×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.3 | 42.9 |
PLN | 9.4 | 9.9 |
USD | 39.4 | 39.9 |
Все курсы банка |
Шахрайство
Нам прикро, що сталася дана ситуація. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі. Додатково радимо заблокувати Вашу картку у застосунку ПУМБ Online:
1) У головному меню натисніть на Вашу картку
2) У правому нижньому куті картки натисніть на кнопку налаштувань «Шестерня»
3) Змініть статус картки з «Активна» у «Заблокована»
Комментарии (4)
Шахрайство
Дякуємо, що сповістили нас про цей випадок. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо при схожих ситуаціях у майбутньому зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Написать комментарий
Пумб заблокировали мои средства абсолютно несправедливо
мне дали почту, на которую я скинул все, что меня попросили. квитанции, ордера, переписку с поддержкой, более того, бинанс отправил мне подтверждение того, что это был п2п ордер и что с моей стороны все чисто.
я пообщался со своими знакомыми, товарищами и людьми, которые занимаются п2п и они мне подсказали, что это могут быть деньги украденные с других карт и поэтому мне заблокировали счет.
я предоставил все, что от меня надо было и все о чем меня попросили.
15 минут назад мне звонят из банка и говорят, что единственный выбор, который у меня есть-оплатить все возвраты, а если быть точнее то 27 000 грн.
как мне быть, если я ничего плохого не совершал, ни у кого деньги не крал. в данной ситуации я оказался жертвой и с меня требуют 27 000 грн.
Сотрудник был некомпетентен, сначала говорит одно, а потом другое.
Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше і просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення нашого банку. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
Комментарии (4)
Заблокировали счет, деньги отдавать не хотят.
Вчера человек по ошибке перечислил мне 6500грн, о чем человек написал в службу поддержки банка, ему ответили, что вернуть смогут с моего согласия или через суд.
Я написал в службу поддержки, что я согласен, чтоб человеку вернули деньги на его счет — ответ: ПРИХОДИТЕ в банк.
Это адекватно вообще, бездоказательно человеку, который никаких законов Украины не нарушал блокировать счет??? Так еще и деньги не возвращать.
ПУМБ — очнись! Перечитайте статью 1066 Г К Украины. Уже были судебные прецеденты блокирования счетов клиентов без доказательств, и суд (https://reyestr.court.gov.ua/Review/49375070) на стороне клиентов.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Комментарии (12)
Доручення
Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Комментарии (6)
Блокування карти ПУМБ. ПУМБ не надає жодного документи о причині блокування, все на словах.
1. Невже неможна зробити гарячу лінію, по телефону ПУМБ? Автоматичний голос ще знущаються, каже напишіть внутрішній номер менеджера. Звідки я його знаю, хто цей номер взагалі знає? По телефону я могла дізнатись інформацію швидше 100% бо ту інформацію що отримала була тупо на словах.
Я пішла в банк пумб, Васильківська 2. Мабуть в банках думають що я безробіття, і у мене є купа вільного час ходити туди сюди, і сидіти в черзі. Сидиш чергу, менеджер каже. — Ваш рахунок заблокований, зараз я спитаю у головного офісу в чому проблема, ідіть до дому я через годину з вами зв’яжуться. Кажу я тут почекаю, десь з пів години каже ваш рахунок було заморожено із за підозри в шахрайстві. Клієнт поскаржився що ви шахрай.🤦 Ну офігено. Кажу що за клієнт, на яку суму скарга, коли було надходження, витягніть з мого пумба онлайн інформацію, там є переказ. Каже ми не розголошуємо інформацію другим особам😵💫. Кажу яким другим, це мій ПУМБ онлайн, це моя транзакція, відкрийте його я сама витягну інформацію. Я хочу поскаржитись на цього клієнта, мене заблокували не законно🤬. Каже ми ніяких документів не показуємо 🤦. Я знов по другому кругу йому поясню що мені треба для розуміння хто це. Кажу надайте мені документ що мене заблокували, хоч якийсь документ, що така то така особа, на мене поскаржилась.Ні ми не надаємо ніякої інформації другим особам. 🤦🤦🤦 Кажу зробіть мені скрін, витріть конфіденційну інформацію, надайте мені хоч щось. Ні неможна 🤦🤦🤦. От що мені дав цей похід нічого…
Видавила з нього тільки що це було грошове надходження 2350.
2. Пункт мінусів ПУМБ, ви просто витрачаєте час в банку, ніяких документів про блокування ваших рахунків вам не надають. А ви на хвилиночку прийшли з своїм документом, ви їх клієнт, в них можливо лежать ваші депозити валютні та гривневі🤬🤬🤬. І ви третя особа🤬, вам не надають жодного документа🤬. Я вже до крайності дійшла навіть просила сфотографувати хоч щось, думаю може в них грошей на папір немає, кажу відправте мені на пошту, на вайбер 😔.
🤦🤦🤦🤦
Я вже співпрацюю з ним років 4, реально всім казала що в них і депозити гарні, правда додаток ПУМБ онлайн дно, мої батьки вже старі то їм треба на комп’ютері все, а не на малому телефоні.
Бо працював би ПУМБ онлайн, я б просто дізналась, чиє ім'я не співпадає з покупкою валюти на біржі 🤦, і через бінанс вирішила проблему. Ні ми 3 день робимо трагедію.
Я прийшла додому зв’язалась з бінанс вони надали виписку про транзакції. Я знов пішла в банк 🤣, бо я ж не можу онлайн надати виписку банку. Я знов відсиділа чергу, довгу бо клієнт робив кредитку 🥲.
Передала виписку з бінанс менеджера по пошті. Пішла до дому.
Дзвінок десь біля шостої, каже ім'я не співпадає з випискою. Каже розблочять вас якщо доведете що то шахрай, треба підтвердження з бінансу що це шахрайські дії.
Лізу в бінанс, дивлюсь, а я вже не одна, нас вже два л**а які потрапили під цей акаунт, і ми обоє пумб 🤣
Пишу в групу підтримки бінанс. В 3 поясню ситуацію. Вони кажуть, так схоже це шахрай, ми можемо його заблочити якщо ви надасте нам хто саме перевів вам кошти, на цю суму 2350. І доведіть нам що це не ви шахрай, доведіть що у вас заблокований рахунок 🤣🤣🤣
Кажу як? ПУМБ онлайн не надає мені ніяких документів, що я заблокована, показую тільки скрін з вайбера 🤣. Кажуть дістаньте з власного кабінету хто надіслав гроші, а як ПУМБ онлайн закрив мій рахунок і додаток ПУМБ онлайн 🤣🤣🤣. Я б і самостійно це дістала, і вже б прищючила це па**о. І перенесла в ПУМБ докази що то шахрай, але ні ПУМБ онлайн не шукає легких шляхів.
Бінанс кажуть всі банки мають вам надати причину блокування і хто подав скаргу. Ага прям всі, всі крім ПУМБ, бо ПУМБ походу забули що я їх кліент і в них мої гроші, бо поваги 0.
3. Мінус це блокують не тільки ваші рахунки в і ваш ПУМБ онлайн, де вся ваша інформацію
От як отримати в документах причину блокування свої рахунків, і ким була подана скарга? Як провчити шахрая, якщо сам ПУМБ тобі не сприяє в цьому? 🤬🤬🤬🤬
В бінансі що б ви розуміли сказали заблокуємо в надамо все що треба. Дайте лише розуміння.
Були б в мене документи (як сказали в бінанс хоча б фото, про те що мене заблочили ПУМБ) де написано хто та за що скарга.
То тоді б в бінансі, за арештували би рахунки шахрая, мені б повернули біткоїни 🤣, Якщо людина з чого рахунку були тіпа вкрадені кошти, що мало імовірно 🤣, я б йому кошти прислала, з тих що бінанс мені надіслав би. Ну логічно ж 🤣🤣🤣🤣🤣 жартую.
Бінанс просто заморозить рахунки шахраїв, і надасть необхідні документи мені, а я передам банку ПУМБ. Всього то треба мені документи що підтверджують мою особу, що є постраждалою.
ПУМБ як виріши проблему жепідтвердженя мого блокування не на словах?
Я б хотіла залишитись клієнтом цього банку, але з таким відношенням, треба шукати інший банк. Бо я так розумію тільки закриття рахунків мені світить. Бо ПУМБ не іде мені на зустріч у надані допомоги 🙄.
Не рекомендую банк більше нікому, буду 10 своїм друзям та родичям казати уходити з пумбу
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яка склалася. Для цього ми вже зареєстрували Ваше звернення та направили його в роботу. Після перевірки причин блокування ми надамо Вам відповідь з результатами в особистих повідомленнях.
Зворотній зв’язок відправлено Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Комментарии (7)
Мені дуже сподобалось. ПУМБ як завжди на висоті
За 10 хвилин (з 17:50 до 18:00) мені видали обидві картки. Також співробітниця розказала про послугу «5000 грн на три місяці без комісії» (розстрочка з мінімальною комісією, десь біля 1 грн за 3 місяці). Мене чомусь здивувало те, що на картках написано OLYEKSANDR (по правилам має бути OLEKSANDR). Мабуть банк вважає, що мене звати ОЛЄКСАНДР. Хоча ладно, це не смертельно і не сильно критично.
Картки запаковані в конвертах, на дотик якість пластику непогана і приємна.
А в підсумку як завжди — я задоволений. ПУМБ знову на висоті.
Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!
Також, маємо зазначити, що для заміни карти з правильною транслітерацією, Вам необхідно звернутись до відділення нашого банку.
Написать комментарий
Проблемы с актуализацией данных
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Будь ласка, надішліть нам в приватні повідомлення Ваші ПІБ та ІПН або фінансовий номер телефону. Це дозволить нам провести відповідну перевірку та надати Вам зворотній зв'язок після з'ясування необхідної інформації.
Комментарии (1)
Погане відділення в м. Кропивницькому
Шкодуємо, що Ви не отримали належного обслуговування та залишилися з негативними враженнями про співпрацю. Ми неодмінно розберемося в ситуації детальніше та надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (3)
НЕРЕКОМЕНДУЮ БАНК
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше та обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь після отримання результатів перевірки.
Зворотній зв’язок відправлено Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Комментарии (15)
Проблеми з перерахуванням коштів з картки на свою ж картку в іншому банку
Банк-отримувач коштів заперечує будь-які обмеження на зарахування коштів на мою картку, ПУМБ твердить, що кошти не пускає обмеження, встановлені на моїй карті банком-отримувачем коштів, хоча кошти з інших банків надходять на цю ж картку. І така чехарда триває вже третій день з 13.01.2024. Звернення не фіксують, 15 січня зареєстрували перше звернення. Спочатку казали мені в ПУМБІ — термін вирішення 3 дні, сьогодні вже сказали, що термін вирішення і відповіді мені 5 днів. Компенсацій ніяких не обіцяють, нічого не повідомляють, кошти на мою картку не відправляють ні з моєї картки, ні з карток моєї сім ї. Якийсь повний жах…
В результаті спілкування з банком я так і не знаю ні чітких лімітів переказів, ні чітких термінів. Невже існують в нацбанку якісь ліміти про перерахування коштів з карток клієнта в одному банку на карту того жклієнта в іншому? Навіщо це? Як це? Мало обмежень встановлено для людей, викликаних війною, то ще потрібно придумувати алогічні обмеження просто так?!!!
Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Комментарии (2)
Додаток
Шкодуємо, що Ви зіткнулися з незручностями в користуванні ПУМБ Online. Для з'ясування причин блокування просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН чи фінансовий номер телефону. Після перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (1)
Нет возможности удалённо пройти верификацию данных.
Далее с дии всё ок, передаётся в банк, после банк запрашивает сделать фото лица для сравнения с загран паспортом из дии, и документы не проходят проверку, как так?:D
И банк предлагает посетить отделение пумб, но я нахожусь на территории Украины откуда все отделения пумб выехали, кроме приват банка и ощад.
Позвонил оператору, поднял трубку парень, я спросил как пройти верификацию вашу если оно видя моё лицо на камеру, и получая документы из дии, посылает меня в отделение? Разве нет вариантов удалённо это сделать, он сказал нажаль нi, только в отделение банка. Ехать в другой город у меня нет времени, да и зачем когда мы в 21 веке, банк видя лицо клиента имея его паспорта (загран и паспорт старого образца), не может идентифицировать особу клиента?
Средства на счету пока не заблок, но мне сказали что они могут быть ограничены если данные не будут поданы в отделении.
Хотелось бы чтоб банк пумб разобрался в этой проблеме, по моему такой пустяк должен делаться в онлайн режиме, тем более в условиях войны.
Будь ласка, надшліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону та дату і орієнтовний час розмови з оператором. Після перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Всем спасибо кто пытался помочь:)
Ответственно заявляю, что удалённая идентификация клиента в пумб — работает.
Комментарии (9)
Відкриття картки ВсеКарта в гривні
Клієнту надається можливість відкрити один рахунок всеКАРТА в одній валюті (окрім випадків, коли додаткові рахунки всеКАРТА потрібні для обслуговування зарплатного проекту або отримання соціальних виплат). Будь ласка, вкажіть в особистих повідомленнях Ваші ПІБ та ІПН чи фінансовий номер телефону, щоб ми могли перевірити коректність наданої консультації. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (2)
Ужасный банк
Все делать только через отделение,
Уже 2 день жду подтверждения от банка на разблокировку счетов, если хотите испортить себе все нервы то выбирайте этот банк
Нам шкода, що сталась дана ситуація. Ми перевіримо всі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Комментарии (6)
Замовлення готівкої валюти
Сьогодні, в четвер зранку 11.01 о 8.30 дійсно надходить таке повідомлення: Валюта чекає у відділенні. Прихопіть готівкову гривню та паспорт. Сума валюти, як і сума в грн вказані в повідомленні. Приходжу у відділення о 10.30 і виявляється, що до вказаної в додатку суми мені доведеться доплатити ще 240 грн, оскільки зараз курс у відділенні становить 39 грн. і сума в додатку не актуальна.
Потрібно терміново віднайти 240 грн, бо інакше втратиш свої 100 грн та й взагалі без валюти залишишся. Касир звичайно розводить руками, інформація в додатку для нього також є дивною. Колл-центр прийняв проблему, подумав, перетелефонував через 10 хв і вирішив просто підставити під мій гнів співробітника, який розуміючи, що це дійсно дивна ситуація видав шикарну відповідь: «Сума, яка була вказана в повідомленні була актуальна на 8.30, і якщо б я прийшов о 8.30, то все було б чудово, а так курс змінився і я просто не встиг». Біда звичайно, не встиг… ще й відділення відкривається лише з 9-ої години ранку. Враховуючи, що валюта у відділенні зараз більш менш є, я просто подарував банку 100 грн і втратив довіру в повідомлення від банку. Нікому не подобається, коли банки не визнають своїх помилок, а просто намагаються виставити власних клієнтів за ідіотів. Невже так складно в додатку вказати вірну суму, тим більш відомо завчасно на яке відділення я прийду. В разі зміни курсу надіслати повторно повідомлення з актуальною інформацію. За 100 грн хочеться трішки більшого сервісу ніж просто відчути себе ще одним обманутим… Але схоже для банку це великі складнощі та й навіщо. адже 100 грн вже отримано (їх неможливо повернути в разі відмови від операції обміну валюти), а далі банку вже не цікаво — далі ви вже звичайний клієнт, який йшов повз банк і зайшов купити валюту… 100 грн — це власне аналогічна сума комісії, яку колись «справедливо» списав інший банк з мене, після чого я прийняв рішення йти з того банку. Історія повторюється…
Нам дуже прикро, що сталась дана ситуація. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Ми провели перевірку та дізналися, що консультація нашим фахівцем була коректною, адже в повідомленні вказується курс на момент замовлення, але є попередження про те, що на момент купівлі курс валют може змінитися і продаж проводиться за актуальним курсом у касі на момент покупки валюти. Хочемо звернути Вашу увагу, що робити замовлення валюти необов’язково. При наявності валюти у касі нашого банку її зможуть видати, проте без замовлення ми не можемо гарантувати її наявність.
На даний момент, для клієнтів, що купують валюту у відділенні, реалізована функція PUSH-повідомлень про зміну курсів. Якщо ж курс змінюється, в застосунку ПУМБ Online клієнтів буде додатково проінформовано.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Комментарии (8)
Банк який дозволяє собі принижувати гідність клієнтів
Оскільки економіст у відділенні допустила неточності в своїх висловах — я звернувся до контакт центру, який мені надав остаточну відмову.
Недобанк вважає мою готовність сплачувати щомісячно 500 грн або виконувати умови розрахунків для безкоштовного обсулговуіання пакету недостатнім для відкриття, я маю ще станцювати навколо їхнього банку 3 рази з бубном.
Ну що ж, якщо банком треба не тільки комуналку оплачувати — не буду оплачувати ним більше нічого і закрию рахунки.
Цитую відповідь банку про відмову:
«Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації.
На момент звернення у відділення Вам було погоджено відкриття преміального пакету на тарифі річного обслуговування. Також, було повідомлено, що можливий перегляд рішення через 3 міс, якщо Ви будете використовувати дебетовий рахунок для витрат в торгівельній мережі за цей період. Спеціаліст діяв згідно діючих процедур, порушень не виявлено.»
Ми бажаємо детальніше з'ясувати деталі випадку, який Ви описали. Для цього просимо надати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення та його адресу, а також час звернення на Гарячу лінію. Це дозволить нам розібратися у ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Зворотній зв’язок відправлено Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Комментарии (7)
Відмова у реструктуризації для військових
Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше і просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення нашого банку. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
Комментарии (1)
Врут в наглою
Нам дуже прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ваше звернення зараз знаходиться у роботі. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
У нашій системі стався збій, через що оформлення нового рахунку було недоступним. На даний момент, наша система працює у штатному режимі і Ви можете скористатися повним переліком наших послуг. Рекомендуємо Вам повторити спробу відкриття рахунку. Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося на Ваше розуміння!
Комментарии (3)
Оплата по кредиту
Будь ласка, надішліть нам в приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону. Це дозволить нам детальніше розібратися в ситуації та надати Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (3)