Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

абанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Lubmr1308
Lubmr1308
27 грудня 2024, 13:44
Нерода Любомир, Полтава
Добрий день
23 грудня мені надійшли кошти у розмірі 14 000 гривень, на мою карту
АБанка, мою карту було заблоковано в зв’язку з перевіркою фінансового моніторингу банку!
Я в свою чергу надав всі необхідні документи підтверджуючи цю та інші транзакції в цьому місяці.
Прошу зауважити що загальна сума надходжень за місяць складає всього близько 40 000 гривень! Прохання розʼяснити на якій підставі банк за такі ( відносно) невеликі суми блокує клієнтів та ще й після надання всіх необхідних документів не розблоковує рахунок!
абанк
Відповідь банку
27 грудня 2024, 14:31
Добрий день!Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).За результатами проведеного аналізу було прийнято рішення про розірвання ділових відносин з Вами. Просимо Вас надіслати заяву для здійснення переказу залишків найближчим часом, щоб завершити процес розірвання відносин.
h8crew
Денис Воробьёв
26 грудня 2024, 20:40
Денис, Харьков
Здравствуйте, мне поступили на счёт деньги за оздоровительный год от В/Ч, я служу по контракту и после этого мне заблокировали карту, я уже предоставил справку о своих доходах и мне отказали в подтверждение моих доходов, я просто не понимаю что от меня ещё требуется, я сижу и трачу своё время на позиции не понятно на что, прошу вас пожалуйста решить проблему
абанк
Відповідь банку
27 грудня 2024, 7:34
Добрий день! Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
natalija1968
natalija1968
25 грудня 2024, 8:57
Наталія, Геніївка
Чи можна зарахувати переказ MoneyGram від міжнародної організації(допомога на опалення 23000 грн.) на зелену віртуальну карту АБАНКУ?
абанк
Відповідь банку
25 грудня 2024, 9:41
Добрий день! Переказ MoneyGram можна отримати у мобільному застосунку àbank24 або у найближчому відділенні банку.Дякуємо, що обираєте нас!
Dana1608
Dana Hoyda
23 грудня 2024, 13:45
Dana
Мені заблокували карту. Я надала всі документи на підтверження поступлених коштів на рахунок. Коли я отримаю відповідь, по мому питанню? Коли я зможу зняти кошти з карти? Пройшло вже більше 10днів
абанк
Відповідь банку
23 грудня 2024, 13:49
Добрий день! Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
Vladimir26K
Vladimir26K
17 грудня 2024, 14:45
Владимир , Никополь
Добрий день!
Досі не розумію, чому банк не може встановити мені на картку кредитний ліміт.
Цікавить більше саме для послуги Плати частинами, але якщо на картці 0, то й Плати частинами також 0.
Я у Вашому банку й депозит продовжив, навіть надав довідки про свій дохід.
Але рішення не змінилося.
Тоді, що ще треба надати до банку?
Дякую
Margarita07
Margarita07
1 грудня 2024, 16:09
Відправила всі запитані в мене документи для розблокування картки, а рахунки досі заблоковані.
абанк
Відповідь банку
1 грудня 2024, 16:16
Добрий день! Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
h8crew
Денис Воробьёв
22 листопада 2024, 20:24
Здравствуйте, пользуюсь вашим банком не так давно, но раньше таких проблем не было, мне приходит каждый месяц зарплата и боевые от В/Ч, раньше всё было хорошо, но сегодня мне заблокировали карту и требуют от меня формы ОК5 и скриншоты которые подтверждают мои переводы или же пополнения, я это всё предоставил но проблема не решена, каждый раз запрашивают одно и тоже, я не понимаю что от меня ещё требуется, я военный и в данный момент сижу на позиции и уже который час не могу решить данную ситуацию, помогите в её решение, у меня есть свои потребности для боевых выездов и мне нужно их осуществлять, но ваш банк меня заблокировал, помогите в решение проблемы, иначе ваш банк оставит военного без дохода
абанк
Відповідь банку
22 листопада 2024, 20:27
Добрий день! Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
Vladimir26K
Vladimir26K
20 листопада 2024, 9:19
Владимир , Никополь
Добрий день!
Підскажіть будь ласка, раніше була можливість збільшити кредитний ліміт.
Зараз постійно відмова, постійно 0.
Навіть депозит відкрив, але рішення не змінюється
абанк
Відповідь банку
20 листопада 2024, 9:28
Добрий день! Рішення стосовно надання кредитування, в цьому випадку кредитного ліміту в банку відбувається на індивідуальних умовах. Аналізується багато факторів. Таких як кредитна історія та навантаження, активність користування банківськими продуктами тощо. У разі, якщо наразі банком надано відповідь з відмовою, така відповідь може бути переглянутою в майбутньому
apavlik21
Олександр Павлік
11 листопада 2024, 14:56
Олександр
Отправил номер телефона для уточнения информации дайте ответ пожалуйста
абанк
Відповідь банку
11 листопада 2024, 15:08
Дякуємо. Відповідь банком було адресовано в особистих повідомленнях
apavlik21
Олександр Павлік
11 листопада 2024, 14:19
Скинув на телеграм канал за посиланям джерело надходжень чому немає ні якої реакціі від операторів А Банку?
абанк
Відповідь банку
11 листопада 2024, 14:24
Добрий день! Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
lbulah
lbulah
25 жовтня 2024, 9:33
Лариса
Доброго дня.В мене виникла проблема з карткою.Її заблоковано через підвищення ліміту надходження коштів.Потрібно завантажити документ про доходи.Я домогосподарка.Проживаю в Марокко.Син навчається в Україні і кошти було переведено на його навчання.Які документи я маю завантажити, якщо працює чоловік.Допоможіть будь ласка.Дуже потрібно розблокувати картку.
Dima00000
Dima00000
4 жовтня 2024, 19:54
Дмитро, Мелітополь
Мене хтось чує?
Dima00000
Dima00000
4 жовтня 2024, 19:34
Дмитро, Мелітополь
В мене заблокували карту, щоб розблокувати карту мене через вайбер постійно посилають до телеграмму, в мене немає його і немає можливості встановити його, я знаходжуся в місті Мелітополю де не маю мобільного зв'язку щоб зареєструватися в телеграм канал, що мені робити?
абанк
Відповідь банку
4 жовтня 2024, 20:31
Банки зобов’язані здійснювати аналіз фінансових операцій, які проводяться клієнтом, відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації доходів...», тому Вас можуть просити надати документи, які підтвердять джерело походження зарахованих коштів. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ми допоможемо зафіксувати документи.
NikaM77
NikaM77
3 жовтня 2024, 18:04
Ника
Итак, продолжение…
Хотелось бы узнать когда вы перечислите МОИ деньги на карту Приватбанка??? Обещанные вами 24 часа уже прошли!!!
Все документы я предоставила! и их приняли.

Ну и пользователям А-банка — бегите оттуда!!! и выводите свои деньги пока вам не заблокировали счета под надуманным предлогом.

А-Банк — мошенник!
абанк
Відповідь банку
3 жовтня 2024, 20:45
Добрий день! Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).Ваше питання ми контролюємо, робимо все можливе, щоб вирішити в коротші терміни. Приносимо вибачення за очікування.
Gavrish1805
Алена Гавриш
3 жовтня 2024, 13:20
Здравствуйте, были клиентами моно банка, в один чудный день- банк решил разорвать договор о сотрудничестве без объяснения причин- по политике банка, так как слышали хорошие отзывы об А-банке, сделали виртуальную карту, и отдали реквизиты карты абанка для выведения остатка денег в моно банк
В один миг когда деньги приходят на карту абанка, банк блокирует карту, требует справку про официальное трудоустройства ( скинули трудовый договор польский, так как находимся здесь, выписку с моно банка, по телефону оператору объяснили что меняли злотые в грн, и грн потом отправляли ребенку на учебу и проживания
В ответ ожидайте ответа банка, на горячую линию уже даже не отвечают.
Как можно решить эту проблему?
абанк
Відповідь банку
3 жовтня 2024, 13:26
Добрий день!Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Згідно з яким у випадку відсутності необхідних документів, може бути прийнято рішення про розірвання ділових відносин з клієнтом. На жаль наш банк теж прийняв таке ж рішення, тому кошти будуть переводитись на вказані Вами реквізити. Стараємось розглядати документи в найкоротші терміни, приносимо вибачення за затримку.
NikaM77
NikaM77
1 жовтня 2024, 13:50
А-банк наверное самый отстойный банк, вчера заблокировал карту и не возвращает деньги. Связи с оператором нет никакой, только тупой бот спамящий одно и тоже. Я безработная (какие нафик документы???), деньги перечислили родственники, чтобы я долги всем вернула. и Этот мошеннический банк заблокировал деньги!!! Сумма смешная, значительно меньше 150тыс, платежей за месяц тоже минимум! И вдруг блок! Даже карту закрыть не могу и перевести деньги в Приватбанк. Просто в наглую воруют деньги!!!

Не связывайтесь с А-банком — это мошенники и ворьё! А у кого есть там деньги немедленно выводите!!! Потому что и вас заблокируют под надуманным предлогом!!!
абанк
Відповідь банку
1 жовтня 2024, 13:53
Добрий день! Для уточнення інформації щодо Вашого питання ми написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
Dio322
Dio322
1 жовтня 2024, 9:24
dio
Доброе утро!!!)))С 27 сентября блокированы карты за превишение лимита.Дал квитанции по транзакциям и письменное обьяснние.Также отвечал на доп вопросы.
Деньги легальны на 100%, друг военослужащий отправил мне деньги с своей зарлпатной карты.Почему так долго? вчера в 17:06 мне сказали чтобы я ждал ответ.
Ответа нету))
абанк
Відповідь банку
1 жовтня 2024, 9:47
Добрий день! Детальну інформацію відправили Вам в месенджер який Ви обрали для спілкування з банком. Ваше питання в роботі. За результатом перевірки Ви отримаєте повідомлення в Застосунок àbank24. Очікуйте, будь ласка.
Alisanedbajlo
Alisanedbajlo
30 вересня 2024, 15:11
Добрий день!
Була заблокована карта банком, я надала всі документи боту, але третій день карту ніхто не розблокував.Допоможіть в цьому питанні
абанк
Відповідь банку
30 вересня 2024, 15:24
Добрий день! Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»). Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваш номер телефону, який Ви вказували в Банку.
ashohina
ashohina
24 вересня 2024, 14:08
Шохіна Альона Сергіївна, Київ
Доброго дня. Вчора заблокували ФОП картку, я надала документи в телеграм. Ніякої інформації, вже майже добу, паралізується робота. В телеграм боті 3 рази відповіли що заявка знаходиться в роботі і ніякої інформації. Коли я зможу отримати відповідь?
абанк
Відповідь банку
24 вересня 2024, 17:46
Добрий день! Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).Наразі Ваше питання вирішене. Будемо раді співпрацювати надалі💚
dvodnenkoivan
dvodnenkoivan
13 вересня 2024, 14:17
*** банк
продолжение истории
после жалобы на мин фине позвонил сотрудник попросил скинуть документы в вайбер и все связи нет
незаконно удерживают 80000 грн
абанк
Відповідь банку
13 вересня 2024, 14:24
Добрий день! Будемо раді розібратися в ситуації, що склалася. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваш номер телефону, який Ви вказували в Банку.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.9
USD 41.8 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.9
USD 41.8 42.4
Всі курси банку