Мінфін - Курси валют України

Встановити
23 липня 2019, 16:18

Житлове питання. Як отримати дозвіл на будівництво свого дому

В Україні діє спрощена процедура оформлення документів для будівництва приватного будинку. Незважаючи на це, спілкування з чиновниками та підготовки деяких паперів не уникнути.

В Україні діє спрощена процедура оформлення документів для будівництва приватного будинку.
фото: ekonomi24.com

Які саме документи слід отримати, роз’яснив на своїй сторінці у Facebook заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

Паспортний контроль

Про початок будівництва приватного будинку необхідно просто повідомити відповідний місцевий структурний підрозділ з питань містобудування та архітектури. Однак перш за все слід отримати будівельний паспорт на майбутній будинок.

У ньому встановлюються містобудівні та архітектурні вимоги до розміщення і будівництва:

  • індивідуальних (садибних) житлових будинків до 500 кв. м в межах населених пунктів
  • садового, дачного будинку не вище 2-х поверхів (без урахування мансардного поверху) до 500 кв. м на територіях дачних і садових товариств
  • господарських будівель, гаражів, елементів благоустрою та озеленення ділянки

Розробляти проект будівництва не обов’язково – це можна зробити за бажанням.

Вписатись в правила

Для того, щоб отримати будівельний паспорт, необхідно звернутися до місцевого структурного підрозділу з питань містобудування та архітектури. Це може бути як і територіальний підрозділ ДАБІ, так і виконавчий орган в структурі місцевої ради. Також можна звернутись до Центру надання адміністративних послуг.

Подати слід такі документи:

  • заяву на видачу будівельного паспорту;
  • копію документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою (завірену нотаріусом, або організацією, що його видала);
  • ескізні наміри забудови (місце розташування будівель, відстані до сусідніх ділянок та розташованих на них об’єктів та інженерних мереж, фасади та плани поверхів об’єкту тощо). Ескіз можна зробити самостійно або це може зробити архітектор.
  • проект будівництва (якщо є);
  • нотаріально завірений документ, що підтверджує згоду співвласників земельної ділянки (якщо вони є) на забудову.

Місцевий підрозділ з питань містобудування та архітектури перевірить, чи відповідають наміри будівництва генплану, плану зонування, детальному плану території або проектам садівницьких та дачних товариств. Також перевіряється відповідність державним будівельним нормам, стандартам і правилам.

Якщо застережень не виникає, то протягом 10 робочих днів після надходження документів видається будівельний паспорт. Ця процедура безоплатна.

Після цього ви маєте направити повідомлення про початок будівельних робіт до відповідного органу ДАБІ. Зробити це можна самостійно або через уповноважену особу чи рекомендованим листом. Направити повідомлення потрібно хоча б за один день до початку робіт.

Коментарі - 1

+
0
brigadirius
brigadirius
24 липня 2019, 11:02
#
+ за статью
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися