомій брокерській компанії для інвестиції в облігації. Ввечері отримав інформацію, що моя заявка — в обробці юридичного відділу до 5 днів.
Через 6 днів звернувся до менеджера, який повинен був провести операцію, і отримав відповідь, що юридичний відділ не відповів — і що я можу або чекати ще невідомо скільки, або відмінити платіж. І що мій платіж нестандартий, й інші банки такого не роблять взагалі (нагадаю, що це просто SWIFT платіж на одного з найпопулярніших брокерів, і що я особисто знаю людей, які через інші банки робили такі платежі без жодних проблем).
Після цього я вирішив звернутись на гарячу лінію банку, описав проблему, і мені сказали, що зв'яжуться зі мною протягом 3 робочих днів. Зв'язались зі мною з головного офісу вже через декілька годин:
— Банк тимчасово припинив платежі на брокерів.
— На який термін?
— На жаль, невідомо.
— З якої причини?
— На жаль, невідомо.
— Чи можу ще якось допомогти? — люб'язно поцікавився на іншому кінці «дроту» менеджер головного офісу.
На питання, що мені робити, запропонував чекати невизначений термін або відмовитись від платежу.
Станом на сьогодні пройшло вже 2 тижні від моєї заявки, гроші не вивести тепер без комісії, платіж не проводять, а причини і відповідальних, на жаль, немає.
Розуміємо, що склалася неприємна ситуація, для того, щоб у нас був шанс перевірити інформацію і допомогти Вам у вирішенні Вашого питання, надайте нам, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.