Украинский рынок автомобилей на электротяге в мае достиг отметки 943 шт., что ровно на 300 шт. больше, чем годом ранее. Об этом сообщает Укравтопром.
Спрос на электромобили в Украине вырос. Топ-5 э-фаворитов украинцев
Из этого количества: легковых – 915 шт., коммерческих – 28 шт.
Таким образом, по сравнению с прошлым годом майский спрос на легковые электромобили в Украине вырос в полтора раза, а на коммерческие снизился на 15 процентов.
Рынок коммерческих автомобилей
Рынок коммерческих автомобилей на электротяге состоял исключительно из импортного секонд-хенда и не отличался разнообразием. Основную массу, как и в прошлом году, составили электромобили модели Renault Kangoo Z. E., которых было зарегистрировано 22 ед.
Читайте также: В Украине падают продажи новых авто. Что покупают украинцы
Рынок легковых электрокаров
В тоже время, в регистрациях легковых электрокаров присутствовали новые машины, но их было всего 60 шт., а большую часть (855 шт.) составили подержанные автомобили.
Читайте также: МВД создало приложение «Штрафы ПДД». Есть карта камер и оплата штрафов онлайн
Топ-5 популярных авто
Самым популярным электрокаром у украинцев вновь стал Nissan Leaf. В прошлом месяце 282 автомобиля этой модели пополнили автопарк страны.
На втором месте Tesla Model S, ее выбрали 136 автомобилистов.
Также в майскую пятерку наиболее востребованных автомобилей с нулевым уровнем выбросов вошли: Tesla Model 3 – 128 шт.; Chevrolet Bolt EV – 50 шт.; Tesla Model X– 45 шт.
Читайте также: Рынок импортного секонд-хенда восстанавливает свои позиции
Всего с начала года в Украине было поставлено на учет 2690 ед. автотранспортной техники, работающей исключительно на электротяге: 2548 шт. легковых авто, 141 шт. коммерческих и один автобус.
Комментарии - 8
- А дальше?
- А дальше все... Вилка из розетки вылетает:) Импортозамещение:))
- Це техніка, на яку збирали гроші два попередніх покоління.
Уряд Греції 5 червня презентував програму підтримки електромобілів, яка має сприяти поступовому переходу Греції на електроавтомобілі, аби до 2030 року вони складали третину всіх авто в країні.
Йдеться про субсидії для приватних осіб та компаній, які вирішать придбати електромобіль: їм компенсуватимуть 25% вартості авто.
Передбачається, що компенсацію зможуть отримати близько 14 тисяч нових власників електромобілів.
Крім того, їх на 2 роки звільнять від дорожних податків.
Паралельно збираються заборонити імпорт автомобілів стандартів Євро 1-2-3, та запровадити додатковий екоподаток на авто Євро-4.
Програма охоплює не лише електромобілі, а й електроскутери та електровелосипеди. Для них умови вигідніші: до 20% компенсації вартості за скутер, та до 40% за велосипед (максимум - 800 євро).
Передбачений бюджет програми на 2020-2021 роки – 100 мільйонів євро.Зараз у Греції – близько 1000 електроавтомобілів, що складає лише 0,3% автопарку країни. Для порівняння, у Німеччині це – близько 10%.
Про це пише Reuters.
Така зміна - частина плану економічного відновлення. В рамках якого уряд також планує витратити 2,5 млрд євро на інфраструктуру виробництва та зарядки акумуляторних батарей.
Видання передає, що споживчий попит на електромобілі був обмежений побоюваннями з приводу обмеженого робочого діапазону транспортних засобів.
«Ми знаємо, що 97%, по яким вони (німці - ЕП) не купують електромобілі, це занепокоєння з приводу дальності їзди», - заявив Дієго Біас, голова та співзасновник Quercus Real Assets.
Видання повідомляє, що за даними BDEW, німецької асоціації енергетичної та водної промисловості, станом на березень 2020 року в Німеччині було 27 730 зарядних станцій для електромобілів.
За даними BDEW, для досягнення масового ринку електромобілів потрібно не менше 70 тис зарядних станцій та 7 тис станцій швидкої зарядки.