Українські бізнесмени третій тиждень поспіль не мають можливості відкрити, закрити або внести зміни в дані по фізособах-підприємцях (ФОП) через урядовий портал «Дія». Про це йдеться у відповіді пресофісу Мінцифри на запит видання «Страна».
Українці не можуть відкрити й закрити ФОП через «Дію». Прийом заявок призупинено
Сервіс має проводити всі дії із заявками ФОПів протягом 24 годин, максимум — 2 доби. Однак нічого не вдається зробити вже кілька тижнів. Проблема — масова.
Читайте також: У Мінціфри розповіли, як відкрити ФОП на порталі «Дія»
Що кажуть у Мінцифри
«Перебої з обробленням заяв на реєстрацію ФОП, які подаються через портал» Дія «, викликані труднощами в роботі інфраструктури, що забезпечує роботу Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР), створення і забезпечення функціонування якого відноситься до компетенції Міністерства юстиції України. ЄДР працює нестабільно », — пояснили в Мінцифри.
У зв'язку зі перебоями в роботі сервісу нові заявки в «Дію» поки не приймають, повідомили в телеграм-каналі відомства.
Читайте також: Цифровий ІПН і шеринг документів. У жовтні в «Дії» з'являться нові послуги
Із чим пов'язана проблема
У Мінцифри кажуть, що проблеми почалися після запуску оновленого Єдиного держреєстру: дані зі старого ЄДР в новий переносилися з 5 по 19 серпня. Протягом цього часу реєстратори не мали доступу до реєстру. А згодом накопичилася значна черга з заявок, яка рухається вкрай повільно.
«З 19 серпня через портал» Дія «подано 8039 заяв. З них розглянуто 1760 заяв, ще на розгляді в державних реєстраторів знаходиться 6152 заяви. Це все онлайн заяви про реєстрацію ФОП, які перебувають на розгляді в державних реєстраторів», — відзначили в Мінцифри.
Станом на сьогодні, на оброблення однієї заяви реєстратор витрачає від 30 хвилин до однієї години. Крім того, обробляють офлайн-заявки.
Коли повноцінна робота сервісу відновиться, у Мінцифри поки сказати не готові.
Коментарі - 7
даже в таком простом вопросе как разработка софта зеленая команда обделалась.
А так, проблемы то могут быть, но сколько их тут — это особый уровень. Электронный кабинет налогоплательщика та еще рулетка, он вообще частенько не работает нормально на выходных
> А после накопилась внушительная очередь из заявок
> С 19 августа через портал „Дія“ подано 8039 заявлений
Внушительно, ничего не скажешь
статья по Эстонии. Прочитайте сколько лет они эту систему делали, и до сих пор ее совершенствуют, улучшают и дополняют. Как человек немного знающий программирование могу заявить - ни одна серъезная программа с первого раза не заработала полноценно. Для этого и существует развитая сеть тестировщиков IT-продуктов. В масштабах страны массовые тестировщики это её жители, то есть мы)) И если кому не нравится эта система - напишите конкретно почему.
— цих стрєлочніків більш коректно буде називати Мінпіару.