Минфин - Курсы валют Украины

Установить
16 августа 2018, 14:09 Читати українською

Куда вкладывать деньги, если не депозит и не квартира. Kyiv Invest Meetup #2

13 сентября в Киеве пройдет Kyiv Invest Meetup. Частные инвесторы соберутся вместе, чтобы поделиться опытом по финансовому планированию, инвестициям и налогам, откровенно рассказать об успехах и ошибках, а также обсудить новые возможности инвестирования. «Минфин» выступит генеральным информационным партнёром встречи.

«Читатели «Минфина» постоянно ищут способы инвестировать свои деньги. Они участвуют в нашей программе «Бонус к депозитам», вкладывают в валюту с помощью Валютного аукциона и следят за акциями застройщиков. Мы рады поддержать Kyiv Invest Meetup. Это отличное мероприятие для всех, кто думает, куда вложить деньги», — говорит сооснователь «Минфина» Сергей Виндерских.

Это уже второй по счету митап, который состоится в столице. На нем выступят спикеры из консалтинговой компании iPlan.ua, инвесткомпаний ICU и Next Generation Investment Company, а также финансовой платформы Swissquote Bank.

Фото с Kyiv Invest Meetup #1
Фото с Kyiv Invest Meetup #1

«Я некоторое время жил в США, там в порядке вещей поговорить со знакомыми не только о футболе, но и о том, кто, куда и как инвестирует. Культура митапов также пришла из Америки. Важно, что митап — не конференция, а именно общение и обмен опытом участников. Плюс 2-3 спикера, чтобы задать основную тему вечера», — рассказывает один из организаторов мероприятия, руководитель проекта Семейный Бюджет Любомир Остапив.

В Kyiv Invest Meetup #1, который прошел в апреле этого года, принимало участие четыре десятка частных инвесторов. «Мы послушали о финансовом планировании, ETF через брокеров, peer-to-peer кредитам в Украине (AFA), государственных облигациях и налогах на них, Unit-linked продуктах. А дальше пили чай/кофе и обсуждали услышанное», — говорит Любомир Остапив. На второй встрече ожидается 50-70 участников. В любом случае, организаторы ограничивают количество посетителей 100 участниками. 

«Инвестиционный митап — мероприятие для тех, у кого есть деньги, и кто готов вкладывать от 10 тысяч долларов. Если в активе у инвестора только несколько тысяч, лучше положить их на депозит и посещать мероприятия, которые помогут заработать», — советует Остапив.

Встречи частных инвесторов будут проходить регулярно — раз в квартал. Они также смогут обмениваться опытом в закрытой группе Kyiv Invest Meetup на Facebook.

Программа Kyiv Invest Meetup #2

18:00–18:45 — регистрация, мини-фуршет

18:45–20:30 — выступления спикеров

  • Вячеслав Масленников, партнер iPlan.ua «Сначала планируем, потом Инвестируйте»
  • Григорий Овчаренко, руководитель по управлению локальными активами ICU «Теория и практика сбережений. Инструменты для инвестирования»
  • Владимир Позний, country manager EXANTE «Next Generation Investment Company»
  • Игорь Воронин, Swissquote Bank «Инвестиционные операции со швейцарской банком: Прибыльно, Надежно, Респектабельно»

20:30–21:30 — чай, кофе, свободное общение.

* * *

Обновление от 11.09.2018:
Все билеты на мероприятие проданы.

Комментарии - 49

+
+188
YevgenMuza
YevgenMuza
16 августа 2018, 14:37
#
Забавно, нужно заплатить деньги, чтобы тебе поездили по ушам, впаривая свои «услуги». «Важно, что митап — не конференция, а именно общение и обмен опытом участников». Только вас сюда не зовут, чтобы послушать ваш опыт, иначе бы не было вот этого «Инвестиционный митап — мероприятие для тех, у кого есть деньги, и кто готов вкладывать от 10 тысяч долларов. Странно, если я инвестор, то скорее всего у меня есть куда вкладывать деньги и вряд ли я такой идиот, который после какого-то митапа побегу отдавать в какую-то шарагу от 10 тысяч долларов, вынув деньги из проверенного актива. На нормальном митапе, где люди обмениваются опытом, не может быть никаких условий и никто не должен ни к чему побуждаться.
+
+43
Dmitrik7
Dmitrik7
16 августа 2018, 16:13
#
Ну, вот можно сходить на:

18:00–18:45 — регистрация, мини-фуршет

и на

20:30–21:30 — чай, кофе, свободное общение.

Всё остальное — от лукавого.

Не прячьте ваши денежки по банкам и углам, как поётся в одной песне в исполнении Кота Базилио и Лисы Алисы.
+
0
TOMAgavk
TOMAgavk
16 августа 2018, 16:42
#
Меня этот вопрос давно не интересует, он решён, работает безотказно и беспроигрышно.
А остальные, пусть учатся.
+
0
knaz197
knaz197
10 сентября 2018, 12:58
#
Все тратите?
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
10 сентября 2018, 11:22
#
Я бы сходил бы, сегодня буду понимать по обучению своему, начнется оно или нет на этой неделе, как раз в четверг припадает.
Я бы послушал бы.
Надеюсь там не будут о крипте и о биржах рассказывать?

Кто-то был уже там, подскажите, стоит ли?!
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
10 сентября 2018, 12:50
#
ОМГ
Квартира як засіб збереження грошей?
+
0
knaz197
knaz197
10 сентября 2018, 12:59
#
Збереження — можливо
+
+44
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
10 сентября 2018, 13:02
#
Оу

Розкажіть мені як на падаючому квартирному ринку зберегти гроші, якщо у вас нерухомість має амортизацію і плату за комун послуги?
+
0
ballistic
ballistic
10 сентября 2018, 13:39
#
Здати в оренду не варіант?
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
10 сентября 2018, 13:53
#
Варіант, що може призвести до збільшення амортизації

І варіант, що ніяк не покриє зниження ціни самої квартири на ринку
+
0
ballistic
ballistic
10 сентября 2018, 14:30
#
Давайте порахуємо на періоді 10 років.
Вкладаємо $90К в двушку з базовим ремонтом в популярному ЖК Києва.
Здаємо в оренду за $500/міс., комунальні платить орендар.
Щорічні витрати на амортизацію (ремонт) нехай $1000.
Припустимо, що 1 місяць на рік квартира буде простоювати.
Податками нехтуємо.

За 10 років дохід від оренди мінус амортизація складе ($500*11-$1000)*10 = $45K
Навіть якщо через 10 років ринкова ціна на квартиру знизиться на третину, чистий дохід перекриє втрати.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
10 сентября 2018, 14:37
#
Амортизація 2-10% в рік
Витрати на купівлю квартири — в долларах/євро/СКВ
Дохід — в гривні
Ремонт — це 2-10к долларів, один на 2-5 років

На проміжку 4-х років — падіння було на 40+%
Ще й на додачу розрахунки перейшли в гривню
+
+15
ballistic
ballistic
10 сентября 2018, 15:19
#
«Дохід — в гривні»
— оренда в гривнях росте разом з девальвацією, тобто фактично прив'язана до долару.

«На проміжку 4-х років — падіння було на 40 %»
— так це ж добра новина, бо падіння означає здуття бульбашки і оздоровлення ринку.
Подальшого падіння на 40% чи більше точно ніхто не чекає, зате є потенціал для росту разом зі зростанням економіки.

«Амортизація 2-10% в рік»
— 10% в рік від ціни об'єкту?!
Ви пишете з практичного досвіду чи просто теоретизуєте?
Звісно, розрахунки можуть сильно відрізнятися в залежності від об'єкту. І якщо вкладатися в нерухомість бездумно, то можна добре пролетіти.
Я Вам показав розрахунки на конкретному прикладі, близькому до нинішньої реальності. В якій конкретно частині не згодні?
+
0
54022684
54022684
10 сентября 2018, 17:40
#
Мдаа, из-за таких бизнесменов в Украине неадекватные цены на аренду, которые в среднем равны или больше средней зп. Рубят 60-200% доходности в баксе и плачут про 2-10. Капец.

Квадратные метры — это актив, который покупается в начале инвестиции и продается в последствии, таким образом в платеж за квартиру он включатся _не_должен_ в нормальной ситуации. Амортизация идет на ремонт, а не на квартиру.

Если купили хату за $40K, ремонт + техника за $20K(скажем 50 м2) и среднее время амортизации ремонта 10 лет, то математика следующая — $20K/120 месяцев, итого $166. Остальное навар, в зависимости района те же 60-200% о которых я писал выше.

Украина — страна-недоразумение, а точнее её инвесторы. Где еще такой дисбаланс аренды к зп? Подозреваю, что это безобразие будет исправляться только постоянным девалом. А заодно и падением недвиги.

Что интересно, приблизительно такие же доходности и в Польше(или чуть меньше с учетом того, что зп работникам, кто делал ремонт, выше), но там по-крайней мере цена аренды равна 30-50% зп. Другие страны подробно не смотрел, но если бегло, то там где-то такая же ситуация, как и в Польше.
+
+15
ballistic
ballistic
10 сентября 2018, 18:22
#
«в Украине неадекватные цены на аренду, которые в среднем равны или больше средней зп»
— тут є пояснення — офіційна середня зп значно відрізняється від реальної.
Ціни на оренду ринкові, якби не було б попиту, то вони б падали.
+
0
54022684
54022684
10 сентября 2018, 18:31
#
Я согласен с тем, что они больше официальной(9.2 брутто по госстату, в т.ч. 13-14К брутто в Киеве), но не думаю, что в крупных городах средняя выше 15К на руки. А за квартиры просят 10К-12К за однушку в среднем(Одесса). Это с хорошим ремонтом, не топовым, и не в мажорном районе. Итого, останется после квартиры денег только на еду.

Есть по-крайней мере пару объяснений:
1) средние зп на руки в крупных городах значительно выше, чем я думаю, в районе $900-$1200 нетто и более, в чем возникают сильные сомнения
2) наши инвесторы просто жадные, им лишь бы срубить бабла прямо сейчас, а то, что в однушке будет жить 2-3 человека им по-барабану. Этот вариант мне видится более реальным
+
+15
ballistic
ballistic
10 сентября 2018, 18:41
#
Ну самі подумайте, хто погодиться знімати квартиру за 10К-12К, отримуючи 15К? :)
+
0
54022684
54022684
10 сентября 2018, 18:51
#
> Ну самі подумайте, хто погодиться знімати квартиру за 10К-12К, отримуючи 15К? :)
Мой вариант (2). Приходится снимать с приятелем/подругой. А то и с двумя. Или какой-то средненький по удобству и на вид хрущ. Уже промолчу о том, какой вид на здание снаружи.

Красивая мечта верить в то, что зп таки > $1K, но я не настолько оптимист :). Особенно глядя на то, как едут собирать клубнику в Польшу за $700-$900 миллионами человек.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
10 сентября 2018, 19:01
#
>
це з бухгалтерської точки зору

В реальності — це значне збільшення витрат на капремонт за рахунок необхідносі ремонтувати не тільки квартиру, а й будівлю і загальні комунікації вцілому
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
10 сентября 2018, 19:05
#

Якщо у вас варіант отримувати 0 і платити за комуналку
або отримувати 15 і 10 віддавати за оренду
що ви оберете?
+
0
ballistic
ballistic
10 сентября 2018, 20:16
#
«Или какой-то средненький по удобству и на вид хрущ. Уже промолчу о том, какой вид на здание снаружи»
— є такий сегмент, але там ціна буде менше 10К-12К
Але з іншого боку є ще й сегмент, де ціна оренди $1000 і вище.

«Красивая мечта верить в то, что зп таки > $1K, но я не настолько оптимист :)»
— тут мабуть треба зробити поправку, >$1K — це середня зп «понаєхавших».
+
+15
54022684
54022684
10 сентября 2018, 20:19
#
> що ви оберете?
Уехать в страну и жить, где бизнес умеет считать и работать, а не жадничать. Благо, выбор есть. И многие так и поступают, и правильно делают. Одни платят копейки, а другие просят за крышу над головой всю зарплату. Потом аукнется.

Сейчас в Одессе аренда недвиги немного дешевле, чем в Польше, даже Варшаве. С какого перепугу, спрашивается. И при этом, это жилье — новострои-общаги с газобетоном в 10см(в лучшем случае 20см), да так, что когда соседи испражняются, так на 2-3 этажа слышно. И это дай бог чтобы не было других косяков(подземных вод, трещин на всё здание и т.д.). Эфропа, елки-палки.
+
+15
ballistic
ballistic
10 сентября 2018, 20:37
#
«Наразі, намагання підняти ціну за зростанням долару означає втратити орендаря»
— я останні 3 роки слідкую за цінами в певних київських ЖК. За цей час ціна в доларах +/- не змінилася. Причому пропозиції довго не затримуються.

«В реальності — це значне збільшення витрат на капремонт за рахунок необхідносі ремонтувати не тільки квартиру, а й будівлю і загальні комунікації вцілому»
— це справедливо для старого житлового фонду, де накерували старі ЖЕК-і совкового типу. В новобудовах де приватний ЖЕК чи ОСББ якість управління набагато вища, і як наслідок зношування будинку і комунікацій нижче, капремонти планові, повністю фінансуються з щомісячних внесків
Тому якщо обирати об'єкт для інвестиції, то вигідніше обрати якісну новобудову, ніж «зекономити» на хрущі.
+
+15
ballistic
ballistic
10 сентября 2018, 21:05
#
"Якщо у вас варіант отримувати 0 і платити за комуналку
або отримувати 15 і 10 віддавати за оренду
що ви оберете?
"
— правда в тому, що варіантів насправді більше.
Можна зняти квартиру дешевше. Можна з товаришами і розділити платіж. А можна залишитись жити з батьками і працювати навіть в провінції — і тут точно буде не 0.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
10 сентября 2018, 22:20
#


Це якщо поміркувати
Але не завжди є час і варіанти під рукою


В окремих місцях можливі перекоси
Про які саме ЖК мова?
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
10 сентября 2018, 22:22
#

В реальності — ЖЕК від забудовника просто витягує гроші
ОСББ — не зможе виправити недоліки, що закладені в проекті або ті, що забудовник зробив
І навіть використання найкращих матеріалів не спасає, бо їх використовують наші монтажники

На капремонт — гроші ані ЖЕК, ані ОСББ не закладають, бо тариф тоді треба буде подвоювати чи потроювати

+
+29
Anton1975
Anton1975
10 сентября 2018, 22:40
#
Украина страна высоких рисков, значит, и норма прибыли должна и есть выше. Ни кто не будет заниматься недвижимостью за 3% годовых как в Европе, если в банке дают 18% в год.
+
0
ballistic
ballistic
11 сентября 2018, 0:20
#
«ОСББ — не зможе виправити недоліки, що закладені в проекті або ті, що забудовник зробив»
— які підстави для такого обмеження?
В моєму будинку ОСББ. Через 3 роки після здачі будинку правління ОСББ хоча й не відразу, але все ж таки змусило забудовника усунути дрібні і значні недоліки. Вартість найбільшого недоліку оцінюється близько мільйона гривень.

«На капремонт — гроші ані ЖЕК, ані ОСББ не закладають»
— це організаційне питання, яке залежить від керівництва на місцях і не має ніяких непереборних обмежень.
В нашому будинку періодично проводять планові профілактичні активності. Є резервний фонд для непередбачуваних випадків. Все фінансування в рамках бюджету з щомісячних внесків. Правління ОСББ щороку звітує про стан справ та витрати.

«Навіть якщо у вас є час і навички будівельника і ви самі будете працювати в бригаді що зводить ваш будинок, у вас не буде повної інформації»
— з такою логікою ні в чому і ніде не можна бути впевненим.
Для впевненості потрібно обирати надійного забудовника. Нема нічого надскладного, щоб зробити базові перевірки. Звісно якісь ризики існують, але щось критичне малоймовірне при вищевказаних умовах.
+
0
ballistic
ballistic
11 сентября 2018, 0:23
#
«Найкращі (не еліт сегмент) ЖК мають такі дикі дитячі проблеми, що плакати хочеться»
— я чув історію про елітний ЖК, майже в центрі Києва, збудовний ще в «жирні» ющенківські роки. Відвод каналізації від будинку мав нахил в зворотньому напрямку, тобто все лайно з будинку не витікало, а накопичувалося в трубі. Забудовник вирішив проблему встановленням насоса, який перекачував лайно :)
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
11 сентября 2018, 1:02
#
>
фізичні
Не можна перекласти залізобетон на новий
Важко перекласти неправильний вид труб, що поклали в стяжку в кожну квартиру
Важко змінити тип цегли в усіх перегородках


авжеж
Ви ж не проти платити $1 за квадрат у вигляді квартплати?


Такі відсутні в Україні
Як і нормальні архітектори
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
11 сентября 2018, 1:03
#

В окремих місцях можливі перекоси

Про які саме ЖК мова?
+
0
ballistic
ballistic
11 сентября 2018, 1:50
#
Критично неправильні бетон, труби та цегла — це кримінал.
Забудовник, що цінує свою відносну репутацію на відвертий кримінал не піде.

«Такі відсутні в Україні»
— все відносно, якщо аналізувати. Але за крайнощами зручно ховатися. Схоже таким чином Ви оберігаєте себе від цієї теми.

«Ви ж не проти платити $1 за квадрат у вигляді квартплати?»
— я не проти раціональних витрат.
Але звідки Ви взяли цю суму? Маєте кошторис з розрахунками, що обгрунтують необхідність таких витрат? За моїми даними для нових не-еліт будинків при раціональному плануванні потрібно набагато менше.

«Про які саме ЖК мова?»
— утримаюсь від прямої відповіді, не елітні :)
+
0
54022684
54022684
11 сентября 2018, 8:11
#
> Украина страна высоких рисков, значит, и норма прибыли должна и есть выше. Ни кто не будет заниматься недвижимостью за 3% годовых как в Европе, если в банке дают 18% в год.

Так у них сейчас 100%-120% в среднем по рынку в долларе(я приводил расчеты выше). Не надо петь басни про 3%. Могли бы и понизить до 20%-50%(в долларах ведь), этого хватило бы с учетом рисков за глаза.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
11 сентября 2018, 12:21
#

підкуп посадових осіб для видачі дозволу на будівництво також


і які саме комплекси в Києві мають нормального архітектора і нормального забудовника?


тобто насправді їх не існує

Ок
+
+15
ballistic
ballistic
11 сентября 2018, 17:48
#
Дискусія почалася з питання, чи можна зберегти гроші, інвестуючи в нерухомість.
Я Вам конкретними розрахунками показав, що можна не тільки зберегти, а й примножити. Дані для розрахунку я взяв з реального життя.

Ви не привели альтернативних розрахунків, а лише апелювали сукупними теоретичними страшилками. З таким підходом будь-який актив можна вщент розкритикувати, бо всюди є ризики.

Сказано вже було достатньо, тому пропоную зупинитись.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
11 сентября 2018, 18:22
#
Якщо з реального, то немає проблеми відповісти
+
0
1112VFRFH
1112VFRFH
12 сентября 2018, 3:22
#
Що пишеш?? перечитай:-90К!!! та+45К?? ((((
+
0
ballistic
ballistic
12 сентября 2018, 11:22
#
«немає проблеми відповісти»
— проблеми нема, тут питання доцільності.
Можу продовжити дискусію по темі з більш детальною конкретизацією, але при умові, коли з Вашого боку з'явиться альтернативний контр-приклад з таким же рівнем конкретизації.
Витрачати час на спростування деструктивного критиканства сенсу не бачу.
+
0
1112VFRFH
1112VFRFH
12 сентября 2018, 3:18
#
-90К!!!!!----+45Кдохід(((???? Ти сам зрозумів, що нареглював???
+
0
ballistic
ballistic
12 сентября 2018, 11:08
#
Шановний, у Вас на два речення 19 розділових знаків.
Якщо вважаєте мої розрахунки помилковими, то покажіть де конкретно помилка. Інакше йдіть далі вчитися грамотності в школу.
+
0
user3000
user3000
10 сентября 2018, 15:16
#
Те, у кого есть деньги, на такие мероприятия не ходят.
Всё, что написано выше — для владельцев колбасных ларьков и прочего жлобья.
+
+65
AleksandrBank
AleksandrBank
10 сентября 2018, 16:14
#
Не согласен, каждый видит в этом расширение кругозора, виде мнений и знакомств.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
11 сентября 2018, 12:57
#
Тут рекламувати також подію з темою про банківський сектор
Виступи англійською
Ось то справді розширення кругозору і розумні знайомства
+
0
Danconia
Danconia
10 сентября 2018, 19:19
#
Брейншторминг куда можно вложить 20-50к зелени для жителя Украины кроме депозита, форексов и крипты

вариации на тему инвестиций в кирпич
— жилье у моря, в той же Одессе возле Аркадии посуточная сдача хотя при просчете не оч большая доходность
(хату можно отдать в управление тем кто занимается посуточной арендой, или нанять девочку на пол ставки)
— доходные квартиры (гуглить в ютубе про доходные квартиры, там же выскочат ролики про доход на сдаче в аренду авто, великов, самокатов и гаджетов, сюда же можно отнести p2p кредиты физ лицам)

— посуточная сдача, не покупать а взять несколько 1шек в аренду сделать космет. ремонт и засетапить бизнес на почуточной аренде
— хостэл (хороших хостелов по-прежнему во многих городах оч мало, часто это стремные клоповники), а на хорошие хостелы спрос есть и нормальный хостел по идее будет иметь нелохую загрузку.

2. коммерческая недвига, но м2 оч дорогой и порог входа часто больше 50к
поэтому тут нужно кооперироваться с партнером чтобы зайти в коммерческую недвигу

3. франшизы — нужно подбирать как саму франшизу (тип бизнеса) так и искать локейшн, от которго зависит отобьется ли франшиза или закроется в убыток. Аптек, кофеен и кальян баров уже как грязи все остальные франшизы стремные.
Интересными показались еще темы с автомойкой под ключ и франшизы СТО.

Кому какие франшизы или темы кажутся интересными/реалистичными для инвестиций?
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
10 сентября 2018, 19:39
#
Франишизи на які вистачить 50к — це розвод на гроші
+
+45
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
10 сентября 2018, 22:28
#
Суми до 50к — тільки в себе: навчання, здоров'я або теж саме для дітей
+
0
Andrey M
Andrey M
11 сентября 2018, 10:18
#
+15
+
0
Admin
Admin
11 сентября 2018, 10:37
#
Обновление от 11.09.2018:
Все билеты на мероприятие проданы.
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
11 сентября 2018, 12:40
#
Эх, мне даже в приват написали и предложил присоединиться один из выступающих :)
В следующий раз значит.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться