20 января 2018, 13:29 Читати українською

Эксплуатация электромобиля обходится вдвое дешевле, чем авто с ДВС

Исследователи Мичиганского университета выясняли, какую выгоду получит средний американец, если пересядет с традиционного бензинового или дизельного автомобиля на электрический.

Исследователи Мичиганского университета выясняли, какую выгоду получит средний американец, если пересядет с традиционного бензинового или дизельного автомобиля на электрический.
Фото: unpp.com.ua

В исследовании сообщается, что в среднем годовая эксплуатация электромобиля обходится в $485. Годовое же содержание автомобиля с бензиновым двигателем эксперты оценили в $1 117, пишет Forbes.

Это исследование основывалось только на стоимости бензина и электричества в США. Расходы на содержание и обслуживание не учитывались. Но исследователи сообщают, что и они у электрокаров также ниже, сообщает Хайтек.

Дело в том, что электромобили проще по своему устройству. В них меньше деталей и расходных материалов, которые периодически требуют замены. У электрокара нет выхлопной системы, меньшая потребность в охлаждении, меньше движущихся элементов, нет свечей зажигания или головок цилиндра. Поэтому и с точки зрения обслуживания EV обходятся дешевле.

Величина экономии разнится от штата к штату. Так, самая незначительная разница в расходах на содержание автомобилей с электродвигателем и ДВС на Гавайях. Там все плохо и с ценами на бензин, и с ценами на электричество, поэтому годовая заправка бензином в среднем обойдется в $1 500, а зарядка электромобиля в $1100.

При этом самая большая выгода наблюдается в штате Вашингтон. Там годовые расходы на бензин и электричество составляют $1 338 и $372 соответственно. Нет ни одного штата, где бензин обходился бы дешевле.

Комментарии - 15

+
+15
Игорь Коляда
Игорь Коляда
20 января 2018, 14:48
#
Дело в том, что электромобили проще по своему устройству. В них меньше деталей и расходных материалов, которые периодически требуют замены. У электрокара нет выхлопной системы, меньшая потребность в охлаждении, меньше движущихся элементов, нет свечей зажигания или головок цилиндра. Поэтому и с точки зрения обслуживания EV обходятся дешевле.

Деталей может быть и меньше, но их цена может быть больше.
То же самое и с периодами между заменами.
Поэтому ещё не ясно — дешевле или нет.
+
+15
Dani Njasha
Dani Njasha
20 января 2018, 17:00
#
Єдина проблема з ціною, що тільки на старті виробництва, технології, ресурси, виробничі можливості. По мірі росту споживання, ціна піде вниз. А коли підтягнуться автогіганти бмв, мерседес, вв та інші, вигода на електроавто буде очевидною.
+
0
Игорь Коляда
Игорь Коляда
20 января 2018, 17:21
#
Что-то незаметно по автомобилям с ДВС, чтобы «по мірі росту споживання, ціна піде вниз».
Так почему так должно случиться с электромобилями?
+
+15
Dani Njasha
Dani Njasha
20 января 2018, 18:57
#
Так вже помітно, ціни на батарейки падають і це лише початок, авто на двс в раз 5 важче виготовити чим на батареї, там немає двигуна, кпп та інших вузлів. Електродвигуни дуже прості, сама батарея також.
+
0
ballistic
ballistic
20 января 2018, 17:24
#
"Деталей может быть и меньше, но их цена может быть больше"
— той, хто має хоч якесь уявлення про конструкцію ДВЗ та електродвигуна не написав би маячню, що деталі та експлуатація електродвигуна можуть бути дорожчими за ДВЗ.
+
0
Игорь Коляда
Игорь Коляда
20 января 2018, 17:31
#
Той, хто вміє хоч трохи читати, не написав би такі дурниці.
Тому що мова йде про конструкцію АВТОМОБІЛІВ, а не двигунів.
Ідіть тролити когось іншого.
+
0
ballistic
ballistic
20 января 2018, 18:47
#
«мова йде про конструкцію АВТОМОБІЛІВ, а не двигунів»
— якщо не враховувати двигуни і супутні системи, то різниці не буде ніякої.

Стаття про вартість експлуатації електромобіля в порівнянні з авто на ДВЗ. Дослідники встановили різницю.
Але Ви висловили сумнів «Поэтому ещё не ясно — дешевле или нет» і начебто аргументували. Так от Ваша «аргументація» — це або тролінг, або Ви зовсім не розумієте чим відрізняються електро від ДВЗ.
+
0
Игорь Коляда
Игорь Коляда
20 января 2018, 19:07
#
— якщо не враховувати двигуни і супутні системи, то різниці не буде ніякої.

Ну тоді рівняйте з… бричками.
Тролям же все одно чим займатися.
+
0
ballistic
ballistic
21 января 2018, 2:14
#
«Ну тоді рівняйте з… бричками»
— оце якраз по Ваший частині, можете висловити припущення про брички «их цена может быть больше», а потім резонно зробити багатозначний висновок «Поэтому ещё не ясно — дешевле или нет». А незгодних обізвати тролями.
+
0
Игорь Коляда
Игорь Коляда
21 января 2018, 8:40
#
Я називаю тролями тих, хто більше уваги приділяє мені та моїм висловам.а не обговорюваній темі.
Ви — один із них.
+
0
ballistic
ballistic
21 января 2018, 14:19
#
Так, я критикував Ваш вислів, але ж мій комент був прямо по темі статті — хто хоч трохи має інженерну уяву, той не буде сумніватися з головним висновком статті. Єдине «слабке» місце електоавтівок — це батарея (поки що). Решта компонентів та систем інженерно простіші/дешевші ніж у авто з ДВЗ.

Ви ж поставили під сумнів ОЧЕВИДНУ річ не навівши аргументів — оце якраз і є типова поведінка троляків.
+
0
Игорь Коляда
Игорь Коляда
21 января 2018, 14:54
#
Читати навчіться спочатку, може й побачите аргументи.
Вислів був «прямо» про мене, а не «по темі статті».
Ідіть тролити в друге місце.
+
0
ballistic
ballistic
21 января 2018, 17:48
#
«Деталей может быть и меньше, но их цена может быть больше»
— оце Ваша аргументація?! І хто після цього з нас троляка? :)
+
0
Игорь Коляда
Игорь Коляда
21 января 2018, 18:12
#
Той, який не вміє читати та вириває з контексту.
+
0
ballistic
ballistic
21 января 2018, 18:51
#
Ось УВЕСЬ Ваш комент без цитування зі статті:
"Деталей может быть и меньше, но их цена может быть больше.
То же самое и с периодами между заменами.
Поэтому ещё не ясно — дешевле или нет"


— який тут може бути контекст, щоб зрозуміти якось інакше? І де тут аргументи?

Я можу визнати, що різкувато покритикував Вас. Але ж критика моя була по ділу. Ви ж наче достатньо розумний, щоб розжовувати Вам очевидні речі.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться