3 березня 2021, 17:35 Читать на русском

Найкращий відгук лютого: навіщо Приватбанк кличе клієнтів в відділення

Автором найкращого відгуку лютого стала користувачка сайту під ніком Катя Гармаш. Клієнтка Приватбанку поскаржилася, що в минулому році їй довелося кілька разів їздити в відділення, щоб надати банку всі необхідні документи. Автор відгуку отримає приз від «Мінфіну» — 3 тис. грн.

Нові вимоги

Як розповідає Катя Гармаш, вона вже давно є клієнтом Привату, але проблеми почалися в минулому році. Банк зачастив із запрошеннями до відділення. Його довелося відвідувати кожні кілька місяців.

«То оновити паспорт (на сайті чомусь не виходило оновити), то через пару місяців знову щось не так було з документами, то знову, але вже анкетні дані, які на сайті оновити не можна, а можна тільки у відділенні», — розповідає автор відгуку.

Ситуацію ускладнив той факт, що до найближчого відділення 20 кілометрів і добиратися до нього незручно. Особливо в будні дні, відзначає користувачка. Адже у вихідні відділення не працює.

За словами автора відгуку, нещодавно виникла чергова проблема — банк відключив послугу «Оплата частинами». Оператор пояснив: щоб її повернути, потрібно оновити документи, а для цього доведеться приїхати до відділення. Знову.

У цих умовах, визнає автор відгуку, вона вже починає всерйоз думати про зміну банку.

Що кажуть в банку

У Приватбанку «Мінфіну» пояснили, що банки зобов'язані виконувати контрольні процедури. Актуалізація даних — одна з них.

Читайте також: Кожен четвертий невеликий банк знизив ставки по депозитах

У банку говорять, що дають клієнтам можливість актуалізувати документи дистанційно в Приват24, а також зробити це в відділенні, за допомогою програми «Дія».

«Але в даній ситуації були причини, через які потрібна особиста присутність клієнта», — запевнили в банку.

Правила конкурсу «Найкращий відгук місяці»

Приз за кращий відгук місяця- 3 тис. грн. Щоб потрапити в число претендентів на звання «кращий» повинен відповідати ряду критеріїв:

  • Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
  • Описаний досвід повинен бути корисним для інших клієнтів банку.
  • У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
  • Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.

Більше про правила «Кращого відгуку місяці» читайте тут .

Коментарі - 11

+
+206
bonv
bonv
3 березня 2021, 17:40
#
Таке відчуття що банкам клієнти і не потрібні.
+
0
emerald mmgp
emerald mmgp
3 березня 2021, 23:55
#
Это так и есть… они им действительно не нужны.
+
+18
Віталій CN
Віталій CN
3 березня 2021, 18:13
#
У мене теж були проблеми з актуалізацією даних у Приваті, причому бігати по відділеннях часу не було. Подзвонив їм і пояснив, що рік тому подавав всі документи як ФОП. Вони спочатку почали щось незрозуміле белькотати, що це не рахується, але після наполегливого прохання все миттю актуалізували.
+
+25
youknow
youknow
3 березня 2021, 19:56
#
«В Приватбанке „Минфину“ пояснили, что банки обязаны выполнять контрольные процедуры. Актуализация данных — одна из них.« — їм до лампочки що це частіше ніж потрібно (згідно фінмону актуалізація один раз на рік, або 1раз на 3 роки). Приват — це окрема галактика де 1 пункт це:»Приват завжди прав», як що приват не правий — дивись 1 пункт.
+
+15
molodok
molodok
3 березня 2021, 20:29
#
Спасибо минфину за эту номинацию
+
0
vitaliy17
vitaliy17
3 березня 2021, 22:06
#
По поводу оплаты частями её лимит пересчитывают каждый месяц в первых числах. Их алегортм пожет сбросить её в ноль и даже операторы колцентра не смогут вам обяснить. Ответ один — больше пользуйтесь картой, не допускайте задолжености ну т.д. с припевом тоже самое если попросите всетаки обяснить причину даже если не было просрочек и пользуетесь картой 100 лет.

Топ менеджмент скажет что так защищает Вас от попадания в долги.
+
0
emerald mmgp
emerald mmgp
3 березня 2021, 23:59
#
>В этих условиях, признается автор отзыва, она уже начинает всерьез думать о смене банка.
давно пора, у меня там только копеечные операции остались, и те перевожу в другие банки.
к сожалению это не так просто. но работаю.
+
+44
emerald mmgp
emerald mmgp
4 березня 2021, 0:10
#
К сожалению, приват, который по праву назывался лучшим банком украины, сейчас стал одним из худших ((
+
+13
Betweenshadows
Betweenshadows
4 березня 2021, 9:16
#
Може, все-таки вся справа в Коломойському. Даремно на нього наговорювали?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
4 березня 2021, 9:37
#
А может проблемы в новом законе о финмониторинге, принятом Зеленским, да и от персонала банка многое зависит. А персонал Приватбанка достаточно уникален — больше половины хотят возвращения Коломойского, особенно подразделение финмона и службы безопасности «скучает» по белым временам…
+
0
Toxa David
Toxa David
4 березня 2021, 17:35
#
Но больше всего Коломойский скучает о банке.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися