Минфин - Курсы валют Украины

Установить
4 декабря 2017, 11:31 Читати українською

Из Единого реестра предприятий удаляют ОСМД

Из Единого реестра юридических лиц и физических лиц-предпринимателей было удалено 15 ОСМД. Об этом сообщает платформа для работы с открытыми данными Opendatabot.

Из Единого реестра юридических лиц и физических лиц-предпринимателей было удалено 15 ОСМД.
Из Единого реестра предприятий удаляют ОСМД/Фото: 112.ua

Как сообщается, в большинстве случаев основанием для удаления из Единого реестра является судебное решение, а основной аргументом истцов, требующих удаления компании — нарушение процедуры учредительного собрания.

По словам адвоката Натальи Гнатуш, если дом, как финансовый поток интересен застройщику или обслуживающей организации, или есть определенные помещения, которые хотелось бы захватить — это может стать причиной для судебных исков об отмене государственной регистрации ОСМД.

Комментарии - 43

+
+15
yarg
yarg
4 декабря 2017, 11:49
#
«По словам адвоката Натальи Гнатуш, если дом, как финансовый поток интересен застройщику или обслуживающей организации, или есть определенные помещения, которые хотелось бы захватить — это может стать причиной для судебных исков об отмене государственной регистрации ОСМД.»

обычно все проще. Тусовка жильцов создает такой междусобойчик -ОСМД, собирает платежи и разворовывает их. Когда это выявляется — остальные жильцы подают в суд и ликвидируют это бандитское образование.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
4 декабря 2017, 12:25
#
Оказывается воры есть не только в ЖЭКах. :-)
+
0
yarg
yarg
4 декабря 2017, 13:50
#
Воры в ЖЕКах — это больше легенда. А в ОСМД — это конкретные уголовные дела. Это дома, которые год платили за воду, а тепреь имеют годичную задолженность и т.п.
+
0
ballistic
ballistic
4 декабря 2017, 14:31
#
«Воры в ЖЕКах — это больше легенда»
— не легенда, а реальність!
Статистика за минулий сезон — після створення ОСББ рахунки за опалення МЗК та квартир без лічильників зменшилися майже вдвічі!

Потенційно ЖЕК — це зручна структура для розкрадання, бо його практично проконтролювати неможливо (на відміну від ОСББ).
+
0
ballistic
ballistic
4 декабря 2017, 14:24
#
«Тусовка жильцов создает такой междусобойчик -ОСМД»
— насправді якщо будінок великий і старий, то зібрати мешканців і переконати їх створити ОСББ — це мегаскладна задача.

У нашому будинку було створене ОСББ, але приватний ЖЕК дуже пручався, вдавався до різних методів — альтернативні збори мешканців, брудні наклепи в ЗМІ, замовні справи в поліції на активістів. Без кваліфікованої юридичної допомоги ми могли втратити наше ОСББ.
+
0
yarg
yarg
4 декабря 2017, 14:57
#
А мы, слава Богу, не создали. И проблем не имеем. А соседние дома, где создали, весело судятся друг с другом и разыскивают сбежавшее с деньгами руководство…
+
0
ballistic
ballistic
4 декабря 2017, 15:03
#
Той факт, що Ваші сусіди не змогли організувати нормальне самоуправління ніяк не означає, що ваш ЖЕК вас не «найожує».
Спробуйте поцікавитись у ЖЕКа, як витрачаються ВАШІ щомісячні внески. Для порівняння — в ОСББ я маю можливість перевірити всі договори та детальний рух коштів по рахунку.

Ми тільки після створення ОСББ змогли оцінити увесь масштаб «найожування».
+
0
yarg
yarg
4 декабря 2017, 15:15
#
ЖЕКу я плачу 260 гривен в месяц.
за эти деньги у меня вывозится мусор, убирается и освещается двор и подьезд, работает лифт, 2 года назад в подьезде делали солидный ремонт — со штукатуркой, побелкой, покраской, всеми делами.

Согласен ли я рискнуть, и в надежде сэкономить 20-30 гривен создавать ОСББ? нет. не согласен.
хотя бы потому, что на ЖЕК — управа всегда есть — это коммунальное предприятие. Оно не может сбежать с деньгами, обанкротится и т.п. В отличие от ОСББ.
Такие дела.
+
0
ballistic
ballistic
4 декабря 2017, 15:33
#
Питання не в економії на внесках.
У нас тільки на махінаціях з рахунками на опалення ЖЕК нагрівав мешканців на суму, більшу за внески!
Як виявилося, ще більша проблема — це неякісне обслуговування облажнання та мереж. Якщо у вас ЖЕК халтурить (перевірити ви не можете, стане ясно тільки з часом), то раніше чи пізніше вас поставлять перед фактом, що потрібно зібрати велетенську суму на ремонт ліфта, насоса чи іншого обладнання.
Матеріальної відповідальності ЖЕК не несе, тому всі розходи за халтуру будуть оплачувати мешканці.
+
0
yarg
yarg
4 декабря 2017, 16:19
#
У нас ЖЕК не має відношення до опалення.

+
0
ballistic
ballistic
4 декабря 2017, 16:49
#
У Вашому домі в усіх стоять індивідуальні теплолічильники на опалення?!
І хто на Вашу думку нараховує Вам об'єм тепла, витрачений на опалення МЗК? І цікаво, які у Вас суми намальовуються.
+
0
yarg
yarg
4 декабря 2017, 17:06
#
В підвалі лічильник. Займається ним — тепломережа, а не ЖЕК. Їй і платимо. Ділять показання лічильника пропорційно площі.
+
0
ballistic
ballistic
4 декабря 2017, 17:26
#
Лічильник на тепло і гарячу воду один, тому тут поле для махінацій.
Спробуйте проконтролювати баланс всіх оплат за воду і тепло — так можна виявити махінації. Але ЖЕК не дасть мешаканцям цього зробити.

І Ви помовчали про суми за опалення. Мабуть вони немаленькі.
+
0
yarg
yarg
4 декабря 2017, 17:32
#
Сума — залежить від того як топили. за половину жовтня — близько 600 гривен за 3-кімнатну квартиру. В минулому році було в місяць близько 1400-1600 гривен на місяць.
+
0
ballistic
ballistic
4 декабря 2017, 21:09
#
Дякую за конретику.
Я так розумію, що коли прийдуть морози, то рахунки будуть біля 3000 тис. грн.
Якби Вам сказали, що можна наполовину зменшити ці рахунки, створивши ОСББ — Ви б побачили сенс?
+
0
yarg
yarg
5 декабря 2017, 7:57
#
1400-1600 — це в морози.
ОСББ на це ніяк не вплине.
+
0
ballistic
ballistic
5 декабря 2017, 13:34
#
«ОСББ на це ніяк не вплине»
— у Вас нема підстав для такої заяви, бо Ви нічого не контролюєте і навіть не маєте об'єктивної інформації про стан справ.
+
0
yarg
yarg
5 декабря 2017, 13:43
#
Є підстави. ОСББ може замінити деякі функції ЖЕКу. До інших організацій — тепломережі, водоканалу, обленерго — це відношення не має.
+
0
ballistic
ballistic
5 декабря 2017, 14:28
#
ЖЕК обслуговує внутрішньобудинкові тепломережі, знімає покази лічильника, розраховує індивідуальні нарахування і передає дані теплопостачальнику.

У Вас нема підстав вважати, що ЖЕК Вас не нагріває на етапі розрахунку, поки Ви особисто не перевірите деталі розрахунків.
А можливості перевірити у Вас нема.

Тому все що Ви можете — це лише вірити в ЖЕК, що він чесний. Довести це практично — не можете.
+
0
yarg
yarg
5 декабря 2017, 14:42
#
Вы думаєте, що ЖЕК мене обманює, щоб доставити задоволення тепломережі, якій я плачу?
Я не вірю в такі хитрі змови. До того ж — ми платимо менше ніж сусідній будинок, в якому ОСББ і власна котельня. Не набагато, але меньше.
+
0
ballistic
ballistic
5 декабря 2017, 14:59
#
Я не можу знати напевно, лише ділюся власним досвідом.

ОСББ — неприбуткова організація, яка не платить податки і не отримує прибутки. Мета існування ОСББ — найкраще обслуговування спільної власності.

ЖЕК — прибуткова організація, яка платить податки і офіційно отримує ~12% прибутку. Головна мета існування — отримання прибутку.

Лише на різниці в податках та утриманих прибутках ЖЕК має обходитись дорожче співвласникам, ніж ОСББ.
Звісно ЖЕК може виставити меншу ціну, але за рахунок чого? Найчастіше це зниження якості обслуговування або/та махінації з нарахуваннями. Див не буває, платити доведеться в будь-якому випадку співвласникам.
+
0
yarg
yarg
5 декабря 2017, 15:03
#
ОСББ — це керівник ОСББ і його прихвостні.
Наймуть вони людей ремонтувати ліфт. Наймуть у тому ж ЖЕКу (не так багато спеціалістів в місті). Вам скажуть — «ми заплатили 50000 гривен». самі заплатять 20000. 30000 — в карман. І ніяка ревізійна комісія нічого не знайде. Все просто.
+
+15
ballistic
ballistic
5 декабря 2017, 15:46
#
«ОСББ — це керівник ОСББ і його прихвостні»
— це Ваше бачення.

Моє бачення — це Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку.
Я з моїми сусідами щороку чи частіше збираємось і вирішуємо:
— кому довірити керування нашим спільним майном і як його замінити за потреби
— як, коли і хто буде контролювати керуючого та якість послуг
— які внески кожен співласник буде платити і як вони будуть витрачатися
Оце на мою думку і є перший рівень демократії.

У Вас інший погляд.
Ви не вірите в свою здатність разом з сусідами обрати та контролювати керуючого вашим спільним майном. Але при цьому чомусь сліпо вірите в честність керуючого ЖЕКа, якого Ви не обирали і який не має жодного відношення до вашого спільного майна.

Маєте право, кожен сам обирає що йому краще.
+
0
yarg
yarg
5 декабря 2017, 15:52
#
Ви обирали 5 президентів і кілька тисяч депутатів.
Той факт, що ви їх обирали — зробив їх підконтрольними вам? Ві їм тепер довіряєте, контролюєте?
ну отож.
+
0
ballistic
ballistic
5 декабря 2017, 18:24
#
Я разом з сусідами вирішив взяти відповідальніть за свою співвласність, відмовились від послуг ЖЕКа і обрали керуючого моєю співвласністю.
І тепер я контролюю все що відбувається моєю співвласністю.

Хочу так само щоб було і на рівні країни.
На жаль багато моїх співвітчизників уникають відповідальності, бо їм зручніше заплющити очі і звинувачувати не себе, а когось в поганому стані справ.
Але я бачу що рівень свідомості населення росте і все більше людей не бояться заявляти про свої права і брати відповідальність.
+
0
ballistic
ballistic
4 декабря 2017, 15:34
#
До речі, на чому базується Ваша впевненість, що ЖЕК не може втекти з вашими грошима?
Якщо не знали, ЖЕКи вже виводять з комунальної власності, це будуть приватні структури під назвою «обслуговуюча організація».
+
0
yarg
yarg
4 декабря 2017, 16:23
#
Якщо у вас є приклади, коли ЖЕКи тікали з грошима — приводьте. Це цікаво.
А от випадки з ОСББ:
https://tsn.ua/ukrayina/u-kropivnickomu-golova-osbb-znik-iz-sotnyami-tisyach-komunalnih-griven-1016415.html
+
0
ballistic
ballistic
4 декабря 2017, 16:59
#
Керівник ЖЕКу вкрав гроші і залишив без опалення елітний житловий комплекс
+
0
yarg
yarg
4 декабря 2017, 17:07
#
Ага. тільки це не комунальний ЖЕк, а аналог ОСББ — привантий ЖЕК
+
0
ballistic
ballistic
4 декабря 2017, 17:24
#
«аналог ОСББ — привантий ЖЕК»
— повна дурня.

Всі комунальні ЖЕКи стануть приватними, тому у вас вибір — або сліпо довіряти приватному ЖЕКу без можливості контролю, або брати будинок в самоуправління і все контролювати.
+
0
yarg
yarg
4 декабря 2017, 17:36
#
Багато наконтролювали керівника ОСББ в прикладі, що я навів? і таких прикладів — десятки. І це лише початок. ОСББ вже беруть кредити на «утеплення», за які у «своїх» фірм замовляються роботи… Хто буде повертати ці кредити? з яких коштів? Все це ще випливатиме роками.

+
0
ballistic
ballistic
4 декабря 2017, 21:03
#
ОСББ як і демократія — це лише інструмент.
Ви зараз хочете сказати, що інструмент поганий. А насправді Ваші приклади — це лише невдалі кейси використання інструменту.

Хто довірив управління шахраям? Чому ревізійна комісія не контролювала? Чому ніхто з меншканців не цікавився станом справ?
Обрати достойних людей в управління, знайти адекватних виконавців послуг та призначити ревізіонерів для контролю — це не так вже й складно.

А Ви продовжуєте розказувати, що самоуправління це погано і лише «добрий цар» може ефективно керувати.
+
0
ballistic
ballistic
4 декабря 2017, 21:12
#
Скажу більше — якщо Ви схиляєтесь до демократії і при цьому не вірите в ОСББ, то Ви провалили найперший тест на демократію.
+
0
yarg
yarg
5 декабря 2017, 7:59
#
ОСББ це не демократія. ОСББ — це спроба держави зкинути з себе відповідальність за житловий фонд. Саме тому вони так і розхвалюються. Тому всіх туди і заганяють як в колгоспи.
Тому, що наступний крок — колективна відповідальність за оплату комунальних послуг. Це те, заради чого все і затівалось.
+
0
ballistic
ballistic
5 декабря 2017, 12:57
#
«спроба держави зкинути з себе відповідальність»
— тобто Ви не хочете брати відповідальніть за Вашу спільну власність.

В демокартичній державі джерело влади — це народ. Відмовляючись від відповідальності, Ви відмовляєтесь від влади.
+
0
yarg
yarg
5 декабря 2017, 13:13
#
Квартири сусідів — це не моя власність.
І нести за них відповідальність я не хочу.

Ви якось дивно розумієте поняття влади.
Якщо у мене є влада над квартирами сусідів — я їх завтра виселю і квартири продам. Якщо ні — значить не треба і говорити про владу.
+
0
ballistic
ballistic
5 декабря 2017, 13:32
#
Ви плутаєте. Квартири сусідів — це дійсно не Ваша власність.

А ось коридор, подвір'я, ліфт, усі внутрішньобудинкові мережі, підвал, дах, прибудинкова земля — це все ваша з сусідами спільна власніть. Але Ви відмовляєтесь від особистої відповідальності за Вашу спільну власніть і хочете щоб відповідав хтось інший, непричетний до спільної власності.
+
0
yarg
yarg
5 декабря 2017, 13:41
#
Це не моя власність.
Але справа не в цьому.
ОСББ платить за послуги — колективно. Не заплатив один — інші будуть платити за нього. Інакше відключать всьому будинку.
Я хочу платити лише за себе.

Комунальних платежів за ліфт і коридор — немає, тому вони мене не турбують.
+
0
ballistic
ballistic
5 декабря 2017, 14:50
#
«Це не моя власність»
— тобто Ви свідомо хочете відмовитись від Вашого законного права співвласності.
Але ця співвласність по закону продовжує належати Вам, незалежно від Вашого бажання.

«Комунальних платежів за ліфт і коридор — немає, тому вони мене не турбують»
— але тим паче, Ви користуєтесь коридором, ліфтом, дахом, внутрішньобудинковими мережами та обладнанням.
Живучи ж сусідом під одним дахом Ви хочете жити так, наче сусіда не існує. Це совкове наслєдіє, хибне.

Я не поважаю Лєбєдєва як людину, але ось тут він добре описав різницю між совєцькою людиною і європейцем:
"У человека, который живет в Европе, зона комфорта распространяется дальше, чем его квартира: она захватывает его лестничную площадку, его дворик, его улицу, его квартал. Его центр города.
В России традиционно зона комфорта заканчивается у человека его входной дверью. Обивка, которую он сделал себе на дверь, еще будет входить в зону комфорта, а вот сантиметр от порога уже нет. Человеку все равно, что там: страшная масляная краска, велосипед или какой-то пятидесятого года сундук, выставленный соседями.
"
+
0
yarg
yarg
5 декабря 2017, 15:06
#
Будь -яке право власності виникає на підставі договору. Я не купив двір та ліфт. Я купив квартиру. На неї у мене є «свідоцтво на право власності». А на ліфт — немає. От і все. Все інше — бла-бла.

Мені не важливо існує сусід чи ні. Мені важливо — щоб за спожиті ним послуги він платив сам.
Платити за сусідів — це колгосп і ОСББ. що для мене — одне і те ж.
+
0
ballistic
ballistic
5 декабря 2017, 15:48
#
Почитайте закон, як набуваєтсья право співвласності.
Бажання зрозуміти у Вас я не бачу, тому пропоную облишити дискусію.
+
0
yarg
yarg
5 декабря 2017, 15:53
#
Мене не цікавлять фіктивні закони. лише реальні документи — договори.
За конституцією, яка важливіша за цей закон, мені належить вся територія України. І що з того?
+
0
ballistic
ballistic
5 декабря 2017, 18:19
#
Суть в тому, що відмовою від відповідальності Ви поглиблюєте оце Ваше «і що з того».

В моєму випадку закон працює, у Вашому — ні.
Кожен робить свій вибір сам і потім пожинає відповідні плоди.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться