Минфин - Курсы валют Украины

Установить
19 февраля 2024, 16:05 Читати українською

Кабмин может ввести новые налоги для финансирования армии — СМИ

Кабинет министров и представители профильных комитетов Верховной Рады обсуждают план увеличения доходов бюджета на 0,5% ВВП, который Украина должна презентовать в рамках программы с Международным валютным фондом. Этот план предполагает введение ряда новых налогов. Об этом говорится в статье ЭП.

► Подписывайтесь на телеграмм-канал «Минфина»: главные финансовые новости

Так, по данным собеседников ЭП, в рамках выполнения программы МВФ правительство планирует ввести дополнительное налогообложение в виде 0,1% военного сбора от прибыли предприятий и доходов ФЛП, 1,5% — от стоимости драгоценных металлов, 30% — от стоимости ювелирных изделий, 10% — от стоимости движимого имущества. Также просчитываются возможности дополнительного налогообложения сделок с недвижимостью и введения дополнительного налога на некоторые другие операции.

В то же время, даже введение этих новых налогов не способно покрыть все дополнительные потребности бюджета, ведь общий фискальный эффект от них составит лишь около 40 миллиардов гривен. По данным собеседников ЭП в парламенте, потребности сектора обороны составляют более 400 миллиардов гривен — и это в случае, если власти не будут проводить дополнительную мобилизацию, а США согласуют Украине пакет помощи, который будет включать прямую бюджетную поддержку.

Для того чтобы собрать более 400 миллиардов гривен во власти рассматривают вопрос повышения ставок основных налогов, а именно НДС и военного сбора (с доходов физических лиц).

Читайте также: Помощь Украине больше плана Маршалла, но ЕС придется резко ее увеличить: что писали западные СМИ

Комментарии - 104

+
+124
Tido oss
Tido oss
19 февраля 2024, 16:12
#
ВСУ сражаютца, а их семям новие налоги непогано
+
+79
SAndreyS
SAndreyS
19 февраля 2024, 18:29
#
Про фронт і тил щось чули? За який кошт воювати, чи в нас є якісь інши платники податків ніж в тилу.
+
+14
Mini Mi
Mini Mi
20 февраля 2024, 5:04
#
За який кошт воювати треба було думати коли Джонсона слухали. З економіки України не вичавити майже 800 мільярдів гривень на рік додатково.
+
+30
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
20 февраля 2024, 9:14
#
Так, лиш тил фінансує і резервів купа. Зробити офіційний відкуп… тисяч 20−30 в місяць. Все одно, в кого є гроші служити піде хіба добровольцем. Або купить довідку, або купить квиток через кордон, або навіть в армії платитиме, щоб тримали подалі від фронту. Чому б не пустити ті гроші в бюджет замість корупціонерам в кишені???
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
20 февраля 2024, 9:11
#
Якщо драгметали, ювелірка, тютюн… то нехай. Тіти не палять, а без золотої каблучки проживуть ,кось.
+
0
richboy
richboy
19 февраля 2024, 16:22
#
Чому б просто не підняти військовий збір з 1.5% до 4.5%.
+
+120
Lolik1837
Lolik1837
19 февраля 2024, 18:23
#
«Чому б просто не підняти військовий збір з 1.5% до 4.5%.»

Вы можете и всё отдать. Не запрещено
+
+36
vitalii94
vitalii94
19 февраля 2024, 16:23
#
Забирайте всі, мені не жалко)) Таку вони чекають відповідь)
+
+167
SZlats
SZlats
19 февраля 2024, 16:33
#
Сократите гос аппарат поднимите налоги и сборы с мега пенсий судей силовиков и т. д.
Депутатские автопарки дорогая машина ездишь плати и не каких мама любить скорость
Наблюдательные советы… срезать выплаты золотые парашюты и т. д. на…
А драть с народа тут народа осталось то… то что дурики с такими идеями сделали все что бы выехавшие не вернулись это факт ___)))))))))
+
+291
Kharakternyk
Kharakternyk
19 февраля 2024, 16:40
#
Домовилися ще в березні 2022-го в Стамбулі. І були більш-менш нормальні умови. Скільки загинуло з того часу воїнів ЗСУ? Скільки витрачено коштів? Потрібно було ще тоді все це зупиняти. Але можна ще зупинити все зараз. Бо чим дальше, тим більше буде втрат і тим гірші будуть умови.
+
0
Sarevok
Sarevok
19 февраля 2024, 16:49
#
Сейчас условия будут такие, что никто не захочет. Остановится все только тогда, когда всем уже будет все равно, на каких условиях — лишь бы все закончилось. Пока этот момент не наступил.
+
+45
SAndreyS
SAndreyS
19 февраля 2024, 18:27
#
Де прочитати ті умови? Документ на стіл.
+
+15
Vong
Vong
20 февраля 2024, 17:49
#
Подай офіційний запит
+
+15
SAndreyS
SAndreyS
20 февраля 2024, 17:58
#
Тобто ви їх не читали, але вважаєте хорошими. Де логіка.
+
+158
penetrator1963
penetrator1963
19 февраля 2024, 17:05
#
В Стамбуле в апреле 2022 условия были офегеннейшие. просто союзники сказали воюйте дальше, а эксперты распространили миф, что рашке просто надо время, чтобы лучше подготовиться. так и у нас было бы время лучше подготовиться. может, начали бы нормально подходить к вопросу безопасности после 24 февраля. хотя, вряд ли, поэтому война продолжается.
+
+138
SAndreyS
SAndreyS
19 февраля 2024, 18:27
#
Да прочитати ці офігенні умови?
+
+75
SAndreyS
SAndreyS
19 февраля 2024, 18:27
#
Де документ прочитати Стамбульських домовленостей?
+
+60
Lolik1837
Lolik1837
19 февраля 2024, 18:33
#
«Де документ прочитати Стамбульських домовленостей?»

Посмотрите, почитайте интервью Арахамии , который занимался этими переговорами с украинской стороны.
Почитайте интервью Такера Карлсона с русской стороной.
Как ни странно — но информация по поводу этих переговоров, как с украинской так и с русской стороны не противоречит друг другу .

+
+109
SAndreyS
SAndreyS
19 февраля 2024, 19:15
#
То есть я должен ориентироваться на разговоры политиков? И вы тоже документ не читали, но он супер?
Я вот думаю, кто на МММ ловился. Нашел не читающего документы.
+
+49
Lolik1837
Lolik1837
19 февраля 2024, 19:32
#
«То есть я должен ориентироваться на разговоры политиков?»

То есть когда Арахамия рассказал , что все вопросы о прекращении войны были решены и осталось только подписать договор , приезжает Боря Джонсон и дает указание «воевать» .
И вы воюем до сих пор.

И почему-то , мля, никто со стороны украинских властей не сказал, что Арахамия 3,14здит и что этого не было .

Так с какого есть основания не верить Арахамии?
+
+94
SAndreyS
SAndreyS
19 февраля 2024, 19:50
#
Арахамия такого не говорил. Это ваши интерпретации того, что говорил Арахамия.
Но зачем мне интервью, зачем мне ваши интерппретации, если можно документ показать. Но его никто не показывает. Даже путин не показал. А почему?
Но вы не читая документ уверены в том, что там все зашибись. Вы глупец, который не читая документы знает, что там написано? Может экстрасенс?
+
+23
Mini Mi
Mini Mi
19 февраля 2024, 19:57
#
Погугліть новини за березень 22. Там Крим русні, Донбас «за рамки». Про інші території ніхто навіть не заїкався. А тепер таких умов вже ніхто не дасть і близько.
+
+79
SAndreyS
SAndreyS
19 февраля 2024, 20:13
#
Ну, ок. Підписали мир. А якщо вони через 3 міс. повторюють теж саме. Тільки тепер +декілька областей. Що їм завадить? Які гарантії?
Так можна в 3−4 підходи до Ужгорода віддати. Причому протягом року.
+
+30
Mini Mi
Mini Mi
20 февраля 2024, 5:09
#
А зараз що їм завадить? Це як тебе перестріли гопота в парку, в глаз дали, і кажуть ну давай гаманець і вали звідси. Ти один, а їх десяток і зі зброєю. Полізеш з ними в бійку насмерть, бо «ну, а що їм завадить все відібрати?» Який план перемоги по вашому у нас? Призвати на допомогу Орден Джедаїв?
+
+23
SAndreyS
SAndreyS
20 февраля 2024, 9:30
#
Тобто треба їм здатися? Я правильно розумію? Все віддати? Капітулювати?
А не рашко-троль ви? Щось мені каже що так.

Особливо здатися логічно же коли надавав 10-м тринди, і вони не можуть перемогти.
+
0
Mini Mi
Mini Mi
20 февраля 2024, 13:32
#
Нє, звичайно тільки кордони 91го, літом вже будемо в Криму, ну і в що там ще аудиторії телемарафону вірить.
+
0
SAndreyS
SAndreyS
20 февраля 2024, 14:21
#
Я не знаю во що вірить аудиторія телемарафону.
Але кордони мають бути 1991 року. Не цьому році так в наступному, чи через рік. Все інакше — нова війна, і швидко.
Мир має не просто бути, а бути стійкий. Чому ви це не розумієте мені не відомо?
Можливо клепки не вистачає, чи троль.
+
+45
SamBB
SamBB
20 февраля 2024, 15:16
#
Як цього досягнути?Який план?
Ви Вийшли на кордон 91-го і всі мокшани такі ой, все!!! і розбіглись?
+
0
SAndreyS
SAndreyS
20 февраля 2024, 15:23
#
SamBB, щоб вийти на кордони 1991 року, треба розбити на знищити безліч мокшан. Якщо це вдасться, то це вимусить їх закінчити війну.
На фоні поразок може й режим змінитися, а новому буде сенс все на путіна звалити і закінчити все це.
Варіантів маса, але покрокового плану, та плану штурму Москви нема звісно.
+
0
Mini Mi
Mini Mi
20 февраля 2024, 16:53
#
Угу, а ще має бути життя по 1000 років без хвороб і злочинів, і пиво з крану безкоштовно. По реальності виконання однаково вірогідні сценарії.
+
0
SAndreyS
SAndreyS
20 февраля 2024, 17:08
#
Макс Пилипенко, тобто історію ви не знаєте.
Була й Російсько-Японська війна, і Перша Світова, і Радянсько-Фінська, Афганська війна.
І там, і там було виснаження мокшан.
Я не кажу про Кримську раніше.
Так у кожній з цих війн безліч нюансів, особливостей, але і в нашій війні вони є.
+
0
Mini Mi
Mini Mi
20 февраля 2024, 22:16
#
Ще б печенігів та половців згадали б, прям як один персонаж. Важлива сучасна реальність.
+
0
SAndreyS
SAndreyS
20 февраля 2024, 22:25
#
Тобто на всі аргументи ви відповідаєте «ваші докази не докази».
Може свої наведете, або зіл'єтесь?
+
0
SamBB
SamBB
21 февраля 2024, 8:41
#
Якщо Ви вірите в що втрата людей для мокшан щось значить то Ви дуже наівні…
+
0
SAndreyS
SAndreyS
21 февраля 2024, 9:38
#
SamBB, це називається «чутливість до втрат», так в них вона знижена, але вона впливає накопичуваним ефектом.

+
0
SamBB
SamBB
21 февраля 2024, 16:08
#
«чутливість до втрат» в Україні на хз. скільки відсотків вища,
а мокшани завдяки щедрим контрактам зараз не мають проблем з добровільною мобілізацією/рекрутингом, відповідно і чутливості до втрат немає або вона близька до 0.
+
0
SAndreyS
SAndreyS
21 февраля 2024, 17:46
#
Звідки ви знаєте, які проблеми та настрої в країні де за фейки можуть дати більше ніж за вбивство? І нема незалежних ЗМІ?

Звідси у вас такі безапеляційні вислови. У вас доступ до секретних документів ФСБ РФ?
+
0
SamBB
SamBB
22 февраля 2024, 17:01
#
Так це Ви перші написали що про їх проблеми до втрат))) Я висловив свою думку.
І можна також перечислити незалежні ЗМІ в Україні?
Чи у нас не хватає судових справ типу Червінського де його просто вже другий рік тягають за видуманими звинуваченнями?
Порівняйте кількість відео в мережі з пакуванням в машини в нас і на болотах.Це самий простіший приклад. Спочатку наші ржали, а згодом переманили досвід…
+
0
Vong
Vong
20 февраля 2024, 17:50
#
Нє, треба всіх винищити.
+
+86
Алекс Ф
Алекс Ф
19 февраля 2024, 18:48
#
Лол 2 роки війни і 10 конфлікту нічого не навчили, от справді? всі домовленості потрібні лише щоб відновити сили, і розробити нормальний план, а не «кієв за 3 дня», а далі по накатаному колоніальному сценарію — в перших рядах ідуть папуаси з луганди\нових територій для захоплення нових земель і нових папуасів, а хто щось має проти так у абізяни є атомна бімба… і ще «непогані» союзники які не жують соплі коли треба допомога, а лише натякни і дрони чи лям снарядів поїхали на фронт…
+
+121
Mini Mi
Mini Mi
19 февраля 2024, 19:55
#
Так, а альтернативний план який? Нє, який у нашої влади то ясно — героїсно повоювати до останнього українця і звалити з грошима. А для народу який план окрім перемовин? В казочку про кордони 91го більше ніхто не вірить.
+
0
SAndreyS
SAndreyS
19 февраля 2024, 20:14
#
А може його в принципі не існує, тому що не може існувати?
+
0
Mini Mi
Mini Mi
19 февраля 2024, 21:10
#
От тепер бажано щоб реальність дійшла й до нашої влади
+
+26
SAndreyS
SAndreyS
19 февраля 2024, 21:24
#
Так вона розуміє, що альтернативи воювати нема, може й до вас дійде, що воювати це краще ніж інші сценарії.
+
+30
Mini Mi
Mini Mi
20 февраля 2024, 5:10
#
Та зеленим може й нема альтернативи, як палити життя народу щоб ще трохи покласти, а от для народу воювати без кінця і перспектив не найкращий варіант.
+
+15
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
20 февраля 2024, 9:18
#
Боже, яке… розумне!!!
+
+38
SAndreyS
SAndreyS
20 февраля 2024, 9:26
#
Звісно каще мир ніж війна. Але мир, коли щось віддаєшь, а гарантій миру нема — це потім нова війна. Мир має бути стійкий і гарантований.
Зараз є тільки 3 речі які можуть гарантувати стійкий мир:
1. Зміна керівництва РФ.
2. Виснаження РФ.
3. Гарантії миру від інших стран.

В будь-якому іншому варінті: підписали мир — віддали теріторії — отримали нову війну в гірших умовах — підписали мир — віддали більше терріторій (повторювати поки терріторії не скінчаться).
+
+15
Mini Mi
Mini Mi
20 февраля 2024, 13:35
#
1. Цього не буде 2. Це вже є, але виснаження України і «партнерів» ще більше 3. Будапештський меморандум нічого не навчив? Нічого ці гарантії не вартують. Ну, а що до останнього то в вашому плані просто спочатку кінчаться люди.
+
0
SAndreyS
SAndreyS
20 февраля 2024, 14:24
#
1. Колись буде.
2. Нема виснаження партнерів.
3. Гарантії членства в НАТО нормально вартують.

Де, хто, коли, чому скінчиться, аргументів ви не надали.
+
+8
Vong
Vong
20 февраля 2024, 17:56
#
Поки мабуть останнього зомбі не добьють, який в казочки вірить, війна не закінчиться.

1. Коли?
2. Крім марафону бажано щось і інше дивитись, особливо іноземну прессу. Он братські поляки які щасливі, що аж кордони нам перекривають.
3. Ага, куда нас сказали не візьмуть, поки ми воюємо 😂

Їй богу, ось є у нації який ген «ідіота» і історія, яка має здатність повторюватися, нічому їх не вчить. Хоча, тут як мінімум ту історію вартувало би почитати.
+
0
SAndreyS
SAndreyS
20 февраля 2024, 18:02
#
1. Я не знаю. Але Макс Пилипенко, каже що не буде ніколи. Люди не безсмертні.
2. Як написане вами свідчить про виснаження?
3. А якщо здамося візьмуть? Де написано.

От вам історію і потрібно читати, ти хто здаються рашке завжди попадають під геноцид та приниження. А ті хто дає відсіч, ні.
+
+14
Mini Mi
Mini Mi
20 февраля 2024, 22:20
#
1. По 500к в рік ми закінчимось набагато швидше. 2. Можна в вашу реальність? Бо в нашій США призупинили усяку допомогу, європа рік балачки замість літаків постачає, а братушки поляки блокують кордони. 3. Ніхто туди брати нас не планує. Замість членства Нелох заключає ганчірки в порівнянні з яким Будапешт то клятва на крові.
+
0
SAndreyS
SAndreyS
20 февраля 2024, 22:28
#
1. Докази 500к на рік? Чи це в ваших троллячих мріях?
2. Можна докази? Які докази зв’язку припинення допомоги з виснаженням. Всі докази, лише про те що це внутрішні політичні ігри до виборів у США. Може в вас якісь інші? Наведить.
3. Я так розумію ви вважаєте, що добре погодитись на те щоб нас взяли провінцією в рашку? Я правильно зрозумів?
+
+14
Mini Mi
Mini Mi
20 февраля 2024, 23:13
#
Нє, нє, немає ні виснаження, ні втрат, скоро перемога, кордони 91го і літо в Криму, Слава Зеленському та Залуж… Сирському, віримо у телемарафон.
+
0
SAndreyS
SAndreyS
20 февраля 2024, 23:15
#
Макс Пилипенко, і знов болтологія. Ні доказів, ні аргументів, лише бла-бла-бла… Троль рашиський. Знайоме.
+
+14
Mini Mi
Mini Mi
21 февраля 2024, 15:42
#
Все так, хто проти зелених *** і знищення українських чоловіків, той рашист. Все по методичці телемарафону.
+
0
SAndreyS
SAndreyS
21 февраля 2024, 17:43
#
А ще «Макс Пилипенко» — брехун, бо я нічого «за» зелених не казав.
У вас нема реального плану як перемогти або отримати нормальний/стійкий мирний договір, тому ви балабол.
І дивитесь далі свій марафон, на якому ви з глузду з'їхали вже.
+
+38
SamBB
SamBB
20 февраля 2024, 12:29
#
«Що воювати це краще ніж інші сценарії

Так пишуть, в 99% ті, що ніколи в окопи не попадуть, або з дивана, за кордоном.
Основна проблема № 1 в тому, що ні США ні Європа не зацікавлені в поразці мокшан, вони зараз займаються послабленням їх воєнного потенціалу руками наших українців.
Проблема № 2 — це корупція, просто дика корупція про яку президент не може не знати…
Проблема № 3 — це наша дипломатія, кого в найважливіший момент вони послали перед новим роком в США?, це ж ппц просто.Ситуації коли замість міністра закордонних справ завгосп веде переговори, ситуація з послами яких немає вже по декілька місяців в певних країнах і тд.
+
0
SAndreyS
SAndreyS
20 февраля 2024, 15:27
#
1. Що таке поразка? Виведення військ із України — це те ж поразка в цьому США і ЄС зацікавлені.
2. «Дика коррупція» — це не точне поняття, а емоційне. Так з проблемою потрібно боротися, але вона заважає розвитку набагато сильніше, ніж боротьбі проти ворога.
3. Я не дипломат і не знаю кого-коли треба послати. Але Байден за допомогу, а от оппозиція з політичних причин затягує. Але там ціль не ми, а Байден і демократи. Краще всього туди не влізати взагалі.
+
0
SamBB
SamBB
21 февраля 2024, 9:23
#
1. Після Мюнхенської конференції хтось з німецьких посадовців давав інтерв'ю, так от Він сказав що Європа не може окреслити що означатиме поразка росії.
2. І ? Боротьби з нею немає тому що бенефіціари корупції - вся верхівка влади країни.
3. Це все вистава для затягування часу.
+
0
SAndreyS
SAndreyS
21 февраля 2024, 9:56
#
1. Тому що там є політична відповідальність.
2. Бенефіціари корупції як влада так і суспільство. Всі хочуть щоб корупції не було, але податки можна було не платити, а кум мів порішати. Це симбіоз.
3. Жодних доказів вистави нема, доказів реальної політичної боротьби — безліч.
+
0
SamBB
SamBB
21 февраля 2024, 16:19
#
1. Тобто як буде виглядати переможена росія ніхто сказати не може?Ви повязуєте кордони 91-го з черговим траншем але він нас туди не заведе.Це навіть не 1% того що потрібно.
2. Суспільство на початку широкомасштабного вторгнення показало що готово брати на себе (фактично і взяло) весь тягар як економічний так і волонтерський і тд. Влада ж протрималась без гучних скандалів до моменту відходу мокшан з під столиці і далі понеслась.
3. Можете назвати це як завгодно, суть одна.До речі чого наші не користувались ленд лізом коли мали угоду?
+
0
SAndreyS
SAndreyS
21 февраля 2024, 17:41
#
1. «Портсмутський мирний договір», або «Парижський мирний договір» — щось подібне один з можливих варіантів.
2. Одні й ті самі люди волонтерять та донатять, та ухиляються від податків та приймають участь в схемах обнала.
3. Ні суть різна. Передвиборчі політичні ігри закінчуються з виборами, вони тимчасові.
Ленд-лізом не користувались бо все те ж Байден давав безкоштовно. Нам не дали би і ленд-ліз і ще ту ж допомогу, що і так дали.
+
0
SamBB
SamBB
22 февраля 2024, 8:41
#
1. Ну в Портсмутському сама Японія була ініціатором перемовин навіть не зважаючи на те що домінувала у війні, в нас же на законодавчому рівні перемовини з мокшанами заборонені… Такий собі приклад… як би це виглядало сьогодні то нам би довелось відмовитись від репарацій та вже захоплених територій.
2. Це узагальнене твердження, його можна примінити і до законодавців.
3. Стара пісня, — Байден давав не те що ми хотіли, а те що він хотів, і в об'ємах які він хотів.Якщо ленд ліз був непотрібен то навіщо його було підписувати? щоби так позорно злитись?
+
0
SAndreyS
SAndreyS
22 февраля 2024, 9:04
#
1. Законодавчі заборони знімаються якщо потрібно за 5 хвилин. Зараз не про що вести переговори. По Портсмутському миру РІ втратила Маньчжурію та Сахалін.
2. В тому то й проблема, що всі кажуть узагальнено, а в деталі лізти ніхто не хоче. Я вже надавав свої реальні пропозиції по боротьбі в тому числі з коррупцією, причому реально дієві, а не нову «агенцію» створити чи вішати корупціонерів. Прості українці всі були проти.
3. ЄС и США давали те, що нам конче потрібно, артиллерія (у нас десь на 3й місяц снаряди закінчуватися почались), снаряди, РЗСО, зв’язок, танки, БТР, БМП.
Але вони помилились в тому, що не давали більше і одразу не дали танки, авіацію, ракеті, вони «грали» в контрольовану ескалацію, простими словами боялись, а не вдарить пуйло ядеркой. Вони вже зрозуміли, що помилились. Ви бачити скільки зараз приходить з Європи в рази більше ніж в 2022.
Тому що зрозуміли. Але вони в 90−2000-ті все скоротили, армії, виробництво на порядки… І зараз вони починають все повертати, але високотехнологічне виробництво за рік не відновити. Самі Європейці кажуть, що об'єми нормальні мають бути лише в 2025.
+
0
SamBB
SamBB
22 февраля 2024, 9:32
#
1. Ну от і дійшли до того з чого і почали, — тупик.
2. Хто всі прості українці? Ви робили дослідження/опитування?
3. Все набагато простіше, — дають рівно стільки щоби не обрушився фронт. Ні більше ні меньше.
+
0
SAndreyS
SAndreyS
22 февраля 2024, 9:47
#
1. Для того щоб казати о якомусь мирі, потрібно щоб позиції хоч близько схожі були. Якщо одна сторона каже: 5 областей мені, нейтральна Україна, та наш президент, а інша — пішли геть з нашої терріторії та репарації платить. Нема про що говорити. Нема про що перемовлятися.
2. Звичайні прості користувачі Мінфіна, тому що небагато хто розуміє, що реальні методи боротьби створюють незручності багатьом простим українцям.
3. Це не так. Є велика кількість проблем. Дати 1000 Абрамсів? 200 — літаків. А запчастини, а персонал, а логістика, а боєприпаси… Дати 500 орудій, так тих же 777 — всього тисяча в США, а снаряди до них? Багато реальних проблем, які не розуміють «прості Українці», але є і реальна проблеми, вони дійсно помилились спочатку. Прозріли тільки післе нашого невдалого контр-наступу.
+
0
SamBB
SamBB
22 февраля 2024, 16:44
#
1. Ну тобто патова ситуація, з чого Ми і починали цю дискусію, — кордони 91 р. — нереальна справа.
2. Щось не зустрічав обговорень.
3. В Афган це все ганяли тисячами і нічого. Навколо України є купа країн Нато де могли б проводити навчання/сервіс, ну і зараз в принципі проводять, але ми пиляємо гроші на яйцях, — не мішайте!
Тут питання власних інтересів стоїть вище…За Тайвань США готові впрягтись у воєнний конфлікт з Китаєм, а за Україну віддати пару сотень танків і трохи грошей…
Геополітика повинна бути послідовною.
Наш найвеличніший проти Байдена кримінальну справу відкрив у 2020 році і футболив Нато, а зараз дайте грошей і зброї, — це так не працює…Сьогодні до речі Німеччина знову відмовила у наданні далекобійних ракет.
+
0
SAndreyS
SAndreyS
22 февраля 2024, 18:31
#
1. Починали ми з «в тому, що ні США ні Європа не зацікавлені в поразці мокшан, вони зараз займаються послабленням їх воєнного потенціалу руками наших українців.»
І так патова воєнна ситуація. Можливі різні сценарії. Але вихід — капітулювати (те що пропонує русня) — явно не найкращий.
2. Було таке. Я казав наприклад: а як щоб декларували не тільки чиновники майно, а всі громадяни? а як щоб операції з готівкою заборонити, чи зменшити до 50−100 грн. на день наприклад?
Більшість проти. А як дати хабар або відкат безналом. Набагато складніше ніж кешем. А вам як?
3. В Афгані 20 років намагались готувати боєздатни армію, яка зможе стримувати талібан без американців. Безуспішно, справа не в забезпеченні, як виявилось.
І ще момент, возили туди багато, але багато чого туди навезли одразу, назад вести старі хаммери дорого і незрозуміло нащо.
По сумам допомоги вони реально помилились. Таке трапляється. Але все ріно 500 Абрамсів, було в десь тільки зараз, якби почали літом 2022. Перші 30, потім ще 100 через 6 міс. Скоріше не навчиш. Та й полігони мають досить низьку пропускну здубність в ЄС. Скільки вони там навчають 20 -30 тис. А нам потрібно 100−200.
+
0
SamBB
SamBB
23 февраля 2024, 9:43
#
2. Я не проти про декларування, але 50−100 грн. це надто низький поріг, враховуючи те скільки громадян економічно не грамотні в плані безготівкових розрахунків.Ці суми варто прив’язати до вартості товарів/послуг, наприклад щось дорожче 5000/7000 тис., або дорожче мінімалки — лише безнал.
+
0
SAndreyS
SAndreyS
23 февраля 2024, 10:30
#
SamBB, от про це я і кажу. Люди неграмотні, тому залиште їм кеш. Стандартний аргумент.
А тепер проста схема:
Молокозавод збирає молоко в селах за кеш, а так як цей процес перевірити практично неможливо, реально відсотків 20−30% це просто обнал заводом грошей з рахунка. Потім ці гроші продаються, посередникам які забезпечують готівкою тих кому це потрібно. А кому потрібні великі суми?
Так, якщо це заборонити, то постраджають 1000 маленьких тримачів корів в селах. Однак щось мені каже, що коли стане питання грошей, всі швидко освоять термінали в смартфоні.

А ще можна, заборонити або обмежити зняття готівки, поповнення рахунків готівкою, переброски з картки на картку крім можливо близьких родичів, ввести для таких сімейне декларування.
Перейти на нормальний підхід, кожна транзакція — документ на чому вона грунтується.

Весь ринок невеликих послуг практично в тіні.
Чому ФОП не рахують витрати? Це що складно? Ні будь який бізнес їх рахує. Документи — чеки, накладні.

Якщо навести тут лад, то ми не за корупціонерами будемо гонятися ми з них виб'ємо економічні можливості в вигляді кешу, та ще й бізнес зробимо білим, а це можливість брати кредити, розвиватися, а не як зараз що не магазин — сітка ФОПів, а ресторані 2 рахунки (алкоголь і їжа).

Але це непопулярно. Краще кричати — корупція, всіх повісити, ніж перейти на білі схеми, та безготівкові розрахунки. І технічно це вже нескладно.
+
0
SamBB
SamBB
23 февраля 2024, 13:36
#
''А ще можна, заборонити або обмежити зняття готівки, поповнення рахунків готівкою, переброски з картки на картку крім можливо близьких родичів, ввести для таких сімейне декларування.
Перейти на нормальний підхід, кожна транзакція — документ на чому вона грунтується
."

То вже якийсь тоталітаризм, потрібно буде окремого наглядача на кожного ФОПа , при таких законах і ще штат податківців для перевірок разів в 5 потрібно підвищувати.))
Якщо в мене зп, наприклад, 50 тис. то відповідо Я маю право перекинути тих 50 тис кому захочу, — це правила вільної економіки.Друге питання коли в тебе зп 5000 тис, а через карту гуляє 50000…

Чому ФОП не рахують витрати? Це що складно? Ні будь який бізнес їх рахує. Документи — чеки, накладні.

Хто Вам сказав що не рахує? Я рахую наприклад. Бо як би не рахував то звідкіля б маржу для ліквідності брав?

Це все можна простіше організувати бо у Вас якийсь тотальний контроль вбачається, — в прикладі з рестораном можна прив’язатись до площі приміщення, площа більша чим, наприклад 10 кв. м., — організація лише через ТОВ. і тд.
Для мілких бізнесів для розвитку кеш життєво важливий, його і в Європі не ріжуть бо розуміють все.
+
0
SAndreyS
SAndreyS
23 февраля 2024, 13:52
#
От бачити тепер «тоталітаризм пішов», «без кеша ніяк».

Тільки насправді ні.
Великих проблем все безготівково робити нема. Вже у всіх смартфони, картки, термінали в телефоні. Нащо кеш потрібен?
А потрібен він бо так простіше податки не платити.

Що до вашого прикладу. Про 50 000. От ви їх перекинули, так що це для того кому перекинули? Подарунок — треба податок платити, ви за щось платити, то він має теж це подати в звітності або декларації, якщо це борг, треба оформити документом, і.т.д.
Нема такого в економіці - перекинув. Будь-яка операція (якщо ви не божевільний) має сенс, і має бути ідентифікована і сплачений податок, якщо це прописано в законодавстві.
Приклад: ви пішли на стрижку, вона коштує 500 грн., ви просто перекидаєте їх на картку майстрині, от ви допомогли ухилянню від податків.

Якщо рахують, то логічно би мати звітність доходи — витрати і платити податок на прибуток.

Контроль не потрібен, якщо немає готівки і є декларації. На вашу картку надійшло за рік 10 000 000 грн., ви маєте записати це в декларації і пояснити що це. А якщо нема цих «перекидок», то з призначення платежу все зрозуміло і легко переводиться в форму декларації.
+ З вашої картки списано стільки-то: вписуєте в декларацію витрати по типам.
Якщо це рахунок ФОП все те ж легко групується і вираховується податок.

І дуже складно в такій системі дати хабар.
І так я проти щоб податківці без рішення суду мали доступ до самих транзакцій, але якщо є підозрілі, то за рішенням суду могли запросити деталі.

+
0
SamBB
SamBB
23 февраля 2024, 15:14
#
Кеш потрібен, все інше демагогія. В більшій чи меншій мірі він є в кожній економіці і ніхто від нього не відмовляється.Технології йдуть вперед і з часом вони природньо витиснуть паперові гроші… он крипта вже є, можна нею відкати давати до речі і фіг хтось там облікує.
Є розумний поріг до якого раціонально не обліковувати рух коштів по переказу з картки на картку, по всьому іншому і так законодавство в принципі сформовано.
На цім пропоную цей балаган завершити…
+
0
SAndreyS
SAndreyS
23 февраля 2024, 15:50
#
SamBB, тобто це просто ваша думка. Ви хочете як всі щоб корупцію хтось поборов, а вас не чіпав. Суттєві аргументи у вас відсутні.
Стандартний Українець. Може тому й така корупція в державі.

+
+226
Criptor82
Criptor82
19 февраля 2024, 16:48
#
Зразу видно результат співпраці з МВФ :) рецепт реформ від МВФ: податки збільшити, тарифи на все підняти, пенсійний вік підвищити, соціалку урізати, державне майно приватизувати, впершу чергу стратегічні підприємства, які щей генерують доходи. Далі, призначення на посади тільки за погодженням експертів визначених міжнародними партнерами, і це все повторювати кожні 2−3 роки. І так поки клієнт не здохне :) і це за 2-3 млрд.$ на рік, які йдуть в резерви НБУ, та які не можна витрачати.
+
+60
Алекс Ф
Алекс Ф
19 февраля 2024, 18:51
#
Зразу видно рівень обізнаності співпрацею з мвф… вони дають кредити тільки під реальні дії\реформи, програми там реальні, зазвчиай на десятки лярдів, прсото популісти не люблять робити непопулярні рішення і роблять мінімум, є ж тут стаття як ми «вибирали» кредити мвф, і там повне дно — ось і колонка «вибірка коштів» саме вказує скільки реформ зроблено щоб продовжувати співпрацю: https://minfin.com.ua/ua/2023/12/13/117787307/
+
+15
Criptor82
Criptor82
19 февраля 2024, 19:08
#
Алекс Ф. Це про підвищення пенсійного віку https://www.ukrinform.ua/rubric-polytics/2173076-ukrainska-vlada-pogodilas-iz-umovami-pidvisenna-pensijnogo-viku-mvf.html
+
+15
Criptor82
Criptor82
19 февраля 2024, 19:09
#
Алекс Ф. Про умови МВФ підвищити ціни на газ та світло самі пошукаєте? :))
+
+41
Алекс Ф
Алекс Ф
19 февраля 2024, 19:12
#
А що з цими умовами не так? чи ви фанат юлі і будете доводити що влада грабує бідний наріт?) боже кого я питаю, звісно що так тому далі не варто продовжувати, ви абсолютно праві, мвф зло, удачі.
+
+15
Criptor82
Criptor82
19 февраля 2024, 19:33
#
Алекс Ф. О такої так швидко злились?:) фанат Юлі? Це все на що вистачає фантазії? Да ні друже, я ніколи не був чиїмось фанатом, просто закінчив університет з відзнакою, захистив кандидатську, яку на відміну від багатьох інших писав сам. Вдало започаткував свою справу, яка наразі годує мене та мою родину, а ще з 6 років читаю книжки, і звик думати своїм мозком без допомоги чат-ботів, та робити висновки не опираючись на те, що чую в телевізорі, або у магазині. Телевізор взагалі не дивлюсь з 2013р. А щодо того, що не так з умовами, то жодна з країн, що розвивається, яка мала програми з МВФ, не стала розвиненою країною. Може ви такі країни знаєте, то дайте посилання я обов’язково почитаю.
+
0
SAndreyS
SAndreyS
19 февраля 2024, 19:52
#
Criptor82, вы пишете «жодна з країн, що розвивається, яка мала програми з МВФ, не стала розвиненою країною», откуда у вас эта информация, источник прошу предоставить? Или это ваше ИМХО?
И да, МВФ не брался никогда поднимать страны в ТОП-10 мировых. Нет у него такой задачи.
+
+30
Criptor82
Criptor82
19 февраля 2024, 20:20
#
SandreyS. До вас буде аналогічне питання, дайте посилання на програму МВФ з конкретною країною, якій допомогла співпраця з МВФ. «И Да, МВФ не брался никогда поднимать страны в топ10 мировых. Нет у него такой задачи». Тут наші думки збігаються. Задачі у МВФ інші, а саме, закріпити за бідними країнами статус бідних надовгі роки. І для цієї тези посилання не потрібні, бо ніхто не довів зворотнє. Може ви спробуєте? Візьміть до прикладу Україну, співпраця почалась в 90роки. Починайте SandreyS.
+
+23
SAndreyS
SAndreyS
19 февраля 2024, 20:58
#
Во-первых отвечать вопросом на вопрос — это моветон, но вам «читающему» похоже это неизвестно. Прям интересно что вы читаете. Ну да ладно.

Во-вторых: Задача МВФ «закріпити за бідними країнами статус бідних надовгі роки» — вообще не на чем не основана. Вы как и здесь «жодна з країн, що розвивається, яка мала програми з МВФ, не стала розвиненою країною», обосновать свои утверждения не можете. Про «ніхто не довів зворотнє» — никто не должен доказывать несуществование «чайника Рассела» (погуглите).

В-третьих: у МВФ вообще нет цели поднимать экономику страны кардинально. Задача МВФ — дать помощь когда больше никто не дает, настоять на таких реформах, чтобы минимум помощь не просто проели, а хоть какие-то изменения пошли.
Вообще задачи МВФ написаны здесь: (и оспорить вы как раз это не можете): https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%B4#%D0%A6%D1%96%D0%BB%D1%96

В-четвертых: чтобы анализировать результаты «співпраці» было бы неплохо сначала проанализировать, а сколько требований и советов Украина выполнила.
Если диетолог советует вам не переедать, а вы на «нычку» кушаете на ночь сгущенку банками, кто виноват, что вы толстеете?
+
0
Criptor82
Criptor82
19 февраля 2024, 21:33
#
Почну з останнього: «Чтобы анализировать результаты співпраці, было бы неплохо проанализировать, а сколько требований и советов Украина выполнила» Хороше питання, дійсно почніть із цього! Я вам дам підказку: ринок землі (с/ госп. земля на продаж ТНК), підняття тарифів, зробити акціонерним товариством «Єнергоатом» (напевно теж щоб простіше було приватизувати), розпродаж держмайна, лібералізація мит, далі самі пошукаєте. Стосовно во-вторых — це відео https://m.youtube.com/watch?v=vTDtU6FSvqI&pp=ygU60JjRgdC_0L7QstC10LTRjCDRjdC60L7QvdC-0LzQuNGH0LXRgdC60L7Qs9C-INGD0LHQuNC50YbRiw== стосовно во- первых- да я читаю багато, і тривалий період часу. Інформація від прочитаного зберігається в головному мозку, те що мною прочитано, та доповнено з різних джерел, надає мені можливість робити висновки та давати оцінки різним предметам, процесам, явищам. І саме головне я не зобов’язаний записувати в книжечку всі першоджерела з тих чи інших питань. Ви мені не науковий керівник, ні шеф-редактор, а я не журналіст, ви не мій клієнт, а я не ваш адвокат, щоб на першу ж вашу вимогу все кинути, і шукати першоджерело, бо вам так треба! Якщо треба, то витратьте свій дорогоцінний час та пошукайте. І останнє, читав ваші коментарі до різних новин, щось не завжди бачив, щоб ви надаючи оцінки, або роблячи висновки підтверджували це посиланнями на науково-аналітичні статті, тому почніть спочатку із себе. А я ще раз наголошу, що пенсійний вік, лібералізація тарифів, продаж землі, підприємств це не реформи.
+
+8
SAndreyS
SAndreyS
19 февраля 2024, 21:51
#
Грошь цена вашему подходу и умению анализировать.
Вы даже не знаете, что для определения качества сотрудничества, нужно определить количество требований и их дедлайны и время фактического исполнения. А не просто перечисление исполненого. Но я понимаю, для такого начитаного это сложно.
Пример 1: было 100 требований исполнено 10, из них 5 с 10 раза с опозданием в 5 лет.
Пример 2: было 100 требований 80 исполнено, 20 не нужно было исполнять ибо кредит закрыли.
Можете так? Нет. Отвечаю за вас, потому что вы тут болтологией и конспирологией занимаетесь.
По вашему замечательно отобрать у владельца земли права ей распоряжаться. Это ж так хорошо. Уверен с/х землей не владеете. Вам бы запретить имуществом распоряжаться.
Я вам не учитель и не руководитель. Но если вы не можете подтверждать сказаное вы — балабол. А натягать разрозненые факты, ума много не надо.
При этом все перечисленное вами — правильно, ибо или улучшает условия на рынке или уменьшает коррупцию и увеличивает контролируемость чиновников.
+
+15
Criptor82
Criptor82
19 февраля 2024, 22:10
#
Це ви балакучий дуже! :) все, що ви мені тут пишете це все в загальному. Дайте конкретні цифри по програмами з Україною за 30 років. Все що я сказав, в тому числі підтвердив посиланням на українські джерела. МВФ це КАБАЛА, а країни які беруть у них гроші не є на 100% суверенними. І якщо аргументів у вас не має, а у вас їх не має, бо ви не навели жодного прикладу плідної співпраці з МВФ, в т. ч. іноземними країнами, то непотрібно ображати інших, вам же і повернеться. П.С. якщо відео яке я вам скинув теж не аргумент, прошу вас надати науково-аналітичні статті, які спростовують факти викладені у ньому! Ви ж не БАЛАБ. :) піду спати, мені на відміну від вас пайок та 20тис. грн. за коменти на коменти московських ботів, не платять. Добраніч Андрійко.
+
+23
SAndreyS
SAndreyS
19 февраля 2024, 22:38
#
Так вы дайте. Вы же утверждаете. Вы должны доказывать свои бредни.
Все, что вы говорили, вы ничем не подтвердили и я конкретные примеры приводил.
Повторю:
«закріпити за бідними країнами статус бідних надовгі роки» — не подтвердили;
«жодна з країн, що розвивається, яка мала програми з МВФ, не стала розвиненою країною» — не подтвердили;
Джон Перкінс (англ. John Perkins; нар. 28 січня 1945 року в Гановері, Нью-Гемпшир, США) — американський письменник й активіст. Не ученый! То есть вы читаете вообще непонятно что. Это не научная литература.
Далее:
«МВФ це КАБАЛА» — 0 доказательств приведено;
«а країни які беруть у них гроші не є на 100% суверенними» — 0 доказательств, даже непонятно, что имеется ввиду под суверенностью.
Болтология…
+
0
Олександр Сундуков
Олександр Сундуков
20 февраля 2024, 4:35
#
Як закривати дірку в бюджеті без підвищення податків і скорочення видатків
+
0
Criptor82
Criptor82
20 февраля 2024, 9:59
#
Sandreys. Я саме таку відповідь від вас і очікував, аргументів у вас не має. На цьому можна завершувати нашу пізнавальну дискусію про МВФ. Останнє слово по цій темі буде за вами, тому ви не підкачайте «погазуйте на останок» :) П.С. Андрій ви такий розумний чолов’яга, всіх на Мінфіні закидали питаннями, та обізвали БАЛАБОНАМИ, чудово знаєте англійську мову, володієте експертними знаннями з військової справи, а нашу солов'їну мову ніяк вивчити не можете. Спілкуєтесь з українцями на «великом и могучем русском языке», недобре це. Навіть Федорович мову осилив. Тому я у вас вірю, починайте сьогодні із слова — ПАЛЯНИЦЯ. А я закінчую, але тепер обов’язково буду вам нагадувати про першоджерело під вашими коментами :)
+
0
SAndreyS
SAndreyS
20 февраля 2024, 10:03
#
Criptor82, все стандартно и не первый раз. Болтология не удалась, подтвердить ничего не можете.
Все познания на скандальных фильмах и книгах писателя.
Слив…
И да нужно же слив прикрыть — придирками к языку общения.
P.S. И да, я называю балаболами, тех кто кидает яркие обвинения, но подтвердить их не может. Потому что это так и есть.
+
+8
user mf
user mf
20 февраля 2024, 18:53
#
Ти не ті книжки читав з дитинства, тобі напевно давали їх прихильники соц, або ком. партіїї, або того гірше — реГГіанали! шодо країн, яким поміч мвф пішла на користь — перша, яка відразу згадав — Чилі. але справа тут не в країнах, а в ментальності, точніше — в постсАвєцкій ментальності і таку політику проводили лише згадані вище партії.
+
0
Criptor82
Criptor82
19 февраля 2024, 19:18
#
Алекс Ф. А тут можна прочитати про зовнішній аудит НАБУ, про необхідність приватизації державних банків (всі прибуткові), про необхідність вирішити питання з боргами з теплопостачання (посилання на мораторій на підвищення тарифів) і повірте вирішувати будуть шляхом підняття тарифів для споживачів. https://www.epravda.com.ua/publications/2023/12/20/707898/
+
0
Олександр Сундуков
Олександр Сундуков
20 февраля 2024, 4:31
#
Як відновлювати енергетику без підвищення тарифів?
+
+23
Criptor82
Criptor82
20 февраля 2024, 10:01
#
Сашко, за рахунок дивідендів власників енергокомпаній.
+
0
Бедный папа
Бедный папа
19 февраля 2024, 16:51
#
> Украина должна презентовать в рамках программы с Международным валютным фондом.

Есть неплохой южно-корейский фильм про роль МВФ.
«Дефолт» называется.
Хорошее название.
+
0
TAN72
TAN72
19 февраля 2024, 17:12
#
А осенью мы все кто доживёт увидим все реформы в полной красе.
+
0
Mini Mi
Mini Mi
19 февраля 2024, 17:24
#
Повышать ПДВ при наших уже 40% экономики в тени ну просто умнейший ход. Будет не 40, а 70. Раньше подумать нельзя было на какие шиши воевать в долгую планируется и потянет ли такое экономика?
+
0
veritas69
veritas69
19 февраля 2024, 17:40
#
Я конечно не спец, но как перевести в тень комуналку, топливо и продукты в маркетах?
+
0
Mini Mi
Mini Mi
19 февраля 2024, 19:52
#
Коммуналку никак, топливо почти никак. А вот продукты уйдут на рынки и магазины у дома. Туда где не особо заморачиваются с НДС и налогами вообще.
+
+181
Lolik1837
Lolik1837
19 февраля 2024, 18:20
#
Вспоминаю как в 2014 ввели «военный сбор «в 1,5%. Народу вешали лапшу на уши, что это «на год-два максимум» . По итогу оказалось , что навсегда.

Сейчас история может повториться, только в больших масштабах.
+
+45
Riojas
Riojas
19 февраля 2024, 19:36
#
Я готов платить больше налогов для финансирования армии. Без всякой иронии. Хотелось бы только минимальную отчётность, что эти деньги пошли на армию, а не как всегда.
+
+8
manson
manson
19 февраля 2024, 21:10
#
Тут уже вопрос какой именно армии ты будешь платить
+
+15
SamBB
SamBB
20 февраля 2024, 9:06
#
Рівно такі ж такі відсотки підуть зверху на ціни за ці товари/послуги, а це і далі по ланцюгу призведе до подорожчання всього остального, — все як завжди відіб'ється на простих смертних…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться