Кидок компанії
1/5
Привітання і Застереження!!! Всім клієнтам компанії Євроінс Україна. Хочу розповісти свою (повчальну) історію.Був у мене випадок ДТП, винуватець застрахований в цій компанії. Звернувся я до них за відшкодуванням за страховим договором N°209621956. Саме перше що мене вразило!!! Приїхавши за адресою відразу почав телефонувати(не зміг знайти компанію). Телефонував разів з п'ять, відповідає автовідповідач (всі оператори зайняті з вами зв'яжуться в найближчі терміни.Це вже був робочий день близько 9.30. Моє здивування було максимальним, коли я знайшов компанію і зайшов туди!!! Всі оператори(приблизно 5 чоловік) спокійно сиділи розмовляли. Я був першим клієнтом на той час. А якби я телефонував не з під компанії, а з місця ДТП.За пів години я дозвонитись не зміг хоч всі оператори були вільні, я це бачив власне.Добре з цим закінчимо, перейдемо до основного. Експерт оглянув авто і домовились, що я буду ремонтувати і скидувати йому весь процес ремонту (фото, відео, запчастини, розцінки). Я спочатку запропонував зробити висновок на офіційній станції, на що мені сказали що це дуже дорого.І я погодився робити дешевше в іншому місці.Мене запевнили, що все буде добре звідшкодуванням коштів, а вийшло як завжди.Це була моя помилка.Офіційна станція видала б мені документи про ремонт і я б зміг доказувати свою правоту. Я надав компанії всі фото і відео матеріали ремонту, розцінки(робіт і запчастин). Але вийшло як вийшло. Я витратив на ремонт 39000грн, на офіційній станції сума ремонту складала приблизно100000грн. Пішов на поступки.А тут і ніж у спину. Виплатили відшкодування лише17000грн, менше 50%потрачених мною коштів. Ось так я переконався в котрий раз, що не можна домовлятись зі страховою.Потрібно все робити офіційно з документами.Хотів зекономити кошти компанії, а вони мене «КИНУЛИ». Будьте дуже уважні і не повторюйте моїх помилок.Дякую за увагу.