Мінфін - Курси валют України

Встановити
27 квітня 2021, 14:10

78% споживачів купують товари онлайн і не припинять цього робити після пандемії (дослідження)

Переважна більшість споживачів — 78%, яким ще належить пережити пандемію, купують певні товари онлайн. Про це свідчать дані звіту Cheetah Digital про digital-тренди споживачів.

78% споживачів купують товари онлайн і не припинять цього робити після пандемії (дослідження)
Фото: businessplantemplate.com

Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»:
головні фінансові новини

Які тенденції споживачів

Опитування більш ніж 5 тис. споживачів показало, що кілька змін купівельної поведінки за останні шість місяців найімовірніше збережуться. Серед них:

  • покупки через digital-канали — 39%;
  • більше занепокоєння з приводу впливу брендів, чиї продукти вони споживають, на довкілля — 39%;
  • занепокоєння тим, як і де бренди постачають товари і послуги — 38% респондентів.

Споживачі також помітили зміни в поведінці, характерні для їх купівельних звичок в інтернеті. Зробивши більше покупок онлайн за пів року через пандемію, майже 8 із 10 (78%) погодилися з тим, що певні речі простіше купувати в інтернеті.

Більше того, ще 64% заявили, що, крім Amazon, вони купували на онлайн-сайтах, про існування яких вони раніше не підозрювали.

64% заявили, що купуватимуть у нових брендів і після пандемії.

Споживачі також вважають за краще робити покупки на комп’ютері: 64% заявили, що їм стало зручніше користуватися мобільними пристроями, але вони, як і раніше, віддають перевагу робити покупки на великому екрані.

Цілком очевидно, що опитані споживачі стали більш свідомими за останні пів року. Близько 58% респондентів заявили, що відкинули бренд через його екологічні, корпоративні або політичні цінності, і майже 3 із 10 (27%) більше стурбовані корпоративними цінностями бренду.

Змін зазнали і думки щодо Facebook. Три чверті (74%) заявили, що стурбовані поляризацією політичної думки в Facebook, а 71% було відомо про те, що бренди прибрали свою рекламу з Facebook через ненависть. Тож, 6 із 10 (63%) вважають за краще купувати у брендів, які не рекламуються у Facebook.

Читайте також: Україна увійшла до десятки країн з найбільшим зростанням прибутку від e-сommerce

Які зміни у продавців

Бренди, які реагують на ці зміни в поведінці споживачів, бачать зростання лояльності. У звіті відзначено істотне зростання частки споживачів, лояльних до бренду, в якого, на їхню думку, безпечно купувати, а також збільшення кількості споживачів, лояльних до бренду, який несе відповідальність за свої дані.

Інші характеристики брендів, які, на думку респондентів, підвищать їх лояльність, включають:

  • відмінні продукти й послуги;
  • програму винагород, яка їм подобається;
  • обслуговування і підтримку клієнтів;
  • зручність використання.

Контекст

  • Результати ґрунтуються на опитуванні 5065 дорослих (18+) в Австралії, Франції, Японії, Іспанії, Великій Британії та США.
  • В Україні спостерігається значне зростання прибутків від e-commerce під час пандемії. Країна посіла шосту позицію в рейтингу Payoneer’s Global Seller Index.

Рейтинг кращих кредитів під 0%* в МФО

Коментарі - 4

+
0
Італій .
Італій .
27 квітня 2021, 14:24
#
А где плашка «реклама» или «новости компаний»? Ведь видное невооруженным глазом завлекалово с хайповым заголовоком.
+
0
bonv
bonv
27 квітня 2021, 14:32
#
Реклама рушій торгівлі:))
+
0
Італій .
Італій .
27 квітня 2021, 14:29
#
====Результаты основаны на опросе 5065 взрослых (18+) в Австралии, Франции, Японии, Испании, Великобритании и США.

26, 67, 125, 47, 68 и 331 миллиона, итого 664 миллиона населения оценивалось по опросу 5 тысяч. Что составляет примерно 0,00076%.
+
0
bonv
bonv
27 квітня 2021, 14:32
#
78% споживачів купують ПЕВНІ товари онлайн… Це як 73% за нелоха.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися