Реклама і реальне обслуговування в банку це небо і земля. Не вірте рекламі
0989561171, 2024-09-20 14:21:10Зміст
Термінал не считує інформацію зі смартфону тільки із магнітної картки із заявкою звернулись на горячу лінію звернення зафіксували № 240919−21. По виконанню данного звернення не можемо отримати ніякої конкретної інформації. Ці колцентри як кажуть зовсім не в темі, усі відповіді по методичці. ніякої конкретики тільки« Заявка зафіксована. ». Заплановане виконання« «Має б..
Відповідь банку
20 сентября 2024, 14:27Добрий день!
Нам щиро прикро, що у Вас склалось таке враження, щодо співпраці з Райфом.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Ми дуже хочемо допомогти у питанні та зафіксували звернення і передали в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який прокомунікує з Вами, щодо шляхів..