Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Банк Власний Рахунок

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Три літри 24 липня 2023, 18:44
Я вже писав відгук і там так само була відмітка 2.

За цей час нічого не змінилось у роботі застосунку: він так само регулярно «забуває» аутетифікацію не дивлячись на те що в ньому з’явилась підтримка авторизації за відбитком пальця. В Сільпо я скуповуюсь не кожного дня і ціїє перерви застосунку через раз достатньо щоб вже на касі спитати в мене телефон на пін-код для входу в застосунок щоб я потім мін просканувати штріх-код.

Ну і це власне мене задовбало настільки що вирішив закрити рахунок.
taibadp 18 липня 2023, 18:34
Ще в березні 2023 Виконавча служба виписала постанову про арешт на кошти. БВР був першим банком, від кого прийло повідомлення про арешт.

26.06.2023 вступило в силу рішення суду, що визнає постанову про виконавче провадження неправомірною і скасовує. 06.07 банку про це повідомив у відповідь — зверніться до виконавчої служби. Тобто судове рішення для банка нижче за рангом аніж постанова виконавчої служби. (Нагадую — невиконання судового рішення тягне кримінальну відповідальність).

17.07 нарешті виконавча служба прокинулась і виписала постанову про скасування постанови на арешт. Банк мовчить. Звертаюсь до підтримки — «Уточніть будь ласка, виконавець вже надіслав постанову на зняття арешту на наш банк?», «Уточніть будь ласка, яким чином надсилали постанову, електронно чи листом?». Ну хоч не спитали «чи отримав банк вже постанову». На відповідь, що оскільки інші банки вже відреагували, то постанова надсилалася електронно, відписали «якщо постанову надіслати у вигляді листа, то обмеження буде знято протягом тижня, якщо в електронному вигляді 2 роб.дні.».
Ось закінчується другий робочий день. Арешт все ще не знятий. Підтримка: «Якщо постанова була направлена вчора — завтра арешт вже повинний бути знятим. Якщо ж цього не станеться — Ви можете одразу звернутись до нас та оформити звернення задля вирішення цього питання. На разі термін не пройшов, тобто рекомендація лише очікувати до завтра.»

Нагадую — наклали арешт найпершими. Отже як висновок кредо: «клієнт — почекає».
shevchouk 3 липня 2023, 18:42
Історія така: робив розрахунок в торговій точці — кафе, операція по БВР не пройшла, без проблем розрахувався карткою іншого банку. Ну і власне дивлюся, чому не пройшла. У виписці інформація, що спочатку знялися кошти, а потім миттєво повернулися. Пишу в підтримку, вони там звичайно дупля не ріжуть, що сталося, передають «фахівцям». І от прийшла відповідь:

А ось і відповідь на звернення № 724432
Операція відхилена по причині некоректної передачі інформації банком еквайром. Повторіть, будь ласка, операцію.
Дякуємо вам за звернення!

Прикол в тому, що відповідь прийшла майже через добу), а якби у мене це була єдина картка для розрахунку, прийшлося б мити посуд в кафе, щоб відробити вечерю?))

Ну і найголовніше, що в інших банків проблем ніяких немає з оплатою у тій самій торговій точці.
Можу припустити, що банк просто відхилив операцію, бо так захотів)

Ну і висновок, не варто БВР сприймати, як щось серйозне, це просто апендикс від Сільпо, що цією карткою там розраховуватися і збирати бали на безкоштовний круасан за 1 грн.)

І ще є проблеми з фінмоном. Заблокували були карту через місяць після переказів, типу звідки гроші, в чаті це пояснив, вони — нам ця відповідь не підходить, дайте документи, ще щось хочуть перевіряти, я кажу ок, чекаю від вас офіційного мейла стосовно яких операцій треба надати документи. І, о чудо, обмеження зняті, «фахівці» проблем більше не бачать.

Резюмуючи: БВР=Сільпо, відповідно лишень там воно круто працює. І не заводьте туди великі суми, а то заблокують, і як пишуть коментатори нижче «потріпають» вам нерви і безкоштовно будуть на вас заробляти поки буде йти диспут.
А тепер вони дують на холодну після того, як їх намахав студент на 5 млн.)
Zynq 29 червня 2023, 4:53
Без предупреждения заблокировали карту.Картой пользовался, в основном в маг.Сильпо.Прислали перечень документов, которые я должен им предоставить.По карте проходили суммы, не более 1к.гривен.Банк злоупотребляет своими правами финмона.Закрыть карту и счет, виртуально нельзя, надо писать заявление в отделении банка Восток.По итогу, составлены обращения в НБУ и банк Восток.Категорически советую не иметь никаких дел ни с Востоком, ни с БВР.Все продукты в банке БВР направленны на обман клиентов.Все расчитано на неопытных и доверчивых людей, не умеющих считать деньги.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rich7777 29 червня 2023, 4:14
НЕ вздумайте пользоваться данным банком. Без предупреждения блокируют карту с деньгами, пользуются вашими деньгами и «кормят завтраками». Самый худший банк в Украине…
Мінфін
Відповідь адміністратора
1 липня 2023, 10:18
Отзыв не засчитан (на 01.07.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
evan7 12 травня 2023, 12:27
Після зміни пінкоду в додатку не можу увійти 3ю добу. Служба підтримки зареєстрували звернення і від тоді просто ігнорують. Сервіс жахливий.
stillNotSorry 9 травня 2023, 18:43
И так, я решил заказать доставку Сильпо и думаю попробую их карту. Доставка, к сожалению, оказалась прям ужас, но к плюсу сильпо все решили. После такого не удачного опыта, пользоваться дальше картой нет желания. Решил закрыть. Написал сообщение в телеграмм, все зафиксировали и сказали ожидать 14 дней. Я пользуюсь многими банками, по этому в целом то не переживал.
Спустя время, более 14 дней, зашел в приложения убедится об закрытии карты, но ничего не изменилось. Ну бывает, пишу специалисту и вот тут просто ужас, цитирую:
«Бачу ваше питання знаходиться на розгляді у спеціалістів нашого банку, очікуйте будь ласка, коли питання буде вирішено з вами зв’яжуться»
Сообщаю что время 14 дней прошло, на что девушка с красивым именем Альона мне сообщает:
«Закриття рахунку інколи може займати більше часу, я додам коментар до вашого звернення, аби його розглянули швидше»
Я намекаю что хотел бы узнать причины столь странного ухода от конкретика банка на что оператор мне сообщает что у них нет технической возможности закрыть счет в чате (с чего бы это мне надо не понятно), а потом вообще лучший ответ от банковского учреждения:
«Нам не відомий точний час коли питання буде вирішено, але з вами зв’яжуться найближчим часом»
Когда ближайшее время, когда-то.
Вообщем, может быть, мне просто специалист попался новичок или не компетентен, раз в банке мне ничего точно сказать не могут, а банк ок (ну момент что они не просто подняли кредитный лимит, а спросили надо ли он мне, это прям сердечко), но зачем тогда такого выпускать на линию?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fatchenko 8 травня 2023, 9:29
Хороший банк для клієнтів Сільпо. І більше не де не користуюсь їхніми послугами.
LOksana07 27 квітня 2023, 19:29
Кілька днів тому на роботі керівництво рекомендувало зробити картку банку Власний Рахунок. Зробила, бо в Магазині Сільпо низка товарів при оплаті цією карткою іде зі знижкою. Закинула туди 100грн і розрахувалася за товар. Залишилась сума менше 1грн. За кілька хвилин на картці з’явилася сума 5000грн і копійки (моя решта) ??? Виявляється, мені відкрили кредитну лінію, про яку я не просила і повідомили, що її обслуговування буде пільговим (безкоштовним) протягом місяця. А далі що??? У налаштуваннях неможливо відключити цю функцію, тільки зменшити кредитний ліміт до 36грн. Хотіла анулювати картку, але онлайн це зробити виявилося неможливим. Я поїхала у відділення банку Восток, але там мені сказали, що не мають до цього відношення (!!!) І всі питання треба вирішувати через гарячу лінію. Я одразу подзвонила на гарячу лінію, де мені сказали, що для того, щоб закрити рахунок і анулювати карту, я маю погасити кредит (!!!), Про який я не просила і яким не користувалася. Вважаю це прямим справжнім
шахрайством. У мене прийняли заявку на закриття рахунку, на мої запитання про те, чому мені нав’язали послугу, про яку я не просила і якою я не користувалася, відповіли «ну ви ж отримали повідомлення, що вам відкрили кредитну лінію». Немає слів, щоб висловити обурення. Жах, нікому не раджу користуватися цим банком. Крім того, на мій погляд тут є склад злочину. Хочу звернутися до правоохоронних органів.
Danilich 25 квітня 2023, 20:38
Поддерживаю все отрицательные мнения про этот «цифровой банк», и тоже про его родителя Восток, на лицензии которого работает этот финтех.
У меня есть 2 телефона, с новейшим 13 андроидом и отдельно старый телефон на 7 версии, на которые устанавливаю проги, в которые захожу пару раз в месяц. Поставил туда БВР, на попытке авторизации выкидывает ошибку «Пристрій та номер ### заблоковані». Ответ поддержки один — смените телефон. Куда и зачем менять, в качесте аргумента привел, что на телефоне работает 9 прог от топ банков страны — приват, абанк, пумб, кредо, райф, сенс, тас, укргаз и др. И только БВР не пашет.
В отделении Востока, напоминающее склад вторсырья, сотрудники сообщили, что счетов с БВР они «не видят», аналогично универсалу с котом.
Пока мое мнение и остается неизменным — самые лучшие банки это гибридные, с отделениями и кассой, и удаленной поддержкой в мессенджерах, позволяющие решить большинство вопросов. Остальное это неудачные финтехи, запускающиеся на лицензиях банков и барахтающиеся с грудой проблем, недоработок и с кривым сырым ПО. Даже ссылку им на Минфин кидал, чтоб подключались решать проблемы пользователей — их ответ нам все равно что тут пишут.
Банк дно, качество поддержки 0, работа проги 1 — хоть запустилась, незря в сильпо заманивают 15% скидками в БВР
Валерій Антюхов 19 квітня 2023, 12:30
6 березня 2023 року мною була додана до гаманця на сайті MEEST America платіжна карта Банку Власний Рахунок для оплати доставки посилок з США. Цей процес передбачає проведення верифікації платіжної карти оператором послуги шляхом списання певної суми з балансу та повернення її на рахунок після підтвердження операції. Враховуючи свій досвід з іншими банками я розумів, що процес повернення може бути від 10 діб (як у Монобанку) до 1 місяця (як у Forward Bank). При цьому мною було поставлене питання до підтримки банку щодо терміну повернення коштів. Тоді мене завірили, що кошти одразу повернуться щойно оператор скасує цю транзакцію.
Минув місяць і 12 квітня я знову звернувся до підтримки банку стосовно повернення коштів, списаних під час верифікації карти. Мене завірили, що операція не була скасована відправником і вони не можуть повернути ці кошти. Також порадили звернутися до оператора послуги з проханням надати відповідь про скасування операції. Під час такого звернення фінансова служба надала звіт, що операція була скасована в той же день, тобто 6.03.23 щойно була введена коректна сума вказана в повідомленні під час верифікації та рекомендувала знову звернутися до підтримки банку для повернення грошей по процедурі Chargeback.
Зі свого боку працівники банку знову відмовили у поверненні коштів та рекомендували мені в додатку самостійно оформити скасування цієї операції. При цьому тільки після мого запитання про вартість та строки цієї процедури мені повідомили, що вона може коштувати мені 100 грн та дане розслідування займе від 45 діб! Тобто та процедура, яка виконується всіма банками автоматично і безкоштовно в Банку Власний Рахунок відбувається тільки після звернення клієнта та ініціації даної процедури та ще й в такі терміни!
Враховуючи, що сума списання не значна, а терміни повернення занадто довгі я відмовився самостійно розпочинати процедуру оскарження операції тим паче, що вважаю це за обов’язок банку.
Вважаю, що банк в такій ситуації не правий і повів себе не коректно стосовно клієнта.
evKov 12 квітня 2023, 15:45
Цей так званий «банк» не має відділень, не має офісу, все спілкування йде виключно через мессенджери або через телефон, в якому оператори радять звернутись до чат-бота. Мав нещастя звязатись з ними десь рік назад. Після багатогодинних спроб реєстрації вдалось активувати картку. Спочатку все було добре, але після заміни паспорту мою карту заблокували без пояснень. Після звернення до лінії підтримки виявилось, що потрібно актуалізувати дані. Про те, що вся інформація є в Дії, там, схоже, ще не знають. Процедура актуалізації зводиться до спілкування з прямолінійним ботом, який просить надіслати селфі, фотографії документів і, вишенька на торті — селфі з документом в руках. При цьому на селфі потрібно дивитись в камеру і добитись того, щоб можна було прочитати текст на пластиковій ІД-карті, яка має властивість гарно відбивати світло. Після більш ніж десятка невдалих спроб (всю процедуру кожен раз необхідно проходити спочатку), коли фотографія не влаштовувала чи то програму розпізнавання образів чи то співробітника, який її оцінював, вирішив закрити рахунок і неь псувати собі нерви. Але, щоб закрити рахунок, необхідно актуалізувати дані…
Алексей Козунь 11 квітня 2023, 19:19
В декабре 2022 года имел неосторожность открыть в банке «Восток"(проект банк „Власний рахунок“)виртуальную карту.Пользовался картой на протяжении трех месяцев.Пополнение карты Власний рахунок» осуществлялось пополнением с личного счета другого банка.Расходные операции с карты проводились в магазинах и торговых сетях.Средне дневной остаток по карте составил около 10 тысяч гривен.В марте 2023 года получил на карту «Власний рахунок» денежный перевод в размере ста тысяч гривен от моей жены, с ее личного счета через IBAN реквизиты.Мой счет и карту сразу же заблокировали.Тех поддержкой банка были запрошены у меня документы о происхождении моих доходов.В тот же день мною были предоставлены декларации о доходах за последним три года.Данной информацией банк пренебрег, начал запрашивать информацию по расходным операциям.Банку была предоставлена информация о том, что данная карта используется в сугубо личных целях, предпринимательская деятельность не ведется.Результат: банк на протяжении месяца бесплатно пользовался моими личными деньгами в сумме около 136 тысяч гривен.Принял решение закрыть мой счет и карту на основании ст.15«Про запобIГанны та протидIю легализацI доходIв, одержаних злочинним шляхом.»Считаю нужным сообщить, что фин мониторинг банка абсолютно не компетентен.Тех поддержка банка—не имеет возможности оперативно решать вопросы.Связываясь с банком «Власний рахунок «вы реально открываете счет в банке «Восток».Держать в данном банке категорически не рекомендую.Информирую о том, что при возникновении любой критической ситуации в банке нет специалиста, который может вам помочь.
mgi 28 березня 2023, 20:04
Купил на кассе пласт.карточку «банк власный рахунок» пытался зарегистрироваться в банке. Мне отказали т.к. я не гражданин Украины (хотя в Привате у меня счет). Решил зарегистрировать на жену, но СМС на ее номер телефона не приходит (телефон указан для регистрации). Решил изменить через «гарячую линию» номер тел в приложении «власный рахунок» со своего на тел жены. Она гражданка Украины. Теперь у меня в приложении «власный рахунок» два телефона ее и мой, но работает только мой, который и был ранее. она должна заходить в приложение через мой номер (что не удобно, если меня нет рядом) пластиковая карточка изменила номер и не знаю можно ли пользоваться старой карточкой (ее нет в приложении) все покупки обнулились. С каждым обращением становилось все хуже. Попытался зарегистрировать карточку «банк власный рахунок» на жену. После нескольких попыток и звонков сказали что не правильно вклеены фотографии у нее. с Этим паспортом она пересекала границу и все было нормально и вдруг специалист банка на расстоянии увидел. Очень противно работать с вашей гарячей линией и банком.
Svetlana19 22 березня 2023, 23:24
Банк запропонував свої послуги, а саме, знижки при купівлі товарів у Сільпо. Після реєстрації у мобільному додатку отримала відповідь, що мої рахунки заарештовані і картку мені не видадуть. На мої запитання, які рахунки заарештовані, мені дали посилання на список боржників на сайті МЮ України, а саме, про відкрите провадження по заборгованості за комунальні платежі. На мої документальні посилання про рішення суду, які оскарженню не підлягають і які є у додатку ДІЯ не звернули уваги, хоча ініціювали визначити мою ідентифікацію через додаток Дія. Дві доби вела перепису з операторами банку, але згоди так і не дійшли. Мене посилали до відкритого провадження, а на рішення суду не звернули увагу. І питання ж не в картці цього банку, а в приниженні честі і гідності потенційних клієнтів.
54022684 11 лютого 2023, 0:47
Користуюся кредиткою банку з липня 2022 року. Ніяких проблем не виникало. Початок був м’яко кажучи скромний, з кредлімітом в 100 грн, зараз вже 11 тис після 3 раундів підвищення, що більш-менш ок на 1 місяць. У мобільному застосунку є сума до сплати за попередню розрахункову дату, щоб залишатися у грейсі. Бонуси за використання БВР у зв’язці з застосунком Сільпо нараховуються як обіцяно. P2P платежі працюють також без проблем. Рекомендую.
ross19 17 січня 2023, 14:47
Доброго дня, хочу поділитись з Вами як працює служба підтримкм банку.
17 грудня 2022року купив солодощі в магазині Сільпо, чек зберіг. В чеку сума 307,85 грн, прийшовши додому заглянув в додаток, а там сума 607,80 грн. В той період була акція -50% на солодощі, в чеку є графа знижка 299,95 грн. Якщо додати 307,85+299,95=607,8 грн. Тобто це є шахрайство, клієнт бачить в чеку одну суму з нею погоджується, а в додатку банку геть інша сума, при чому про це я взнаю вже вдома.
Звернувся на гарячу лінію в той самий день, тобто 17 грудня 2022року.представник банку створив заявку № 13952119 і порекомендував додати фото через чат-бот.Фото чеку і скрін з додатка були відправлені, про що інший представник повідомив що «Ваші фото додані до звернення, спеціалісти вирішують дане питання». Оскільки ніякої відповіді не було 26 грудня написав в чат-бот на що отримав відповідь «є відповідь на ваше звернення, кошти будуть повернуті на карту 26.12.2022 року включно» Настав 2023рік коштів ніхто на картку не повернув, 5 січня знову написав в чат-бот, оператор вирішив посміятись з мене, чи просто включив «дурачка"(це все сервіс банку).
Запитав „за що саме мені мають повернути коти“, скинув повторно фото чеку, скріншот з додатку, переписку де гроші мали бути повернуті 26.12.2022р. У відповідь „Тобто Ви не отримали 5000 балів на рахунок?“ Питання кого Ви набираєте в тех. підтримку??? Де ви знаходите такі безцінні кадри??? І починаємо знову з нуля, знову створюється нова заявка 5 січня під № 605950. Тобто те що я описав 17грудня ще раз тнсаме але під новою заявкою.
17 січня змін ніяких.Зауважу від першого звернення по проблемі пройшов МІСЯЦЬ.
Знову написав в чат-бот, відповідь«ваше звернення розглядається спеціалістами, Вам зателефонують». МІСЯЦЬ часу щоб вирішити просте питання у Вашій мережі, а якщо це буде купівля за кордоном, роками будете розглядати.
Фото чека, скріншот з додатку банка, переписку додаю.
Три літри 13 січня 2023, 15:20
Першая проблема це то що застосунок регулярно «вилітає» і просить знов ввести номер телефону і пройти аутентифікацію через код в СМС. Зазвичай стається це в самий незручний момент: коли стоїш на касі і хочеш відсканувати код. Якшо раптом ввести не той номер телефона, а я для банків використовую окремий номер, то застосунок переходить в режим з якого неможна ніяк вийти крім як видалити застосунок та встановити його знов.

Проблема номер два полягає в тому що служба підтримки працює виключно по шаблонах і не може відійти від них ні на шаг вліво чи вправо. Коли перший раз зіткнувся з проблемою № 1, то пройшлов по «маршруту» запропонованому службої підтримки. Коли це сталось в трете спробував настояти на тому що така поведінка застосунка це помилка і треба це виправляти — але це не вдалось, хоча звертався в різні дні і спілкувався з різними операторами.

До цього регулярно «вилітання» було хіба що в застосунку ПУМБ-у — після деяких оновлень доводилось проходити повторну аутентифікацію. Але БВР перевершив червоний банк.

Пропозиція до банку: поспілкуйтесь з колегами, знайдіть інших програмістів — зробіть так щоб застосунок не вимагав кожні два тижні, а то і тиждень вводити номере телефону та чекати на СМС, тим більш що на відміну від інших банків ваш застосунок треба використовувати частіще. Якщо це для вас дуже складна задача то зробіть хоча б таку дрібницю як додайте кнопку вихода на ось це екран https://0×0.st/o7xu.png
ihorechek 18 грудня 2022, 15:18
Банк БВР оголосив у своєму мобільному додатку та Інстаграм про акцію ‹«-50% на усі солодощі у Сільпо на суму до 600 грн» упродовж 16−18 грудня 2022 року. Увечері 16 грудня я завітав до Сільпо та зробив купівлю солодощів на суму 382,52 грн. Я виконав усі умови акції, проте 50% знижки за купівлю я не отримав. Після мого звернення до банку про даний випадок, мені через деякий час віддзвонили та повідомили, що замість знижки мені нарахували бали Сільпо у розмірі тієї самої знижки. Я запитав чи можу я отримати гривні, мені відмовили. Сподіваюсь, що мій перукар за свої послуги прийме ці бали, які стануть доступними наступного місяця, а не зараз, та які будь якої миті можуть анулювати. «Дякую», Сільпо. «Дякую», БВР. Для мене цей банк перейшов на рівень «користування у крайньому разі». В мене є передчуття, що з такими випадками банк може почати виплачувати банківські депозити балами Сільпо.
Владимир Нога 2 грудня 2022, 15:01
Открыл карту в данном банке онлайн через Дию, так как нахожусь в Польше и нужна была дополнительная карта для расчетов. Пользовался с сентября месяца, пополнял карту с других своих и оплачивал покупки в интернете либо снимал наличные в банкомате. При очередной покупке банк в тупую заблокировал карту с балансом на ней 30тыс грн., на обращения в контакт-центр который не реально дозвонится либо дописаться и раза с 10 только попадешь на более менее адекватного кто хоть немного поймет о проблеме, банк запросил документы на поступление и расход денег, бред на объяснения что карта в личных целях используется пополняется со своих счетов и делаются покупки личного характера не хотят слушать, оборот не большой, хотя являюсь оформленным и работающим ФОП. Политика банка как я понял украсть ваши деньги придумать мифическое себе оправдание и не отдавать их. Искренне желаю данному банку Восток и группе компаний поскорей уйти в помойку так как они все для этого делают. Я в свою очередь написал претензию в НБУ и подготовлю иск в суд.
Головна / Банки України 🏦 / Банк Власний Рахунок 💰 / Відгуки про Банк Власний Рахунок 📝