Мінфін - Курси валют України

Встановити
abc11111

abc11111

0 підписників1 підписок

Був на сайті 25 квітня 2024 о 16:06

Днепр

администратор своей судьбы и не только

На Мінфіні з 27 березня 2015

Заблокувати

Записи

184

5 березня 2024, 03:41

# Кабмин увеличит военный сбор и акцизы
+ 40

Шановний, щось вас із членом заїло, уже не в першому вашому дописі, він як прапор. Про те, що у вас всі вороги в Києві, а не в кремлі, всі постійні учасники форуму вже давно знають, не напружуйтесь так, нервові клітини не відновлюються. Тут зібрались одні дорослі, дітей немає, щоб їм наганяти в кожній темі одну й ту ж мантру. У всіх уже сформоване відношення до всього і всіх. Вас оцінять хіба що ті, які завели акаунти в лютому-квітні 2022 року.

Дивне порівняння і потішний гумор. Зрівнювати «джипи», які возили повітря і теперішні гібриди, можна тільки в разі, коли ніколи не вникав ні в конструкцію джипу, ні в двомоторність гібридів. Є гібриди, в яких обидва мотори, в рази менші по об'єму і по витратам палива (бензиновий) в порівнянні з «джипами». А «классное решение» звісно класне. Коли ти, спочатку, проїхав 150−250 кілометрів на електриці, вартість якої на 100 кілометрів, складає 20−30 грн (при можливості зарядки вночі при двохтарифному лічильнику) і якщо тобі треба їхати далі, ти не витрачаєш час на пошуки зарядної станції і на зарядку, заливаєш, наприклад, в BMW I3 REX, 9 літрів бензину і з витратою 5−6 літрів на сотню км, проїжджаєш ще майже 150 кілометрів. Далі знов, або розетка, або бензин. Немає бензину, їдеш на електриці, немає електрики, їдеш на бензині. Де, як не у нас в країні, це більш як актуально. Проживаючи в своєму будинку і не подорожуючи далі, як на 150−200 км, можете роками не бачити ні бензинових заправок, ні зарядних станцій, заряджаючи раз в 2−5 днів авто від розетки. І нехай хоч 5 двигунів, головне результат. Звісно є плагін гібриди, в яких основний по пробігу бензиновий двигун, а на електриці 30−90 км, але багатьом для робота-дім, достатньо, якщо на трасу-бензин. Багатьом власникам електромобілів, знайомі випадки, коли не доїхав 2−5 км до «бази», а з додатковим бенз.двигуном такого, практично, не буває. Бензиновий «джип», з середньою витратою 20 л-1000 грн на 100 км, то зовсім друга історія.

0

Якщо ви хочете їздити і на бензині, і на електриці, зрозуміло, що системи на двох видах «палива», будуть коштувати дорожче ніж на одному. Але це буде не в два рази і не у всіх випадках. Є різні плагіни, з майже відокремленими повноцінними бензиновими і електричними системами, а є бензинові системи, які обмежуються виключно бензиновим генератором, який на ходу підзаряжає розряджену батарею і може продовжити дальність ходу, в середньому до 150 кілометрів, до слідуючої заправки або зарядки. Але, якщо генератор вийде з ладу, можете вільно їхати далі, як на звичайному електромобілі і, при бажанні, не платити за його ремонт. Це є і в тих же автомобілях Li Auto або BMW I3 REX. Зате при далеких маршрутах у вас повністю зникає головний біль з питаннями, чи доїду на залишку заряду і чи буде на трасі робоча станція зарядки, яка до того ж, може бути вже кимось зайнята, багатогодинна повна зарядка багатьох моделей авто. Немалою проблемою «чистого» електромобіля, навіть сьогодні, є й те, що на деяких трасах, відстань від однієї зарядки до другої, складає від 100 до майже 200 кілометрів, маючи при цьому, на даній відстані, 20−30 бензинових заправок. А відносною «бідою» любого гібрида у нас, є не подвійна вартість ремонту, а майже в 40−50 разів більше по розміру їх повне розмитнення, в порівнянні з звичайним електромобілем, по сумі рівне витратам на подвійний ремонт, мабуть років на 10−15.

А якщо в цій історії зайти з другого боку і дізнатись ким є той, хто монотонно і планомірно викрадав дані платіжних карт у сотень людей, яким чином він це робив, скільки слідчих поліцейських і прокурорів намагались спіймати його на гарячому, як він добився закриття справи і на якій підставі, з відміною застави, обвинувачення і поверненням всього численного рухомого і нерухомого майна, то ви довго були б в шоці. Можу додати лише одне, тим методом, яким злодій викрадав дані платіжних карт, зараз перебуваючи на свободі, він спокійно може користуватись і далі, тим більше в нього є для цього специфічні умови і мало того, 90% клієнтів Привату, які будуть контактувати з шахраєм або з його найманцями, на 100% позбудуться всіх своїх коштів, з усіх карт які у вас є в банкінгу Привата і стануть щасливими володарям багатотисячного товарного кредиту, десь в сусідньому місті або області. Поки Приват дозволяє віддалено, без сповіщень, міняти по вкраденим даним карти фінансові номери, такі істоти будуть знімати з когось слідуючий мільйон. А як з’ясувалось, для декого вкрасти дані картки, незрівнянно просто, та ще й за це нічого не світить. Можна чекати і надіятись, що шахрай не прийде до вас, а вірніше ви до нього. Судова система відпочиває, серіала для попередження, теж поки не зняли…

Ви майбуть навіть не сотий такий, що завдяки поблажливості Привату, втратили гроші, можете радіти, що тільки 400$. Тільки в Приваті , якщо у вас вкрадуть дані платіжної картки, можливо вкрасти всі гроші не тільки з цієї картки, а й змінити ваш фінансовий номер, без жодного сповіщення на старий номер, зняти всі гроші з усіх карток, які будуть в вашому-уже не вашому банкінгу і навіть після цього, за декілька хвилин, ще вручну підвищити ваш кредитний ліміт до 15000, навіть якщо він у вас завжди був нульовий, ще через пару хвилин зняти їх з банкомату і останнім «подарунком», залишивши пару сотень від суми знятого кредиту, піти в магазин і взяти на вас кредит з розстрочкою виплат на 3 роки, ще на 17000. При всьому цьому, скомпрометованою карткою користувались тільки декілька разів за рік, в декількоє продуктових торгівельних закладах і на ній ніколи не було навіть 1000 грн. І навіть після того, як знайшли шахрая, який завдяки юридичній освіті і «своїм» суддям, уже півтора року ухиляється від виплат сотням постраждалих, співробітники Привату, дзвонячи постраждалій по три рази на день, яку півтора року як скоротили з роботи в бюджетному навчальному закладі, витребували сплати награбованих коштів не в шахрая, а в постраждалої, яка, щоб сплатити подарене банком злодію бабло, влізла в борги, які не може погасити по цей час. Тільки ходить і їздить по різним містам в суди, які таємним чином відміняються після приїзду. Так що ви счасливчик…

Непонятные стенания. Знаю несколько человек, которые меняют валюту за неделю минимум на суммы, спред с которых покрывает месячную оплату за вышеуказанную деятельность. Вышеуказанная сумма налога для пунктов обмена, равна 5 копейкам для обычных обывателей. Если бы было 200тыс., можно было бы о чём-то говорить. Кто-то забыл, что происходит сейчас в стране. Может для обменок установить налог 100 грн. Посчитайте, если кто-то производил обмен в последнее время, сколько вы заплатили за операцию (разница курса продажи и покупки, умноженная на сумму) и пыл возмущения сразу утихнет. У нас маржа покупки и продажи любой валюты от 40 копеек до гривны. Самая ущербная обменка (в непроходном месте, чего практически не бывает) отобъёт эту сумму за пару дней.

«…В-третих я реально не вижу смысл людям класть под такие условия, кто-то может сказать хоть один плюс этой схемы?» При некоторых недостатках этого депозита, если бы его ввели, к примеру, в июне, когда официальный курс Нацбанка был 29,25 грн за $, то этот риторический вопрос, вы сейчас бы не задавали. Если сейчас смотреть в будущее, то куда Нацбанк поведёт официальный фиксированный курс, конечно никто не знает.


Головна/

abc11111