абанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Написати коментар
Продають подарункові бокси. Бокси не присилають. Саме сумне те, що пишуть, що кошти для ЗСУ.
БУДЬ ЛАСКА.
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
на шахраїв замовили товар нібито із за кордону оплатили чекали два тижні замовлення не відправляють.Переписку вели в телеграмі @electro_trade, переписку видалили!
Власник картки Аліна Гладищук
5169 1551 1957 1634
Прошу розібратись та допомогти повернути кошти хоча на повернення надії мало!
Написати коментар
листування у Viberі (нік Артём, фотокартки немає, номер телефона прихований).На зараз немає ні листування, ні коштів
Написати коментар
Написати коментар
про те, що
паспорти у формі картки, терміни дії яких закінчилися під час війни, а також паспорти зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартки при досягненні 25- чи 45-річного віку (якщо термін вклеювання фотокартки настав у період дії воєнного стану), є документами, що й надалі посвідчують особу та підтверджують громадянство України.
?
https://www.kmu.gov.ua/npas/deiaki-pytannia-realizatsii-aktiv-zakon-1202
Написати коментар
1. Мої гроші швидше за все перебувають у банку-кореспонденті.
2. А-банк не хоче зараховувати мені ці кошти.
3. Банк відправник відмовляється скасовувати платіж, оскільки він уже проведено.
Виходить, що довірившись співробітнику а-банку, я втратив 100 євро на рівному місці, після звернення в тех підтримку моя проблема не була вирішена. Судячи зі спілкування з банком, мені стали відповідати заздалегідь заготовленими відповідями, щоб я змирився зі втратою грошей і перестав до вас звертатися. Я не думаю, що таке ставлення до клієнтів є політикою вашого банку, тому я пишу сюди, щоб підняти цю проблему на більш високий рівень.
Написати коментар
Написати коментар
Питання як можна повернути кошти? На гарячу лінію додзвонитись неможливо.
Написати коментар
Коментарі (4)
Написати коментар
На польский.Это возможно?
Написати коментар
Данная ситуация не в первые. Вы на карандаше, соответствующая жалоба будет отправлена регулятору, чтобы не расслаблялись. Наглости нет предела
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар