Відсутні відшкодування по страховим випадкам.
1/5
Дану страхову групу обрала компанія на яку я працюю. Але якщо ви оплачуєте страхування за свій кошт, вам точно не сюди. Ще жоден страховий випадок не був компенсований. В ТАС
знаходять безліч причин, щоб відмовити, при цьому вони не зазначаються одразу, а поступово. Спочатку, при зверненні, в телефонному режимі ти спілкуєшся з однією людиною, яка дає пояснення, щодо переліку необхідних документів для відшкодування, згодом, коли вдається зібрати цю купу документів (до яких доречі входить заява, яку потрібно роздрукувати на принтері, щоб завірити живим підписом, а не завжди є така можливість), далі виявляється що цього теж не достатньо, потрібно ще якись документ, котрого не було в попередньому переліку, після додавання чергового документу, знов виявляється, що цього не достатньо потрібно ще дістати документ, котрий, як правило, не має змоги взяти, т.я. до прикладу — акт виконаних робіт, медичні заклади своїм пацієнтам не надають. З відси роблю висновок, що девіз даної страхової — пообіцяти і зробити все можливе, щоб знайти причину відмовити.
знаходять безліч причин, щоб відмовити, при цьому вони не зазначаються одразу, а поступово. Спочатку, при зверненні, в телефонному режимі ти спілкуєшся з однією людиною, яка дає пояснення, щодо переліку необхідних документів для відшкодування, згодом, коли вдається зібрати цю купу документів (до яких доречі входить заява, яку потрібно роздрукувати на принтері, щоб завірити живим підписом, а не завжди є така можливість), далі виявляється що цього теж не достатньо, потрібно ще якись документ, котрого не було в попередньому переліку, після додавання чергового документу, знов виявляється, що цього не достатньо потрібно ще дістати документ, котрий, як правило, не має змоги взяти, т.я. до прикладу — акт виконаних робіт, медичні заклади своїм пацієнтам не надають. З відси роблю висновок, що девіз даної страхової — пообіцяти і зробити все можливе, щоб знайти причину відмовити.
9 августа 2022, 9:37
Добрий день.
Повідомте, будь ласка, номер свого договору страхування та/або номер страхової справи. Це дозволить нам ідентифікувати Вас як клієнта компанії та надати відповідь по суті висловлених Вами претензій.
З повагою, СГ «ТАС»
Повідомте, будь ласка, номер свого договору страхування та/або номер страхової справи. Це дозволить нам ідентифікувати Вас як клієнта компанії та надати відповідь по суті висловлених Вами претензій.
З повагою, СГ «ТАС»