Мінфін - Курси валют України

Встановити
alexxme

Олександра Литвинова

0 підписників0 підписок

Був на сайті 18 серпня 2022 о 01:48

Дніпро

розповім все про туристичне страхування

Про себе

Пишу, як мандрувати по max за min. Запрошую в мій телеграм-канал

На Мінфіні з 27 липня 2020

Заблокувати

Записи

5

28 липня 2020, 00:50

Граве Украина

# Захворів в неділю - помирай!

Зазвичай оформлюю дешевшу туристичну страховку, а тут вирішила Граве — стільки ж чула про неї, ну і типу репутація. Раніше запиняла необхідність пертись в офіс, бо сайт відверто допотопний, а як відкрила для себе хотлайн з можливістю оформлення онлайн, так і вирішила спробувати. Неділя, ранок, Німеччина, у чоловіка 38 температура і ангіна, а він з нас єдиний водій прокатного авто. На найближчі 200 км на видало жодної робочої аптеки і навіть великого супермаркету, де можна хапанути хоча б вітамін С. Але була надія, що госпіталі мають працювати. Телефоную в Граве (в полісі вказаний укр номер і тільки так — по-старінкє телефонувати, ані месенджеру, ані емейлу — тільки телефонувати) — а там довгі гудки. І так я провисіла 10 хв і ще кілька спроб. Тобто ви розумієте — австрійська компанія, як і годиться австрійцям, в неділю не працює. Чи як ще це пояснити? Можна подумати, що всі оператори були зайняті, але про це автовідповідач мене не сповістив. І не забувайте, що це ж я в роумінгу і за те, щоб послухати гудки ще й довелось сплатити. Не отримали лікування. Добре що мандрували по малозаселеній частині і змогли доїхати без проблем, а на наступний день вже був рейс додому.

Всім своїм туристам раджу оформлювати туристичне страхування з фінансовими ризиками. Особливо, коли планується короткий транзит. Була затримка Київ-Відень на 6 годин, окрім 190 євро, що я отримала від авіакомпанії, подалась також на компенсацію від Уніка і отримала ще 1900 грн. У відділенні мене прийняли швидко і без черг.

Вряди-годи трапився страховий випадок, коли ми всі покрились висипами, що чухаються, а уніка мене «порадувала», що алергія не є страховим випадком. При тому, що я зауважила, що в нас ніколи і ніде, в жодному тропічному морі не було алергії. Дарма я перша написала підтримці, що підозрюю алергію, бо діазолін допомагає. Я ж не лікар, чого на базі моїх припущень мені відмовили? Сходили в госпіталь своїм коштом. Висновок: не поспішайте описувати свої підозри, тільки симптоми!

Доволі багато оформлювала поліси туристичного страхування у Аска через ціну і дружній оф. сайт, але не було випадків, щоб щось трапилось. А тут у подруги трапився набряк Квінке в Барселоні. В паніці вони не зв\'язались зі страховою, а звернулись у швидку, яка забрала їх і в госпіталі була надана допомога. Тільки після цього вдалось зв\'язатись зі страховою, десь пів годинки довелось почекати, поки вони там щось домовлялись, але в результати страхова виплатила напряму в госпіталь. Моїй подрузі не довелось нічого оплачувати (окрім ліків, але то вони вже і не подавали на компенсацію їхньої вартості). Я була приємно здивована — очікувала від такого недорогого страхування скоріше поводження «ви з нами не зв\'язались першими, тож сорян виплати не буде», а тут прям навіть напряму. P.S. Також зауважу, щоб не писати окремий відгук — підтримка оперативно працює. Кілька разів було, що треба внести зміни в поліс (помилка в особистих даних) і по емейл реагували протягом 15 хв і завжди без проблем вносили зміни (безкоштовно)

Нас прокидав перевізник. На нашу думку. На його думку, ми запізнились. По факту точка посадки була зовсім не поряд із анонсованою. Окрім повернення коштів за рейс через Busfor, подалась і на компенсацію від ВУСО. Згідно з офертою заявити про страховий випадок потрібно протягом 3 годин у разі запізнення пасажира на рейс і протягом 24 годин у випадку скасування перевізником. Я зателефонувала за 1 хв до того, як сплинули 24 години, але в мене прийняли заявку без питань :) Це не перша страхова, з ким мені довелось спілкуватись, і маю сказати, що досвід цілком позитивний — швидко, чітко відреагували (при тому, що була неділя), далі комунікація пішла через емейл, після надання документів та реквізитів одразу оформили заявку на компенсацію, протягом тижня все прийшло. До кінця не розумію, за яким з пунктів мені компенсували, але прийшло трохи менше ніж 40% (мабуть, без урахування зборів), але якщо це по статті запізнення, то я дуже вдячна, що мою заявку прийняли, не дивлячись на те, що я подала її через 24 години, а не пізніше 3 годин.


Головна/

Олександра Литвинова