Мінфін - Курси валют України

Встановити

Погане обслуговування

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Anna Derii 22 січня 2019, 15:57
Відділення за адресою: Київ, вул. Ванди Василевської, 12/16
Доброго дня.
Вважаю за необхідне залишити відгук щодо обслуговування А-Банком своїх клієнтів. Моє підприємство є корпортативним клієнтом А-БАНКа з сепрня 2017 року. В процесі співпраці неодноразово виникали труднощі з відправленням платіжних доручень, через онлайн-банкінг (не можливо відправити платіжні доручення щодо виплати заробітної плати). По-переше, Все необхідно робити чере paperless та дублювати теж саме на zp_vedomosty@a-bank.com.ua. По-друге, в разі винекнення проблем при перерахунку грошових коштів, працівники, які надають допомогу за телефонним номером 7776, нічим допомогти не можуть, питання залишається не вирішеним. По-третє, працівники, що перевіряють платіжні доручення (zp_vedomosty@a-bank.com.ua, nalogi@a-bank.com.ua) є безсилими в надані конткретної інформації щодо дати перерахунку грошових коштів, адже взагалі не відповідають на надісланні питання. По-четверте, я вирішила взагалі припинити співпрацю з зазначеним банком після закінчення строку депозитного договору.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися