Хамство у відділенні №26 Львів.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Склалося враження, що відділенням керує охоронець, а не керівник відділення, якого постійно немає на робочому
місці. Попасти на консультацію, чи вирішити будь яке питання із керівником неможливо.
Працівники не знають коли буде керівник і чи буде взагалі. Охоронець відповідає, що йому не докладають.
Рекомендують дзвонити. За даним номером ніхто трубку не піднімає. Я дзвонила 2 дні і марно. Навіть стоячи під відділенням(охоронець не пускає) і знаючи, що працівники на місці набираю номер наданий охоронцем, ніхто не відповідає.
Клієнтів охоронець тримає на вулиці під банком незважаючи на погоду. А серед них в основному старші, літні люди. Хоча в приміщенні є декілька стільців на яких можна дочекатися своєї черги.
У банку заморожені кошти тисяч вкладників, які при потребі не можуть скористатися своїми коштами. Багатьом потрібно на лікування, придбання нерухомості чи ін. Навіть за таких умов немає поваги до клієнтів, коштами яких
банк користується. Керівництво відділення заставляє клієнтів принизливо стояти під дверима банку, як жебраків.
Думаю натовп під дверима банку не найкраща реклама для самого банку на вулиці з інтенсивним рухом.
Прохання до керівництва прийняти міри по даному зверненню. А також забезпечити вкладникам можливість вирішувати свої фінансові проблеми не з охоронцем відділення, а з керівником.
Дякую.