19 листопада 2019, 15:46 Читать на русском

Голова правління СК «Арсенал Страхування»: про онлайн-продажі та вплив СПЛІТа

29 листопада в Києві відбудеться конференція FinRetail 2019, на якій експерти банківського та фінансового співтовариства обговорять зміни, викликані СПЛІТом та Законами про РРО та «кешбек», вплив нових технологій на фінансові ринки, а також приділять увагу маркетинговим стратегіям і настроям споживачів.

29 листопада в Києві відбудеться конференція FinRetail 2019, на якій експерти банківського та фінансового співтовариства обговорять зміни, викликані СПЛІТом та Законами про РРО та «кешбек», вплив нових технологій на фінансові ринки, а також приділять уваг

Пропонуємо серію публікацій, в яких експерти-учасники конференції діляться коментарями за темами, які будуть обговорювати на FinRetail 2019.

Сергій Авдєєв, голова правління страхової компанії «Арсенал Страхування» про розвиток онлайн страхування, нове законодавство та вплив СПЛІТа на страховий ринок.

Наскільки активно сьогодні розвивається он-лайн страхування?

Україна — частина світового співтовариства і країна, в якій стрімко зростає число інтернет-користувачів. Зростає покриття мобільного інтернету, розвиваються технології. Це стосується і нашого ринку, хоча частка онлайн-страхування в країні все ще вкрай мала — близько 1% від загального обсягу бізнесу. Правильний вектор руху на ринку є – він, в першу чергу, пов'язаний з появою електронного поліса автоцивілки. Ну а реальний прорив можливий з розширенням покриття інтернету по країні і, найголовніше, з розвитком культури страхування.

Інша справа, якщо ми дивимося на питання інновацій не плоско, виключно з точки зору онлайн продажів, а масштабніше — з позиції розвитку технологій у страхуванні. Тут як раз є динаміка. Розвивається мультиканальність продажів, технології з врегулювання. Наприклад, під час оцінки страхової події зараз ми вже часто використовуємо дрони. Крім цього, ми вже давно автоматизували фронт-офіс — з обслуговування клієнтів і взаємодії з банками (Bancassurance). Звичайно, ми створюємо продукти, які без цифрових технологій не існували б зовсім. Наприклад, скоро виведемо на ринок принципово нову послугу страхування автомобілів — КАСКО Pay-as-you-go (сів за кермо, заплатив, поїхав).

Чи існують регуляторні та законодавчі перепони для його розвитку?

Місяць тому Нацкомфінпослуг провів широкомасштабну перевірку страховиків на предмет законності укладення електронних полісів і за підсумками дав свої рекомендації, які поліпшать процес розвитку страхових послуг в Україні. В цілому, системний аналіз існуючого законодавства надає достатньо можливостей та інструментів для укладення електронних договорів. Ну а щоб ефективно працювати на ринку і сьогодні, і завтра, страховикам необхідно враховувати законодавство, як те, яке раніше існувало, так і нове. Таким чином, компанії убезпечать себе і клієнтів від того, щоб електронні поліси не могли бути визнані регулятором або судом недійсними.

Чи сприятиме розвитку страхової галузі СПЛІТ і наскільки близька новому регулятору ідея діджиталізації в страхуванні?

І страхового ринку, і сумлінним учасникам, і клієнтам СПЛІТ вигідний. Серйозні страховики, які займаються зрозумілим класичним бізнесом, будуть розвиватися. Банківський ринок теж виграє — механізм страхування є важливим інструментом покриття ризиків. Прозорість діяльності і поточних операцій — ось що має стати результатом реалізації закону про СПЛІТ. Якщо ж говоримо про концепцію діджиталізації страхування в цілому, вона є частиною національної стратегії, про яку говорить президент і прем'єр-міністр. Очевидно, що в страхуванні діджиталізація, в першу чергу, торкнеться перевірки капіталу, потім резервів і захисту прав споживачів, і лише в останню чергу комерції.

Читайте також: Голова ВАФК: про СПЛІТ та новий нагляд за фінансовими ринками

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Реклама