Списали гроші з картки.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Добрий день. Вирішив подивитися канал Нетфлікс. Підписався на канал, перший місяць безкоштовно, 1 євро за реєстрацію. На сайті було написано що подальшу оплату мені потрібно буде підтверджувати. Ок. Не сподобався мені канал, і чесно кажучи забув я за нього. Через місяць, у вересні 2019 з мене банк списав 10 євро. В цей жеж, день, я подав заявку, щоб кошти повернули так як я послугою не користувався, і не підтверджував оплату. В банку мене запевнили, що обовязково розберуться, кошти тільки заблоковані банком, через 30 днів будуть повернуті. Пройшло 30 днів, я до банку, Банк дуже радий мені допомогти, але ще треба чекати 55 днів. Добре, чекаю. В грудні пішов у відділення, так як всі терміни вже пройшли, сказали що ще розбераються. Після нового року звернувся до банку, сказали що пришвидшили розбиратися. 14.01.2020 знову звернувся, до консультанта, довго мене перевіряли, чи я дійсно той, а потім відповіли щоб я звернувся на сайт Нетфлікс щоб той мені повернув кошти, що ніби вони дзвонили до мене але не могли додзвонитися. Короче банк хреновий, ніколи за клієнта не заступиться, і якщо у Вас вкрадуть з картки велику суму скажуть звертайтеся до злодія, він вам поверне. Крім того збрешуть що Вони Вам дзвонили, але невідомо хто і невідомо коли.
Відповідь банку
Підтримка àбанку
15 січня 2020, 12:52
Доброго дня! Нам шкода, що у Вас склалося таке враження. Наш банк прагне надавати Клієнтам обслуговування максимально високого рівня. Ми ні в якому разі не залишили Ваше питання без вирішення. Ми зв'яжемось з Вами найближчим часом для надання консультації по Вашому питанню.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 2
- +
- +5
- Qwerty1999
- 14 січня 2020, 21:46
- #
«Не сподобався мені канал, і чесно кажучи забув я за нього.
Через місяць, у вересні 2019 з мене банк списав 10 євро.»
Что за привычка свои «косяки» перевешивать на других.
Сами добровольно подписались на канал и
указали свою банковскую карту для снятия абоплаты.
Вам что-то не понравилось — вы плюнули на всё и забыли.
И кто вам после этого доктор.
Вам никто мешал отписаться от ранее оформленной подписки,
вы сами лoxaнулись, но почему-то вините в своих проблемах банк.
За свои ошибки надо самому и отвечать.
Хотя бы потерей денег…
Через місяць, у вересні 2019 з мене банк списав 10 євро.»
Что за привычка свои «косяки» перевешивать на других.
Сами добровольно подписались на канал и
указали свою банковскую карту для снятия абоплаты.
Вам что-то не понравилось — вы плюнули на всё и забыли.
И кто вам после этого доктор.
Вам никто мешал отписаться от ранее оформленной подписки,
вы сами лoxaнулись, но почему-то вините в своих проблемах банк.
За свои ошибки надо самому и отвечать.
Хотя бы потерей денег…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися