Мінфін - Курси валют України

Встановити

абанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
0953981362
Ольга Самусенко
29 грудня 2022, 11:13
Ольга
Моїй мамі треба встановити А банк 24 та відкрити карту онлайн, але там запрошує смс з кодом підтвердження. Ви можете прислати код на вотсап.? Надіюсь на розуміння.
абанк
Відповідь банку
29 грудня 2022, 11:51
Доброго дня! Якщо при вході до додатка АБанк24, запитується пароль OTP, відправити його на вказаний Вами месенджер можливість відсутня. У разі відсутності мобільного зв'язку, повідомлення можливо отримати у Viber, для цього фінансовий номер Вашої мами повинен бути прив'язаний до даного месенджера на смартфоні (код можливо отримати тільки через мобільний додаток Viber). Для можливості розібратись детальніше, ми написали Вам в особистому повідомлені.
Lucy23
Lucy Череп\'яна
23 грудня 2022, 23:54
Lucy
5169155119994851 Виноградова Вікторія. Шахраї в інстаграмі.
Продають подарункові бокси. Бокси не присилають. Саме сумне те, що пишуть, що кошти для ЗСУ.
БУДЬ ЛАСКА.
абанк
Відповідь банку
24 грудня 2022, 8:37
Доброго дня!Для уточнення інформації, надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
Svetlana111111
Svetlana111111
6 грудня 2022, 19:50
Прошу снять ограничения для снятия денег с моей карты. Зашла в личный кабинет, нажала ,, снятие ограничений,, попала в ,, ожидание звонка,, там ничего не нажималось. Как быть.
абанк
Відповідь банку
6 грудня 2022, 20:27
Доброго вечора! Для можливості детальніше розібратись у причинах блокування та допомогти Вам, просимо надати відповідь нам в особистому повідомленні.
0666666642
0666666642
23 листопада 2022, 9:30
олександр, Олешки
Знаходжуся на тимчасово окупованій території.не можу отримувати пенсію, українського звязку не має. є український номер привязаний до вайбер.чи є можливість дистанційно замовити картку для пенсійних виплат у вашому банку, А головне чи можете ви самостійно дати заявку пенсійному фонду про зміну способу виплати пенсії на цю відкриту картку. Подати заяву на зміну способу виплати пенсії не маю можливості, не маю ецп і можливості його отримати.Як потім отримати можливість входити в онлайн банкінг і проводити операції
абанк
Відповідь банку
23 листопада 2022, 10:13
Доброго дня! Якщо Ви ще не є нашим клієнтом, Ви можете оформити картку «Зелена», як віртуальну через додаток АБанк24, за цим посиланням: https://abank24.page.link/q3hm. За наявності карти «Зелена», Ви зможете відкрити, віртуальну картку «Жовта», для отримання пенсійних виплат, у валюті гривня. Детальніше про картку, за посиланням: https://a-bank.com.ua/cards/yellow. Після оформлення картки «Жовта» необхідно, самостійно, подати заявку на виплату пенсії в через портал ПФУ: https://portal.pfu.gov.ua/ (якщо вже отримували пенсію або бажаєте отримувати пенсію) або через додаток «Дія»: https://diia.gov.ua/services/priznachennya-pensiyi (якщо раніше не отримували пенсію). Детальніше про пенсійну програму нашого Банку та необхідні документи за цим посиланням: https://a-bank.com.ua/services/pension.
MNGNatalia
MNGNatalia
22 листопада 2022, 15:47
Наталія
Потрапили в інстаграмі https://instagram.com/techno_____tradee?igshid=MDM4ZDc5MmU=
на шахраїв замовили товар нібито із за кордону оплатили чекали два тижні замовлення не відправляють.Переписку вели в телеграмі @electro_trade, переписку видалили!
Власник картки Аліна Гладищук
5169 1551 1957 1634
Прошу розібратись та допомогти повернути кошти хоча на повернення надії мало!
абанк
Відповідь банку
22 листопада 2022, 16:12
Доброго дня! Напишіть нам, будь ласка, на нашу пошту help@a-bank.com.ua в темі листа вкажіть «Мінфін». У листі просимо вказати дату та суму переказу, зі свого боку Банк прийме необхідні міри по карті отримувача. Додатково, рекомендуємо, також звернутись в правоохоронні органи для написання заяви про шахрайство.
Olena80
Елена Быковских
21 листопада 2022, 20:03
Елена, Рубежное
Зафіксуйте шахрайство, картка 4323 3473 2436 5821.Здійснила переказ 1000 грн за послугу, але послуги не надано. Договір був через
листування у Viberі (нік Артём, фотокартки немає, номер телефона прихований).На зараз немає ні листування, ні коштів
абанк
Відповідь банку
21 листопада 2022, 20:10
Доброго вечора!Надайте, будь ласка, повідомлення особисте повідомлення.
00882274
Сергей Черняк
14 листопада 2022, 19:50
Сергей
Доброго дня! При онлайн оформленні віртуальної картки «Жовта» в USD, оформляється карта системи Мастеркард, а мені потрібна карта системи Віза, тобто немає вибору платіжної системи. Як мені вчинити?
абанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 20:02
Доброго дня!Віртуальні картки оформлюються в системі Mastercard, обрати іншу систему, на жаль, не має можливості.
1asdfgh
1asdfgh
29 жовтня 2022, 18:30
чи буде Банк виконувати ПОСТАНОВу КАБІНЕТа МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 21 жовтня 2022 р. № 1202
про те, що
паспорти у формі картки, терміни дії яких закінчилися під час війни, а також паспорти зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартки при досягненні 25- чи 45-річного віку (якщо термін вклеювання фотокартки настав у період дії воєнного стану), є документами, що й надалі посвідчують особу та підтверджують громадянство України.
?
https://www.kmu.gov.ua/npas/deiaki-pytannia-realizatsii-aktiv-zakon-1202
абанк
Відповідь банку
29 жовтня 2022, 19:13
Доброго дня!Так, звичайно, ви можете також пройти актуалізацію даних за іншими документами, наприклад паспортом для виїзду за кордон, також можна скористатися сервісом «Дія».
slawdem
slawdem
4 жовтня 2022, 20:52
В´ячеслав, Одеса
18 вересня я звернувся до банку, щоб отримати реквізити мого рахунку. Я пояснив співробітникові ситуацію і показав заповнений формуляр банківського переказу щоб переконатися, що гроші мені будуть доставлені. Співробітник підтвердив, що дані заповнені правильно, і формуляр заповнений правильно. Як з'ясувалося пізніше, дані реквізити були свіфт реквізитами, і не підходили для цього перекладу. В результаті маємо таку ситуацію:
1. Мої гроші швидше за все перебувають у банку-кореспонденті.
2. А-банк не хоче зараховувати мені ці кошти.
3. Банк відправник відмовляється скасовувати платіж, оскільки він уже проведено.
Виходить, що довірившись співробітнику а-банку, я втратив 100 євро на рівному місці, після звернення в тех підтримку моя проблема не була вирішена. Судячи зі спілкування з банком, мені стали відповідати заздалегідь заготовленими відповідями, щоб я змирився зі втратою грошей і перестав до вас звертатися. Я не думаю, що таке ставлення до клієнтів є політикою вашого банку, тому я пишу сюди, щоб підняти цю проблему на більш високий рівень.
абанк
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 10:52
Доброго дня!Приносимо вибачення стосовно непорозуміння, яке виникло при зверненні до чат-онлайн. Ми передали інформацію Керівництву для винесення управлінського рішення, стосовно Співробітника.Для повернення переказу, рекомендуємо звертатися до Банку-відправника.Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Anastasia8932
Anastasia8932
26 вересня 2022, 18:15
Анастасія Бобир , Київ
Жіночка, з якою ми працювали протягом кількох місяців, сьогодні в наглу кинула на гроші. Я переселенка з дитиною на руках і без житла. Являюсь клієнткою іншого банку, з якого переслані гроші в розмірі 300 грн. Чи можна їх повернути чи мені звертатись в кіберполіцію і на телебачення?
абанк
Відповідь банку
26 вересня 2022, 18:28
Доброго дня!Надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні, також просимо звернутися в поліцію для написання заяви на шахрайство.
Gid19584322
Алена Степанчук
24 вересня 2022, 15:37
Алена
Доброго дня. Я є клієнтом іншого банку. Сьогодні 24.09.22 у мене відбулось помилково списання коштів на картку Вашого клієнта.
Питання як можна повернути кошти? На гарячу лінію додзвонитись неможливо.
абанк
Відповідь банку
24 вересня 2022, 15:42
Доброго дня! Будемо раді разом з Вами розібратись в ситуації та допомогти Вам. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
M123321m
M123321m
22 вересня 2022, 12:55
Татьяна
Как написать заявление о мошенничестве с деньгами на клиента вашего банка?
абанк
Відповідь банку
22 вересня 2022, 13:01
Добрый день!Запросили необходимые данные в личном сообщении, ответьте нам, пожалуйста.
Anna1525
Anna1525
19 вересня 2022, 22:42
Ганна
Доброго вечора! У липні місяці на території тимчасово окупованого Херсона відкрили картку для отримання пенсії моєму дідусеві, на даний час кошти на картку не надходять. В пенсійному фонді сказали, що банк не надав данних. До картки дідуся прив'язаний мій номер телефону, я онука, виїхала з тимчасово окупованої території. Зателефонувала до банку, попросила надати реквізити до пенсійного фонду, мені запропонували звернутися до відділення банку, або надати реквізити самостійно. Мій номер телефону відкріпили від картки дідуся, він не має власного номера, зателефонувати до банку не має можливості. Зайти в додаток банку, тепер ми також не маємо можливості. Допомогти за номером 7776 мені, як третій особі відмовили. Дідусь залишається без засобів для існування, тільки тому що нам обіцяли передати дані до пенсійного фонду і не зробили цього. Самі ми також зробити це не маємо можливості, банк в Херсоні не працює. Що робити в даній ситуації?
абанк
Відповідь банку
20 вересня 2022, 9:18
Доброго дня! Вам, як третій особі, Банк не має права надавити інформацію по стану рахунків Клієнта. Якщо Клієнт передавав документи для отримання пенсії через наш Банк, то Банку, своєю чергою, обов'язково передав їх до Пенсійного Фонду. В даній ситуації можемо порадити Клієнту звернутись особисто з запитом до ПФУ https://portal.pfu.gov.ua/ для уточнення інформації щодо пенсії.Детальніше про пенсійну програму нашого Банку та необхідні документи за цим посиланням: https://abank.com.ua/services/pension.Для можливості детальніше розібратись у ситуації, просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Gatribgds
Gatribgds
16 вересня 2022, 18:23
Добрый день.Мне нужно онлайн сменить финансовый номер.
На польский.Это возможно?
абанк
Відповідь банку
16 вересня 2022, 18:31
Добрый день! Вы можете изменить финансовый номер телефона на актуальный для Вас, для этого Вам нужно будет принять звонок от Банка через видео-вызов в Viber (Ваш новый номер должен быть привязан к Viber, может быть и зарубежный телефон). Для возможности помочь Вам, просим ответить нам в личном сообщении.
hihot16393
hihot16393
15 вересня 2022, 12:06
Не ясна политика формирования курса. В приложении/здесь на сайте/в вашем боте — курс продажи безналичного доллара 37.74. При оплате картой в $ — реальный курс 38.14 и 38.20. И не рассказывайте сказки про плавающий курс, если это было бы действительно так: обновляйте везде, а не списывайте в тихую. Выглядит как наглый обман и способ нажиться на курсе в военное время. Вопрос один — вы там ничего не перепутали у себя, аппетит может стоит умерить?

Данная ситуация не в первые. Вы на карандаше, соответствующая жалоба будет отправлена регулятору, чтобы не расслаблялись. Наглости нет предела
абанк
Відповідь банку
15 вересня 2022, 13:14
Добрый день! Курс в Банке прозрачен и отображается, как Вы и заметили, в приложении, а также на нашем официальном сайте. Однако при расчетах на зарубежных сайтах Банк действует согласно Условий и Правил Банка, а именно п. 1.10. и п. 2.3, в которых отмечены возможные условия конвертации средств при расчетах на зарубежных сайтах, согласно п. 1.10. При зачислении и списании средств на зарубежных торговых точках (в т.ч. на зарубежных сайтах) сумма сделки может конвертироваться по условиям международной платежной системы. Сумма сделки конвертируется в валюту Картсчета по обменному курсу А-Банка, действующему на дату проведения А-Банком операции, или по обменному курсу, устанавливаемому тем банком, финансовым учреждением или платежной системой и/или сетью, через которые такая операция проводится. Банк не несет ответственности за курсовую разницу.Для того, что бы у нас была возможность разобраться в вопросе более детально, пожалуйста, ответьте нам в личных сообщениях.
Nikolasik
Микола Копытин
13 вересня 2022, 14:16
Здрастуйте, у мене заблокували карти, Я користувався карткою як завжди і тут хочу сплатити покупку і у мене слід відмова, Я писав вашому боту в телеграмі мені кажуть що банк ухвалив рішення про завершення договірних відносин, а сама причина мені не зрозуміла за що заблокували мені карту, Я ходив сьогодні у відділенні мені сказали там те саме і порекомендували написати сюди в надії що мені тут допоможуть.
абанк
Відповідь банку
13 вересня 2022, 15:33
Доброго дня! Рішення про розірвання ділових відносин можливе в індивідуальному порядку по Клієнтах. Будемо раді розібратись в Вашій ситуації. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні
Mais111
Mais111
11 вересня 2022, 20:14
Як можна закрити рахунок?
абанк
Відповідь банку
11 вересня 2022, 20:54
Доброго дня!Для закриття рахунку просимо звернутися за номером 7776.
11697236
11697236
3 вересня 2022, 10:34
Досенко Олег Андрійович, Херсон
согласен, но заведующая отделением оформляла это заявление, хотим получить подтверждение от банка, чтобы задавать вопрос о пенсии, Пенсионному банку!
абанк
Відповідь банку
3 вересня 2022, 11:00
Для получения информации, рекомендуем, обратится в чат-онлайн с нашего приложения АБанк24 (раздел «Служба поддержки») либо обратившись по номеру 7776 (Круглосуточный центр поддержки клиентов А-Банка) или по номеру +380567220555 (для звонков из-за границы).
11697236
11697236
3 вересня 2022, 9:38
Досенко Олег Андрійович, Херсон
Доброго дня, ми з Херсона! Звертаюся за допомогою, я оформив заяву про перевод грошей з Укрпошти, пенсію на Ваш рахунок, оформив віртуальну картку, але на данний момент, картка пуста, віділення банку знаходиться м.Херсон, Миколаївське шоссе,15, яке зачинилося, жду відповіді на моє питання!!!
абанк
Відповідь банку
3 вересня 2022, 9:56
Доброго дня! Банк зі своєї сторони надає картку для отримання пенсійних виплат. Інформацію стосовно отримання пенсії, рекомендуємо, уточнити звернувшись, до Пенсійного Фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).
Igor991
Игорь Виноградов
1 вересня 2022, 19:50
Егор, Днепр
Здравствуйте! Подскажите пожалуйста, А-Банк больше не будет выдавать кредиты никогда? Заранее спасибо!
абанк
Відповідь банку
1 вересня 2022, 20:40
Добрый день! Решение об установлении суммы кредитного лимита на карту или о предоставлении кредитования принимается индивидуально по каждому Клиенту, исходя из множества факторов — это кредитная нагрузка, кредитная история, уровень дохода, наличие депозитных счетов. Также решение может пересматриваться Банком с учетом пользования картой, в том числе и в счет личных средств, другими продуктами Банка и с изменением кредитной истории. В случае возможности предоставления кредитования Вам будет адресовано уведомление от Банка. Надеемся, что желаемый вид кредитования Вам будет предоставлен! 🍏😊

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Гаряча лінія абанку