Не ведіться на рекламу СГ ТАС. Розводять на гроші.

Anatoliy165 Anatoliy165
20 листопада 2019, 20:12
1
Під час поїздки на відпочинок за кордон скористався послугами цієї «фірмочки». Так, як їхав на відпочинок з дітьми, то оформив у них найдорожчий пакет медичного страхування, з тих, які мені запропонували, заодно в них і оформив «зелену карту» для подорожі автомобілем. Однак під час подорожі мені все ж таки прийшлося звернутися в медичну установу для надання дитині мед. допомоги. Відразу після надання мед допомоги повідомив асистуючу компанію про настання страхового випадку, де мені повідомили про документи, які необхідно оформити в лікувальній установі, для отримання відшкодування. І от після приїзду в Україну я подав весь пакет документів на відшкодування. І тут все почалося. Спочатку ніяк не могли передати документи з регіонального офісу (м.Рівне) до головного офісу т.з. фірмочки. Спочатку казали що моїх документів немає взагалі, потім казали що вони « можливо валяються десь на столі» (записи всіх телефонних розмов збережені). Те ж саме казали і в головному офісі. Однак після численних дзвінків документи все ж таки «знайшлися». Але і тут ця фірмочка знайшла собі лазєйку. Мені надіслали відповідь про те, що я в телефонному режимі не повідомив страховика або асистуючу компанію по настання страхового випадку. Для підтвердження свого дзвінка, я звернувся до Водафон, однак вони такої інформації мені не надали, так як я не контрактний абонент. Вийшло замкнуте коло. Вже закінчується третій місяць моїх спроб отримати компенсацію, однак крім купи переписки результату немає. То ж хочу порекомендувати всім, не повторюйте моїх помилок і не займайтеся із СГ ТАС. Бережіть свій час і нерви.
Відповідь страховой компании
Страхова група «ТАС»
TAS1
СГ "ТАС"
21 листопада 2019, 9:17
Шановний пане Анатолію!
Як ми вже повідомляли Вам, з гідно з умовами договору страхування, надання застрахованим особам медичної допомоги під час їх перебування за кордоном здійснюється виключно за погодження та на підставі рекомендацій представників асистуючої компанії. Іншими словами, зверненню до медичного закладу має передувати звернення до асистансу. Водночас Вами було самостійно, без погодження з асистансом, прийнято рішення щодо звернення до медичного закладу, і лише після цього, за Вашими словами, Ви проінформували про це асистанс. Таким чином, йдеться про порушення з Вашого боку умов договору страхування, що є підставою для відмови у виплаті страхового відшкодування. З повагою, СГ «ТАС»

Коментарі - 1

+
0
Anatoliy165
Anatoliy165
23 листопада 2019, 16:57
#
Я ще раз повторюся. Люди, добре дивіться рейтинг і відгуки про цю компанію. Те що вони пишуть, то це відписки. Мені терміново потрібно було звернутися до лікувальної установи для надання невідкладної допомоги дочці і одночасно я повідомив атестуючу компанію. І асестуюча компанія погодила лікування, а СГ ТАС навіть не відшкодування ліки, які були вже куплені після відповідного погодження з асестуючою компанією.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Реклама
Головна / Всі страхові компанії / Страхова група «ТАС» / Відгуки / Отделение по адресу: Київ, пр-т Перемоги, 65