абанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.9 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
В одном из киевских отделений А-банка оформил депозит. При этом депозитный договор заверили не круглой мокрой банковской печатью, как обычно это делают в других банках, а мокрым прямоугольным штампом и изображением (не мокрым) банковской печати. Является ли такое оформление договора юридически правильным?
Коментарі (3)
недавно, с помощью карточки пыталась оплатить товара через нет. Мне позвонил работник банка и начал задавать вопросы кот. должны были подтвердит то, что я являюсь держдателем этой карточки. На стандартные вопросы я ответила. Потом пошли доп.вопросы типа когда я оформила карточку (время года, сколько у меня их и т.д.) Соответственно, по доп вопросам я не все ответила (кто держит такое в голове?!) и мне заблокировали карточку. При этом оставили меня в чужом городе без денег! Вопрос: неужели стандартных вопросов Вам не хватает для подтверждения? Я очень не довольна работой банка и его сотрудником!
P.S Когда идет оплата с помощью кредитной карточки, то никто не перезванивает и подтверждает правильность данных… Как это расценивать?
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
а за 26.06.2013 -AB.UAH.DN89FH.1623359 2006-05-21 Прочее 4358.9 -3449.72 0 UAH 2008-05-21 Открыть 2006-11-30 АКЦЕНТ-БАНК
Объясните мне пожалуйста как это бывает что один и тот же кредит в 05.07.2012г закрыт а спустя год 26.06.2013 стал открытым????
Коментарі (1)
Шановний А-БАНК: оформляючи запит на лист-відповідь я не просила відповідь від Приват Банку. Оператору кол центру, побачивши що вона заговорюється за Приват Банк наголосила, що відповідь потрібна від А-банку.
Далі ще цікавіше. 16 березня 2015 року телефоную і оформляю повторно запит. Дівчина сказала, що він обробляється 3 дня, вибачилась. Ніякої відповіді я не отримала. Ще 2 раза телефонувала, зі моню обіцяли зв’язатися, але це тільки обіцянки. Потім сказали що на обробку запиту в них є 30 днів і 17 квітня обов’язково запит буде в мене в руках. НАБРЕХАЛИ. З 16 березня по 24 квітня ніякої відповіді я так і не отримала.
Ви набираєте на роботу не кваліфікованих працівників. Я втратила більше 2-х місяців, не отримуючи допомоги в ЦЗ, із-за того що ваші працівники не можуть обробити запит. Не говорю вже про оперативність, це просто знущання над людьми.
Сьогодні, 24 квітня телефоную знову на гарячу лінію, декілька раз мені передзвонювали і відповідь мене приголомшила – ВІДПОВІДЬ НА ВАШ ЗЗАПИТ БУДЕ ПРОТЯГОМ 30 ДНІВ. Тобто чекати на відповідь з банку, в якому я не працювала НІКОЛИ можна до кінця своїх днів.
Яке ви маєте право оформляти на роботу людей, які до вас не мають ніякого відношення, ніякої згоди на це не давали, не оформлялись на роботу і не підписували жодних документів??????????????????????
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)