Медицинская «VIP» страховка
1/5
Пришлось обратиться по медицинской страховке (полис № 00288258/110). Утром 16.10.23 позвонила и сказала, что нужен больничный и чтобы записали к лору (ничего страшного и не обычного) недалеко от дома, так как дождь идет и далеко идти тяжело. И вот запись в клинику от дома две остановки на метро и вгору идти пешком, возле дома 5 частных клиник, да они дорогие, но есть и не очень, о чем было сказано при подаче заявки — записали, люди больной человек две остановки или 5 остановок на общественном транспорте и на 13.00 дня, Вы серйозно??? ладно все бывает, но действо это, под названием Vip обслуживание, продолжается.
Пришла в клинику и тут узнаю что больничных они не выписуют, жду очередь к лору, выписывают лекарства и анализ крови, вопросов нет все адекватно, звонок в страховую какого записали туда где не дают больничный, ой сейчас будем искать он-лайн терапевта для больничного, еще этот не разговаривал со мной, ладно потерпим, это обслуживание…
Пришел список лекарств заказанных в аптеке (лекарства оплачует страховая), но есть изюминка — аптека находиться на другом конце города (40 минут на метро), звонок в страховую, где я, а где м. Левобережная, записали, перезванивают и говорят так там от метро 10 минут пешком??? Про эту реплику вообще помолчу, но отлично, еще походить надо от метро и назад покататься в метро.
По анализу крови, какая лаборатория Вам подходит — СИНЕВО (не самая дорогая, кстати) — ответ от страховой- может что-то другое, так какого спрашивать???
Лечение только началось и возможно дополню свой отзыв, еще интересными историями работы ТАС страхування…
Даже страшно представить — если с VIP покрытием такое, что ждет людей без этого «супер обслуживания»
Пришла в клинику и тут узнаю что больничных они не выписуют, жду очередь к лору, выписывают лекарства и анализ крови, вопросов нет все адекватно, звонок в страховую какого записали туда где не дают больничный, ой сейчас будем искать он-лайн терапевта для больничного, еще этот не разговаривал со мной, ладно потерпим, это обслуживание…
Пришел список лекарств заказанных в аптеке (лекарства оплачует страховая), но есть изюминка — аптека находиться на другом конце города (40 минут на метро), звонок в страховую, где я, а где м. Левобережная, записали, перезванивают и говорят так там от метро 10 минут пешком??? Про эту реплику вообще помолчу, но отлично, еще походить надо от метро и назад покататься в метро.
По анализу крови, какая лаборатория Вам подходит — СИНЕВО (не самая дорогая, кстати) — ответ от страховой- может что-то другое, так какого спрашивать???
Лечение только началось и возможно дополню свой отзыв, еще интересными историями работы ТАС страхування…
Даже страшно представить — если с VIP покрытием такое, что ждет людей без этого «супер обслуживания»
![Страхова група «ТАС»](https://minfin.com.ua/img/company/587/logo/1716390727.png)
19 октября 2023, 10:44
Доброго дня!
Шановна Галино Олександрівно, по суті висловлених зауважень маємо повідомити наступне.
В клініці, яку ви назвали в якості пріоритетної для вас для отримання консультації та подальшого відкриття лікарняного листа, останні, на жаль, не видаються, саме тому нашими фахівцями було вас спрямовано до іншої клініки, що розташована також недалеко від вашого будинку. Консультацію було призначено на найближчий можливий час. При цьому, за інформацією, отриманою нами від керівника цього медичного закладу, на момент огляду підстав на відкриття лікарняного листа не було. Водночас СГ «ТАС», враховуючи ваші побажання щодо відкриття лікарняного листа, пішла вам назустріч та організувала онлайн-консультацію терапевта для відкриття листа непрацездатності. Тож лікарняний лист було відкрито.
Крім того, страховиком було організовано проведення відповідних досліджень в лабораторії, розташованій в районі вашого проживання.
Дійсно, в процесі організації медикаментів через технічну помилку стався збій – ліки були замовлені в аптечному закладі, що розташований в іншому районі міста. Поміж тим, нашими фахівцями було оперативно це виправлено – і доставку ліків було організовано в заклад, що розташований найближче до вас.
Ми перепрошуємо за технічну помилку та сподіваємося, що це не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Найшвидшого вам одужання!
З повагою, СГ «ТАС»
Шановна Галино Олександрівно, по суті висловлених зауважень маємо повідомити наступне.
В клініці, яку ви назвали в якості пріоритетної для вас для отримання консультації та подальшого відкриття лікарняного листа, останні, на жаль, не видаються, саме тому нашими фахівцями було вас спрямовано до іншої клініки, що розташована також недалеко від вашого будинку. Консультацію було призначено на найближчий можливий час. При цьому, за інформацією, отриманою нами від керівника цього медичного закладу, на момент огляду підстав на відкриття лікарняного листа не було. Водночас СГ «ТАС», враховуючи ваші побажання щодо відкриття лікарняного листа, пішла вам назустріч та організувала онлайн-консультацію терапевта для відкриття листа непрацездатності. Тож лікарняний лист було відкрито.
Крім того, страховиком було організовано проведення відповідних досліджень в лабораторії, розташованій в районі вашого проживання.
Дійсно, в процесі організації медикаментів через технічну помилку стався збій – ліки були замовлені в аптечному закладі, що розташований в іншому районі міста. Поміж тим, нашими фахівцями було оперативно це виправлено – і доставку ліків було організовано в заклад, що розташований найближче до вас.
Ми перепрошуємо за технічну помилку та сподіваємося, що це не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Найшвидшого вам одужання!
З повагою, СГ «ТАС»