Мінфін - Курси валют України

Встановити

Нульова зацікавленість в клієнті та звинувачення «в підробці документів»

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
49026771 25 серпня 2021, 18:10
Натхненний постом Олега Гороховського (засновника Монобанк, клієнтом якого я є з 2018 року) вирішив завести віртуальну карту банку «Власний рахунок», оскільки часто купую в Сільпо.
Єдина стадія, яка відбулась без проблем — це завантаження додатку.
З метою перевірки «якості технічної підтримки» документи на відкриття рахунку я відправив після 22 години. На жаль, підтримка працює не цілодобово та я отримав повідомлення «Перевіримо все до 9:15»

Вранці, близько 8 години ранку мені прийшло сповіщення від УБКІ про те, що мою кредитну історію перевірили. (Дякую УКБІ за такий гарний сервіс). Принагідно вкажу, що кредитів в мене немає, єдина «кредитна карта» — це карто Монобанк, на якій я встановив ліміт в 0 грн. На 15.08.2021 — кредитний рейтинг УБКІ 468 (високий).

О 9:15 мені ніхто не відповів. В 9−30 я заходжу в додаток — додаток просить все заповнити з самого початку.
Ніяких «push — повідомлень від банку не отримував.
9:36 — звертаюся в технічну підтримку. Отримую відповідь: «Так, бачу, що Ваш паспорт було пошкоджено. Тому Ваші дані не можуть пройти потрібну перевірку. Можливо у Вас є нова ID картка? Спробуйте ще раз зробити фото»

Близько 10:30 роблю знову фото документів та надсила в банк.

Знову ніяких повідомлень, знову пишу в технічну підтримку та о 21:50 отримую відповідь
«Перепрошую за тривале надання відповіді, вказано що, на жаль, Ваш паспорт в поганому стані, тому було відмовлено в оформленні карти»

На моє питання: «А є така підстава для відмови?»
мені відповіли:
«На жаль, паспорт має ознаки недійсності тому і було відмовлено»

Так, мій паспорт «старенький» та йому понад 20 років, але всі банки і не лише банки його приймали.

Мої висновки:
1. Банку не потрібні платоспроможні клієнти. Перевірили кредитну історію, побачили рух коштів. Впевнений, що «пробили мене» і по соціальних мережах, і по реєстрах.
2. В банку відсутня повага до клієнта, адже немає сповіщення про відмову та причини відмови. Не поцікавилися, а чи взагалі мені потрібен кредитний ліміт (який мені насправді не потрібен).
3. Банк не шукає способу залучити клієнта — мені не було запропоновано ні зайти у відділення банку «Восток» (яке знаходиться неподалік від місця мого проживання), ні на пошту Justin — де видають пластикові карти.

Бажаю успіху банку з клієнтами, які мають правильні ІД карти в чудовому стані

Коментарі - 1

+
0
kingcity
kingcity
1 жовтня 2021, 11:51
#
Я теж кілька разів паспорт та ІПН перефотографовував. Але у результаті все успішно завершилось.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Банк власний рахунок 💰 / Відгуки про Банк власний рахунок 📝 / Нульова зацікавленість в клієнті та звинувачення «в підробці документів»