Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
60594934
Mel UA
22 січня 2021, 11:34
Mel
Доброго дня, шановні представники банку! Раніше вже писали на форумі про блокування картки літній людині, а тепер і з моїм батьком (83 повних роки) трапилася аналогічна ситуація, при P2P переказі 21.01 було заблоковано КДВ мого батька, коли тато звернувся на теплу лінію, то повідомили: через вайбер або телеграм пройдіть відеоідентифікацію, в нього немає смарта і не ТРЕБА йому, тоді і не розблокуємо, МАРАЗМ, іншого слова не підберу, прийдіть у відділення, ЯК!!!, ви швидку оплатете при тому, що зараз локдаун, було запропоновано нами поставити будь-які запитання, тобто дівоче прізвище матері і тому подібне -відмова, нащо тоді заводити усю секретну інфу у відділенні банку, якщо вимагаєте купити смарт, запропонуйте безкоштовно, як подарунок від банку)) і ми тільки за, а на… у вашому стилі запропонувати кредит і купити телефон і останнє, саме головне: транзакція була здійснена на суму 6 грн, не 6 млм, не 6 тис, а 6 грн!!! Залишаю прізвище батька для контакту та для розблокування картки для подальшого користування послугами банку дистанційно. Дякую за роботу.
абанк
Відповідь банку
22 січня 2021, 16:06
Доброго дня! Розуміємо, що додаткове підтвердження операції викликало у Клієнта деякі незручності. Ми завжди намагаємося зробити наш сервіс максимально комфортним і зручним для користування. В даному ж випадку додаткове підтвердження створено тільки для того, щоб зберегти кошти Клієнта в безпеці, в разі якщо його карта або фінансовий номер телефону будуть загублені або ж вкрадені. При дзвінку наш Співробітник буде впевнений, що номер знаходиться у Клієнта і засоби використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на картці і не допустити шахрайства відносно нашого Клієнта. Ми детально перевіримо інформацію по Вашому питанню і зв'яжемося з Клієнтом.

Коментарі - 1

+
0
Mel UA
Mel UA
22 січня 2021, 12:53
#
Максімов Л.І, фінтелефон є у Вас.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися