Применение «Резерв+» разрабатывалось на донорские средства, разработка обошлась в 3,4 млн грн ($86 000). Об этом в интервью Forbes рассказала заместитель главы Минобороны Екатерина Черногоренко.
В Минобороны рассказали во сколько обошлась разработка приложения «Резерв+»
►Читайте «Минфин» в Instagram: главные новости об инвестициях и финансах
Подробности
Разработку финансировали на средства благотворительного фонда. Стоимость переданного приложения — 3,413 млн грн с НДС (около $86 000), рассказала Черногоренко.
«Применение нужно будет развивать, поэтому не исключено, что стоимость с наращиванием функционала вырастет», добавила замминистра.
Над приложением работало несколько команд. «Многое сделали внутренние команды Минобороны и других министерств, например МВД», — говорит Черногоренко.
Напомним
18 мая Минобороны выпустило приложение «Резерв+», с помощью которого военнообязанные в возрасте от 8 до 60 лет должны обновить свои данные — фактическое место жительства, номер телефона и e-mail.
Комментарии - 15
Візьмемо за західними розцінками $2000 за місяць роботи одного дева. Хоча насправді заплатили явно менше бо це ж українське замовлення. Кількість багів натякає що тестера не було, жодного. Куди пішли 84000?
На виході - кросплатформений застосунок мінімальними зусиллями.
Тим більше вже неодноразово чув, що в оригіналі там якийсь готовий продукт лежить
немає там ніякої бази, принаймі зараз
взяло дані з банку, щось підтягнуло з реєстрів, показало користувачеві — той коригує та підтверджує і далі це все зберігається локально
його навіть відредагувати неможна після цього хоча заявлено що це застосунок для оновлення даних
Редагування якщо буде, то в наступному релізі.
Локально? Воно не має зберігатись локально, бо концепція мобільної розробки проти. Має бути запит на апі для оновлення даних на стороін сервера =)
Якби інформація зберігалась окремо то застосунок міг або прочитати її з бекендом (база даних чи запит аж з реєстрів), або це було б якесь локальне сховище.
а тут мабуть 1000—1500 і то не факт
звідси і якість рівня «дно», і відсутність будь якого тестування та приймання продукту