Мінфін - Курси валют України

Встановити

абанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
WiktorSz
WiktorSz
11 травня 2021, 1:07
Сегодня, 10 мая, пополнил карту и провел в мобильном приложении 2 платежа на сумму 2000 грн. Квитанции не сформированы и эти 2 операции не о отображаются как в мобильном приложении, так и в личном кабинете на сайте банка. В данный момент через приложение обратился в чат в 23:23, оператор Денис. Попросили подождать и вот жду 40 минут. Шикарный сервис. Жду решения вопроса.
абанк
Відповідь банку
11 травня 2021, 8:36
Доброе утро!
Будем рады разобраться в Вашем вопросе и помочь Вам, напишите нам, пожалуйста, Ваш номер телефона в личном сообщении.
IYT
IYT
8 травня 2021, 14:46
Доброго дня, я писав раніше що взяв швидка готівка 25 квітня, починаючи с 1 травня я постійно погашаю кредит, трошки осталося 1600 з 6500, чи зазначаються ці платежі такими що я вніс обов'язковий щомісячний платіж, тобто 25 треба вносити все одно або ні, та друге запитання, якщо я наприклад наступного четверга повністью закриваю кредит чи зможу я відразу закрити картку в відділенні банку та чи не стане кешбек в 12 гривень перешкодою для закриття картки. Дякую за відповідь.
абанк
Відповідь банку
8 травня 2021, 19:26
Доброго дня! В разі відкриття договору «Швидка готівка» 25 квітня, датою Вашого першого платежу буде 25.05.2021. В разі внесення платежів, починаючи з дати відкриття договору на суму більшу, ніж щомісячний платіж до 25.05.2021 — Ваші всі зарахування будуть успішно враховані за платіж травня місяця. Детальні умови договору доступні за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-428/?lang=uk. Наявність коштів на рахунку кешбек не вплине на закриття картки, проте, нам дуже шкода, що Вами було прийняте таке рішення. Ми завжди будемо раді відповісти на Ваші запитання і надати необхідну консультацію в приватному повідомленні. Дякуємо.😊🍏
m137f
m137f
7 травня 2021, 16:34
Александр, Никополь
Здравствуйте, Было бы очень круто, если бы в каждом городе было хотя бы одно отделение, которое работает в субботу и воскресенье. Или хотя бы только в субботу. Планируется ли такое нововведение в обозримом будущем?
абанк
Відповідь банку
8 травня 2021, 13:50
Добрый день, Александр! Благодарим за отзыв и Ваше пожелание! Мы не останавливаемся на достигнутом и продолжаем улучшать условия обслуживания для наших Клиентов. Мы уже адресовали данное предложение нашим Специалистам и уведомим Вас в личном сообщении по результату! 🍏😊
vo100krat
vo100krat
27 квітня 2021, 22:17
Здраствуйте. Можно ли оплатить комуналку по ИВАН в приложении А-Банк 24.
абанк
Відповідь банку
28 квітня 2021, 14:21
Добрый день! Вы можете в нашем приложении АБанк24 быстро и удобно оплачивать коммунальные платежи, а также без дополнительных комиссий в счет личных средств и без комиссии в счет кредитных средств до 10 000 гривен в течение календарного месяца. Для оплаты Вам достаточно добавить Ваш адрес в разделе «Другие платежи» далее «Коммуналка и интернет» и после Вам нужно ввести Ваш актуальный адрес нажав на кнопку «Добавить адрес». После добавления Вам уже будут предложены готовые шаблоны для оплаты, а в случае их отсутствия, Вы сможете добавить компанию и для поиска использовать наименование компании, код ЕГРПОУ или же счет IBAN. Попробуйте, пожалуйста, уверены, что Вы оцените!😊🍏
IYT
IYT
24 квітня 2021, 19:55
Доброго вечора, чи є у вас де прочитати повні умови послуги Швидкі гроші, щоб було вказано все від умов погашення, наприклад з 1 по 20 (залежить від того якого числа оформив кредит), як нараховується % якщо клієнт вносить платіж який перевищує обов'язковий або погасив майже половину заборгованості, наприклад 1 місяц % нараховується на загальну суму а далі на залишок, та інші умови. Якщо немає будь ласка створіть таку сторінку де буде це все прописано. Чесне слово ніколи не користувався цим та тому деколи виникають питання але не можно ж постійно телефонувати поки ввійдеш в курс, люди неправильно будуть думати.
абанк
Відповідь банку
24 квітня 2021, 21:25
Доброго вечора! Щомісячний платіж встановлюється на дату оформлення договору, перший платіж відбувається в дату оформлення договору, на наступний календарний місяць. Клієнт здійснює погашення тіла кредиту, відсотків і комісії «рівними платежами» (ануїтетна схема), тобто Клієнт вносить однакову суму щомісячного платежу протягом дії Договору. Частина щомісячного платежу йде на погашення нарахованих відсотків і комісії, а решта — на погашення основного боргу (тіла кредиту). Відсотки нараховуються на суму заборгованості, яка залишається на рахунку після розподілення коштів за плановим платежем. Всі кошти, внесені до дати планового платежу врахуються в найближчий по графіку плановий платіж та будуть розподілені в день планового платежу. Клієнт має право достроково погасити заборгованість в будь-який момент шляхом внесення коштів достатніх для погашення кредиту.
Детальні умови й тарифи договору «Швидка готівка» доступні на нашому сайті за цим посиланням: https://a-bank.com.ua/credit/quick_cash, далі Ви можете обрати розділ «Файли для завантаження», де буде інформація про детальні умови документі «Умови використання кредиту „Швидка готівка“» і також в документі "Інформація про істотні характеристики кредиту «Швидка готівка». Спробуйте, будь ласка, сподіваємось, що умови договору Вам сподобаються.😊🍏
nataliDol
nataliDol
21 квітня 2021, 17:35
Здравствуйте! Я не помню пароль карты и номера телефона того уже нету как мне узнать сколько кредита я должна погасить?
абанк
Відповідь банку
21 квітня 2021, 17:56
Добрый день!
Будем рады разобраться в Вашем вопросе и помочь Вам, просим обратиться в чат-онлайн: https://bit.ly/2Nf7i2U
Karen67
Karen67
18 квітня 2021, 1:06
Елена , Кривой рог
Можно востоновить пароль от приложения А-банк по номеру телефона или паспортным данным так как не могу найти карту
абанк
Відповідь банку
18 квітня 2021, 8:48
Добрый день, Елена!
Будем рады помочь Вам, просим Вас обратиться в чат-онлайн: https://bit.ly/2Nf7i2U
IYT
IYT
16 квітня 2021, 20:09
Це скоріш не питання а пропозиція, чи не могли б ви зробити чат онлайн в самому додатку, наприклад я сьогодні сплачував комуналку через ЕРЦ Мегабанк але оплату проводив карткою А Банк, перший платіж пройшов добре але другий заблокували (з міркувань безпеки), прийшлось телефонувати, встановлювати вайбер ( я вайбер вважаю злом націленим на збір особистих даних та продаж їх, та яким здебільш користуються шахраї, тому зразу після спілкування видалив, підкреслюю що це особиста думка яку я не зміню та нетреба це сприймати як образу), а так була б можливість спілкування з співробітником банка безпосередньо з додатка, тобто виникла така обставина, співробітник зателефонував та ти підтвердив що цю операцію проводиш саме ти, або можна через Google Duo. Дякую за розуміння.
абанк
Відповідь банку
17 квітня 2021, 11:52
Доброго дня!
Дякуємо Вам, звернемо увагу на Ваші побажання. Також хочемо наголосити, що зараз доступні альтернативні канали для прийняття відео дзвінків, а саме Skype, Zoom або Google Meet 😊
KaBa4Ok
KaBa4Ok
13 квітня 2021, 11:30
Хмельницкий
Здравствуйте, получил карту с кридитным лимитом 1000грн, сказали активно пользоваться, могут повысить, я пользуюсь картой пол года.Кредитными средствами, постоянно трачу в 0 и вовремя отдаю! Доход есть но не официальный
Мне этой 1000грн мало, хотя-бы до 5000грн мне бы вполне хватило.
АБанк вы можете посмотреть мои доходы и расходы!
Я попробовал повысить, отказали.
Написали попробуйте воспользоваться другими услугами Банка.
Как я могу воспользоваться услугой, например: Оплата частями, если доступно 2000грн, что мне нужно оно стоит больше.А сейчас вообще 0 убрали!
абанк
Відповідь банку
13 квітня 2021, 11:40
Добрый день!
Напишите нам, пожалуйста, в личном сообщении Ваш номер телефона, проверим информацию.
NASTY245
NASTY245
12 квітня 2021, 23:50
Анастасия
По какой причине мне отказано в кредитном лимите?
абанк
Відповідь банку
13 квітня 2021, 9:41
Доброго дня!
Будемо раді перевірити інформацію по Вашому ліміту, напишіть нам, будь ласка, в особистому повідомленні Ваш номер телефону.
84732530
Anna Budenkova
6 квітня 2021, 0:04
Anna, Харків
Скажіть будь ласка, чи відома вам Вікторія Тимчук або Іванна Приходько, а взагалі у неї багато імен… видає себе за матір хворої дитини і збирає гроші. Шахрайка використовую чужі фото та історії, діагнози, розповсюджує фейки та збирає гроші на неіснуюче лікування.
Номер її карти 5375235109742872
https://m.facebook.com/groups/UKRAINEYOUTUBE/permalink/768253043832855/?_rdr
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=143605374344182&substory_index=0&id=100060841609602&ref=m_notif¬if_t=comment_mention
https://m.facebook.com/groups/545729383064839/permalink/549447016026409/?ref=m_notif¬if_t=comment_mention&_rdr

А ось справжня мати хворої дитини
https://m.facebook.com/profile.php?id=100010318568744

Як зупинити шахрайку, яка користується картою вашого банку?

абанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 8:49
Доброго ранку, Анна!
Ми зафіксували вказану Вами інформацію, будуть прийняті всі необхідні заходи згідно з інструкціями Банку. Також радимо звертатись до поліції.
73534534
Irina Zusailova
3 квітня 2021, 11:25
Irina, Черновцы
Згідно договору ANW2F1177850164208 від 2021-02-19р. по графіку погашення кредиту мною 08.03.2021 була погашена сума заборгованності 1446 грн за березень місяць 2021р.
Проте 19.03.21 банк сам повторно зняв ту ж саму суму заборгованності за той самий місяць. А так як на рахунку вже не було коштів він використав ліміт і нарахував 4% за його використання без мого дозволу і не повідомив мене.
При заключенні договору мені не було доведено, що самій гасити кредит заборонено, т.я.« тільки банк має право» списувати заборгованність(і про непотрібний мені ліміт теж не було повідомлено).
В п.12 Заяви про надання споживчого кредиту «Розстрочка»написано що я доручаю банку здійснювати погашення суми щомісячного платежу. Але ця сума вже на 19.03.21 була списана. Тому банк не мав право без мого відома ще раз списувати погашення, тим більше використовуючи ліміт і нараховуючи проценти за його використання і вводячи мою картку в заборгованність.
Тому прошу анулювати операцію 19.03.21 проведену банком як дублюючу і помилкову.
абанк
Відповідь банку
3 квітня 2021, 13:31
Доброго дня, Ірина! Ми інформуємо Клієнта при оформленні кредиту через будь-який канал нашого Банку про те, де можна ознайомитися з договором і умовами погашення, оскільки розуміємо, як важливо отримувати продукт і детально ознайомитися з умовами. Також на етапі самостійного оформлення кредиту ми надаємо детальне описання всіх умов. На сайті Банку також детально описані всі умови кредитів, які надає Банк, є кредитний калькулятор і шаблон договору. Будемо раді допомогти Вам і розібратись в ситуації. Просимо Вас надати нам відповідь у приватному повідомленні.
Eleneenina26
Eleneenina26
30 березня 2021, 21:57
Здравствуйте! Подскажите пожалуйста, как я могу узнать о своем просроченом кредите, и если реструктуризация?
абанк
Відповідь банку
31 березня 2021, 14:51
Добрый день! Для проверки информации по задолженности перед Банком, в случае ее наличия, а также для проверки информации по Вашим счетам, Вы всегда можете обратиться в Ваше приложение АБанк24. В разделе «Кредиты» будет информация по действующему кредитному договору ( в случае его наличия), в этом разделе можно также увидеть сумму до полного погашения. Если речь идет о кредитной карте, то для проверки информации достаточно нажать кнопку «Задолженность» на изображении карты в приложении, там будет также указана и сумма платежу. Также Вы можете проверить информацию о задолженности в АБанк24 в версии для ПК. Для этого нужно сформировать реквизиты в разделе «Услуги» дальше «Справки» и после «Справка о наличии / отсутствии задолженности в Банке». Решение о предоставлении реструктуризации долга Банк принимает самостоятельно индивидуально для каждого Клиента. Для возможности разобраться детальнее в Вашем вопросе, просим Вас обратиться круглосуточно по номеру 7776 (Круглосуточный центр поддержки клиентов А-Банка) или по номеру +380567220555 (для звонков из-за границы).
86059253
Жорик Рабинович
28 березня 2021, 11:26
Жорик, Кременчуг
Почему когда я перевожу деньги на другую карту я не наблюдаю ФИО получателя?
абанк
Відповідь банку
28 березня 2021, 11:43
Добрый день!
ФИО получателя отображается если перевод производиться на карту А-Банк, другие Банки не передают данную информацию о получателе, мы уже занимаемся улучшением это процесса.😊
VikaMila
VikaMila
21 березня 2021, 21:41
Добрый вечер, как я могу проверить долг перед банком? Номер телефона, который давала в банке, утерян, возможности подойти в банк сейчас нет
абанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 16:45
Добрый день! Для проверки информации по задолженности перед Банком, в случае ее наличия, а также для проверки информации по Вашим счетам, Вы всегда можете обратиться в Ваше приложение АБанк24. В разделе «Кредиты» будет информация по действующему кредитному договору ( в случае его наличия), в этом разделе можно также увидеть сумму до полного погашения. Если речь идет о кредитной карте, то для проверки информации достаточно нажать кнопку «Задолженность» на изображении карты в приложении, там будет также указана и сумма платежу. Также Вы можете проверить информацию о задолженности в АБанк24 в версии для ПК. Для этого нужно сформировать реквизиты в разделе «Услуги» дальше «Справки» и после «Справка о наличии / отсутствии задолженности в Банке» или обратившись круглосуточно в чат онлайн с нашего приложения АБанк24 (раздел «Поддержка») или с сайта А-Банка https: //a-bank.com.ua/ (раздел «Задать вопрос»). Также соединиться с Банком можно по номеру 7776 (Круглосуточный центр поддержки клиентов А-Банка) или по номеру +380567220555 (для звонков из-за границы). Мы также написали Вам в личном сообщении, адресовали рекомендации для смены финансового номера телефона. Просим Вас ответить нам в личном сообщении.🍏😊
Amfetaminka
Amfetaminka
21 березня 2021, 17:28
Здравствуйте, я хотела бы спросить, почему убрали у меня кредитный лимит(оплата частями ) как только я погасила деньги за кредит убрали с 10000 до 0.
абанк
Відповідь банку
21 березня 2021, 17:32
Добрый день!
Напишите нам, пожалуйста, в личное сообщение Ваш номер телефона, проверим информацию.😊
19892006
19892006
20 березня 2021, 23:37
Юлия, Лисичанск
Я являюсь клиентом моно банка, сегодня сделала перевод денежных средств ошибочно на карту « А банка» могу ли я подать онлайн заявку на возврат денежных средств, при этом у меня есть квитанция
абанк
Відповідь банку
21 березня 2021, 8:51
Добрый день!
В данной ситуации рекомендуем обращаться в Ваш Банк для дальнейшей коммуникации между Банками и рассмотрения возврата средств.
87767361
Владимир Савченко
19 березня 2021, 20:24
Владимир
Помогите войти в Абанк24, вторые сутки не получается.Нахожусь за границей имею заграничный номер.Код подтверждения на Укр номер, не приходит, с заграничного блокируют +37128945649.Вчера и ИНН, ифото загранпаспорта, анкету заполнил и нечего!
абанк
Відповідь банку
20 березня 2021, 17:35
Добрый день, Владимир!
В данной ситуации рекомендуем сменить финансовый номер телефона в нашем чат-онлайн: https://bit.ly/2Nf7i2U
JhonEB
JhonEB
15 березня 2021, 11:36
5375 2351 0150 0849 Хроменко Ярослав взял предоплату и товар не выслал
страницу закрыл прошу обратить внимание МОШЕННИК
абанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 11:47
Добрый день! Очень жаль, что Вы оказались в такой ситуации. Обязательно проверим характер данного платежа, и зафиксируем факт мошенничества. Дополнительно просим Вас обратиться в службу поддержки Вашего Банка для подачи заявки через официальные каналы коммуникаций между Банками и также обратиться в правоохранительные органы (можно через сайт киберполиции) для написания заявления. Для возможности детальнее разобраться в ситуации, просим Вас ответить нам в личном сообщении.
80893972
Roma Burylo
27 лютого 2021, 15:31
Roma
Я не могу зайти в додаток, может заблокировал свои пароль, разберитесь.Спасибо.
абанк
Відповідь банку
27 лютого 2021, 15:47
Добрый день! Будем рады разобраться в Вашей ситуации детальнее и помочь Вам возобновить работу с нашим приложением. Просим Вас ответить нам в личном сообщении! :)

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44.05
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44.05
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Гаряча лінія абанку