Мінфін - Курси валют України

Встановити
18 листопада 2019, 10:58

Доходи від депозитів українців можуть звільнити від податків

Народний депутат від фракції «Слуга народу» запропонував звільнити від оподаткування дохід за депозитними вклади населення. Відповідний законопроект №2422 зареєстрований у Раді.

Народний депутат від фракції «Слуга народу» запропонував звільнити від оподаткування депозитні вклади населення.
Фото: portal.lviv.ua

Що пропонує

Депутат пропонує встановити нульову ставку податку на доходи фізичних осіб (ПДФО):

  • для процентів на поточний або депозитний банківський рахунок;
  • на вклади у кредитних спілках;
  • на процентний або дисконтний дохід за іменним ощадним (депозитним) сертифікатом.

Читайте також: Нацбанк порахував: з банків витікають гроші фізосіб

Зараз основна ставка податку на доходи від депозиту встановлюється на рівні 18% + 1,5% військовий збір.

Читайте також: 5 способів підвищити ставку за депозитом

Закон має на меті створити додаткові умови для залучення коштів у банківську систему.

Актуальні ставки і вигідні пропозиції «Мінфіну» по банківських депозитах

Раніше повідомлялося

  • На 1 жовтня 2019 року сума внесків фізичних осіб у банках-учасниках Фонду гарантування вкладів становила 443,6 млрд грн. На 1 вересня 2019 року цей показник становив 448,2 млрд грн.
  • Раніше в Нацбанку повідомляли, що оподаткування процентних доходів за депозитами припадає переважно на більш заможні верстви населення і не є найважливішим чиником, який впливає на приплив коштів фізичних осіб у банки.
  • На думку регулятора, надходження від податку з процентних доходів і військового збору — вагоме джерело наповнення державного бюджету.
  • Також в НБУ підтримують ідею поширення державного гарантування на вклади в кредитних спілках та деякі види страхування (наприклад life-страхування).

Коментарі - 34

+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
18 листопада 2019, 11:09
#
Яценюк рассказал о «налоге на депозиты»   
(30 декабря 2014, 16:17 )
«Налог на депозиты» в долгосрочной перспективе не отпугнет вкладчиков украинских банков. Об этом заявил премьер-министр Украины Арсений Яценюк.
«Вообще-то налога на депозиты нет – есть налог на процентный доход от вкладов. То есть налог на пассивный доход, а это, как говорят в Одессе, две большие разницы. Такой налог платят во всем мире», – уточнил Яценюк.
Отвечая на вопрос, каким может быть «пряник», который привлечет вкладчиков в банки, Яценюк отметил: «Пряник только один. Как только по телевизору перестанут показывать войну и сообщат что резервы нбу увеличлись ... , тогда люди назад будут вливать деньги в банковскую систему».
«Уверенность в завтрашнем дне – это лучший способ вернуть деньги в банковскую сустему», – резюмировал Яценюк.
Напомним, пассивные доходы в Украине теперь будут облагаться по ставке 20%, а не 15%.
 Такой налог есть во всех странах, заверил премьер
 Значит обманул!!!
+
+45
Італій .
Італій .
18 листопада 2019, 11:52
#
Значит обманул!!!

Из чего следует вывод что обманул? Пытаюсь понять логику.
+
+60
Короткий  и непровокационный
Короткий и непровокационный
18 листопада 2019, 13:22
#
Яценюк — неуч. Прибыль с депозита появляется при прибыли с кредита. Так работает система. В итоге обложил налогом кредиты. Экономист от Бога.
+
+30
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
18 листопада 2019, 13:44
#
О чем я и хотел еще раз сказать! Яценюк - ловкий манипулятор законодательством!
+
+30
ippolit kavarzin
ippolit kavarzin
22 листопада 2019, 23:59
#
Яценюк - мошенник, вор, негодяй...
+
+293
krendel
krendel
18 листопада 2019, 11:10
#
Очень позитивная новость, осталось принять закон!
+
+45
Eugenio Kisselev
Eugenio Kisselev
18 листопада 2019, 19:47
#
В нынешней парадигме популистов и болтунов у власти между этими двумя действиями 'рассмотреть' и 'принять', как показывает практика, лежит огромная пропасть.
+
0
Igorenya
Igorenya
18 листопада 2019, 22:00
#
Не примут, у них итак бюджет дефицитный, а тут такая прикормка!
+
+15
Італій .
Італій .
18 листопада 2019, 22:07
#
Там копейки, которые не играют никакого значения для бюджета. И для клиентов банков тоже.

Для клиентов налог на проценты скорей моральная проблема, чем финансовая.
+
+39
nic
nic
19 листопада 2019, 10:28
#
Да ну, на...  Тебе все равно, получить 100 000, или 80 000? Мне нет!
+
0
Італій .
Італій .
19 листопада 2019, 11:04
#
У тебя на депозите 666 666,66 гривен?

Таких как ты от общего числа тоже немного, тут где-то была статья Минфина с анализом какое количество людей имеет депозиты более полумиллиона.
https://minfin.com.ua/deposits/articles/komu-sostoyatelnye-ukraincy-doveryayut-depozity/

Суммарно вас от силы 100-200 тыс. человек.

Вот даже точную цифру нашел: «Депозиты на сумму более 500 тыс. грн. в целом разместили 99,5 тыс. человек, а общий объем таких вкладов на 1 сентября составлял около 168,7 млрд грн.»
+
+30
Andrey M
Andrey M
19 листопада 2019, 11:45
#
«Суммарно вас от силы 100-200 тыс. человек.» - набагато більше. Бо в даному розрахунку брався один депозит на суму 500 тис грн. А ще в рази більше тих, хто по 200 тис розмістив в різних банках, і у них загальна сума депозитів перевищує 500 тис грн. 
+
0
Італій .
Італій .
19 листопада 2019, 12:44
#
Вище цитата зі статті: меньше ніж 100 тис.
+
+15
Andrey M
Andrey M
20 листопада 2019, 10:29
#
Ще раз повторю — в статі мова про кількість клієнтів які однією сумою розмістили більше 500 тис грн.
Там не врахована кількість тих хто має загальну суму депозитів більше 500 тис грн які роздріблені для ліміту ФГВФО в 200 тис грн.

Так дійшло?
+
0
Італій .
Італій .
20 листопада 2019, 11:03
#
Сколько их?
Не депозитов, клиентов банков которые держат в нескольких банках депозиты для того чтобы вписаться в 200 тыс. гарантированных фондом.

Пока что мы нашли лишь одного владельца вклада 666 666 гривен, который говорит что 20000 для него критичная сумма.
+
+21
Andrey M
Andrey M
20 листопада 2019, 11:19
#
Додайте ще мене:)
Повірте, їх в рази більше ніж тих, хто тримає однією сумою від 500 тис грн.
+
+15
Італій .
Італій .
20 листопада 2019, 11:33
#
Двое. Від вас государство отримало за рік аж
40 000
податку.

Доход бюджету України на 2020 рік
1 093 000 000 000 гривень.

Співвідношення отриманного від вас прибутку до загальної цифри надходження
3.659652333028362e-8

Повертаємось до моєї фрази.

П.С.
Ще ж треба врахувати що не всі тримають вклади виключно в гривні. Валютні вклади мають значно меньші проценти доходу, а звідси — значно меньши суми податків з цих депозитів.
+
+30
Andrey M
Andrey M
20 листопада 2019, 11:36
#
Ви думаєте що це всі податки які я сплатив?:)
Можете збільшити їх як мінімум кратно.:)

І навіщо ви пересмикуєте, коли я в черговий раз вказую на вашу необізнаність?:)
Я не сперечався і не говорив що ця стаття доходів бюджету є ключової, я вам доводив що людей які тримають в банках загальною сумою більше 500 тис грн в рази більше ніж тих, хто тримає однією сумою від 500 тис.
+
0
Італій .
Італій .
20 листопада 2019, 11:44
#
Я не сперечався і не говорив що ця стаття доходів бюджету є ключової

Вибачаюсь, а про що тоді суперечка? Я сказач що ці доходи для бюджету неважливі. Ти почав доказувати що я неправий і взагалі необізнанний. Тепер пишеш що теж не вважаєшь ці доходи важливими для бюджету. Приїхали.

99% людей які вважають що податок на депозити шкодить вкладникам впевнені що податок сплачується зі всієї суми депозиту. Тому що в них немає жодного депозиту і всю інформацію вони беруть з шаріїв, знай.уа та зомбоящика.
+
0
Andrey M
Andrey M
20 листопада 2019, 11:47
#
Знову переходите на фамільярне «Тикання» коли доводів не вистачає?:)
Я вказав що ви не праві щодо оцінки кількості вкладників на заг суму депозитів від 500 тис грн.

Ви своє невігластво вже показали в коментарях тут, я довго сміявся з пенсіонера-теоретика банківської справи:)
https://minfin.com.ua/company/forward-bank/review/131971/
+
0
Італій .
Італій .
20 листопада 2019, 11:49
#
Знову переходите на фамільярне «Тикання» коли доводів не вистачає?:)

Спілкуюсь на ти в мережі з 97 року.
+
0
Andrey M
Andrey M
20 листопада 2019, 11:55
#
Точно?
А це що було: «Двое. Від вас государство отримало за рік аж»?:)

Фамільярні звернення до опонента не додають вам арументації та інтелекту, майте на увазі:)
В схожій манері тут ще один відомий персонаж спілкується, і, якщо я не помиляюсь, ви не дуже його самі шануєте. Отож, не уподоблюйтесь йому.
+
0
Igorenya
Igorenya
19 листопада 2019, 22:33
#
О чём вы? 19,5% это не мало!
+
0
Італій .
Італій .
20 листопада 2019, 11:02
#
Назови свою примерную сумма доходов от депозитов в етом году.
+
0
Igorenya
Igorenya
21 листопада 2019, 16:11
#
Сумма существенная или ты фининспектор?
+
0
Італій .
Італій .
21 листопада 2019, 16:13
#
Понятно: человек без депозитов решил поспорить о том как «налог на депозит» демотивирует его размещать деньги на депозите.
+
+74
Diego Donati
Diego Donati
18 листопада 2019, 11:40
#
Обещать, не значит жениться.
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
18 листопада 2019, 12:00
#
Ну вот читаю и удивляюсь! Какой то депутат (Штепа Сергей Сергеевич) зарегистрировал закон, до конца не понимая, что налоги вводились отдельным законом  - ЗАКОН УКРАЇНИ Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні  (Документ 1166-VII, чинний, поточна редакція — Редакція від 19.12.2018, підстава - 2449-VIII  ,  Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 20-21, ст.745) за подписью Турчинова! И что уже были попытки отменить этот «Закон» уже были через КС Украины   -   РІШЕННЯ  КОНСТИТУЦІЙНОГО   СУДУ  УКРАЇНИ
у справі за конституційним поданням 50 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень пункту 7 розділу II Закону України «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні»     (7 листопада 2018 року № 9-р/2018 Справа № 1-3/2018(2717/14) )
И не чего не вышло!!! Рекомендую всем ознакомиться  с «Законом» и с «Решением Суда» 
И теперь, депутат хочет внести поправки в налоговый кодекс не отменяя само первичное основания для проведенных изменений! Ну очень «круто»!   Тот юридический механизм заложенный Турчиновым и Яценюком так просто не сломать!
+
+157
Короткий  и непровокационный
Короткий и непровокационный
18 листопада 2019, 12:02
#
Кхе, кхе, а ещё 500к гарантированные где? Сколько можно по банкам бегать с 200к?
200к в 2013 это 600к в 2019, что не понятно?
+
+22
Diego Donati
Diego Donati
18 листопада 2019, 13:36
#
Хотя бы 300К = 10К евро
+
+65
Короткий  и непровокационный
Короткий и непровокационный
18 листопада 2019, 13:05
#
Яценюк не знает как работает банковская система кредитования? В итоге платит за всё конечный потребитель. В стоимость кредита заложен этот налог. Т.е. Яценюк обложил налогом кредиты а не депозиты. Пусть сидит в Канаде и нос сюда не сует, гений...
+
+32
shtekkerotto
shtekkerotto
18 листопада 2019, 14:12
#
Людям дадут заработать больше? Не верю! В этом случае банки начнут снижать ставки примерно на этот же процент. Кредиты подешевеют, а чистый доход с депо останется на том же уровне, как и сейчас.
+
+7
Італій .
Італій .
18 листопада 2019, 14:23
#
Естественно, ведь прибыль банков не поменялась, поменялся только налог.
+
0
Ярослав Карпенко
Ярослав Карпенко
18 листопада 2019, 23:40
#
С чего это вдруг???
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися