Мінфін - Курси валют України

Встановити

абанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Tonchyk2004
Tonchyk2004
26 лютого 2022, 19:45
Добрий день. 24.02 зробила три платежі через Portmone. По двох гроші на рахунки прийшли, по третьому 500 грн немає. У виписці операція проведена. Як дізнатися. куди пішли кошти?
абанк
Відповідь банку
26 лютого 2022, 19:58
Доброго вечора!
Уточнюйте, будь ласка, інформацію в сервісі через який виконували платіж.
IVAN6000
IVAN6000
23 лютого 2022, 11:31
Иван
Подскажите пожалуйста как мне узнаиь сумму ежемесячного платежа по кридиту бистрие наличние, если финансовий номер не подвязан к карте? И привязать нету возможности камера не работает, а в банк тоже пока нет возможности приехать
абанк
Відповідь банку
23 лютого 2022, 11:56
Добрый день!
Будем рады помочь Вам, ответьте нам, пожалуйста, в личном сообщении.
kisyonya
kisyonya
12 лютого 2022, 13:18
Добрый день немогу зайти в личный кабинет т.к утеряна симка что делать
абанк
Відповідь банку
12 лютого 2022, 13:27
Добрый день! В данной ситуации рекомендуем Вам заблокировать утерянный номер телефона и сменить финансовый номер телефона на новый. Для блокировки номера и изменения финансового номера телефона, просим Вас обратиться круглосуточно в чат онлайн с нашего сайта А-Банка https://a-bank.com.ua/ (раздел «Контакты») или по данной ссылке: https://bit.ly/2Nf7i2U. Также соединиться с Банком можно по номеру 7776 (Круглосуточный центр поддержки клиентов А-Банка) или по номеру +380567220555 (для звонков из-за границы). После установки нового номера телефона Вы сможете выполнить вход в личный кабинет АБанк24.
Aigul2209
Aigul2209
11 лютого 2022, 14:14
Айгуль
Вот номер карты по которой скинула деньги мошеннику 4323 3570 2429 1458
абанк
Відповідь банку
11 лютого 2022, 14:21
Добрый день!
Зафиксировали информацию, просим обратиться в полицию для написания заявления об мошенничестве.
Ответьте нам, пожалуйста, в личном сообщении для уточнения информации.
Aigul2209
Aigul2209
11 лютого 2022, 14:12
Айгуль
Здравствуйте у меня мошенники можно сказать украли деньги я перевела нормальную сумму в ваш банк представился holodow aleksey, можно ли вернуть деньги
220976
220976
8 лютого 2022, 13:57
Добрый день. Столкнулся с мошеничеством владелец карты 5375-2351-0869-2359, представился как Гавроненко Віталій Миколайович. Взял предоплату в размере 5160 грн (1000+4160)а товар не отправляет трубку не берет 0955073336
+38097327065
абанк
Відповідь банку
8 лютого 2022, 14:41
Добрый день! С нашей стороны мы зафиксировали факт мошенничества. Также просим Вас обратиться в службу поддержки Вашего Банка для подачи заявки через официальные каналы коммуникаций между Банками и в правоохранительные органы для дальнейшего разбирательства. Для возможности разобраться в ситуации детальнее, ответьте нам, пожалуйста, в личном сообщении.
alexherasim1
Олена Герасимчук
3 лютого 2022, 22:08
Олена, Дубно
Доброго дня.картка 5375 2351 0802 0429
Гужва Андрей.Замовляла в інстаграмі взуття оплатила 750 грн і після того нічого ні посилки ні грошей. Можна перевірити цю людину.
абанк
Відповідь банку
4 лютого 2022, 8:43
Доброго дня! Зі свого боку ми зафіксували факт шахрайства. Також рекомендуємо Вам звернутися до поліції для фіксації заяви про шахрайство. Для уточнення додаткової інформації просимо Вас відповісти в особистому повідомленні.
TatianaPavlovna
TatianaPavlovna
2 лютого 2022, 15:50
Татьяна, Харьков
Здравствуйте.

Столкнулись с мошенничеством (магазин: chemodanc.space).
Общение происходило в viber (номер: +380681846386).
Были переведены средства на карту 4323357022023564 (сумма: 699.00 UAH).
Это произошло 16.01.2022.
Пожалуйста, проверьте эту информацию.

Заявление в Киберполицию написано.

Спасибо.
абанк
Відповідь банку
2 лютого 2022, 15:58
Добрый день!
Зафиксировали информацию, Банк предоставит необходимую информацию по запрос полиции.
antibiotik1
antibiotik1
28 січня 2022, 12:40
Виктор
Добрый день, существуют ли банкоматы где можно снимать с вашей карты сразу 5000грн например? а не то 1000грн за один раз… Стоять снимать по 1000грн, забирать, вставлять карту не очень комфортно.
абанк
Відповідь банку
28 січня 2022, 12:58
Добрый день! Со стороны А-Банка ограничение не установлено, лимит на снятие, к сожалению, устанавливается самим Банком, где происходит снятие средств. Вы всегда можете обратиться в кассу А-Банка, для снятия необходимой суммы. Также банкоматы следующих банков позволяют снять сумму свыше 1000 грн за одну операцию: Ощадбанк, OTP Bank, Райффайзен, Альфа Банк, УкрСиб, ПУМБ, Credit Agricole, Евронет, РАДАБАНК, УкрГазБанк, КОМИНВЕСТБАНК, FORWARD, АКБ ЛЬВОВ, ЗЕМЕЛЬНЫЙ КАПИТАЛ, Универсал Банк, БАНК СИЧ, Индустриалбанк и Полтавабанк.
210658LS
210658LS
29 грудня 2021, 21:37
город Камянское
06.08.2021 в отделение а- банк был направлен нарочным запрос нотариальной конторы № 1268/02−14 от 06.08.2021 о наличии денежных средств умершего клиента банка, т.к. ответ не поступил в нотариальную контору, 26.11.2021 был направлен повторно запрос, 28.12.2021ответ до сих пор не поступил. Звонили неоднократно на горячую линию, отвечают что запрос зарегистрирован, но исходящего ответа нет, еще в работе. 29.12.2021 отправили почтой с уведомлением на адрес головного управления банка. Когда будет ответ на наш запрос? Крайне возмущены не оперативной работе банка!!!
абанк
Відповідь банку
30 грудня 2021, 16:45
Добрый день! Сожалеем, что Вы испытали неудобства в указанной ситуации. Мы всегда стараемся предоставлять ответы на официальные запросы максимально быстро, для нас является недопустимым нарушение установленных регламентов. Детальным образом разобрали данную ситуацию и сразу же передали Ваш вопрос Специалистам для скорейшего предоставления письменного ответа нотариусу, на данный момент идет подготовка официально ответа на запрос. Обязательно проконтролируем решение вопроса и свяжемся с Вами по результату.
voucher
voucher
20 грудня 2021, 11:40
Добрый день
Случилась странность с лимитом на Мгновенную Рассрочку. Было открыто несколько договоров и оставался ещё доступный лимит которым я мог воспользоваться. Решил досрочно закрыть один из договоров и после закрытия лимит пропал вовсе. И не появляется. Все рассрочки были закрыты досрочно, пользуюсь кредитным лимитом, никогда не выходил за рамки грейс-периода.
абанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 11:44
Добрый день!
Будем рады помочь Вам, ответили в личном сообщении.
Nastya9997
Nastya9997
15 грудня 2021, 19:48
МОШЕННИЧЕСТВО , Одесса
4323 3570 2657 4042
В инстаграмме nikolaev_shop_ua бросает пользователей на деньги! Просят на эту кату предоплату, а потом морозятся и не отправляют посылку!!! Прошу Вас заблокировать мошенников!
абанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 20:04
Добрый день! Со своей стороны мы зафиксировали факт мошенничества. Также просим Вас обратиться в службу поддержки Вашего Банка для подачи заявки через официальные каналы коммуникаций между Банками и в правоохранительные органы для дальнейшего разбирательства.
aceton065
aceton065
5 грудня 2021, 13:08
проверить карту где
абанк
Відповідь банку
5 грудня 2021, 13:14
Добрый день!
Вы можете просмотреть всю информацию по карте в нашем приложении АБанк24.
uriy1502
uriy1502
24 листопада 2021, 0:35
доброі ночі я хочу змінити фінансовий номер
абанк
Відповідь банку
24 листопада 2021, 8:39
Доброго дня! Для зміни фінансового номера телефону Ви можете зайти в додаток АБанк24 обрати розділ «Додатково» далі Вам потрібно буде вказати актуальний номер. Також можна змінити номер телефону через нашу цілодобову підтримку, в разі відсутності доступу в додаток. Для подачі заявки, просимо Вас звернутися цілодобово в чат онлайн за цим посиланням: https://bit.ly/2Nf7i2U. Також з'єднатися з Банком можна за номером 7776 (Цілодобовий центр підтримки клієнтів А-Банку) або за номером +380567220555 (для дзвінків з-за кордону).
KaBa4Ok
KaBa4Ok
19 листопада 2021, 17:52
Хмельницкий
Здравствуйте, я пользуюсь картой Зелёная с кридитным лимитом 1000грн на протяжении 1года, при получении карты в отделении мне оформили Безопасный лимит(страховка), В отделении сказали пользоваться активно картой, могут пересмотреть кридитный лимит.
Я пользуюсь кридитным лимитом, карта постоянно в минусе, потому что мало очень «если бы повысили было бы хорошо».
Кридитный рейтинг у меня нормальный, просрочек нету.
Я даже отказался от Безопасного лимита, не вижу в нём смысла когда я плачу вовремя.
Ps.Что сейчас эта 1000грн, не туда и не сюда.
абанк
Відповідь банку
19 листопада 2021, 18:14
Добрый вечер!
Понимаем Ваше желание увеличить кредитный лимит, Банк индивидуально определяет размер кредитного лимита по каждому Клиенту, могут влиять множество факторов, например кредитная история, уровень доходов.
Вы также можете предоставить дополнительные справки в отделение Банка о заработной плате или о наличии авто, данные справки могут положительно повлиять на решение Банка.
Надеемся, что лимит будет увеличен.
Rodashchuk
Rodashchuk
27 жовтня 2021, 14:54
Олена
Доброго дня. Мою картку заблокували. Не попередивши мене. Поясняючи, що хтось не підтвердив платіж на мою картку. Моїй карткі від сили 2 тиждня, ніхто не перекидав на ню кошти, кроми самої мене з моєї другої картки приват банку. Співробітники банку, обіцяли зі мною звязатись на протязі 3 днів і вирішити питання. Я писала і на почту, і в додаткк і телефонувала на гарячу лінію. І ось пройшло 7 днів і після того як я уже почала телефонувати дуже часто, вони відповіли що банк не хоче зі мною співпрацювати, щоб я поїхала в віділення і забрала свої кошти. Віділення найблище за 170 км. Я вагітна на 8 місяці. Перенесла 2 візита до лікаря бо мої кошти заблоковані, і не маю змогу поїхати і забрати їх. Співробітники банку нічого не можуть пояснити. Кажуть одне й те саме. На моє запитання яке вони мали право взагалі блокувати мою картку без мого відома, вони відповідають що це банк вирішив. А я вибачаюсь, я спокійно користуюсь карткой, а банк може отак просто блокувати мої кошти, не кридитні, а мої, не звязуватись зі мною тиждень, а потім посилати мене в віділення яке знаходиться за 170 км. Ви знущаєтесь над людьми, чи совісті взагалі немає ні в кого?
абанк
Відповідь банку
27 жовтня 2021, 16:09
Доброго дня! Розуміємо, що зазначена ситуація викликала незручності. Дійсно, якщо до Банку надходять скарги від відправників коштів про не підтвердження переказів на картку одержувача, картка може бути тимчасово обмежена до підтвердження та з'ясування операцій. Будемо раді перевірити всю інформацію та надати Вам рекомендації щодо вирішення цього питання. Просимо надати відповідь у приватному повідомленні.
vita1985
vita1985
26 жовтня 2021, 20:46
Чоловік не одноразово звертався до вас і що разу йому відмовляють, нажаль!!!
абанк
Відповідь банку
27 жовтня 2021, 11:43
Доброго дня! Банк розуміє ситуацію, що склалася і відповідно до закону 591-IX від 13.05.2020 виконує встановлені вимоги, а саме: скасовує нарахування пені, штрафів, і подвійних відсотків при простроченні за період з 01/03/2020 до останнього календарного дня місяця, в якому закінчується карантин. Але, при цьому, інші умови і вимоги за договором залишаються незмінними, тобто мінімальні платежі по кредитній карті і кредитним договорам необхідно вносити. Рішення про надання реструктуризації боргу Банк приймає самостійно індивідуально для кожного Клієнта. Ми написали Вам у приватному повідомленні для можливості детальніше розібратись в ситуації Клієнта.
vita1985
vita1985
26 жовтня 2021, 19:49
Доброго вечора. У нас виникла не приємна ситуація із вашим банком нажаль! На час карантину чоловік втратив роботу з'явилися труднощі в погашенню кредиту, чоловік як міг заробляв і платив по кредиту звичайно не ту суму яка потрібна була нажаль постійно розмовляє із представниками банку і не відмовляється погашувати кредит, просив розбити суму, бо всі гроші не має можливості погасити. Нажаль нам банк не надає в рустрокторизації. Чоловік зараз має роботу на якій офіційно оформлений і має можливість щомісяця поступово виплачувати. Але не вся суму зразу як вимагає банк. Надіюся на ваше розуміння і допомогу.
абанк
Відповідь банку
26 жовтня 2021, 20:28
Доброго вечора!
Будемо раді розглянути питання та допомогти, просимо звернутись Клієнта за номером 7776.
Natkajarkova
Natkajarkova
25 жовтня 2021, 21:03
Помогите. Приложение работало, а теперь не запускается, в последний момент вылетает
Malvi42
Malvi42
21 жовтня 2021, 18:07
Добрый день. Сыну заблокировали карту ссылаясь на ст.1074 Гражданского кодекса Украины. При этом никакого суда небыло. На каком основании банк заблокировал деньги? И как забрать средства. Так как толком информацию на горячей линии не дают.
абанк
Відповідь банку
21 жовтня 2021, 18:27
Добрый день!
Будем рады разобраться в вопросе и помочь. Просим Клиента связаться с нами по номеру 7776.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Гаряча лінія абанку