Про роботу А-БАНКУ
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 50 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
Кандаурову Ю.В.
вул. Батумська, 11
м. Дніпро
49074
Євсеєнка Сергія Андрійовича
вул Партизанська, 149
смт. Ямпіль
Лиманський райн
Донецька оьл.
ЗАЯВА
З весни 2016 року по 06 квітня 2018 року я був клієнтом Вашого банку. Хочу звернути Вашу увагу на непрофесійність та низький фаховий рівень Ваших співробітників Бахмутського відділення А-Банку та технічного відділу.
6 квітня 2018 року заплативши 7 727 грн. по універсальній кредитній карті №5211527307762241, рештки використаного кредита та відсотки, я виявив бажання закрити картку і технічні рахунки. Тільки з третьої спроби це мені вдалося (то ситема не працює, то прохання подумати, то зробіть дзвінок на гачячу лінію і т.д).
Це вдалося мені зробити тільки 9 квітня 2018 року. Картку співробітником банку було порізано, а мені видано довідку про закриття моєї картки №5211527307762241 та технічних рахунків що використовувалися для її роботи чомусь від 6.04.2018 за №180406/926.
І я вже давно забув про існування А-Банку, якби не повідомлення 10.11.2-18р. мені що я заборгував по картці № 5211527307762241 67 грн. Після цього щоденно співробітники банку і технічний відділ нереслідують мене телефонними дзвінками та СМС повідомленнями, весь час називаючи різні суми. На сьогодні це вже 70 грн. 72 коп. І це попри те, що з 12.10.2018 р. в технічному відділі весить заявка на перевірку зроблена одним із співробітників банку. Наше щоденне спілкування крутиться навлоло бажання співробітників банку повідимити мене про заборгованість. Я спочатку пояснював, потім став посилати… в технічний відділ.
Заявка в технічному відділенні знаходиться четвертий тиждень.
Після звернення на гарячу лінію 30.11. 2018 р. співробітник — Юлія Олександрівна пояснила що таких заявок у тех. відділі дуже батато, що треба набратися терпіння і почекати… Чого? Сьогодні прийшла СМС із повідомленням, що до мене запланоно візит кредитного інспектора на 07.12.2018 р.
Це знущання. Чому я не клієнт Вашого банку уже півроку повинен терпіти ці незручності?
Звертаючися до Вас надсилаю копію довідки про закриття картки і технічних рахунків, копію чеку про внесення останнього платежу нарахованного співробітниками банку для закриття картки.
Прошу Вас:
1. розібратися і закрити це питання. Провести внутрішю перевірку діяльності співробітників Бахмутського відділення які припустили непрофесійні дії та притягти їх до дисциплінарної відновідальності до звільненя.
2. повідомити письмово мене про результати в установлені законом терміни.
Повідомляю Вас що в разі не вирішення питання я змущений буду звернутися до суду з проханням примусити Ваш банк компенсувати моральні збитки нанесенні мені непрофесійними діями співробітниками А-Банку в розмірі 200 тисяч гривень.
З повагою до вас Євсеєнко Сергій Андрійович
03 грудня 2018 року