Скільки часу треба, щоб написати листа?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Банк как всегда в своем репертуаре: право и обязанность всегда путают. Обязанности только у клиентов, а у банка право.
Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян
Звернення розглядаються і вирішуються ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання
Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян
Звернення розглядаються і вирішуються ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання
Чим Ви керуєтеся, у якому нормативному акті це зазначено? Я говорю про безвідповідальне ставлення Ваших працівників до своїх клієнтів! З моменту отримання банком листа від страхової компанії пройшло вже більше місяця.
Звертався не я, а страхова компанія. Не плутайте та не підмінюйте поняття- запит і листування! Невже складно перевірити відсутність заборгованості за договором та дати відповідь? І мене не цікавить скільки Ви виділили собі часу на відповідь- мене цікавить чому так довго і коли страхова отримає дозвіл?
Звертався не я, а страхова компанія. Не плутайте та не підмінюйте поняття- запит і листування! Невже складно перевірити відсутність заборгованості за договором та дати відповідь? І мене не цікавить скільки Ви виділили собі часу на відповідь- мене цікавить чому так довго і коли страхова отримає дозвіл?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
26 березня я звернувся у відділення Вашого банку у м. Рівне з проханням видати листа на страхову компанію. Мені повідомили, що я повинен надати фото автомобіля, та довідку про мої доходи за останні 6 місяців. Я здивувався, чому пройшло 20 днів, а ніхто з працівників банку не зателефонував мені, та не повідомив про це. Того ж числа я надав документи. Повідомили, що довідку виготовлятимуть 2 тижні. Я періодично телефонував, мені говорили, що довідки ще немає і цим питанням займається Кондрашов Констянтин Дмитрович у м. Київ.
08/04/14, Кондрашов К.Д. повідомив Рівненське відділення VAB банку, що лист направлений у страхову, ще 4/04/14. Проте коли керівник відділення запросила копію листа виявилось, що він не стосується мого випадку.
Станом на ранок 09/04/14 листа ні я, ні страхова компанія не отримували, мені зателефонував директор рівненського відділення VAB банку, та повідомила, що Ваш працівник обіцяє зробити довідку на наступному тиждні.
Вимагаю від Вас пояснень стосовно данної ситуації, негайного вирішення питання та вибачення за незручності.
З повагою, Святобог О.С.