
19 декабря 2010
Последний раз был на сайте:
22 февраля 2019 в 01:40
- 1 февраля 2019, 0:00
Безлімітні дзвінки в мережі Київстар з абонплатою 30 коп./міс.
На початку лютого Київстар закриває тариф Класичний — останній діючий тариф без абонплати.
Відтепер всі тарифні плани будуть з «щомісячною» абонплатою, яку будуть знімати навіть якщо абонент за весь період не користувався жодними послугами. Також нема тарифів виключно для дзвінків — в абонплату обов'язково включають плату за інтернет, телебачення (GoTV), онлайн-сервіси та месенджери.
Мінімальна сума абонплати в найдешевшій тарифній пропозиції зараз складає ~$3 на місяць (75 грн. на 28 діб). Якщо порівнювати з іншими країнами, то ціна за відповідні послуги невелика. Тому слід визнати, що це дійсно перевага наших операторів зв'язку. Але відсутність тарифних пропозицій без абонплати і нав'язані послуги в пакеті викликають справедливе обурення багатьох користувачів зв'язку.
Додаткове обурення викликає факт наявності спеціальних тарифних пропозицій з більш дешевою абонплатою, але лише для клієнтів, які 2 місяці не поповнювали свій рахунок. Виходить, що компанія менше цінує клієнтів, які регулярно їй платять.
Для тих, у кого це обурення досягло критичної межі, є спосіб компенсації переходом на Компенсаційний* тариф з абонплатою всього 30 коп./міс.
Цей Компенсаційний тариф сумісний з усіма новими тарифами, які д̶беруть абонплату. Для його активації потрібно обнулити баланс і поповнити його на 1 копійку. Далі дочекатися дня, коли знімається абонплата. Суми на балансі буде недостатньо для абонплати, але ненажерливий оператор зв'язку з'їсть навіть останню копійку. Натомість за цю 1 копійку активується Компенсаційний тариф, який щонайменше дає безлімітні дзвінки в мережі Київстар, а в більш дорогих тарифах додатково буде нараховано 100 МБ інтернету та 10 хвилин на інші мобільні**. Щоб цей Компенсаційний тариф діяв постійно потрібно не забувати щодня поповнювати баланс на 1 копійку. В результаті маємо Безлімітні дзвінки в мережі Київстар з абонплатою 30 коп. за місяць*** :)
________________________
* Компенсаційний тариф — вигадана автором блогу жартівлива назва легального користування послугами Київстар на умовах денної оплати за спеціальною акційною ціною (див. в Деталях тарифів «Якщо на рахунку недостатньо коштів для сплати за пакет послуг на 4 тижні»).
** Автор блогу перевірив вищеописану схему і підтверджує її працездатність, але не дає ніяких гарантій, що вона буде працювати в майбутньому. Всі претензії до провайдера послуги.
*** Автор блогу вважає, що якісні послуги мають оплачуватись відповідно. Мета даної статті — привернути увагу до маркетингових хитрощів гравців ринку зв'язку і слабких місць тарифних планів.
|
|
132
|
- 17:54 Почему доллар «не додавили»: кто в выигрыше
- 17:30 Межбанк закрылся повышением котировок
- 17:09 НБУ намерен разрешить ломбардам обменивать валюту
- 16:59 Укравтодор назвал цену проезда по первой платной дороге
- 16:02 Налоговики назвали топ-5 самых дорогих растаможенных «евроблях»
- 15:20 Товарооборот между Украиной и Британией вырос на 7,6%
- 14:52 Приватбанк увеличивает сеть #cashless
- 14:23 НБУ подготовил дорожную карту для бротьбы с «грязными» деньгами
- 14:13 Курс в обменниках: Доллар продолжил падение
- 12:51 С апреля Mastercard увеличит лимит оплаты без PIN по картам
Комментарии - 88
у дупу тих хапуг з київстару
мтс рулить!
зате оплатив 40грн раз у рік і говориш увесь рік без додаткових оплат
Також можете слідкувати за смс-ками від компанії з пропозиціями бонусних коштів на рахунок, як напр. за поповнення рахунку на суму від 10 грн-вам на бонусний рахунок зарахують від 20 до 50 грн, які ви зможете використовувати на дзвінки…
http://3mob.ua/application/prices/individual/key/200
Я пользуюсь за 250 грн/год уже 3 или 4 год подряд.
Вдогонку — на вопрос «насколько хорошее там покрытие?», ответ — 3mob сотрудничает с Vodafone. Чтобы использовать сеть водафона, нужно в телефоне 1 раз выставить в настройках постоянный роуминг в сети в водафон и всё, у вас будет покрытие водафона при цене 3mob'а
Просто у меня в киевстаре неплохой номер ((067)22444**) — не хочется его терять.
Але я б не радив користуватися цією послугою одразу після запуску, бо як показує досвід в перші місяці ймовірно будуть проблеми зі зв'язком для перенесених номерів.
подключение услуги 20 грн
Але проблема, що нема прийнятних тарифів для додаткових номерів «для дзвінків», якими користуєшся нечасто за потреби.
За умовами тарифу, якщо не сплачена «місячна» абонплата, то дають денний пакет послуг за 10 грн. На рахунку вже кілька днів 36 коп., «ненажерливий оператор» їх не знімає. В чому різниця, якщо буде на рахунку 1 коп. — зніме і дасть денний пакет?
І як обнулити рахунок, якщо 36 коп. — це менше, ніж ціна найдешевшої послуги?
— це не баг, а фіча для того, щоб висмоктувати останні копійки.
Якщо цю фічу прикриють, то для мене це буде краще, бо можна буде тримати на рахунку до 10 грн, які я зможу використати за потреби на дзвінки.
На UMC использую тариф М2М за 7 грн/месяц
На Киевстар использую тариф IOT, который ещё в прошлом году тоже был за 7 грн/месяц а с февраля подорожал до 13 грн/месяц.
Похоже я ошибся, озвучивая число 13 — Киевстар прислал инфу,
что с февраля 12 гривен в месяц.
— цікаво https://kyivstar.ua/uk/sme/mobile/iot/iot-12
А які умови підключення? Для фізичних осіб доступний?
соответственно для любого ФОПа — без проблем…
л\с открыт на физлицо, не являющееся ФОПом.
Открывал сразу после появления несколько лет назад сначала для сигнализации по GSM, а затем и для смс-информирования в качестве финансового номера.
Для предоплаченного сервиса такие тарифы однозначно не доступны.
«Автор-ви дійсно вважаєте, що такі дописи актуальні»
Украина — демократическое государство, поэтому ТС имеет право писать на любые темы, ну а на финансовых форумах пишут либо о том как заработать либо о том как сэкономить.
Автор выбрал тему экономии — только и всего…
— я очікував на такий коментар, тому одразу написав пояснення з зірочками.
Якщо Ви уважно читали, то мали б помітити, що мета публікації — це «привернути увагу до маркетингових хитрощів гравців ринку зв'язку і слабких місць тарифних планів».
Ще раз наголошу на своїй позиції зі статті — «якісні послуги мають оплачуватись відповідно». Тому для свого основного номера щомісячно плачу повну абонплату, незважаючи на те, що не витрачаю і половини об'єму послуг зі свого пакету. Повторю ще раз свою думку зі статті «порівняно з іншими країнами ціна за відповідні послуги у наших операторів невелика».
Описану в статті схему я перевірив виключно зі спортивної цікавості (мета якої озвучена мною вище). Якщо хтось захоче користуватися цією схемою постійно — це його право, нічого протиправного в цьому нема. Ті хто добре заробляють і цінують свій час не будуть таким займатися (не забувати щодня поповнювати).
Також цікаво, чи вважаєте 75 грн/міс. адекватною абонплатою для додаткового номера, який потрібен для нечастих вхідних і вихідних дзвінків (раз 10 на рік) за потреби?
Я в кредитах уже не первый десяток лет
и ни разу не «вылетел» за льготный период.
Может у меня кредиты неправильные,
или я что-то делаю не так, как другие.
Г-ну ballistic звездный оператор только благодарен будет, за то, что ballistic спровоцировал тупость и безрассудство толпы. А звездный альфа-оператор Фишки Мридмана, в рамках политики «справедливого нагибания абонентов», заработает дополнительных денег с идиотов.
Так мы это давненько знаем, ещё с первых повышений тарифов — виноват Порошенко
и никто другой…
— khali, Ви занадто високо оцінюєте вплив мого скромного блогу на народні маси :)
Також думаю Ви занадто низько оцінюєте розсудливість читачів мого блогу. Можливо інших по собі міряєте?
— цікаво, яким же способом Ви поповнюєте, що процедура займає аж 5 хвилин?
У мене поповнення мобільного через Монобанк займає 30 секунд, включаючи час на розблокування екрану смарта і авторизацію в додатку.
Після опівночі цю одну копіку ОПСОС зжере і «Протягом доби ви зможете користуватися безлімітними дзвінками в мережі Київстар і 100 МБ мобільного інтернету».
«типа не заполненное поле номера»
— можливо дійсно, були помилки в заповненні форми для оплати, вона на сайті Київстару «трішки по-дебільному» © зроблена.
Але моя претензія — не залишилось нормальних тарифів для додаткових номерів, основне призначення яких нечасті дзвінки та смс. 75 грн. на місяць для такого об'єму послуг вважаю завищеною ціною.
Поділіться досвідом, який у Вас тариф на Ваших додаткових сім-картах?
Ваше спостереження все одно дуже доречне. нехай піпл заощаджує, поки є технічна можливість.)
— тобто Ви використовуєте персональний номер для зв'язку з банками, держустановами, таксі, інтернет-магазинами, в інтернет-об'явах та багатьох інших місцях, де є ризик потрапляння номеру в спам-розсилку чи до когось надокучливого?
Я не ризикую, тому використовую окремі сімки, щоб мати можливість за потреби вимкнути певний канал зв'язку чи взагалі змінити сімку без необхідності сповіщати про зміну своє персональне коло контактів.
— якщо на рахунку є кошти, то нема сенсу поповнювати на 1 копійку.
І «35 грн» — це ймовірно старий тариф, на якому ця схема не спрацює. Перевірте опис свого тарифу в частині «Якщо на рахунку недостатньо коштів для сплати за пакет послуг на 4 тижні». Щоб описана схем працювала, в тарифі має бути таке:
"Зверніть увагу, якщо на момент зняття денної плати на вашому рахунку є сума, менша за розмір цієї плати, послуги в цей день можуть надаватися за спеціальною акційною ціною, що дорівнює розміру залишку коштів на вашому рахунку."
А Маячок — це не тариф, а послуга.
«Кто подскажет, на что переходить»
Неужели банк не обеспечивает своих сотрудников
качественной корпоративной мобильной связью?
Это 2-й номер.
А мне нужен на мой.
Кстати, обеспечивают 10% от силы банк.сотр-в. Вы что не знаете?
1) Обрати з доступних тарифів більш дешевий, але втратити об'єм хвилин та мегабайт
2) Тримати баланс нульовим протягом двох місяців і отримати акційну пропозицію від ОПСОСа
3) Написати в службу підтримки, поскаржитися на високу ціну, пригрозити перейти до конкурента і попросити знизити ціну без зниження об'єму послуг. Чув від знайомих, що їм так знижували, але сам не пробував.
Моя особиста думка — $8.5 за безлімітний інтернет та 300 хвилин на дзвінки іншим операторам — це недорого. Мої закордонні друзі з різних країн заздрять таким пропозиціям.
А «опсос» має ще й паралельне значення, яке красномовно описує характер діяльності операторів зв'язку. :)
Кстати, в русском языке очень много не литературных терминов и чтобы ими не злоупотреблять, проще использовать известные аббревиатуры
— простота дає однозначність і ясність, але це нудно.
Барви додають складності, але вони прикрашають життя.
Завжди важлива доречність, яка у кожному випадку своя.
:)