Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
- 25.08.2024
- 14:12 Трамп запускает криптовалютную платформу
- 12:19 Курс Toncoin обрушился после ареста Дурова
- 11:23 НБУ представил новые памятные монеты «Плентанизм» (фото)
- 24.08.2024
- 10:24 НБУ за неделю увеличил продажи валюты на межбанке на $105 миллионов
- 23.08.2024
- 17:33 Курс валют на вечер 23 августа: доллар и евро подорожали на межбанке
- 12:05 Binance не планирует выход на IPO, баланс биткоинов на внебиржевых рынках достиг нового максимума: что нового
- 10:27 Курс валют на 23 августа: доллар и евро подешевели
- 08:01 Официальный курс: НБУ повысил курс гривны на копейку
- 22.08.2024
- 18:03 65% украинцев верят в криптовалютное будущее — опрос Binance
- 17:32 Курс валют на вечер 22 августа: доллар и евро резко ушли вниз на межбанке
Комментарии - 66
Прошу адмінам змінити практику видалення акаунтів на сайті які нічого не пишуть впродовж року після реєстрації!
Нагадаю, народний депутат Артем Дмитрук обраний до парламенту від 133 мажоритарного округу (місто Одеса) за підтримки «Слуги Народу»…
https://espreso.tv/news-nardep-i-odnochasno-ipodiyakon-moskovskogo-patriarkhatu-dmitruk-utik-do-moldovi-zmi
Як пише The Times, ключове українське місто Покровськ евакуюють. Українські солдати на цьому напрямку вважають, що успіх їхніх товаришів на кордоні не сприяє зняттю напруги на їхньому напрямку.
Уже на следующий день в ОВА заявили, что мадам уволена.
Про це пише «Твоя машина».
В Україні теж існує правило, що висота протектора автомобільних шин має бути не менш ніж 1,6 мм. Але штраф за це передбачений у розмірі 340 гривень. Тож більшість українських водіїв просто не пам’ятають про цю «незначну» вимогу ПДР, яка насправді турбується про безпеку учасників дорожнього руху.
Однак у Польщі порушення вимог безпеки карається значно жорсткіше. Тому за неналежний стан шин водія можуть оштрафувати на 3 000 злотих (майже 32 000 гривень). Стільки ж доведеться сплатити, якщо шини на автомобілі востаннє замінювали понад 10 років тому.
🏗 Що там по нерухомості в Києві?
🔽ЛУН каже, що на вторинку одночасно ціни у доларах падають і час від публікації до продажу зростає.
Цікаво, що в новобудовах ціни зростають, але нових проектів чомусь ніхто з великих забудовників не будує.
з російського олігарха Фрідмана.
«Неприпустима ситуація, коли їде просто рейсовий автобус і водія забирають. Я попрошу Міноборони попрацювати з ТЦК, щоб такі ситуації не повторювалися», — сказав Денис Шмигаль.
Нагадаємо, Асоціація міжнародних автоперевізників повідомляла, що працівники ТЦК знімають водіїв вантажівок із міжнародних рейсів і мобілізують. Так, декілької водіїв зняли в Закарпатській області на посту «Нижні Ворота». Їх зупиняють, перевіряють документи та пропонують поїхати до ТЦК. Якщо відмовляються, їх доставляють силоміць. Обіцяють, що перевірять документи та відпустять, але після проходження військово-лікарської комісії відправляють до навчального центру. Звʼязок із такими водіями майже одразу зникає, тим часом автомобілі стоять на дорозі чи пункті пропуску, де їх залишили, доки інший водій їх не забере.
Президент Асоціації міжнародних автоперевізників Леонід Костюченко також звертався до влади і наголошував, що не можна на автомобільних магістралях вилучати водіїв. Зе-бєзпрєдєл в дії.
Воно працює на базі вже існуючого та обслуговуватиме клієнтів
у разі оголошення повітряної тривоги у регіоні. Обслуговування клієнтів
доступне через окремий вхід, який веде до підземного приміщення.
У Харкові відділення працює за адресою:
вул. Європейська, 11 — колишня Новгородська.
https://t.me/raifpress/208
Зображення українського вояка з’явилося 24 серпня на 33 сайтах афільованих з росіянами підприємств з окупованих міст.
Про це повідомляє АрміяInform.
Проукраїнські хактивісти нагадали українцям на тимчасово окупованих територіях: «Відновимо кордони до останнього метра!».
Слава Україні! Смерть рашистам!
«Враховуючи, де затонув пором, це паралізує одну із двох платформ для завантаження вагонів — це по-перше. По друге — завантажувати їх нема куди, оскільки два інших російських залізничних поромів також не готові до експлуатації. Один з них перебуває в ремонті, а другий — „Славянин“, який був пошкоджений, взагалі перебуває в Азові на якорі в очікуванні ремонту», — розповів в етері «Еспресо» речник ВМС ЗСУ Дмитро Плетенчук.
Він не уточнив, чим саме був уражений пором. Водночас зазначив, що така робота вимагає якісної підготовки та майстерності. «Головне — це результат. Окрім того, не слід забувати, що там з боку росіян серйозна протидія, і ППО там знаходиться у великій кількості. Тому це завдання з величезною «зірочкою», — сказав Плетенчук.