Мінфін - Курси валют України

Встановити
20 квітня 2021, 9:44

З початку року українці витратили $933 мільйона на придбання авто з-за кордону

З початку року українці витратили $933 млн на придбання імпортованих нових і старих авто. Про це свідчать дані Auto.ria.

З початку року українці витратили $933 млн на придбання імпортованих нових і старих авто.
Фото: cfts.org.ua

Звідки імпортують найбільше

  • зі США, $187,2 млн;
  • з Японії, $138,3 млн;
  • з Німеччини, $124,9 млн;
  • з Угорщини, $63,3 млн;
  • з Польщі, $55,8 млн;
  • зі Словаччини, $43,2 млн;
  • з Великої Британії, $42,4 млн;
  • з Південної Кореї, $39,4 млн;
  • Румунії, $36,6 млн;
  • Мексики, $35,3 млн.

Читайте також: Як змінюється ринок вживаних авто з США і чи вигідно їх купувати

США, Японія та Німеччина лише іноді міняються місцями, адже склад першої трійки незмінний вже декілька років поспіль. Втім, за підсумками першого кварталу 2021 року відрив США від решти країн зріс із 10 млн до 50 млн, пише видання.

Наведені суми — гроші, виплачені українськими покупцями нових і старих авто (офіційними імпортерами та «приватниками») без урахування вартості митного податку та інших витрат, передбачених українським законодавством.

Читайте також: Євробляхери обвалять ціни на б/у авто

Чому машини з США дешевші

Звідки різниця в ціні. Причин дві. Перша — у Штатах авто з самого початку дешевше, ніж в Європі або Україні. Друга причина — у схемі поставок до нас американських авто. Більшість з того, що везуть в Україну — це машини, списані страховими компаніями.

Коментарі - 5

+
+15
bonv
bonv
20 квітня 2021, 9:49
#
І бізнес непоганий:)
+
+30
bonv
bonv
20 квітня 2021, 9:53
#
С такими ценами на бензин и автомобили, недалек тот день, когда введут налог за отсутствие этой керосинки в семье:))
+
+15
bonv
bonv
20 квітня 2021, 9:55
#
— В чем отличие европейского автомобиля от японского?
— Жена нудит справа, а не слева:)
+
0
bonv
bonv
20 квітня 2021, 9:55
#
Если неуверенно перебегать дорогу на зеленый, то водителям может показаться, что вы их дразните!:))
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
21 квітня 2021, 7:04
#
Единственный вопрос, который говорит о «смысле» этой статьи — откуда у редакции рекламного ресурса «Авториа» доступ к данным с таможни о фактурной стоимости импортных авто, тем более по сегментам импорта? Конечно — «из своих источников». Хорошо, а почему «свои источники» не дали данные об импорте авто из Франции? Или кто-то думает, что дизельный «Пыжик» или «Ситроен» по норме ЕВРО 4 и ЕВРО 5 в Германии дешевле чем в Франции, тем более в той же Франции масса муниципальных аукционов не говоря, что Франция производит новые и «Пыжики» и «Ситроены» и даже «Нисаны».
Ну и информация об импорте авто из США, лично мое мнение как любителя американских авто — а почему «все танцы с бубном» вокруг аукционов? Что в США нет альтернативных вариантов? Что в США нет такой организации как «NADA» (National Automobile Dealers Association) которая с 1917 !!! года обьеденяет большинство продавцов и новых и подержанных авто и на площадках у дилеров б/у авто НЕ БИТОЕ со все историей стоит не намного дороже, а часто и дешевле чем металлолом на сайтах популярных аукционов. Поэтому вывод один, на уровне падения продаж б/у авто стоимостью 10 — 20 т уе (и порог снижается) граждане которые вместе с таможенными «решалами в погонах» решили просто лишний раз воспользоваться рекламными услугами «Авториа». Уверен что автор этой статьи на «Авториа» (Сергій Бовтко) даже и не понимал о чем писал.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися