19 декабря 2010
Последний раз был на сайте:
17 октября 2024 в 04:12
-
044blog
36 лет, Киев
-
viktory2001
18 лет
-
Натал Н
43 года
-
kingcity
54 года, Львів
-
Anton Shulga
30 лет, Ukraine, Zaporizhia
-
annagreenish
москва
-
brigadirius
Киев
-
eldarien
41 год
- 1 февраля 2019, 0:00
Безлімітні дзвінки в мережі Київстар з абонплатою 30 коп./міс.
[ОНОВЛЕНО]: Описана схема втратила (частково?) актуальність після того, як Київстар запровадив ліміт щодо поповнення мобільного рахунку.
На початку лютого Київстар закриває тариф Класичний — останній діючий тариф без абонплати.
Відтепер всі тарифні плани будуть з «щомісячною» абонплатою, яку будуть знімати навіть якщо абонент за весь період не користувався жодними послугами. Також нема тарифів виключно для дзвінків — в абонплату обов'язково включають плату за інтернет, телебачення (GoTV), онлайн-сервіси та месенджери.
Мінімальна сума абонплати в найдешевшій тарифній пропозиції зараз складає ~$3 на місяць (75 грн. на 28 діб). Якщо порівнювати з іншими країнами, то ціна за відповідні послуги невелика. Тому слід визнати, що це дійсно перевага наших операторів зв'язку. Але відсутність тарифних пропозицій без абонплати і нав'язані послуги в пакеті викликають справедливе обурення багатьох користувачів зв'язку.
Додаткове обурення викликає факт наявності спеціальних тарифних пропозицій з більш дешевою абонплатою, але лише для клієнтів, які 2 місяці не поповнювали свій рахунок. Виходить, що компанія менше цінує клієнтів, які регулярно їй платять.
Для тих, у кого це обурення досягло критичної межі, є спосіб компенсації переходом на Компенсаційний* тариф з абонплатою всього 30 коп./міс.
Цей Компенсаційний тариф сумісний з усіма новими тарифами, які д̶беруть абонплату. Для його активації потрібно обнулити баланс і поповнити його на 1 копійку. Далі дочекатися дня, коли знімається абонплата. Суми на балансі буде недостатньо для абонплати, але ненажерливий оператор зв'язку з'їсть навіть останню копійку. Натомість за цю 1 копійку активується Компенсаційний тариф, який щонайменше дає безлімітні дзвінки в мережі Київстар, а в більш дорогих тарифах додатково буде нараховано 100 МБ інтернету та 10 хвилин на інші мобільні**. Щоб цей Компенсаційний тариф діяв постійно потрібно не забувати щодня поповнювати баланс на 1 копійку. В результаті маємо Безлімітні дзвінки в мережі Київстар з абонплатою 30 коп. за місяць*** :)
________________________
* Компенсаційний тариф — вигадана автором блогу жартівлива назва легального користування послугами Київстар на умовах денної оплати за спеціальною акційною ціною (див. в Деталях тарифів «Якщо на рахунку недостатньо коштів для сплати за пакет послуг на 4 тижні»).
** Автор блогу перевірив вищеописану схему і підтверджує її працездатність, але не дає ніяких гарантій, що вона буде працювати в майбутньому. Всі претензії до провайдера послуги.
*** Автор блогу вважає, що якісні послуги мають оплачуватись відповідно. Мета даної статті — привернути увагу до маркетингових хитрощів гравців ринку зв'язку і слабких місць тарифних планів.
|
132
|
- 20:00 В Украине приняли бюджет-2025, МВФ выделяет еще $1,1 миллиарда транша: главное за вторник
- 19:41 российский рубль упал ниже отметки 100 руб за доллар, впервые за год
- 18:10 Швейцария обеспокоена планом Трампа повысить торговые пошлины
- 17:26 Курс валют на вечер 19 ноября: доллар и евро подешевели на межбанке
- 16:16 Байден выделит рекордные $4 миллиарда в фонд Всемирного банка для самых бедных стран
- 15:49 План стойкости от Зеленского: что предполагает
- 15:34 Доллар дорожает в парах с евро и фунтом, но падает к иене
- 14:59 Верховная Рада одобрила в целом проект Бюджета-2025
- 14:30 Миссия МВФ согласовала выделение Украине еще $1,1 миллиарда транша — Шмыгаль
- 13:52 Компания Трампа ведет переговоры о покупке площадки для торговли криптовалютами
Комментарии - 136
у дупу тих хапуг з київстару
мтс рулить!
зате оплатив 40грн раз у рік і говориш увесь рік без додаткових оплат
Також можете слідкувати за смс-ками від компанії з пропозиціями бонусних коштів на рахунок, як напр. за поповнення рахунку на суму від 10 грн-вам на бонусний рахунок зарахують від 20 до 50 грн, які ви зможете використовувати на дзвінки…
http://3mob.ua/application/prices/individual/key/200
Я пользуюсь за 250 грн/год уже 3 или 4 год подряд.
Вдогонку — на вопрос «насколько хорошее там покрытие?», ответ — 3mob сотрудничает с Vodafone. Чтобы использовать сеть водафона, нужно в телефоне 1 раз выставить в настройках постоянный роуминг в сети в водафон и всё, у вас будет покрытие водафона при цене 3mob'а
Просто у меня в киевстаре неплохой номер ((067)22444**) — не хочется его терять.
Але я б не радив користуватися цією послугою одразу після запуску, бо як показує досвід в перші місяці ймовірно будуть проблеми зі зв'язком для перенесених номерів.
подключение услуги 20 грн
Але проблема, що нема прийнятних тарифів для додаткових номерів «для дзвінків», якими користуєшся нечасто за потреби.
— якщо Вас все задовольняє, то все Ви робите вірно :)
За умовами тарифу, якщо не сплачена «місячна» абонплата, то дають денний пакет послуг за 10 грн. На рахунку вже кілька днів 36 коп., «ненажерливий оператор» їх не знімає. В чому різниця, якщо буде на рахунку 1 коп. — зніме і дасть денний пакет?
І як обнулити рахунок, якщо 36 коп. — це менше, ніж ціна найдешевшої послуги?
— це не баг, а фіча для того, щоб висмоктувати останні копійки.
Якщо цю фічу прикриють, то для мене це буде краще, бо можна буде тримати на рахунку до 10 грн, які я зможу використати за потреби на дзвінки.
На UMC использую тариф М2М за 7 грн/месяц
На Киевстар использую тариф IOT, который ещё в прошлом году тоже был за 7 грн/месяц а с февраля подорожал до 13 грн/месяц.
Похоже я ошибся, озвучивая число 13 — Киевстар прислал инфу,
что с февраля 12 гривен в месяц.
— цікаво https://kyivstar.ua/uk/sme/mobile/iot/iot-12
А які умови підключення? Для фізичних осіб доступний?
соответственно для любого ФОПа — без проблем…
л\с открыт на физлицо, не являющееся ФОПом.
Открывал сразу после появления несколько лет назад сначала для сигнализации по GSM, а затем и для смс-информирования в качестве финансового номера.
Для предоплаченного сервиса такие тарифы однозначно не доступны.
«Автор-ви дійсно вважаєте, що такі дописи актуальні»
Украина — демократическое государство, поэтому ТС имеет право писать на любые темы, ну а на финансовых форумах пишут либо о том как заработать либо о том как сэкономить.
Автор выбрал тему экономии — только и всего…
— я очікував на такий коментар, тому одразу написав пояснення з зірочками.
Якщо Ви уважно читали, то мали б помітити, що мета публікації — це «привернути увагу до маркетингових хитрощів гравців ринку зв'язку і слабких місць тарифних планів».
Ще раз наголошу на своїй позиції зі статті — «якісні послуги мають оплачуватись відповідно». Тому для свого основного номера щомісячно плачу повну абонплату, незважаючи на те, що не витрачаю і половини об'єму послуг зі свого пакету. Повторю ще раз свою думку зі статті «порівняно з іншими країнами ціна за відповідні послуги у наших операторів невелика».
Описану в статті схему я перевірив виключно зі спортивної цікавості (мета якої озвучена мною вище). Якщо хтось захоче користуватися цією схемою постійно — це його право, нічого протиправного в цьому нема. Ті хто добре заробляють і цінують свій час не будуть таким займатися (не забувати щодня поповнювати).
Також цікаво, чи вважаєте 75 грн/міс. адекватною абонплатою для додаткового номера, який потрібен для нечастих вхідних і вихідних дзвінків (раз 10 на рік) за потреби?
Я в кредитах уже не первый десяток лет
и ни разу не «вылетел» за льготный период.
Может у меня кредиты неправильные,
или я что-то делаю не так, как другие.
Г-ну ballistic звездный оператор только благодарен будет, за то, что ballistic спровоцировал тупость и безрассудство толпы. А звездный альфа-оператор Фишки Мридмана, в рамках политики «справедливого нагибания абонентов», заработает дополнительных денег с идиотов.
Так мы это давненько знаем, ещё с первых повышений тарифов — виноват Порошенко
и никто другой…
— khali, Ви занадто високо оцінюєте вплив мого скромного блогу на народні маси :)
Також думаю Ви занадто низько оцінюєте розсудливість читачів мого блогу. Можливо інших по собі міряєте?
— цікаво, яким же способом Ви поповнюєте, що процедура займає аж 5 хвилин?
У мене поповнення мобільного через Монобанк займає 30 секунд, включаючи час на розблокування екрану смарта і авторизацію в додатку.
Після опівночі цю одну копіку ОПСОС зжере і «Протягом доби ви зможете користуватися безлімітними дзвінками в мережі Київстар і 100 МБ мобільного інтернету».
«типа не заполненное поле номера»
— можливо дійсно, були помилки в заповненні форми для оплати, вона на сайті Київстару «трішки по-дебільному» © зроблена.
Але моя претензія — не залишилось нормальних тарифів для додаткових номерів, основне призначення яких нечасті дзвінки та смс. 75 грн. на місяць для такого об'єму послуг вважаю завищеною ціною.
Поділіться досвідом, який у Вас тариф на Ваших додаткових сім-картах?
Ваше спостереження все одно дуже доречне. нехай піпл заощаджує, поки є технічна можливість.)
— тобто Ви використовуєте персональний номер для зв'язку з банками, держустановами, таксі, інтернет-магазинами, в інтернет-об'явах та багатьох інших місцях, де є ризик потрапляння номеру в спам-розсилку чи до когось надокучливого?
Я не ризикую, тому використовую окремі сімки, щоб мати можливість за потреби вимкнути певний канал зв'язку чи взагалі змінити сімку без необхідності сповіщати про зміну своє персональне коло контактів.
— якщо на рахунку є кошти, то нема сенсу поповнювати на 1 копійку.
І «35 грн» — це ймовірно старий тариф, на якому ця схема не спрацює. Перевірте опис свого тарифу в частині «Якщо на рахунку недостатньо коштів для сплати за пакет послуг на 4 тижні». Щоб описана схем працювала, в тарифі має бути таке:
"Зверніть увагу, якщо на момент зняття денної плати на вашому рахунку є сума, менша за розмір цієї плати, послуги в цей день можуть надаватися за спеціальною акційною ціною, що дорівнює розміру залишку коштів на вашому рахунку."
А Маячок — це не тариф, а послуга.
«Кто подскажет, на что переходить»
Неужели банк не обеспечивает своих сотрудников
качественной корпоративной мобильной связью?
Это 2-й номер.
А мне нужен на мой.
Кстати, обеспечивают 10% от силы банк.сотр-в. Вы что не знаете?
1) Обрати з доступних тарифів більш дешевий, але втратити об'єм хвилин та мегабайт
2) Тримати баланс нульовим протягом двох місяців і отримати акційну пропозицію від ОПСОСа
3) Написати в службу підтримки, поскаржитися на високу ціну, пригрозити перейти до конкурента і попросити знизити ціну без зниження об'єму послуг. Чув від знайомих, що їм так знижували, але сам не пробував.
Моя особиста думка — $8.5 за безлімітний інтернет та 300 хвилин на дзвінки іншим операторам — це недорого. Мої закордонні друзі з різних країн заздрять таким пропозиціям.
А «опсос» має ще й паралельне значення, яке красномовно описує характер діяльності операторів зв'язку. :)
Кстати, в русском языке очень много не литературных терминов и чтобы ими не злоупотреблять, проще использовать известные аббревиатуры
— простота дає однозначність і ясність, але це нудно.
Барви додають складності, але вони прикрашають життя.
Завжди важлива доречність, яка у кожному випадку своя.
:)
Підтверджую актуальність фішки з поповненням на 1 коп. :)
Дізнався випадково — забув вчасно сплатити абон.плату 55 грн.
Залишок на рахунку (60 коп.) був успішно списаний оператором — надано 100 МБ і безлім в мережі КС. Відповідно, вже потім й 1 коп. виявилось достатньо для активації цієї приємної фічі %)
В деталях тарифу має бути відповідне пояснення:
"Якщо на рахунку недостатньо коштів для сплати за пакет послуг на 4 тижні.
…
Якщо на момент зняття денної плати на вашому рахунку є сума, менша за розмір цієї плати, послуги в цей день можуть надаватися за спеціальною акційною ціною, що дорівнює розміру залишку коштів на вашому рахунку."
"по поводу киевстара за 0.01грн в день.
можно перейти на любой тариф из 4х (75100150220), или региональный за 35 грн (некоторым «спящим» абонентам), включить в системе мой киевстар отсрочку абонплаты (она включается бесплатно один раз, на сутки), и пополнить на 1 коп. Спустя сутки пройдет фризтайм и условия тарифа будут активированы, хоть и не оплачена месячная плата. Месячный пакет естественно тоже не будет предоставлен, но в новых сутках снимется эта копейка и будет предоставлен дневной тариф.
:)
уменьшилась на 300 тысяч – до 26,2 млн SIM-карт.
да пожалуйста)
Бажаючі, можуть написати мені тут у приватне повідомлення (клікнути на нік), поповню вам на 1 коп. безкоштовно! можете надати будь-який номер київстар для перевірки що вам 1 коп. прийде. Далі зможете самостійно поповнювати свої номери.
Поделитесь, кто как ещё пополняет на 1 коп свой мобильный?
І також хочу знати, як ви це робите?
Дуже сподіваюсь, що хоч хтось підкаже.)
Если на форуме опубликовать конкретный вариант пополнения в одну копейку, то за пару недель Киевстар сможет убедить конкретный банк в необходимости увеличения минимальной суммы пополнения до одной гривны и озвученная «лазейка» будет однозначно прикрыта.
У меня такая фигня была с вариантами пополнения карт Монобанка из Приват24 - после очередной публикации на Минфине о варианте бесплатного пополнения - его прикрывали за пару недель.
Наприклад, якщо при поповненні на сайті Київстару обмеження в 1 гривню зроблено на рівні інтерфейсу, то його можна технічно обійти.
Але згоден, що будь-який такий канал ОПСОС в змозі прикрити.
И не надо никаких «хаков» придумывать, другое дело что и публично озвучивать наименование банка тоже вредно - ведь Киевстар не дремлет.
У мене сумніви, що така можливість є. Більшість банків і раніше за поповнення мобільного крім обмеження мінімальної суми ще й брали додаткову комісію.
Ще до 16 вересня я поповняв на 1 коп. через інтернет-банкінг одного із наших банків, а 17 вересня при наступному поповнені висвітилось «мін.5грн» ((
Тому майте розум, як ще маєте якийсь байпас на цю тему-то не тризвоньте, а діліться з близькими в тіхушку...!!!
https://kyivstar.ua/uk/mm/services/voice/we-are-together
Безлімітні безкоштовні дзвінки на один обраний номер, навіть для тих, хто нічого не платить.
Де ж тут підвох? :)
Ті, хто спілкується переважно з найближчою людиною, можуть перестати вносити місячну плату.
Можливо це буде стимулом для тих, хто використовує номер КС як другий, лише для вхідних. Але навіть в такому випадку Київстар не отримує додаткових грошових надходжень.
Это плюшки, чтобы сгладить недовольство и возможное бегство абонентов тех тарифов, оплата чьих пакетов увеличивается с 10.12.2020. Для этого и еще одну услугу ввели (до 31.12) - «Щасливий день» - безлим инет+внутрисеть: до конца суток подключения+следующие сутки.
Тим, хто продовжить вносити щомісячну плату, ця послуга непотрібна. Цією послугою можуть скористатися ті, хто вирішить припинити платити щомісячно. Але в такому разі Київстар втрачає.
Клиенты без мобильной связи не останутся, даже если все, кроме меня,
вдруг прекратят обслуживаться в Киевстаре.
К чему такие переживания при каждом повышении тарифов.
Ведь за это же время даже пенсионерам добавили пенсию, так что деньги на уплату повышенных тарифов Киевстара есть даже у самых малоимущих слоёв населения...
Якщо вам побачились переживання, це може свідчити про якісь ваші несвідомі переживання.
Тобто тепер є безкоштовна альтернатива послуги «додатковий номер», яка коштує 30 грн/міс. - для тих, кому потрібен тимчасовий номер для вхідних дзвінків.
Как вариант, попробуйте неделю не ездить на авто, и в результате сэкономите денег на годовую абонплату по мобильной связи...
Или начните зарабатывать больше, чтобы не париться о сотне-другой гривен за услуги мобильной связи...
Схоже ви собі забороняєте цікавитись дрібницями, бо всі ваші дії обов'язково повинні мати економічний сенс і співрозмірну грошову вигоду.
«попробуйте», «начните»
— прохання до вас утриматись від порад, про яких я не запитував.
«Здивування виникає там, де вбачається відхилення від персональних норм.»
Удивление вызывает желание навязать свои «персональные нормы»
другим участникам обсуждения…
У каждого индивидуума свои предпочтения…
Від вас в кожному другому коментарі звучить що кому думати чи писати, і особливо робите акцент що не потрібно не чіпати вашого улюбленця, бо він вже не Президент:)
Может вы не в курсе — но форум Минфина — это место для обмена личным мнением, полезной информацией и конкретными банковскими наработками…
Могу однозначно сказать, что у меня предостаточно банковской информации, а также реальных наработок и вариантов оптимизации, а вот у вас с этим полный ноль…
Может и поэтому от вас на банковском форуме никакой интересной инфы о работе с банками как не было раньше так нет и сейчас…
Разве что критика в адрес других и не более того…
Мої напрацювання та поради щодо фін послуг на цьому сайті звучали неодноразово та допомогли багатьом. Навіть вам давав поради по запитам в особистому кабінеті. Чи не було такого?:)
Ну, а щодо того що це сугубо фінансовий форум — то ви і тут маєте подвійні стандарти. Або видаліть всі ваші статті що не стосуються фінансової сфери, або не балабольте що кому писати!
С критикой у вас давно и хорошо получается, и набор фраз достаточно типичен для руководителя, а вот с практикой ещё слабовато выходит…
Хотя зачем руководителю хоть что-то уметь делать самому — прикажете и за вас все сделают подчиненные.
Продолжайте в том же духе…
«Це чисто психологічний момент: оператор „змушує“ клієнта платити щомісячно, а на заправку клієнт заїжджає „за власною ініціативою“.»
А вот и хрен там…
На заправку вы едете как миленький,
как только начинает моргать индикатор уровня топлива…
Ещё и лихорадочно перебираете в голове варианты — где ваша ближайшая любимая заправка и хватит ли топлива доехать до неё.
И только попробуйте проигнорировать это моргание и принять решение заправиться когда-нибудь потом, когда будет свободное время или желание…
Например, я свои контрактные подключения с кредитным лимитом в размере трёхкратного среднемесячного потребления пополняю фиксированными регулярными платежами, но иногда, удивившись, что сижу в глубоких минусах, провожу оплату и по личной инициативе…
Контрактное подключение, в отличие от припейда,
не требует обязательной и ежемесячной предоплаты…
А соглашение с мобильным оператором о кредитовании
позволяет вообще на время забыть от таких мелочах,
как пополнение мобильной связи…