Минфин - Курсы валют Украины

Установить
15 декабря 2023, 16:23 Читати українською

Нацбанк будет популяризировать платежи при помощи QR-кода — они уже доступны 70% физлиц-владельцам счетов

На текущий момент свыше 70% физлиц-владельцев текущих счетов имеют возможность использовать QR-код для переводов через свои банки, которые уже реализовали в своих платежных приложениях обработку QR-кода в формате Нацбанка.

На текущий момент свыше 70% физлиц-владельцев текущих счетов имеют возможность использовать QR-код для переводов через свои банки, которые уже реализовали в своих платежных приложениях обработку QR-кода в формате Нацбанка.►Читайте страницу«Минфина» в фейсбуке: главные финансовые новостиОб этом сообщается в письме Национального банка № 57−0008/92181, подписанном зампредом НБУ Алексеем Шабаном.
Фото: НБУ

Читайте страницу«Минфина» в фейсбуке: главные финансовые новости

Об этом сообщается в письме Национального банка № 57−0008/92181, подписанном зампредом НБУ Алексеем Шабаном.

Регулятор собирается популяризировать QR-код в мгновенных платежах, для чего приглашает на 20 декабря экспертов для обсуждения таких вопросов:

  • Использование QR-кода для инициирования переводов.
  • Алгоритмы обработки QR-кода/Deeplink после их сканирования/активации.
  • Обеспечение единого опыта пользователей при использовании QR-кода.

«Использование QR-кода как способа передачи реквизитов для осуществления переводов, приобретает все большую популярность в мире. Преимуществами для плательщика является удобство, скорость и безошибочность создания платежной инструкции, обеспечены путем ее автоматического формирования в платежном приложении банка», — отмечается в документе Нацбанка.

Комментарии - 47

+
+75
innapcholko
innapcholko
15 декабря 2023, 17:44
#
Видели эти платежи по QR кодам с конскими комиссиями…
+
+30
Три літри
Три літри
15 декабря 2023, 19:42
#
Інна, ви знов брешете.

У цих платежів немає ніяких комісій, крім тих які банк вписав в тариф вашої карти. В купі банків банківський переказ немає комісії — обирайте правильний банк.
+
+90
innapcholko
innapcholko
15 декабря 2023, 21:17
#
Вы сами обвиняете во лжи, причем голословно!

У меня есть факты!
Вот пример квитанций с QR кодами! Те что раздает полиция в штрафах — комиссия где-то 1.5−2%.

Да там платежи по реквизитам!!, но сервис через который платеж идет — дерет комисси!!!

То-же самое делаеться в кабинете налоговой!

Можно платить самостоятельно — что по факту и делаеться — но от QR котов толку нет, ибо ссылки на сервисы с конской комиссией!!!

Видно вы уже давно за границей и не участвуете во всей кухне что твариться в Украине…
+
+60
Три літри
Три літри
15 декабря 2023, 21:45
#
Вот пример квитанций с QR кодами! Те что раздает полиция в штрафах — комиссия где-то 1.5−2%.

Ну то покажіть такий QR-код. Бо я взагалі не знаю про що зараз мова.

Да там платежи по реквизитам!!, но сервис через который платеж идет — дерет комисси!!!

Так з ваших же слів це комісія якось сервіса який ви навіть не годні назвати. Думаю що сервіс ніяк не пов’язан з QR-кодом і його обирав сам оштрафований водій, а ви про це почули через треті руки і додумали що це комісія QR-коду.

QR-коди про які розповідає новина Мінфіна це просто реквізити та призначення платежа.
Ви можете заплатити прямо з свого власного рахунку в будь якому банку де він у вас є. І комісію ви при цьому будете платити тільки якщо вона є в тарифах. А якщо в тарифах комісії немає то й платити ви нічого не будете. Ніякі додаткові сервіси для цього не потрібні взагалі.

То-же самое делаеться в кабинете налоговой!

Яким боком кабінет податкової до QR-кодів?

Видно вы уже давно за границей и не участвуете во всей кухне что твариться в Украине…

Та це скоріше ви давно за кордоном і поняття не маєте про які QR-коди мова не дивлячись на те що їх розвивають вже років п’ять

https://minfin.com.ua/ua/2019/08/01/38596754/

https://bank.gov.ua/ua/qr

https://www.f
+
+30
innapcholko
innapcholko
16 декабря 2023, 10:49
#
Сейчас поехали срочно нарушать ПДД, чтобы вам свежую квитанцию со штрафом QR кодом, который полиция местная раздает.

Еще раз повторю, что даже в кабинете налоговой QR коды только на сервисы, которые взымают комиссии 1.5-2%

Так что приходиться вводит реквизиты вручную чтобы не переплачивать.

Про QR коды — это все маячня!
+
+15
Три літри
Три літри
16 декабря 2023, 17:04
#
… поехали срочно нарушать ПДД, чтобы вам свежую квитанцию со штрафом QR кодом, который полиция местная раздает.

Новина яку ми обговорюємо не про якісь специфічний QR-коди яки треба оплачувати через специфічний сервіс. Якщо ви не годні згадати що і як оплачувалось — виходить я правий і штраф платили не ви, ви просто виступаєте у ролі «іспорченного телефона».

На сторінці https://iban-qr.alximicus.com/ ви можете сгенерувати QR-код і перевірити що ніяких комісій при його оплаті немає.

Я вам про це говорю відпочатку, але ж ви не годні слухати.
+
+30
Три літри
Три літри
16 декабря 2023, 17:07
#
Еще раз повторю, что даже в кабинете налоговой QR коды только на сервисы, которые взымают комиссии 1.5−2%

Ну то покажіть хоч цей код.
+
+30
Три літри
Три літри
16 декабря 2023, 17:09
#
Про QR коды — это все маячня!

Так, все що ви пишете про них — маячня. Згоден.
+
0
mlp711141
mlp711141
17 декабря 2023, 20:30
#
Как нет? Оформление загранпаспорта в отделении: стоимость паспорта + 20 грн комиссия (гривневая часть платежа) и 375zł +20 zł комиссия (услуги паспортного сервиса, часть платежа в злотых). Думаю, так и в магазинах будет. Украдено в раше и внедрено в Украине — это чтобы:
1. сэкономить на терминалах и перенести свои расходы на клиентов
2. своеобразный фейс-контроль (а имеет ли клиент возможность платить таким способом?, пополнен ли у него мобильный интернет и так далее) и шпионаж за клиентом,
3. оформление платежа под видом покупки в интернет-магазине.
+
+15
Три літри
Три літри
17 декабря 2023, 22:16
#
Как нет? Оформление загранпаспорта в отделении: стоимость паспорта + 20 грн комиссия (гривневая часть платежа) и 375zł +20 zł комиссия (услуги паспортного сервиса, часть платежа в злотых).

Чуваак, ти мабуть забув що ти тут граєш роль продвинутого айтішника що раздає поради.

В новині мова про QR-коди НБУ, яким боком тут послуга переоформлення загранпаспорта в якомусь невідомому польскому офісі?

Які в жогу термінали якщо, ще раз, мова про банківський переказ в гривні через українську СЕП НБУ з банківського рахунку що належить людині яка цей переказ відправляє? Де і в якому польскому термінали та знайшов можливість зробити банківський переказ зі свого українського рахунку? Там навіть з польского рахунку немає можливості заплатити.
+
0
mlp711141
mlp711141
18 декабря 2023, 11:38
#
В новині мова про QR-коди НБУ, яким боком тут послуга переоформлення загранпаспорта в якомусь невідомому польскому офісі?

Тому що у QR-код можна внести достатньо інформації на різноманітну тематику. Посилання бувають різні. Наприклад, якщо ти сплачуєш за інтернет чи світло, ти через телеграм маєш можливість відправити посилання на сплату не тільки з реквізитами, але й з сумою оплати, у вигляді звийчайного лінку, що я і робив/ла/ли відсилаючи представнику працедавця лінк на сплату за електроенергію, коли ми з мамою мешкали в Україні.

Які в жогу термінали якщо, ще раз, мова про банківський переказ в гривні через українську СЕП НБУ з банківського рахунку що належить людині яка цей переказ відправляє?

Мова про український сервіс у Польщі та про аналогічні сервіси в Україні. Д П Документ як в Україні, так і у Польщі не встановлює термінали, а роздруковує QR-коди на квітанціях, переносячи власні потреби на громадян (ужитковників їх послуги). Тобто, буде комісія. В Україні, як альтернатива, можна сплатити готівкою.

Чуваак, ти мабуть забув що ти тут граєш роль продвинутого айтішника що раздає поради.

Помиляєшся. Я з власного досвіду.
+
0
Три літри
Три літри
18 декабря 2023, 12:02
#
Тому що у QR-код можна внести достатньо інформації на різноманітну тематику.

Можна. І НБУ саме це зробив розробивши власний варіант QR-коду для виконання банківських переказів.

Помиляєшся. Я з власного досвіду.

Ти пишеш про власний досвід користування якимось незрозумілим польським кодом для оплати через якийсь незрозуміли польський сервіс. Але тема новини це не платіжні сервіси в Польщі.
+
0
mlp711141
mlp711141
18 декабря 2023, 18:00
#
Ти пишеш про власний досвід користування якимось незрозумілим польським кодом для оплати через якийсь незрозуміли польський сервіс. Але тема новини це не платіжні сервіси в Польщі.

Я пишу про український сервіс, який використують державні околоконсульски/підпорядковіні до МВС фірми. Там частина платежу за оформлення паспорту та його доставку у гривнях, а частина за вартість послуг установи — у злотих. А посилання на індівідуальну тимчасову сторінку оплати, де ти обираєш як сплатити гривнєву частку платежу: у гривнях окремо, чи разом у злотих з послугами паспортного сервісу.
+
0
Три літри
Три літри
15 декабря 2023, 19:41
#
Платежі через QR-коди зроблеми трохи через жогу: немає можливості вибрати через який банк платити, треба сканувати застосунком саме того банку через який збираєшься робити платіж.
+
0
Іван Іовенко
Іван Іовенко
16 декабря 2023, 10:43
#
Я бачу так, що QR-код повинен мати лише реквізити. Після сканування коду додатком ручний ввод суми оплати.
+
+15
innapcholko
innapcholko
16 декабря 2023, 10:52
#
Но по факту дают ссылку на сервис, который дерет комиссию 1.5−2%.

Что налоговая, что полиция!
+
0
Три літри
Три літри
16 декабря 2023, 17:21
#
В ньому немає ніяких посилань на сервіси
+
0
innapcholko
innapcholko
17 декабря 2023, 21:03
#
Странно, но QR коды на квитанциях полиции как раз ссылаются на сервисы где дерут комиссии.

Кто-то тут врет!
+
0
Три літри
Три літри
17 декабря 2023, 22:19
#
Ну то покажіть цей QR-код та назвіть що це був за сервіс? Потім ще раз перечитайте новину і нарешті зрозумійте шо там мова про інше.

Чи ви тепер будь який QR-код будете тут згадувати, і ті що для під'єднання до вайфая, і ті що з посиланнями на сайти, і ті що на залізничних квитках?
+
0
innapcholko
innapcholko
18 декабря 2023, 10:51
#
Вообще-то в QR коде персональная информация.

Сссылка на сервис way4pay
+
+15
Три літри
Три літри
18 декабря 2023, 10:59
#
Взагалі то у QR-коді НБУ є лише інформація про отримувача платежу:
* номер його рахунку,
* його назва чи ПІБ,
* його податковий або реєстраційний код.
А також є сума переказу, валюта та призначення платежу. Все, більше там нічого немає крім пари службових полів.

Посилання я вам давав ще чотири дні тому
https://minfin.com.ua/ua/2023/12/15/117904302/#com4567376

Але ви досі пишете маячню не витративши ані секунди на ознайомлення про що взагалі мова.

Ви на залізниці їздили останні роки? В залізничних квитках теж є QR-код, то це теж посилання на платіжні сервіси з комісією і за це відповідає також НБУ?

А коли ви їдете в метро і у вагоні бачите рекламний плакат з QR-кодом то це теж посилання на платіжний серсів і за це відповідає НБУ?

Вже не знаю як достукатись до вашого мозку, схоже у вас його немає, а є лише записана програма яка по колу повторює «на квитанціях поліції посилання на платіжні сервіси».

Посилання на сервіс way4pay може бути лише в QR-коді самого way4pay або в простому QR-коді для посилань на сайти які придумані кілька десятків років тому і до яких НБУ не має жодного відношення. https://uk.wikipedia.org/wiki/QR-%D0%BA%D0%BE%D0%B4
+
0
innapcholko
innapcholko
18 декабря 2023, 12:30
#
Так почему гос-ограны не используют QR коды НБУ?
Будет ли когданибуть государство делать все организовано?
По факту все что делаеться — это маячня!
+
0
Три літри
Три літри
18 декабря 2023, 17:20
#
Так почему гос-ограны не используют QR коды НБУ?

Нарешті! Нарешті ви мене почули, Інна.

Те що державні органи не користуються QR-кодами НБУ для мене теж дивно. Тим більш що ці коди існують з 2019 року.

На всії квитанціях про штрафи має бути такий код. Там можуть бути й інші, наприклад для оплати картою, але цей маж бути обов’язково. Тут я з вами на одному боці.
+
0
innapcholko
innapcholko
18 декабря 2023, 19:35
#
Вот по этому на счет и пишу про маячню, что эта «новость» — это маячня, как и все что твариться в Украине, с беззаконием и беспределами — на которые уже трудно закрывать глаза…
+
+30
Три літри
Три літри
16 декабря 2023, 20:21
#
Проблема виникає тоді коди код сканується не через застосунок банку, а просто камерою телефону.

Було б чудово мати щось типу сторінки зі списком банків як przelewy25 чи payU, далі клікаєш по інонці і автоматично запускається відповідний застосунок через перехоплення посилання.

З одного боку можна сказати що це дрібниці: і справді у багатьох людей рахунок лише в одному банку. З іншого це дуже поліпшить юзер експеріенс для продвинутих користувачив, а саме вони є потенційними користувачами цих QR-кодів бо люди з одним рахунком все ще користуються картою лише щоб зняти готівку в банкоматі в день зарплати.
+
0
innapcholko
innapcholko
17 декабря 2023, 21:05
#
Хз какие там проблемы!

По умолчанию там ссылки на платные сервисы!
+
+15
Три літри
Три літри
18 декабря 2023, 12:02
#
В QR-коді НБУ немає жодних посилань взагалі

https://minfin.com.ua/ua/2023/12/15/117904302/#com4568077
+
0
innapcholko
innapcholko
18 декабря 2023, 14:34
#
Почему гос службы не используют эти коды? Налоговая, полиция и т.п???
+
0
mlp711141
mlp711141
17 декабря 2023, 20:35
#
В моём случае код содержал в себе ссылку на страницу оплаты, а там, у паспортного сервиса, комиссия…
+
0
Три літри
Три літри
17 декабря 2023, 22:21
#
А код на твоємоу польському залізнічному квитку на який платіжний сервіс вказує? Це теж шахрайство від НБУ?
+
0
mlp711141
mlp711141
18 декабря 2023, 11:21
#
А код на твоємоу польському залізнічному квитку на який платіжний сервіс вказує? Це теж шахрайство від НБУ?

Не на платіжний сервіс, а на сторінку перевірки квітків. Там інше посилання у QR-коду
+
+15
Три літри
Три літри
18 декабря 2023, 11:52
#
Не на платіжний сервіс, а на сторінку перевірки квітків. Там інше посилання у QR-коду

Почитай трохи про QR-код, є купа матеріалів навіть російською.

Крім посилань QR-код може використовуватись для передачі номеру телефону, імені та паролю Wi-Fi мережі чи просто ідентифікатора як це й думали використовувати в 1994 році у компанії Denso-Wave. А можно розмістити свій власний вміст який розпізнають лише ті хто знають як з ним працювати. Саме такими є QR-коди НБУ в яких немає ніяких посилань взагалі https://minfin.com.ua/ua/2023/12/15/117904302/#com4568077
+
0
mlp711141
mlp711141
18 декабря 2023, 17:55
#
Це мені не треба казати, там може бути також словесне посилання у дупу українською мовою.
+
0
Три літри
Три літри
18 декабря 2023, 18:13
#
Це тобі треба читати щоб ти не писав дурниць про суми в злотих при оплаті через QR-код НБУ
+
0
mlp711141
mlp711141
18 декабря 2023, 19:02
#
Це тобі треба читати щоб ти не писав дурниць про суми в злотих при оплаті через QR-код НБУ

Ти про код от НБУ, а я про код от Д П Документ
+
0
Три літри
Три літри
18 декабря 2023, 19:20
#
Яким боком тут код ДП Документ? Чому ти не згадав про код Колео з о.о.?
+
0
mlp711141
mlp711141
18 декабря 2023, 20:04
#
Яким боком тут код Д П Документ? Чому ти не згадав про код Колео з о.о.

Мені не було потрібно його аналізувати.
+
0
Genna Smatko
Genna Smatko
16 декабря 2023, 12:33
#
Мошеники рады потому что через ор-код легче лохотронить.
+
0
Три літри
Три літри
16 декабря 2023, 17:22
#
Ще один експерт що поняття немає про що мова.
+
+15
Три літри
Три літри
17 декабря 2023, 22:24
#
До слова те що в багатьох банківських застосунках вже є сканер QR-кодів якій вміє розпізнавати QR-коди НБУ не означає що вони доступні 70% клієнтів.

Бо я ще не зустрічав жодного такого кода так би мовити «в дикій природі». Бо ніхто з бізнесів цим не користується.
+
0
Moonlighter
Moonlighter
18 декабря 2023, 11:41
#
То ты наверное нигде не бываешь или живешь в селе. В Киеве во многих кафешках этот qr код можно встретить, в некоторых мелких заведениях, на «островках» со всякой электроникой в ТЦ. Даже на продуктовых рынках в этом году много раз видел.
+
0
Три літри
Три літри
18 декабря 2023, 11:59
#
В Киеве во многих кафешках этот qr код можно встретить, в некоторых мелких заведениях, на «островках» со всякой электроникой в ТЦ.

Який саме QR-код?

Ти кажеш про QR-код для оплати через Приват24? Так я давно знаю про нього і навіть довелось недавно скористатись https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/347787/

Чи ти про QR-код який використовується для оплати через еквайрінг Монобанка? Ним теж користувався і враження від користування набагато кращі ніж від приватівського одоробла.

Чи ти про QR-код в якому записано номер картки щоб «платити за каву» переказом на картку не набираючи номер вручну?

Але головне питання: до чого це все у темі про QR-код НБУ?

В київському метро купа реклами з QR-кодами з посиланнями на сайти — це теж коди за які відповідає НБУ?
+
0
Moonlighter
Moonlighter
18 декабря 2023, 12:33
#
Https://bank.gov.ua/ua/news/all/plateji-stayut-zruchnishimi-z-novim-qr-kodom
https://bank.gov.ua/ua/news/all/yedini-pidhodi-do-formuvannya-ta-vikoristannya-qr-kodu-pidvischat-zruchnist-ta-shvidkist-rozrahunkiv

Эти новые коды уже давно работают. Новость не про то как это внедрять, а как популяризировать, потому что их давно все используют.
+
0
innapcholko
innapcholko
18 декабря 2023, 14:30
#
Главный вопрос почему гос ограны их не используют!??
Почему они впаривают QR коды со ссылками на платные сервисы типа way4pay или liqpay?!!!
Вот в кабинет налоговой зайди…

Монобанк не понимает QR-коды НБУ…
+
0
Три літри
Три літри
18 декабря 2023, 17:23
#
Я про ці коди розповідаю чотири дві поспіль і давав посилання на сайт НБУ.
https://minfin.com.ua/ua/2023/12/15/117904302/#com4567316

Эти новые коды уже давно работают.

Де працюють? Покажи хоч один бізнес який використовує цей код.

Новость не про то как это внедрять, а как популяризировать, потому что их давно все используют.

Наче я з цим сперичаюсь!
Я Інні та іншим чотири дні пояснюю що таке ці коди і тут приходиш ти і починаєш мені розповідати що вони на кожному кроці. Але не можеш показати жодного працюючого кода.
+
+15
Три літри
Три літри
18 декабря 2023, 12:05
#
Будешь в ТЦ, підійди до «островка» і сфотографуй цей код.

Сподіваюсь такого великого експерта не треба вчити як додати сюди посилання на сайт для шарінга картинок?
+
0
innapcholko
innapcholko
18 декабря 2023, 19:45
#
В Украине давно гос органы, это органы разных «организмов»…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться