Обурення
Ulia82, 2024-05-20 07:05:43Чому у вас немає поваги до літніх людей, чому маломобільна та сліпа людина повинна як завгодно добиратися в ваше відділення щоб отримати переказ бо бачте ви не можете приїхати або видати по довіреності. Людині 96 років але вам до цього байдуже і ще ви вважаєте себе європейським банком сором та ганьба таким банкам та їх керівникам якщо після поїздки до вашого банку з нею щось трапиться буде подано ..
Відповідь банку
20 мая 2024, 9:59Добрий день. Ми хочемо зробити обслуговування клієнтів у нас, більш швидким, зручним і комфортним. Якщо в отримувача переказу є картка, не потрібно відвідувати відділення і стояти в черзі до каси, щоб отримати переказ. Можливо отримати його на картку не виходячи з дому через Приват24, в чаті Допомога — онлайн або зателефонувавши на номер 3700.
У разі, якщо у вас виникнуть додаткові питання ..