Мінфін - Курси валют України

Встановити
19 грудня 2024, 17:10

Абоненти «Київстар» та «Vodafone Україна» переносять свої номери на lifecell. У чому причина

Понад 10 000 абонентів «Київстар» та понад 2800 абонентів «Vodafone Україна» перенесли свої номери на lifecell в період з 10 по 18 грудня. Про це свідчать дані Центральної бази даних, пише Forbes.

Понад 10 000 абонентів «Київстар» та понад 2800 абонентів «Vodafone Україна» перенесли свої номери на lifecell в період з 10 по 18 грудня.
Фото: depositphotos

► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Що відомо

16 грудня УДЦР зафіксував 17012 заявок на перенесення номера, йдеться у відповіді пресслужби відомства на запит Forbes.

«Це майже в чотири рази перевищило середньодобове навантаження на ЦБД за весь час функціонування Системи», — додають у відомстві.

«У грудні відбулося різке зростання попиту на послугу перенесення номерів до lifecell, що значно перевищило технічні можливості Централізованої бази даних», — йдеться у відповіді пресслужби lifecell на запит Forbes.

Таке навантаження призвело до уповільнення роботи ЦБД, збільшення часу на опрацювання повідомлень та накопичення черг відправки повідомлень, що викликало уповільнення в обробці процесів перенесення номерів, йдеться у відповіді пресслужби УДЦР.

Через це система призупинить роботу в період з 08:30 ранку 20 грудня до 16:15 того ж дня, йдеться на сайті НКЕК.

«Зупинка роботи ЦБД на технічне обслуговування на 6 годин та збільшення пропускної потужності систем дозволить обробляти близько 20 000 заявок на добу», — додають у відомстві.

Нагадаємо

Як писав раніше «Мінфін», «Київстар» анонсував підвищення вартості тарифів у середньому на 25%. 16 грудня «Vodafone Україна» оголосив про підвищення тарифів передплати в середньому на 37%.

Наступного дня після оголошення про підвищення тарифів «Vodafone Україна» відтермінував це рішення для абонентів, які вже користуються.

Коментарі - 5

+
0
Bitcoin
Bitcoin
19 грудня 2024, 17:25
#
Никогда не понимал, зачем это делать под Новый год. Санта Клаус подарки приносит, а не новые расходы.
+
0
iyanchuk
iyanchuk
19 грудня 2024, 17:48
#
Как зачем? У каждого оператора есть цели по доходам/прибыли. Сейчас они видят, что не выполняют эти цели (и, соответственно, не получат премии), поэтому, оперативно повышают абонплату и годовые цели выполнены — сотрудники и акционеры довольны. А все остальное будет решатся в следующем году.
+
0
godvinik
godvinik
19 грудня 2024, 18:06
#
Хорошо когда олигополия, захотелось больше денег просто так, давай поднимай плату.
​​​​​
+
0
Abramon
Abramon
19 грудня 2024, 17:56
#
KPI — це зло))
+
0
TAN72
TAN72
19 грудня 2024, 19:44
#
Монополия рулит😂
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
сторінку переглядають 42077136, Arrow186 и 481 незареєстрований відвідувач.