×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Невиправдана комісія.
Навіть не думайте відкривати тут рахунок
Коментарі (2)
Блокування коштів і подальший ігнор (шахрайство)
Певний час користувався карткою БВР.
24.05.23р. отримав листа на електронну пошту від банку Восток з проханням надати додаткову інформацію і документи.
25.05.23р. надіслав у відповідь усю необхідну інформацію і підготовлені документи.
30.05.23р. повторно отримав точно такого ж листа, на що одразу відповів, що вже надав інформацію.
Надалі без проблем користувався послугами банку. І ось:
24.07.23р. мій рахунок заблоковано з великою сумою коштів (усі кошти, що в мене взагалі є).
Заблоковані всі видаткові операції без жодного коментаря чи пояснення.
25.07.23р. після наполегливого спілкування з представниками банку в чаті, яке ініціював я сам, мені на пошту знову надіслали такого листа.
І я надав у відповідь усю необхідну інформацію і усі документи в той же день, 25.07.23р.
Також при спілкуванні у чаті виявилося, що нібито мій рахунок заблоковано ще з 17.07.23р. Жодного повідомлення про це я ніде не отримував. Ні смс на телефон, ні на електронну пошту, ні в додатку банку, ні в телеграмі чи вайбер, ніде! Тим не менше, це не завадило банку пропустити і прийняти мої зарахування на картку 24.07.23р, а от уже користуватися своїми ж коштами зась!!!
28.07.23р. я знову отримав точно такого ж листа. Навіть 2 листа! Точно з однаковою інформацією. Один з текстом у повідомленні, інший лист порожній з файлом pdf у додатках, в якому просто точно такий же текст.
На ці листи я знову відповів, що вже надав усі документи. Попросив їх розглянути і розблокувати видаткові операції.
31.07.23р. я отримав ще два листа (однакові) з текстом:
«Шановний клієнт, дякуємо, що обрали наш банк!
До початку отримання послуг, будь ласка, ознайомтесь з правилами надання продуктів та банківських послуг…» і посиланнями на чат підтримки.
Перейшовши за цим посиланням я потрапив до чату підтримки банку Восток, де вкотре пояснив свою проблему і попросив допомоги. На це представники банку мені повідомили, що знати нічого не знають, не бажають зі мною спілкуватися і направили задавати всі питання в чат підтримки БВР.
Регулярно пишу в чат підтримки БВР, пояснюю ситуацію, прошу допомоги, запитую чи можу я ще чимось допомогти, говорю, що можу додатково надати будь-який необхідний документ чи документально пояснити (підтвердити) будь-яку (кожну) транзакцію по рахунку. Кожного разу мене тільки відправляють і посилають чекати. Чому розгляд подібної інформації і вирішення питання в інших банках займає біля однієї години, а банку БВР з банком Восток потрібна вічність, я не можу зрозуміти. Але на питання скільки чекати (який максимальний термін) мені дають кожного разу різні відповіді, цитую:
-«потрібно очікувати» (без жодних термінів)
-«розгляд звернення 2 робочих дні»
-«чекати відповідь на пошту протягом 3 робочих днів»
-«треба очікувати, точного терміну розгляду немає» (тобто вічно мабуть, грабіж)
-«точного терміну опрацювання цих документів немає, треба очікувати»
-«Термін розгляду звернення — не більше одного місяця»
-«Загальний термін розгляду звернення не повинен перевищувати сорока пʼяти днів.»
І далі: чекайте, чекайте, чекайте.
Я виконую свої обов’язки і одразу ж надав інформацію. На основі цієї інформації банк може мені подякувати і розблокувати рахунок, закрити рахунок або надати пояснення у подальшому утриманні моїх коштів, щоб я міг надалі це оскаржити. Банк нічого не робить і ігнорує мої прохання прийняти рішення. Ігнорує і прохання закрити рахунок в такому разі.
Інші банки перевіряють подібну інформацію в режимі онлайн з клієнтом протягом однієї години. Тому, у мене складається враження, що банк Восток (чи БВР) умисно штучно утримує мої кошти під виглядом розгляду, щоб в цей час безкоштовно користуватися моїми коштами. Пройшло уже багато часу. Питання не вирішене. Банк викрадає кошти клієнтів у своїх цілях і тримає їх під виглядом перевірки.
Коментарі (1)
Приложение глючит и не открывоется «Збирай на мрії»
Коментарі (2)
Зарозуміла система безпеки
За цей час нічого не змінилось у роботі застосунку: він так само регулярно «забуває» аутетифікацію не дивлячись на те що в ньому з’явилась підтримка авторизації за відбитком пальця. В Сільпо я скуповуюсь не кожного дня і ціїє перерви застосунку через раз достатньо щоб вже на касі спитати в мене телефон на пін-код для входу в застосунок щоб я потім мін просканувати штріх-код.
Ну і це власне мене задовбало настільки що вирішив закрити рахунок.
Коментарі (7)
Клієнт… почекає
26.06.2023 вступило в силу рішення суду, що визнає постанову про виконавче провадження неправомірною і скасовує. 06.07 банку про це повідомив у відповідь — зверніться до виконавчої служби. Тобто судове рішення для банка нижче за рангом аніж постанова виконавчої служби. (Нагадую — невиконання судового рішення тягне кримінальну відповідальність).
17.07 нарешті виконавча служба прокинулась і виписала постанову про скасування постанови на арешт. Банк мовчить. Звертаюсь до підтримки — «Уточніть будь ласка, виконавець вже надіслав постанову на зняття арешту на наш банк?», «Уточніть будь ласка, яким чином надсилали постанову, електронно чи листом?». Ну хоч не спитали «чи отримав банк вже постанову». На відповідь, що оскільки інші банки вже відреагували, то постанова надсилалася електронно, відписали «якщо постанову надіслати у вигляді листа, то обмеження буде знято протягом тижня, якщо в електронному вигляді 2 роб.дні.».
Ось закінчується другий робочий день. Арешт все ще не знятий. Підтримка: «Якщо постанова була направлена вчора — завтра арешт вже повинний бути знятим. Якщо ж цього не станеться — Ви можете одразу звернутись до нас та оформити звернення задля вирішення цього питання. На разі термін не пройшов, тобто рекомендація лише очікувати до завтра.»
Нагадую — наклали арешт найпершими. Отже як висновок кредо: «клієнт — почекає».
Коментарі (2)
Кожна транзакція проведена в банку — це, як лотерея!
А ось і відповідь на звернення № 724432
Операція відхилена по причині некоректної передачі інформації банком еквайром. Повторіть, будь ласка, операцію.
Дякуємо вам за звернення!
Прикол в тому, що відповідь прийшла майже через добу), а якби у мене це була єдина картка для розрахунку, прийшлося б мити посуд в кафе, щоб відробити вечерю?))
Ну і найголовніше, що в інших банків проблем ніяких немає з оплатою у тій самій торговій точці.
Можу припустити, що банк просто відхилив операцію, бо так захотів)
Ну і висновок, не варто БВР сприймати, як щось серйозне, це просто апендикс від Сільпо, що цією карткою там розраховуватися і збирати бали на безкоштовний круасан за 1 грн.)
І ще є проблеми з фінмоном. Заблокували були карту через місяць після переказів, типу звідки гроші, в чаті це пояснив, вони — нам ця відповідь не підходить, дайте документи, ще щось хочуть перевіряти, я кажу ок, чекаю від вас офіційного мейла стосовно яких операцій треба надати документи. І, о чудо, обмеження зняті, «фахівці» проблем більше не бачать.
Резюмуючи: БВР=Сільпо, відповідно лишень там воно круто працює. І не заводьте туди великі суми, а то заблокують, і як пишуть коментатори нижче «потріпають» вам нерви і безкоштовно будуть на вас заробляти поки буде йти диспут.
А тепер вони дують на холодну після того, як їх намахав студент на 5 млн.)
Коментарі (4)
Надо прощаться
Коментарі (17)
УЖАС
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Коментарі (3)
Навіщо Сільпо такий недоробок для співпраці?
Написати коментар
Поддержка просто ужас
Спустя время, более 14 дней, зашел в приложения убедится об закрытии карты, но ничего не изменилось. Ну бывает, пишу специалисту и вот тут просто ужас, цитирую:
«Бачу ваше питання знаходиться на розгляді у спеціалістів нашого банку, очікуйте будь ласка, коли питання буде вирішено з вами зв’яжуться»
Сообщаю что время 14 дней прошло, на что девушка с красивым именем Альона мне сообщает:
«Закриття рахунку інколи може займати більше часу, я додам коментар до вашого звернення, аби його розглянули швидше»
Я намекаю что хотел бы узнать причины столь странного ухода от конкретика банка на что оператор мне сообщает что у них нет технической возможности закрыть счет в чате (с чего бы это мне надо не понятно), а потом вообще лучший ответ от банковского учреждения:
«Нам не відомий точний час коли питання буде вирішено, але з вами зв’яжуться найближчим часом»
Когда ближайшее время, когда-то.
Вообщем, может быть, мне просто специалист попался новичок или не компетентен, раз в банке мне ничего точно сказать не могут, а банк ок (ну момент что они не просто подняли кредитный лимит, а спросили надо ли он мне, это прям сердечко), но зачем тогда такого выпускать на линию?
Коментарі (1)
Хороший банк для клієнтів Сільпо
Написати коментар
Банк-шахрай
шахрайством. У мене прийняли заявку на закриття рахунку, на мої запитання про те, чому мені нав’язали послугу, про яку я не просила і якою я не користувалася, відповіли «ну ви ж отримали повідомлення, що вам відкрили кредитну лінію». Немає слів, щоб висловити обурення. Жах, нікому не раджу користуватися цим банком. Крім того, на мій погляд тут є склад злочину. Хочу звернутися до правоохоронних органів.
Коментарі (3)
Кривой виртуальный недобанк
У меня есть 2 телефона, с новейшим 13 андроидом и отдельно старый телефон на 7 версии, на которые устанавливаю проги, в которые захожу пару раз в месяц. Поставил туда БВР, на попытке авторизации выкидывает ошибку «Пристрій та номер ### заблоковані». Ответ поддержки один — смените телефон. Куда и зачем менять, в качесте аргумента привел, что на телефоне работает 9 прог от топ банков страны — приват, абанк, пумб, кредо, райф, сенс, тас, укргаз и др. И только БВР не пашет.
В отделении Востока, напоминающее склад вторсырья, сотрудники сообщили, что счетов с БВР они «не видят», аналогично универсалу с котом.
Пока мое мнение и остается неизменным — самые лучшие банки это гибридные, с отделениями и кассой, и удаленной поддержкой в мессенджерах, позволяющие решить большинство вопросов. Остальное это неудачные финтехи, запускающиеся на лицензиях банков и барахтающиеся с грудой проблем, недоработок и с кривым сырым ПО. Даже ссылку им на Минфин кидал, чтоб подключались решать проблемы пользователей — их ответ нам все равно что тут пишут.
Банк дно, качество поддержки 0, работа проги 1 — хоть запустилась, незря в сильпо заманивают 15% скидками в БВР
Коментарі (3)
Верифікація карти
Минув місяць і 12 квітня я знову звернувся до підтримки банку стосовно повернення коштів, списаних під час верифікації карти. Мене завірили, що операція не була скасована відправником і вони не можуть повернути ці кошти. Також порадили звернутися до оператора послуги з проханням надати відповідь про скасування операції. Під час такого звернення фінансова служба надала звіт, що операція була скасована в той же день, тобто 6.03.23 щойно була введена коректна сума вказана в повідомленні під час верифікації та рекомендувала знову звернутися до підтримки банку для повернення грошей по процедурі Chargeback.
Зі свого боку працівники банку знову відмовили у поверненні коштів та рекомендували мені в додатку самостійно оформити скасування цієї операції. При цьому тільки після мого запитання про вартість та строки цієї процедури мені повідомили, що вона може коштувати мені 100 грн та дане розслідування займе від 45 діб! Тобто та процедура, яка виконується всіма банками автоматично і безкоштовно в Банку Власний Рахунок відбувається тільки після звернення клієнта та ініціації даної процедури та ще й в такі терміни!
Враховуючи, що сума списання не значна, а терміни повернення занадто довгі я відмовився самостійно розпочинати процедуру оскарження операції тим паче, що вважаю це за обов’язок банку.
Вважаю, що банк в такій ситуації не правий і повів себе не коректно стосовно клієнта.
Написати коментар
Недолугий віртуальний банк
Коментарі (13)
Банк — мошенник
Написати коментар
Банк делает все чтобы ничего не получилось
Написати коментар
Невігластво
Написати коментар
Хороший варіант для клієнтів Сільпо
Коментарі (4)
Повернення коштів, в чеку одна сума з рахунку списана інша.
17 грудня 2022року купив солодощі в магазині Сільпо, чек зберіг. В чеку сума 307,85 грн, прийшовши додому заглянув в додаток, а там сума 607,80 грн. В той період була акція -50% на солодощі, в чеку є графа знижка 299,95 грн. Якщо додати 307,85+299,95=607,8 грн. Тобто це є шахрайство, клієнт бачить в чеку одну суму з нею погоджується, а в додатку банку геть інша сума, при чому про це я взнаю вже вдома.
Звернувся на гарячу лінію в той самий день, тобто 17 грудня 2022року.представник банку створив заявку № 13952119 і порекомендував додати фото через чат-бот.Фото чеку і скрін з додатка були відправлені, про що інший представник повідомив що «Ваші фото додані до звернення, спеціалісти вирішують дане питання». Оскільки ніякої відповіді не було 26 грудня написав в чат-бот на що отримав відповідь «є відповідь на ваше звернення, кошти будуть повернуті на карту 26.12.2022 року включно» Настав 2023рік коштів ніхто на картку не повернув, 5 січня знову написав в чат-бот, оператор вирішив посміятись з мене, чи просто включив «дурачка"(це все сервіс банку).
Запитав „за що саме мені мають повернути коти“, скинув повторно фото чеку, скріншот з додатку, переписку де гроші мали бути повернуті 26.12.2022р. У відповідь „Тобто Ви не отримали 5000 балів на рахунок?“ Питання кого Ви набираєте в тех. підтримку??? Де ви знаходите такі безцінні кадри??? І починаємо знову з нуля, знову створюється нова заявка 5 січня під № 605950. Тобто те що я описав 17грудня ще раз тнсаме але під новою заявкою.
17 січня змін ніяких.Зауважу від першого звернення по проблемі пройшов МІСЯЦЬ.
Знову написав в чат-бот, відповідь«ваше звернення розглядається спеціалістами, Вам зателефонують». МІСЯЦЬ часу щоб вирішити просте питання у Вашій мережі, а якщо це буде купівля за кордоном, роками будете розглядати.
Фото чека, скріншот з додатку банка, переписку додаю.
Коментарі (5)