Скарга
1/5
Мій досвід співпраці з ПрАТ «СК «Євроінс Україна» виявився вкрай негативним.
Після ДТП від 27.07.2025 р. (справа № 306293/1) комунікація зі мною здійснювалася лише через Viber — жодних офіційних листів чи прозорих відповідей. Процес врегулювання затягувався без пояснень.
Сума страхового відшкодування була навмисно занижена, без детальної калькуляції та обґрунтування. До того ж у листі від 04.09.2025 р. компанія вказала інший номер справи, що виглядає як спроба заплутати клієнта.
Замість захисту інтересів споживача отримав суцільні проблеми та недовіру. Рекомендую двічі подумати, перш ніж мати справу з цією страховою компанією.
Після ДТП від 27.07.2025 р. (справа № 306293/1) комунікація зі мною здійснювалася лише через Viber — жодних офіційних листів чи прозорих відповідей. Процес врегулювання затягувався без пояснень.
Сума страхового відшкодування була навмисно занижена, без детальної калькуляції та обґрунтування. До того ж у листі від 04.09.2025 р. компанія вказала інший номер справи, що виглядає як спроба заплутати клієнта.
Замість захисту інтересів споживача отримав суцільні проблеми та недовіру. Рекомендую двічі подумати, перш ніж мати справу з цією страховою компанією.
