Минфин - Курсы валют Украины

Установить
ballistic
Зарегистрирован:
19 декабря 2010

Последний раз был на сайте:
7 февраля 2024 в 00:46
Подписчики (86):
044blog
044blog
36 лет, Киев
viktory2001
viktory2001
18 лет
marcher145
marcher145
Hatal
Натал Н
42 года
kingcity
kingcity
53 года, Львів
Finans007
Finans007
tuxpuk
Anton Shulga
29 лет, Ukraine, Zaporizhia
citizen99
citizen99
annagreenish
annagreenish
москва
brigadirius
brigadirius
Киев
eldarien
eldarien
40 лет
Romaha
Romaha
49 лет
все подписчики
ballistic — Приватні балістичні технології
1 февраля 2019, 0:00

Безлімітні дзвінки в мережі Київстар з абонплатою 30 коп./міс.

[ОНОВЛЕНО]: Описана схема втратила (частково?) актуальність після того, як Київстар запровадив ліміт щодо поповнення мобільного рахунку.

На початку лютого Київстар закриває тариф Класичний — останній діючий тариф без абонплати.

Відтепер всі тарифні плани будуть з «щомісячною» абонплатою, яку будуть знімати навіть якщо абонент за весь період не користувався жодними послугами. Також нема тарифів виключно для дзвінків — в абонплату обов'язково включають плату за інтернет, телебачення (GoTV), онлайн-сервіси та месенджери.

Мінімальна сума абонплати в найдешевшій тарифній пропозиції зараз складає ~$3 на місяць (75 грн. на 28 діб). Якщо порівнювати з іншими країнами, то ціна за відповідні послуги невелика. Тому слід визнати, що це дійсно перевага наших операторів зв'язку. Але відсутність тарифних пропозицій без абонплати і нав'язані послуги в пакеті викликають справедливе обурення багатьох користувачів зв'язку.

Додаткове обурення викликає факт наявності спеціальних тарифних пропозицій з більш дешевою абонплатою, але лише для клієнтів, які 2 місяці не поповнювали свій рахунок. Виходить, що компанія менше цінує клієнтів, які регулярно їй платять.

Для тих, у кого це обурення досягло критичної межі, є спосіб компенсації переходом на Компенсаційний* тариф з абонплатою всього 30 коп./міс.

Цей Компенсаційний тариф сумісний з усіма новими тарифами, які д̶беруть абонплату. Для його активації потрібно обнулити баланс і поповнити його на 1 копійку. Далі дочекатися дня, коли знімається абонплата. Суми на балансі буде недостатньо для абонплати, але ненажерливий оператор зв'язку з'їсть навіть останню копійку. Натомість за цю 1 копійку активується Компенсаційний тариф, який щонайменше дає безлімітні дзвінки в мережі Київстар, а в більш дорогих тарифах додатково буде нараховано 100 МБ інтернету та 10 хвилин на інші мобільні**. Щоб цей Компенсаційний тариф діяв постійно потрібно не забувати щодня поповнювати баланс на 1 копійку. В результаті маємо Безлімітні дзвінки в мережі Київстар з абонплатою 30 коп. за місяць*** :)

________________________

* Компенсаційний тариф — вигадана автором блогу жартівлива назва легального користування послугами Київстар на умовах денної оплати за спеціальною акційною ціною (див. в Деталях тарифів «Якщо на рахунку недостатньо коштів для сплати за пакет послуг на 4 тижні»).

** Автор блогу перевірив вищеописану схему і підтверджує її працездатність, але не дає ніяких гарантій, що вона буде працювати в майбутньому. Всі претензії до провайдера послуги.

*** Автор блогу вважає, що якісні послуги мають оплачуватись відповідно. Мета даної статті — привернути увагу до маркетингових хитрощів гравців ринку зв'язку і слабких місць тарифних планів.

Просмотров: 12317, сегодня — 0
Следить за новыми комментариями

Комментарии - 136

+
+55
SAndreyS
SAndreyS
1 февраля 2019, 9:29
#
Перестал пополнять Киевстар, уже год как. Приходят постоянно предложения, безлимит — 3000мб. Зачем он мне, непонятно, у мтс, безлимит полный на интернет есть.
+
+44
killbeat
killbeat
1 февраля 2019, 10:42
#
Аналогічно
у дупу тих хапуг з київстару

мтс рулить!

+
+64
Rabotyahoff
Rabotyahoff
1 февраля 2019, 11:29
#
Нет. Потому что все российские операторы связи одинаково плохи.
+
+15
killbeat
killbeat
2 февраля 2019, 18:51
#
Трішки гірше ніж кс.
зате оплатив 40грн раз у рік і говориш увесь рік без додаткових оплат
+
+96
zaNOza :)
zaNOza :)
1 февраля 2019, 12:59
#
Не рулить теж хапуги
+
+28
CRI
CRI
1 февраля 2019, 11:33
#
А як бути с мтс? на балансі в районі пів гривні, я не поповнюю, вхідні приймаю, а чи можу зателефонувати абоненту мтс? Я не ризикую, може у когось подібна ситуація?
+
0
vovacomgod
vovacomgod
1 февраля 2019, 11:59
#
А який у вас тариф ??
+
0
CRI
CRI
1 февраля 2019, 13:24
#
Vodafone light +
+
0
CRI
CRI
1 февраля 2019, 13:25
#
Після того як вони кинули з безлімітним 2г інернетом — не поповнюю
+
+15
vovacomgod
vovacomgod
1 февраля 2019, 14:19
#
Якщо на рахунку нема 3 грн (сума для 1 дня безліміту в мережі, але без інтернету)-то нікуда і не позвоните, або 45 грн на 4 тижні. Але один раз на рік треба на 5 грн поповнити, щоб номер зберегти активним.
Також можете слідкувати за смс-ками від компанії з пропозиціями бонусних коштів на рахунок, як напр. за поповнення рахунку на суму від 10 грн-вам на бонусний рахунок зарахують від 20 до 50 грн, які ви зможете використовувати на дзвінки…
+
0
CRI
CRI
1 февраля 2019, 15:25
#
Дякую, чому саме на 5 грн.? яТримоб уже декілька років поповнюю на 0.5 грн. для продовження дії номеру.
+
0
CRI
CRI
1 февраля 2019, 15:27
#
І ці пропозиції щодо зарахування по 50 грн. приходять часто, я не користувався. То таки варто?
+
+60
54022684
54022684
1 февраля 2019, 11:45
#
Для особо неразговорчивых, таких как я :), например, скину еще ссылочку на 3mob
http://3mob.ua/application/prices/individual/key/200
Я пользуюсь за 250 грн/год уже 3 или 4 год подряд.

Вдогонку — на вопрос «насколько хорошее там покрытие?», ответ — 3mob сотрудничает с Vodafone. Чтобы использовать сеть водафона, нужно в телефоне 1 раз выставить в настройках постоянный роуминг в сети в водафон и всё, у вас будет покрытие водафона при цене 3mob'а
+
+15
Andrey M
Andrey M
1 февраля 2019, 12:48
#
Кстати, подскажите а есть ли уже возможность перейти с своим номером к другому оператору?
Просто у меня в киевстаре неплохой номер ((067)22444**) — не хочется его терять.
+
+15
Rebel
Rebel
1 февраля 2019, 13:08
#
З травня має запрацювати.
+
0
ballistic
ballistic
3 февраля 2019, 14:34
#
Так, послуга переносу номерів (MNP) має запрацювати з 1 травня. І слід очікувати, що для «перебіжчиків» будуть запропоновані більш цікаві тарифи, недоступні для власних абонентів.

Але я б не радив користуватися цією послугою одразу після запуску, бо як показує досвід в перші місяці ймовірно будуть проблеми зі зв'язком для перенесених номерів.
+
+15
raskrivywka
raskrivywka
1 февраля 2019, 12:55
#
Ха, нужно побывать)
+
+30
zaNOza :)
zaNOza :)
1 февраля 2019, 12:57
#
Есть фишка (-33%) за 50 грн в месяц
подключение услуги 20 грн
+
0
ballistic
ballistic
3 февраля 2019, 18:45
#
А що за послуга? Доступна всім?
+
0
ballistic
ballistic
7 февраля 2019, 0:24
#
«Щомісячна вигода: –33% на абонплату» — послуга доступна лише для абонентів з певним тарифом і активується при зміні тарифу. Ось наприклад для такого тарифу
+
+45
zaNOza :)
zaNOza :)
1 февраля 2019, 13:08
#
Для тих, у кого це обурення досягло критичної межі, є спосіб компенсації переходом на Компенсаційний* тариф з абонплатою всього 30 коп./міс. — як бути з комісією за поповнення? Яасом воеа 5 грн досягає
+
+42
54022684
54022684
1 февраля 2019, 13:12
#
https://pay.kyivstar.ua
+
+20
SergS7
SergS7
1 февраля 2019, 14:21
#
На оф. сайті КС поповнюю без комісії уже давно, дуже давно. Також можна поповнити без доступу до інтернета, набравши на телефоні номер 899
+
+56
ballistic
ballistic
3 февраля 2019, 14:36
#
Монобанк не бере комісію. І сама процедура поповнення займає 30 секунд починаючи з розблокування екрану смарта.
+
0
Влад Адамов
Влад Адамов
24 февраля 2019, 0:01
#
Просто викінь цю картку і купи інтертелеком 25 гр в місяць
+
+15
Rebel
Rebel
1 февраля 2019, 13:10
#
Для користувачів фіксованого Інтернет у КС є непогані комбіновані тарифи (Інтернет + моб. телефонія).
+
0
ballistic
ballistic
3 февраля 2019, 14:42
#
Я вважаю, що як для основного номера, тарифи у наших операторів не драконівські.
Але проблема, що нема прийнятних тарифів для додаткових номерів «для дзвінків», якими користуєшся нечасто за потреби.
+
+15
Антон Шульга
Антон Шульга
1 февраля 2019, 13:13
#
А как пополнять на 1 коп?
+
+15
Цой Жив
Цой Жив
1 февраля 2019, 13:50
#
https://pay.kyivstar.ua
+
+1
ballistic
ballistic
3 февраля 2019, 14:43
#
Монобанк — не тільки без комісії, але і мегазручно.
+
+33
Barmaley33
Barmaley33
1 февраля 2019, 14:33
#
«Спеціальні тарифи для абонентів, які не поповнювали рахунок більше 2-х місяців» Так всё ж логично: те, кто платил и дальше платить будут, а вот кто не платит, того надо смотивировать. А вообще киевстар охренели со своей абонплатой, последний рубеж пал с тарифом Класичний. Задумываюсь о смене оператора, но на номер привязано много сервисов, в том числе и банковских… Может у кого-то есть рецепт безболезненной миграции?
+
+7
ballistic
ballistic
3 февраля 2019, 14:45
#
Проблема в тому, що у інших ОПСОСів така сама тарифна політика як і у Київстар. І навіть, якщо у якогось оператора зараз є краща пропозиція, то нема ніякої гарантії, що цей тариф завтра не прикриють.
+
0
Pasha2005
Pasha2005
12 мая 2019, 17:01
#
Пользуюсь одним из тарифов Интертелекома фиг знает сколько времени с тех пор, как тариф стал «архивным», и пока на другой тариф насильно не переводят. Что я делаю не так? Сам же описанный вами лайфхак — крайне хороший, спасибо.
+
+15
ballistic
ballistic
15 мая 2019, 0:50
#
«Что я делаю не так?»
— якщо Вас все задовольняє, то все Ви робите вірно :)
+
0
SergS7
SergS7
1 февраля 2019, 14:51
#
У мене зараз «Київстар 3G+ Онлайн», 55 грн. на міс.
За умовами тарифу, якщо не сплачена «місячна» абонплата, то дають денний пакет послуг за 10 грн. На рахунку вже кілька днів 36 коп., «ненажерливий оператор» їх не знімає. В чому різниця, якщо буде на рахунку 1 коп. — зніме і дасть денний пакет?
І як обнулити рахунок, якщо 36 коп. — це менше, ніж ціна найдешевшої послуги?
+
+16
4822
4822
1 февраля 2019, 15:24
#
Все, про що написав автор стосується нових тарифів.На ваш тариф це не росповсюджується.Переходьте на тариф «Безлім Соцмережі » і тоді все буде так, я вказав автор.Але зауважте -цитую «… якщо на момент зняття денної плати на вашому рахунку є сума, менша за розмір цієї плати, послуги в цей день можуть надаватися за спеціальною акційною ціною, що дорівнює розміру залишку коштів на вашому рахунку.» Ключове слово «можуть».Тобто у будь який час «вже не зможуть» :)
+
0
SergS7
SergS7
1 февраля 2019, 15:52
#
Зрозуміло, у будь-який час цей баг прикриють, і доведеться платити повну абонплату, 75 грн. А на свій теперішній, кращий тариф, за 55 грн. (3000 МБ, 100 хв на інші) навряд чи можна буде повернутись
+
+63
plcman
plcman
1 февраля 2019, 16:58
#
Його також скоро приберуть як усі інщі гарні тарифи
+
+17
SergS7
SergS7
1 февраля 2019, 21:22
#
Я рік користувався пільговим, 35 грн./міс, 100 хв. на інші, 3000 МБ. До того 2 роки не поповнював цю сімку, тому дали такий. Може ще рік на цей що 55 грн. дадуть
+
+16
ballistic
ballistic
3 февраля 2019, 14:51
#
«у будь-який час цей баг прикриють»
— це не баг, а фіча для того, щоб висмоктувати останні копійки.
Якщо цю фічу прикриють, то для мене це буде краще, бо можна буде тримати на рахунку до 10 грн, які я зможу використати за потреби на дзвінки.
+
+45
Qwerty1999
Qwerty1999
1 февраля 2019, 17:30
#
Финансовые номера телефонов держу отдельно от номеров, через которые проходит общение…

На UMC использую тариф М2М за 7 грн/месяц

На Киевстар использую тариф IOT, который ещё в прошлом году тоже был за 7 грн/месяц а с февраля подорожал до 13 грн/месяц.
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
1 февраля 2019, 23:11
#
Сегодня пришла смс-ка об изменении стоимости тарифного плана.
Похоже я ошибся, озвучивая число 13 — Киевстар прислал инфу,
что с февраля 12 гривен в месяц.
+
0
ballistic
ballistic
3 февраля 2019, 15:00
#
«использую тариф IOT»
— цікаво https://kyivstar.ua/uk/sme/mobile/iot/iot-12
А які умови підключення? Для фізичних осіб доступний?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
4 февраля 2019, 13:28
#
Это тарифы для малого и среднего бизнеса,
соответственно для любого ФОПа — без проблем…
+
0
ballistic
ballistic
4 февраля 2019, 14:31
#
Тобто для звичайних людей недоступно :(
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
4 февраля 2019, 14:43
#
У меня этот тариф на контракте,
л\с открыт на физлицо, не являющееся ФОПом.

Открывал сразу после появления несколько лет назад сначала для сигнализации по GSM, а затем и для смс-информирования в качестве финансового номера.

Для предоплаченного сервиса такие тарифы однозначно не доступны.
+
0
iuriivladimirov
iuriivladimirov
1 февраля 2019, 20:12
#
Автор-ви дійсно вважаєте, що такі дописи актуальні для фінансового порталу? Замість того, щоб просто працювати, заробляти гроші і не думати про якісь копійки? Очікую нових дописів: «Як прати шкарпетки у річці і економити 21 гривню на рік на воді», «Як знайти щось смачненьке у сміттєвому баці» і т.п. Ганьба якась.
+
+66
Rebel
Rebel
1 февраля 2019, 20:50
#
Японці кажуть: «зекономив — заробив». Ганьба.
+
+120
Qwerty1999
Qwerty1999
1 февраля 2019, 21:00
#
iuriivladimirov
«Автор-ви дійсно вважаєте, що такі дописи актуальні»

Украина — демократическое государство, поэтому ТС имеет право писать на любые темы, ну а на финансовых форумах пишут либо о том как заработать либо о том как сэкономить.
Автор выбрал тему экономии — только и всего…
+
+44
CRI
CRI
1 февраля 2019, 23:08
#
Ще як актуальні
+
0
ballistic
ballistic
3 февраля 2019, 15:54
#
«вважаєте, що такі дописи актуальні для фінансового порталу?… Ганьба якась.»
— я очікував на такий коментар, тому одразу написав пояснення з зірочками.

Якщо Ви уважно читали, то мали б помітити, що мета публікації — це «привернути увагу до маркетингових хитрощів гравців ринку зв'язку і слабких місць тарифних планів».

Ще раз наголошу на своїй позиції зі статті — «якісні послуги мають оплачуватись відповідно». Тому для свого основного номера щомісячно плачу повну абонплату, незважаючи на те, що не витрачаю і половини об'єму послуг зі свого пакету. Повторю ще раз свою думку зі статті «порівняно з іншими країнами ціна за відповідні послуги у наших операторів невелика».

Описану в статті схему я перевірив виключно зі спортивної цікавості (мета якої озвучена мною вище). Якщо хтось захоче користуватися цією схемою постійно — це його право, нічого протиправного в цьому нема. Ті хто добре заробляють і цінують свій час не будуть таким займатися (не забувати щодня поповнювати).
+
0
ballistic
ballistic
3 февраля 2019, 16:22
#
Iuriivladimirov, розкажіть, яку абонплату Ви платите для своїх додаткових номерів.
Також цікаво, чи вважаєте 75 грн/міс. адекватною абонплатою для додаткового номера, який потрібен для нечастих вхідних і вихідних дзвінків (раз 10 на рік) за потреби?
+
+15
1of5StarCon
1of5StarCon
2 февраля 2019, 18:39
#
https://telegra.ph/YAk-buti-nedobrosov%D1%96stnim-mob%D1%96lnim-operatorom-ta-zd%D1%96rati-grosh%D1%96-z-abonent%D1%96v-cherez-neuvazhn%D1%96st-02-02
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
2 февраля 2019, 18:56
#
Отличная идея для топика «Как стать богатым» — ограничить платежи мобильным операторам ежемесячной суммой в одну копейку.
+
0
ballistic
ballistic
3 февраля 2019, 15:59
#
Ті, хто гуглить «як стати багатим», зазвичай по вуха в кредитах і економія на зв'язку їх не врятує — не вистачить навіть на оплату відсотків по кредитам :)
+
+36
Qwerty1999
Qwerty1999
4 февраля 2019, 14:46
#
Если есть правила, то должны быть и исключения.
Я в кредитах уже не первый десяток лет
и ни разу не «вылетел» за льготный период.

Может у меня кредиты неправильные,
или я что-то делаю не так, как другие.
+
+15
ballistic
ballistic
4 февраля 2019, 14:55
#
Ви мабуть точно не з тих, что гуглить «як стати багатим» :)
+
0
khali
khali
2 февраля 2019, 19:55
#
Теперь вы знаете, кто виноват, когда пополнение станет с конской комиссией.
Г-ну ballistic звездный оператор только благодарен будет, за то, что ballistic спровоцировал тупость и безрассудство толпы. А звездный альфа-оператор Фишки Мридмана, в рамках политики «справедливого нагибания абонентов», заработает дополнительных денег с идиотов.
+
+30
Qwerty1999
Qwerty1999
2 февраля 2019, 20:01
#
«Теперь вы знаете, кто виноват, когда пополнение станет с конской комиссией.»

Так мы это давненько знаем, ещё с первых повышений тарифов — виноват Порошенко
и никто другой…
+
+15
SergS7
SergS7
3 февраля 2019, 9:05
#
Поповнення на оф. сайті завжди було без комісії, думаю що і завжди буде
+
+30
ballistic
ballistic
3 февраля 2019, 16:16
#
«ballistic спровоцировал тупость и безрассудство толпы»
— khali, Ви занадто високо оцінюєте вплив мого скромного блогу на народні маси :)

Також думаю Ви занадто низько оцінюєте розсудливість читачів мого блогу. Можливо інших по собі міряєте?
+
+15
81606237
81606237
3 февраля 2019, 16:06
#
Спасибо за материал.
+
+15
ramarren
ramarren
4 февраля 2019, 13:23
#
А якщо не вносити щомісячний платіж? Без змін, номер зберігається протягом року з моменту останнього платежа?
+
0
ballistic
ballistic
4 февраля 2019, 14:30
#
Якщо не вносити щомісячний платіж, то номер буде активним рік. Але неможливо буде ні подзвонити, ні переадресувати вхідні дзвінки. І для мене це головна незручність.
+
+12
Qwerty1999
Qwerty1999
4 февраля 2019, 14:39
#
Зато смс-ки с одноразовыми паролями можно принимать без проблем.
+
0
ramarren
ramarren
5 февраля 2019, 13:10
#
Вот это главное! =)
+
0
dmitriyz
dmitriyz
4 февраля 2019, 14:43
#
Оба-на, сейчас попробуем, благо есть висячий киевстаровский номер с нулевым балансом. Я то им не особо пользуюсь, но ради спортивного интереса, тем более ценна вопроса одна копейка и пять минут времени. Прям интересно.
+
0
ballistic
ballistic
4 февраля 2019, 14:59
#
«и пять минут времени»
— цікаво, яким же способом Ви поповнюєте, що процедура займає аж 5 хвилин?
У мене поповнення мобільного через Монобанк займає 30 секунд, включаючи час на розблокування екрану смарта і авторизацію в додатку.
+
0
dmitriyz
dmitriyz
4 февраля 2019, 15:01
#
Замутил. Вводные: тарифный план — «безлим разговоры 2018», на счету — 0.00, дата окончания — 4.02 2020 (ну это муть), последнее пополнение — конец лета, начало осени, точно не помню. Закинул через родной сервис пополнения одну копейку. Терь жду результата, аж интересно ;)
+
0
ballistic
ballistic
4 февраля 2019, 15:09
#
Для Вашого тарифу має спрацювати.
Після опівночі цю одну копіку ОПСОС зжере і «Протягом доби ви зможете користуватися безлімітними дзвінками в мережі Київстар і 100 МБ мобільного інтернету».
+
0
dmitriyz
dmitriyz
4 февраля 2019, 15:12
#
Вот фик там — «Ошибка платежа...» и типа не заполненное поле номера. Хотя пришел запрос на смс-подтверждение от банка и сама смк-а, а на сайте киевстара платеж не идет. печалька. Ну да и хрен с ними ;)
+
0
ballistic
ballistic
5 февраля 2019, 10:00
#
Перевірив поповнення на 1 копійку через сайт Київстару — оплата пройшла успішно і без комісій. Значить у Вашому випадку проблема конкретно з Вашим з банком.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
5 февраля 2019, 10:02
#
Скорее с номером, который планировался пополняться.
+
0
ballistic
ballistic
5 февраля 2019, 10:05
#
Номер активний, які тут можуть бути проблеми?

«типа не заполненное поле номера»
— можливо дійсно, були помилки в заповненні форми для оплати, вона на сайті Київстару «трішки по-дебільному» © зроблена.
+
0
Антон Шульга
Антон Шульга
8 февраля 2019, 11:09
#
Взагалі, дурна ідея. для охочих зекономити, контракт київстара від 150 грн/міс і домашній інтернет сплачує, і мобільний зв'язок з безлімітним інетом й дзвінками, ще й інтернет сім-пару. ол ін ван)
+
+14
ballistic
ballistic
8 февраля 2019, 17:43
#
Повторюсь, як для основного номеру, ціна тарифів у наших операторів адекватна.
Але моя претензія — не залишилось нормальних тарифів для додаткових номерів, основне призначення яких нечасті дзвінки та смс. 75 грн. на місяць для такого об'єму послуг вважаю завищеною ціною.

Поділіться досвідом, який у Вас тариф на Ваших додаткових сім-картах?
+
+15
Антон Шульга
Антон Шульга
12 февраля 2019, 13:25
#
Немає потреби в додаткових сім-картах. 150 хвилин вистачає і для інших операторів і для дзвінків у польщу. та й взагалі-то, більшість дзвінків йде через месенджери, а на це є безлімітний (до того ж 4g) інтернет.

Ваше спостереження все одно дуже доречне. нехай піпл заощаджує, поки є технічна можливість.)
+
+15
ballistic
ballistic
12 февраля 2019, 20:47
#
«Немає потреби в додаткових сім-картах»
— тобто Ви використовуєте персональний номер для зв'язку з банками, держустановами, таксі, інтернет-магазинами, в інтернет-об'явах та багатьох інших місцях, де є ризик потрапляння номеру в спам-розсилку чи до когось надокучливого?

Я не ризикую, тому використовую окремі сімки, щоб мати можливість за потреби вимкнути певний канал зв'язку чи взагалі змінити сімку без необхідності сповіщати про зміну своє персональне коло контактів.
+
+15
Stan S.
Stan S.
11 февраля 2019, 7:47
#
Спасибо, работает способ.
+
0
Kvestor2019
Kvestor2019
13 февраля 2019, 10:43
#
Попробовал с двумя номерами, один на абонке 35грн + 20 есть на счету, второй — по нулям, первый дало пополнить 0.01, второй — ошибка. Но могло совпасть с ограничениями банка, ещё завтра попробую
+
+15
ballistic
ballistic
13 февраля 2019, 11:10
#
«один на абонке 35грн + 20 есть на счету»
— якщо на рахунку є кошти, то нема сенсу поповнювати на 1 копійку.

І «35 грн» — це ймовірно старий тариф, на якому ця схема не спрацює. Перевірте опис свого тарифу в частині «Якщо на рахунку недостатньо коштів для сплати за пакет послуг на 4 тижні». Щоб описана схем працювала, в тарифі має бути таке:
"Зверніть увагу, якщо на момент зняття денної плати на вашому рахунку є сума, менша за розмір цієї плати, послуги в цей день можуть надаватися за спеціальною акційною ціною, що дорівнює розміру залишку коштів на вашому рахунку."
+
0
Igorenya
Igorenya
16 февраля 2019, 18:44
#
Скажите, а с тарифным планом Комфорт и Маячок можно так сделать?
+
0
ballistic
ballistic
18 февраля 2019, 1:00
#
Для архівного тарифу Комфорт така схема не спрацює.
А Маячок — це не тариф, а послуга.
+
0
Igorenya
Igorenya
3 марта 2019, 13:29
#
Извините, не Маячок, а Датчик!
+
0
ballistic
ballistic
4 марта 2019, 17:38
#
Для тарифу Датчик описана схема теж не спрацює. Потрібен актуальний тариф з щомісячною абонплатою.
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
17 февраля 2019, 12:45
#
Кто подскажет, на что переходить с Максимум за 155 грн, потому что Киевстар предлагает только 225+ грн пакеты
+
+30
Qwerty1999
Qwerty1999
17 февраля 2019, 13:07
#
AleksandrBank
«Кто подскажет, на что переходить»

Неужели банк не обеспечивает своих сотрудников
качественной корпоративной мобильной связью?
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
18 февраля 2019, 10:27
#
Дали.
Это 2-й номер.

А мне нужен на мой.

Кстати, обеспечивают 10% от силы банк.сотр-в. Вы что не знаете?
+
+15
ballistic
ballistic
18 февраля 2019, 1:09
#
AleksandrBank, у Вашому випадку я бачу такі варіанти зниження ціни тарифу:

1) Обрати з доступних тарифів більш дешевий, але втратити об'єм хвилин та мегабайт

2) Тримати баланс нульовим протягом двох місяців і отримати акційну пропозицію від ОПСОСа

3) Написати в службу підтримки, поскаржитися на високу ціну, пригрозити перейти до конкурента і попросити знизити ціну без зниження об'єму послуг. Чув від знайомих, що їм так знижували, але сам не пробував.

Моя особиста думка — $8.5 за безлімітний інтернет та 300 хвилин на дзвінки іншим операторам — це недорого. Мої закордонні друзі з різних країн заздрять таким пропозиціям.
+
0
Rebel
Rebel
18 февраля 2019, 9:04
#
ОПСОЗ
+
0
ballistic
ballistic
18 февраля 2019, 13:20
#
Якщо вже перекладати, то ОПСТЗ (ОПератор СТільникового Зв'язку), українською не звучить.

А «опсос» має ще й паралельне значення, яке красномовно описує характер діяльності операторів зв'язку. :)
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
18 февраля 2019, 13:53
#
ОПСОС — ОПератор СОтовой Связи (рус)
Кстати, в русском языке очень много не литературных терминов и чтобы ими не злоупотреблять, проще использовать известные аббревиатуры
+
0
ballistic
ballistic
18 февраля 2019, 14:27
#
«проще использовать известные аббревиатуры»
— простота дає однозначність і ясність, але це нудно.
Барви додають складності, але вони прикрашають життя.
Завжди важлива доречність, яка у кожному випадку своя.
:)
+
+20
holodproekt
holodproekt
2 мая 2019, 13:59
#
Добрий день.
Підтверджую актуальність фішки з поповненням на 1 коп. :)
Дізнався випадково — забув вчасно сплатити абон.плату 55 грн.
Залишок на рахунку (60 коп.) був успішно списаний оператором — надано 100 МБ і безлім в мережі КС. Відповідно, вже потім й 1 коп. виявилось достатньо для активації цієї приємної фічі %)
+
0
Barmaley33
Barmaley33
13 мая 2019, 12:45
#
А в мене з Київстар «Комфортний» (3 грн/день) не спрацювало
+
+34
ballistic
ballistic
15 мая 2019, 0:59
#
Схема актуальна для тарифів з щомісячною (4 тижні) абонплатою.
В деталях тарифу має бути відповідне пояснення:
"Якщо на рахунку недостатньо коштів для сплати за пакет послуг на 4 тижні.

Якщо на момент зняття денної плати на вашому рахунку є сума, менша за розмір цієї плати, послуги в цей день можуть надаватися за спеціальною акційною ціною, що дорівнює розміру залишку коштів на вашому рахунку.
"
+
+21
ballistic
ballistic
21 июня 2019, 21:24
#
Ось такой ще спосіб вислали в лічку:
"по поводу киевстара за 0.01грн в день.
можно перейти на любой тариф из 4х (75100150220), или региональный за 35 грн (некоторым «спящим» абонентам), включить в системе мой киевстар отсрочку абонплаты (она включается бесплатно один раз, на сутки), и пополнить на 1 коп. Спустя сутки пройдет фризтайм и условия тарифа будут активированы, хоть и не оплачена месячная плата. Месячный пакет естественно тоже не будет предоставлен, но в новых сутках снимется эта копейка и будет предоставлен дневной тариф.
:)
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
2 августа 2019, 10:54
#
Количество абонентов сети Киевстара по итогам второго квартала
уменьшилась на 300 тысяч – до 26,2 млн SIM-карт.
+
+15
Антон Шульга
Антон Шульга
5 сентября 2019, 10:38
#
Ахах. 
да пожалуйста)
+
0
Leonardo2007
Leonardo2007
1 августа 2019, 8:45
#
Починаючи з 1 серпня 2019 року мінімальна сума поповнення становить 1грн. Таки прикрили(
+
+45
Stan S.
Stan S.
2 августа 2019, 10:27
#
На сайте киевстар да, но в приложении monobank можно пополнять на 1 коп.
+
+15
Trest
Trest
5 сентября 2019, 0:15
#
З 3-го вересня монобанк більше не поповнює на 1 коп. мінімум 1 гривня. в особистому кабінеті банків також від 1 грн.
Бажаючі, можуть написати мені тут у приватне повідомлення (клікнути на нік), поповню вам на 1 коп. безкоштовно! можете надати будь-який номер київстар для перевірки що вам 1 коп. прийде. Далі зможете самостійно поповнювати свої номери.
+
+9
Антон Шульга
Антон Шульга
5 сентября 2019, 10:37
#
Ох, жаль монобанк прикрыл пополнение на 0.01 грн.
Поделитесь, кто как ещё пополняет на 1 коп свой мобильный?
+
+15
Trest
Trest
5 сентября 2019, 14:00
#
Поповнив на 1 коп. (без комісії) — всім хто написав у приватне повідомлення.
+
+9
88591790
88591790
5 сентября 2019, 14:07
#
Підтверджую! Розкажи як?
+
+17
Barmaley33
Barmaley33
5 сентября 2019, 15:15
#
Есть одна идея, возникли проблемы с реализацией) ещё покопаю немного, думаю, тоже получится через сайт Киевстара совершить подобное
+
+14
Trest
Trest
5 сентября 2019, 15:32
#
Вже реалізовано. хоча в кожного можуть бути свої шляхи досягнення. Прогрес - це добре!
+
+9
Антон Шульга
Антон Шульга
5 сентября 2019, 17:47
#
Підтверджую також!
І також хочу знати, як ви це робите?
Дуже сподіваюсь, що хоч хтось підкаже.)
+
+14
Trest
Trest
5 сентября 2019, 18:29
#
Завтра думаю ще 1 раз поповнити всім — хто запитає у особистому повідомленні з номером.
+
+8
ballistic
ballistic
13 сентября 2019, 12:28
#
Я так розумію, що Ви використовуєте якийсь нештатний «хак» для поповнення. Якщо ні, то опишіть процес для спільноти, народ цікавиться.
+
+29
Qwerty1999
Qwerty1999
13 сентября 2019, 13:43
#
Какой там «хак» - просто кроме Монобанка есть и другие банка, которые пока ещё не обратили внимание на копеечные пополнения мобильных номеров Киевстара. 

Если на форуме опубликовать конкретный  вариант пополнения в одну копейку, то за пару недель Киевстар сможет убедить конкретный банк в необходимости увеличения минимальной суммы пополнения до одной гривны и озвученная «лазейка» будет однозначно прикрыта.

У меня такая фигня была с вариантами пополнения карт Монобанка из Приват24 - после очередной публикации на Минфине о варианте бесплатного пополнения - его прикрывали за пару недель.

+
0
ballistic
ballistic
13 сентября 2019, 14:52
#
«хак» може бути.
Наприклад, якщо при поповненні на сайті Київстару обмеження в 1 гривню зроблено на рівні інтерфейсу, то його можна технічно обійти.

Але згоден, що будь-який такий канал ОПСОС в змозі прикрити.
+
+29
Qwerty1999
Qwerty1999
13 сентября 2019, 15:35
#
Самое простое и разумное объяснение - пополнение в одну копейку из приложения другого банка (не Монобанка).

И не надо никаких «хаков» придумывать, другое дело что и публично озвучивать наименование банка тоже вредно - ведь Киевстар не дремлет.
+
0
ballistic
ballistic
13 сентября 2019, 21:39
#
Знаєте такі банки?
У мене сумніви, що така можливість є. Більшість банків і раніше за поповнення мобільного крім обмеження мінімальної суми ще й брали додаткову комісію.
+
+15
Stan S.
Stan S.
14 сентября 2019, 10:54
#
А-банк пополняет на 1 копейку, но комиссия 1 гривна :))
+
+15
vovacomgod
vovacomgod
23 сентября 2019, 13:57
#
Людоньки, невже ви не знаєте прислів'я: «балтун находка для шпіона»!!?!!
Ще до 16 вересня я поповняв на 1 коп. через інтернет-банкінг одного із наших банків, а 17 вересня при наступному поповнені висвітилось «мін.5грн» ((
Тому майте розум, як ще маєте якийсь байпас на цю тему-то не тризвоньте, а діліться з близькими в тіхушку...!!!
+
0
ballistic
ballistic
23 сентября 2019, 16:33
#
Якщо канал прикрили, то озвучте вже назву банка :)
+
0
Anton Shulga
Anton Shulga
28 января 2020, 13:13
#
Интересно
+
+15
ballistic
ballistic
4 декабря 2020, 15:59
#
Київстар запустив цікаву послугу «Ми разом»:
https://kyivstar.ua/uk/mm/services/voice/we-are-together

Безлімітні безкоштовні дзвінки на один обраний номер, навіть для тих, хто нічого не платить.
Де ж тут підвох? :)
+
0
Rebel
Rebel
4 декабря 2020, 16:34
#
Нема підвоху — мотивують користуватись одним оператором всією родиною.
+
+15
ballistic
ballistic
4 декабря 2020, 17:33
#
Я бачу ризик зниження надходження платежів.
Ті, хто спілкується переважно з найближчою людиною, можуть перестати вносити місячну плату.

Можливо це буде стимулом для тих, хто використовує номер КС як другий, лише для вхідних. Але навіть в такому випадку Київстар не отримує додаткових грошових надходжень.
+
+15
Anton Shulga
Anton Shulga
5 декабря 2020, 10:42
#
Никакого подвоха.
Это плюшки, чтобы сгладить недовольство и возможное бегство абонентов тех тарифов, оплата чьих пакетов увеличивается с 10.12.2020. Для этого и еще одну услугу ввели (до 31.12) - «Щасливий день» - безлим инет+внутрисеть: до конца суток подключения+следующие сутки.
+
0
ballistic
ballistic
5 декабря 2020, 13:44
#
Не дуже зрозуміло як ця послуга може згладити невдоволення від підняття тарифів.
Тим, хто продовжить вносити щомісячну плату, ця послуга непотрібна. Цією послугою можуть скористатися ті, хто вирішить припинити платити щомісячно. Але в такому разі Київстар втрачає.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
5 декабря 2020, 13:53
#
В стране всего три мобильных оператора - Киевстар, Водафон и Лайфселл.

Клиенты без мобильной связи не останутся, даже если все, кроме меня,
вдруг прекратят обслуживаться в Киевстаре.

К чему такие переживания при каждом повышении тарифов.

Ведь за это же время даже пенсионерам добавили пенсию, так что деньги на уплату повышенных тарифов Киевстара есть даже у самых малоимущих слоёв населения...
+
0
ballistic
ballistic
5 декабря 2020, 14:42
#
Кверті, мене в даній темі цікавить логіка дій опсосів. У вас є гіпотеза, навіщо зараз запустили послуги «ми разом» фактично аналог вже забутого «улюбленого номеру»?

Якщо вам побачились переживання, це може свідчити про якісь ваші несвідомі переживання.
+
0
ballistic
ballistic
5 декабря 2020, 13:50
#
З послугою «ми разом» можна налаштувати безкоштовний call forward.
Тобто тепер є безкоштовна альтернатива послуги «додатковий номер», яка коштує 30 грн/міс. - для тих, кому потрібен тимчасовий номер для вхідних дзвінків.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
5 декабря 2020, 13:59
#
Удивляет народ, который тратит минимум 500 гривен при каждой заправке бензином своего любимого автомобиля и в тоже время считает копейки при пользовании мобильной связью...

Как вариант, попробуйте неделю не ездить на авто, и в результате сэкономите денег на годовую абонплату по мобильной связи...

Или начните зарабатывать больше, чтобы не париться о сотне-другой гривен за услуги мобильной связи...
+
+15
ballistic
ballistic
5 декабря 2020, 15:01
#
Здивування виникає там, де вбачається відхилення від персональних норм.
Схоже ви собі забороняєте цікавитись дрібницями, бо всі ваші дії обов'язково повинні мати економічний сенс і співрозмірну грошову вигоду.

«попробуйте», «начните»
— прохання до вас утриматись від порад, про яких я не запитував.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
9 февраля 2021, 22:00
#
Ballistic
«Здивування виникає там, де вбачається відхилення від персональних норм.»

Удивление вызывает желание навязать свои «персональные нормы»
другим участникам обсуждения…

У каждого индивидуума свои предпочтения…
+
+15
Andrey M
Andrey M
12 февраля 2021, 10:17
#
Хто б говорив про навязування своїх норм:)
Від вас в кожному другому коментарі звучить що кому думати чи писати, і особливо робите акцент що не потрібно не чіпати вашого улюбленця, бо він вже не Президент:)
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
12 февраля 2021, 11:34
#
Andrey M

Может вы не в курсе — но форум Минфина — это место для обмена личным мнением, полезной информацией и конкретными банковскими наработками…

Могу однозначно сказать, что у меня предостаточно банковской информации, а также реальных наработок и вариантов оптимизации, а вот у вас с этим полный ноль…

Может и поэтому от вас на банковском форуме никакой интересной инфы о работе с банками как не было раньше так нет и сейчас…
Разве что критика в адрес других и не более того…
+
+15
Andrey M
Andrey M
15 февраля 2021, 11:25
#
Кверті в своєму стилі — кидаючись лайном в когось йому здається що він краще виглядає:)

Мої напрацювання та поради щодо фін послуг на цьому сайті звучали неодноразово та допомогли багатьом. Навіть вам давав поради по запитам в особистому кабінеті. Чи не було такого?:)

Ну, а щодо того що це сугубо фінансовий форум — то ви і тут маєте подвійні стандарти. Або видаліть всі ваші статті що не стосуються фінансової сфери, або не балабольте що кому писати!
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
15 февраля 2021, 16:09
#
Andrey M

С критикой у вас давно и хорошо получается, и набор фраз достаточно типичен для руководителя, а вот с практикой ещё слабовато выходит…
Хотя зачем руководителю хоть что-то уметь делать самому — прикажете и за вас все сделают подчиненные.
Продолжайте в том же духе…
+
+15
Rebel
Rebel
5 декабря 2020, 16:40
#
Це чисто психологічний момент: оператор «змушує» клієнта платити щомісячно, а на заправку клієнт заїжджає «за власною ініціативою».
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
5 декабря 2020, 18:58
#
Если приучить себя ежемесячно оплачивать заплату наёмным сотрудникам, платить за услуги ЖКХ, за домашний интернет и кабельное ТВ, за детский сад и частную школу, за те или иные секции, которые посещают дети, за абонемент в спортклубы и бьюти-салоны, то теоретически можно привыкнуть к ежемесячным платежам  и за мобильную связь...
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
9 февраля 2021, 22:04
#
Rebel
«Це чисто психологічний момент: оператор „змушує“ клієнта платити щомісячно, а на заправку клієнт заїжджає „за власною ініціативою“.»


А вот и хрен там…
На заправку вы едете как миленький,
как только начинает моргать индикатор уровня топлива…
Ещё и лихорадочно перебираете в голове варианты — где ваша ближайшая любимая заправка и хватит ли топлива доехать до неё.

И только попробуйте проигнорировать это моргание и принять решение заправиться когда-нибудь потом, когда будет свободное время или желание…

Например, я свои контрактные подключения с кредитным лимитом в размере трёхкратного среднемесячного потребления пополняю фиксированными регулярными платежами, но иногда, удивившись, что сижу в глубоких минусах, провожу оплату и по личной инициативе…

Контрактное подключение, в отличие от припейда,
не требует обязательной и ежемесячной предоплаты…

А соглашение с мобильным оператором о кредитовании
позволяет вообще на время забыть от таких мелочах,
как пополнение мобильной связи…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться