Мінфін - Курси валют України

Встановити

електронна черга

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Валентин Тимошенко 5 травня 2014, 17:09
Шановний пане Антоне! Наша родина — клієнти банку з 2005 р. Певні проблеми банк мав і раніше, але врешті все «устаканювалося». Сьогодні видно ситуація дещо складніша. І все ж сподіваємось, що через деякий час все заспокоїться. Фактично є дві групи проблемних депозитів (ті, що завершились і ті, які розірвані достроково). Крім того багато вкладників, які не панікують (ми в їх числі), договорів не розривають, але також намагаються отримувати нараховані відсотки.
Пропозиція. Чому б не спробувати сформувати у кожному відділенні три електронні черги (за вкладами кожної групи і «відсотками»), взявши за основу дати завершення договорів або нарахування відсотків. І по мірі надходження «підкріплення» в конкретне відділення надсилати СМС з повідомленням №черги і дати «відвідування» банку. Можливо ситуація і атмосфера у відділеннях стане більш прогнозована.
ВіЕйБі Банк (VAB Банк)
Відповідь банку
5 травня 2014, 18:07
Уважаемый клиент! Мы благодарим Вас за содержательное письмо и рассмотрим Ваше предложение. С уважением VAB.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися