Мінфін - Курси валют України

Встановити

Медицинская «VIP» страховка

1/5
Halina18022023-10-16 14:57:26
Пришлось обратиться по медицинской страховке (полис № 00288258/110). Утром 16.10.23 позвонила и сказала, что нужен больничный и чтобы записали к лору (ничего страшного и не обычного) недалеко от дома, так как дождь идет и далеко идти тяжело. И вот запись в клинику от дома две остановки на метро и вгору идти пешком, возле дома 5 частных клиник, да они дорогие, но есть и не очень, о чем было сказано при подаче заявки — записали, люди больной человек две остановки или 5 остановок на общественном транспорте и на 13.00 дня, Вы серйозно??? ладно все бывает, но действо это, под названием Vip обслуживание, продолжается.
Пришла в клинику и тут узнаю что больничных они не выписуют, жду очередь к лору, выписывают лекарства и анализ крови, вопросов нет все адекватно, звонок в страховую какого записали туда где не дают больничный, ой сейчас будем искать он-лайн терапевта для больничного, еще этот не разговаривал со мной, ладно потерпим, это обслуживание…
Пришел список лекарств заказанных в аптеке (лекарства оплачует страховая), но есть изюминка — аптека находиться на другом конце города (40 минут на метро), звонок в страховую, где я, а где м. Левобережная, записали, перезванивают и говорят так там от метро 10 минут пешком??? Про эту реплику вообще помолчу, но отлично, еще походить надо от метро и назад покататься в метро.
По анализу крови, какая лаборатория Вам подходит — СИНЕВО (не самая дорогая, кстати) — ответ от страховой- может что-то другое, так какого спрашивать???
Лечение только началось и возможно дополню свой отзыв, еще интересными историями работы ТАС страхування…
Даже страшно представить — если с VIP покрытием такое, что ждет людей без этого «супер обслуживания»
Страхова група «ТАС»
19 октября 2023, 10:44
Доброго дня!
Шановна Галино Олександрівно, по суті висловлених зауважень маємо повідомити наступне.
В клініці, яку ви назвали в якості пріоритетної для вас для отримання консультації та подальшого відкриття лікарняного листа, останні, на жаль, не видаються, саме тому нашими фахівцями було вас спрямовано до іншої клініки, що розташована також недалеко від вашого будинку. Консультацію було призначено на найближчий можливий час. При цьому, за інформацією, отриманою нами від керівника цього медичного закладу, на момент огляду підстав на відкриття лікарняного листа не було. Водночас СГ «ТАС», враховуючи ваші побажання щодо відкриття лікарняного листа, пішла вам назустріч та організувала онлайн-консультацію терапевта для відкриття листа непрацездатності. Тож лікарняний лист було відкрито.
Крім того, страховиком було організовано проведення відповідних досліджень в лабораторії, розташованій в районі вашого проживання.
Дійсно, в процесі організації медикаментів через технічну помилку стався збій – ліки були замовлені в аптечному закладі, що розташований в іншому районі міста. Поміж тим, нашими фахівцями було оперативно це виправлено – і доставку ліків було організовано в заклад, що розташований найближче до вас.
Ми перепрошуємо за технічну помилку та сподіваємося, що це не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Найшвидшого вам одужання!
З повагою, СГ «ТАС»

Коментарі до відгуку - 2

natashaGranatashaGra2023-10-16 19:34:42
Этот рассказ прям сейчас в газету. Наверное хуже обслуживать просто невозможно
Halina1802Halina18022023-10-19 14:28:18
Добрий день СГ "ТАС" нажаль Ви не залишили підпис, хто цю "геніальну відповідь" написав. Продовжуючи безглузде виправдовування (замість того щоб визнати повністю провину Вашої компанії та робити кроки для урегулювання конфлікту Ви порушуєте двічі ??? законодавство України, крім того роблячи свого клієнта винним у якихось побажаннях? (про клієнт завжди правий та що ви надаєте послуги, можливо щось забули, клієнти для Вас, а не навпаки) Відповідь, вище, характеризує Вашу компанію "європейського зразка" не з кращого боку для інших клієнтів. Хочу для Ваших майбутніх, теперішніх (минулих) клієнтів, хто буде читати цей відгук зауважити: 1. "Дякую" за те що порушили ЗУ "Про захист персональних данних" та передачею моїх особистих данних-третім особам (вільний доступ в інтернеті ім'я та по-батькові - це персональні дані, згоду на публікування я не давала і це є порушення), щодо позову до суду-буду міркувати. 2. Щодо лікарняного - щоб не заразити півміста та співробітників невідомо чим, відкриття лікарняного було не прохання, а чіткий меседж було це о 9 годині ранку, якщо клініка, яка була пріорітетною (найближчої до будинку) не може відкрити лікарняний, потрібно клієнтам передзвонити та попередити, запропонувати декілька варіантів але не ставити перед фактом на 13.00 та клініка знаходиться 2 км. від дому (так не далеко, напевно, з ваших міркувань, але для клієнта може бути далеко та не зручно, якщо є поряд клініка "Медіком", "Смарт Медікал Центр", "ViVa" навіть є спеціалізований Лор-Центр та безліч інших, дійство це відбувалось центральний район м. Києва) та як виявилось, що та клініка до якої Ви направили - не може відкрити лікарняний і це о 13.00 годині дня з'ясовується, тобто перша пріорітетна не може відкрити але Ви направляєте клієнтів куди зручно (дешевше) Вам і вони також не відкривають лікарняний (нагадаю дійство відбувається в робочий день о 13.00) і потім клієнт повинен прохати Вас відкрити лікарняний? ( не здається занадто?) "Дякую" ще раз за такий супер підхід до виконання своїх обов'язків перед клієнтами. 3. Щодо аналізів - так було організовано, але проведіть роботи зі своїми співробниками, що при запитанні куди зручно і відповіді, не потрібно говорити, може в інше місце або хоча б навести аргументовні докази, чому краще в іншому місці. 4. Щодо технічної помилки - вибачення прийняті, але пишу все це щоб люди могли прочитати, зрозуміти та зробити висновки. 5. Після опису, що відбувалось, почались телефонні дзвінки від страхової компанії з турбуванням про стан здоров'я і такє інше, тобто відгук прочитали, це вже зрушення і позитивно впливає на урегулювання конфлікту але відповідь за 19.10.2023 - перекреслила все та обурила більше за відношення співробітників страхової компанії в перший раз. Чекаю публічні вибачення у цій гілці, за допомогою телефонного зв'язка не варто це робити... Далі буде, цікавіше, продовжую далі лікування та попереду будуть ще звернення в цю страхову компанію європейського зразка, кошти оплачені та термін дії до липня 2024року.
Відгук успішно відредаговано